Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 [2] Yazdır
Gönderen Konu: Hondata K-pRO (FAQ)  (Okunma Sayısı 44304 defa)
Egemen


Yaş: 28
Yer: Sefaköy City
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #20 : Ağustos 26, 2009, 03:31:09 ÖÖ »


türkceye cevirmek icin ben yardımcı olmaya calisirim ama bi kac günümü alır eger cevirirsem yazarım konuya:)
Logged
gknnn


Yaş: 29
Yer: istanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #21 : Ağustos 28, 2009, 05:12:28 ÖÖ »

bu sadce superchargerdan ıbaretse bunun yerıne herhangı bı turbo uygulaması dha mantıklı olmaz mı ozellıkle pasaoglunun japon motorlarına neler yaptııını hala duydukca sasırıorz mısalen...
Logged

v-tec=)
umutcan

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #22 : Ekim 01, 2009, 03:59:58 ÖS »

What is "Hondata"?

 Hondata Torrance, Kaliforniya bu Honda performans ürünleri konusunda uzmanlaşmış ve özellikle Honda yerleşik bilgisayar optimum performans için yeniden programlama bir şirkettir.

 Mekanlar ürünler onlar benim için vardır?

 Üç. Onlar, "motor kontrol ünitesi için biz" ECU olarak adlandırdığımız Acura RSX bilgisayar, bir reflash sunuyoruz. Onlar K olan bir donanım modifikasyon Acura RSX taban ve Type-S ECU (yanı sıra ABD Civic Si ve Euro Civic Type R) ve PC yazılımı ECU programına oluşur-Pro sistemi sunuyoruz. Onlar, ince stok metal conta daha manifoldu çok serin tutan bir manifold conta sunuyoruz.

 Yeni 2005 US RSX ile mu Hondata çalışır mı?

 2005 US RSX-S (SORUN-A13), Base ve Otomatik farklı kablolama ve 2004 tamamen farklı bir ECU var. Bu ECU ile mevcut reflashes çalışma Hiçbiri. Ancak Hondata böylece bir 2002/2004 K-Pro ECU bir 05 kullanılabilir bir kablo adaptör koşum takımı oluşturdu. 2002/2004 oksijen sensörü de gereklidir.

 Does Hondata benim garanti etkiler mi?

 Hondata diyor: (ABD), bir satıcı garanti çünkü bir parçası değişti inkar edemez - Magnuson-Moss Garanti Yasası bakın. SEMA, başka bir arama yapmak web sitelerinde bilgi vardır. Temelde bir satıcı sürece size hatasına neden değişti parçası kanıtlayabilirim garanti onurlandırmak için vardır. e.g. senin jantlar ve lastik değiştirmeyi bir garanti talebinde etkisi olmamalıdır A / C. Bu basit ama sesler genellikle çok şey gri bir alana güz, örneğin, ve motor Aşırı sonra garanti bir iletim hatası çalışıyorum. Iletim mi ekstra motor gücü nedeniyle başarısız? Çok satıcınıza ilişki bağlıdır. Birçok bayi değiştirmek şey sen söylüyorsun müşteri korkutmaya çalışır ve geçersiz olacaktır ederken diğer bayiler çok daha var bütün garanti ', piyasa dostu bir yaklaşım sonra.

 Ben Hondata devir sınırlayıcı artırır duydum. Güvenli mi?

 Hondata söylüyor: "JDM J20A bir 8.600 rpm sınırlayıcı ederken aynı iç parçalar ile ABD K20A2 vardır, bu yüzden 8.600 ya da 8.800 rpm devir sınırlayıcı artan rahat bir 8.100 rpm sınırlayıcı bulunmaktadır. Önemli bir nokta olduğunu rev isabet sınırı motoru, nerede sınırlayıcı olursa olsun stres çok yerleştirir. daha 8.100 rpm sınırlayıcı vurmak o devir için 8500 rpm daha iyi olur. eğer bir vites özledim Ayrıca devir sınırlayıcı üzerinde motor don't hold - I 'Birden fazla motor bu şekilde sona gördüm. Bir diğer faktör devir sınırlayıcı ile erken K20A & K20A2 motorlar. Honda yaylar tek bir vana bahar 2002 yılında bu biraz zaman S2000 (sözde) yükseltme zayıf çift emme valfi zorunda kaldığımız eğer katılım otomobil önceki motorların. Sahipleri kapak değişen düşünmelisiniz yaylar. Biraz güç iş bu kaybedersiniz. çubuklar bağlama anda tartışmaların bir nokta vardır. Biz onlar 9.500 rpm başarısız olabilir, bu nedenle ayar biliyorum 9.000 rpm devir sınırı altında iyi bir fikir gibi görünüyor.

 Ne reflash ve K arasındaki fark Pro?

 Reflash bir kerelik stok ECU programlama değiştirilmesi oluşur. Size ECU, İmmobiliser ve anahtar ve Hondata içinde ECU programı ve size geri gönder. K-Pro sistemi Hondata bir daughterboard ve ECU bir USB bağlantısı eklemiştir sonra programı ECU kendinizi sağlar. Daha sonra ECU için, Hondata K run-Pro ECU Manager yazılımı ve birkaç "kalibrasyon" Daha fazla ayar için gerek kalmadan yazılımı (koşmak çok iyi Hondata gemi ya yük bir), bir bilgisayar bağlamak veya bir radyo var araç için özel bir kalibrasyon oluşturun.

 REFLASH

 Nasıl reflash alabilirim?

 İlk, Hondata doğrudan satmaz. Bir Hondata diler reflash sipariş etmelisiniz. ABD, eğer Hondata diler sipariş, bir Fedex etiketi olan bir kutu alacaksınız. Sen ve İmmobiliser ECU kaldırın (bu ateşleme arabanın anahtarı kilidi etrafında) oturur ve her iki göndermek, artı araba anahtarı, Hondata için. Hondata geri onu alırsınız aynı gün yeniden programlama ve geceleme kutu yapacak. Çoğu durumlarda, size geri göndermek sonra 48 saat kutusuna ulaşacağız. Daha sonra geri arabada ECU immobilizer koymak. Işlem tamam.

 Neden İmmobiliser ve anahtar gerekiyor?!

 Çünkü İmmobiliser bilgi anahtarında gömülü okur. Ancak İmmobiliser ECU öncesinde araç başlatmak için gitmek verecek maçları (ya da yapmak çok şey). Hondata sizin ECU reflash için anahtar ve İmmobiliser gerekmektedir.

 Ne kadar performans reflash kazanmak olacak?

 Bu araç üzerinde değişiklik bağlıdır. Çoğu kişi powerband boyunca gelişmeleri bakın. En dramatik artış 5.800 rpm civarında olduğu tekerlek beygir gücü ve tork artışı 15-25 kazanımlar neredeyse o kadar olabilir. Çünkü Hondata VTEC noktasını düşürür büyük orta kazanç esas olan. Ama genellikle düşüktür Ayrıca devir aralığının üst kazanımlar vardır.

 Doğru mu bu Hondata Hondata 4 reflash içinde VTEC noktası değişti?

 Evet. Başlangıçta, Hondata 4 reflash 5.200 rpm sabit VTEC noktası vardı. Bu sabit nokta bir VTEC pencerede değiştirildi. Tam gaz motoru olarak VTEC içine 5.200 rpm gidecek ve parçası olarak gaz at 5.800 rpm yüksek.

 Ben Hondata reflash var. Ben K-Pro yükseltebilir miyim?

 Evet, Hondata Hondata müşteriler mevcut için özel bir fiyat sunuyor. 999 $ ABD yerine yeni müşteriler için bir, yükseltme US $ 500'dür.

 Hondata reflash bir servis teknisyeni tarafından tespit edilebilir mi?

 Bu, ancak yalnızca birinin özellikle bunu arıyor. Her ECU bir CVN (Kalibrasyon Doğrulama Numarası). ECU programlama yapılacak herhangi bir değişiklik bu rakam değişecektir. Tecrübeli Honda mekanik diğer parametreler Hondata reflash tarafından değiştirildi tarafından söylemek edebilecektir (ve tabii tarafından ne kadar hızlı araba).

 Nasıl Hondata tüm bu ekstra performans elde ettiniz?

 Dikkatle K-VTEC eşsiz kombinasyonu (Değişken Zamanlama Elektronik Kontrol Lift serisi motor ile incelenmesi) ve VTC (Değişken Zamanlama Kontrolü), sonra muhafazakar fabrika ayarlarını optimize ederek. Süre reflash ve K-Pro gelişmekte Hondata üzerinde 2.500 Dyno mi çalışır.

 K-PRO

 Ne paketindeki zaman K-Pro geri nedir?

 Sen olarak ECU alırsınız (artık) bir CD Windows XP hiçbir Mac veya Linux sürümleri () için bir 6-ayak uzunluğunda USB kablosu, atlama tarihinde Hondata yazılımı bir USB portu ve bir Hondata etiketi olacak iki Hondata çıkartmaları Nitro uygulamaları, talimatlar, ve.

 Ben anahtarı ve İmmobiliser göndermek zorunda mıyım?

 Değil Hondata göre: "Hayır anahtar ve immobilizer gereklidir. Sürece bu ECU araba hangi gelince arkasına, immobilizer çalışır yükleyin. Eğer değiştirmeniz gerekiyorsa, başka bir araba içinde programlanabilir ECU kullanmak istiyorsanız yazılım immobilizer kapatır. "

 Ben bir dizüstü yok. Ben bir K-Pro gerekir mi?

 Eğer datalog veya yüklemek için kalibrasyon K içine istediğiniz Pro-Evet, bir ihtiyacımız var. Elbette, senin garajında bir masaüstü bilgisayar ayarlayabilir ve oradan bir kalibrasyon yükleme, ancak K-Pro ne için tasarlanmıştır kesinlikle değildir. Yeterli güç iyi bir oranda K-Pro yazılımı ve datalog çalıştırmak için birlikte kullanılır dizüstü az 400 $ eBay ve diğer yerlerde bulunabilmektedir.

 Bundan sonra ne yapmalıyım?

 Öncelikle, kullanacağınız dizüstü bilgisayarda Hondata yazılımı yükleyin. Eğer bir sonraki sürümü görmek için bir internet bağlantısı, ateş Hondata K-Pro ECU Müdürü ve kullanma Yardım> Güncellemeleri Kontrol var. Bu noktada da USB sürücü bilgisayar için ECU ile iletişim kurmak için gereken yükleyebilirsiniz. ECU bunun için arabaya gerek yok. Sadece bağlayın ve Windows ECU bulacak ve sürücü için soruyorlar. Noktası Windows Hondata dizine ve sürücüsünü yükler.

 Sonraki yeniden ECU yükleyin. Not ECU noktalarında USB portu ileri. Bir kez, liman ulaşılmaz yanındaki olacak böylece USB kablosu ile ECU yüklenir Şimdi araba başlangıç ve görmek eğer tüm çalışmaları tamam takılı.

 I ve K-Pro yüklü şimdi sarı anahtar ışık benim dash gibi yanıp sönen.

 Bu İmmobiliser's ışıklı uyarı kapatın. Hondata's kalibrasyon İmmobiliser fonksiyonu ile gelen kapalı. Geri ECU Yöneticisi'nde Windows altında açabilirsiniz> Parametreler> Misc.

 Ben ve şimdi yakıt pompası çalışma görünmüyor benim K-Pro ve yüklü, var!

 Bir ihtimal mi bir ÇHC ECU ve Hondata söylemedin mi? Eğer öyleyse, bir devre değişiklik yakıt pompası etkileyen yapılmış olabilir. , Davadan devre kartını çıkarın ve jumper J160 için konektörler yakın bakmak kontrol etmek. Iki lehim yastıkları tel parçası ile köprü olmalıdır. Eğer tel üzerinden değil lehim parçası.

 Motor mu zaman bir kalibrasyon yükleme kapalı olması gerekir mi?

 Orada yüklenenler iki türü vardır. Ne zaman zaten ECU, ilk yükleme de 30-45 saniye sürer olmayan bir kalibrasyon yükleyin. Motoru için kapalı olmalıdır. Ancak, o zaman zaten yüklü kalibrasyon değişiklik yapmak, artan yükleme yalnızca yüklemek için ECU yerleştirin ve birkaç saniye sürer motoru için üzerinde olabilir. Ben motorun her zaman güncellemeler için kapalı olması önerilir.

 Ama ben bile ne kalibrasyon benim ECU üzerinde olduğunu bilmiyorum!

 Kendi ECU içinde Hondata 4 ile üzerine gönderildi ve geri bir şey geldi. Ne yazık ki, ECU Manager yazılımı ne kalibrasyon yüklendiğinde size gelmez. Kalibrasyon indirmek size ne yapabilirsiniz ve değerleri kontrol edin. Bu gün, Hondata yükler genellikle düz vanilya "fabrika" kalibrasyon.

 Ne bir "kalibrasyon" Yine mi?

 Bir "kalibrasyon" tabloları ve parametreleri bir dizi özel olarak belirli motor yapılandırmaları için hazırlanmıştır. Her yapılandırma (bir düşük hızda cam ve bir yüksek hızlı cam için), iki kam açısı tablo vardır düşük hız ve altı yüksek hızlı cams (bir 0 her açı için altı yakıt tabloların toplam , 10, 20, 30, 40, 50 derece) ve düşük hız ve yüksek hızlı cam altı ateşleme avans tabloları her. Ayrıca, birçok parametre ayarlanabilir.

 Ne bazı önemli parametreler nelerdir?

 Zaten İmmobiliser bahsettiniz. Diğer önemli olanları Rev limit belirleyerek, ya VTEC noktası veya VTEC penceresi ayar boşta hız ayarı, böylece MIL ışık titremeye zaman motor zaman bir kalibrasyon ile start out) (ortak bir olay knock, şeyler ayarı ve diğerleri sayılabilir.

 VTEC Pencere? Ne?

 K-Serisi motor ya düşük hızda cam dan yüksek hızlı cam belirli bir devir noktada geçiş yapabilirsiniz ( "VTEC noktası") veya bir devir aralığında manifoldu basıncına (bir "VTEC pencerede" bağlı olarak geçiş yapabilir ). Size, diyelim ki, alt sınır VTEC ayarlayabilirsiniz 98 kPa (tam gaz) ve 24 kPa (ışık gaz at 5.800 rpm) at 4.300 rpm. Inbetween bu iki nokta, motor doğrusal bir eğri üzerinde cams geçecektir.

 Ne "" datalogging nedir?

 Datalogging bir K en iyi özellikleri-Pro olduğunu. Sen K dizüstü bilgisayarınıza bağlamak-Pro üzerinden 40 sensör değerlerinin toplam kaydetmek için. Ne zaman kayıt bitti (tüm kaydedilen veriler açıklayıcı bir ismi ( "myrsx_august24_fromwork" gibi) ile datalog dosyayı dizüstü bilgisayarınızı değil, ECU) üzerindedir. Daha sonra boş yer verileri inceleyebilirsiniz. Bu büyük ve eğitim de ne (veya) kalibrasyon optimum değil yanlış bulmanıza yardımcı olabilir.

 Ne kayıt "frame rate" nedir?

 Sensörün Her set K değerleri-Pro kayıtları bir "çerçeve" denir. "Frame rate" çerçeveler K sayısıdır-Pro her saniye kaydeder. Bu sayı sabit değil. Bu iki şey bağlıdır. 1) Nasıl K çok-siz (bu bir çok yavaşlatmak şeyler datalogging sırasında canlı veri ekran), ve 2) ne kadar hızlı bilgisayarınız açık Pro pencerelerini. Tüm pencereleri açık modern bir dizüstü ve ECU Manager tüm pencereleri kapalı saniyede kadar 60 kare görebilirsiniz yeni bir sürümünü, ve birkaç saniyede olarak 10 veya 12 kare (ve belki de diğer Windows programları açık). En iyi veri analizi için ihtiyacınız başı olarak çok kare mümkün olduğunca ikinci.

 Ama benim kare hızı hala düşük hızlı bir dizüstü ve tüm pencereleri kapalı var! "

 Datalogging bir çok, çok ECU Müdürü eski sürümleri ile daha yavaş. Yapmak size son bir emin! Ağırkanlı datalogging için bir başka olasılık Windows Güç Ayarlar sorundur. Pil gücü Windows'da pil tasarrufu için işlemci yavaşlıyor. Eğer dizüstü bilgisayarınızı, özel bir "datalogging oluşturmak mümkün" güç CPU tam güç ayarı, disk ve dizüstü uyku moduna asla uyku asla.

 Nasıl datalog gelen verileri de benzer?

 Sen, ardından Windows datalog bir yük> Grafik. Başlangıçta sadece bir varsayılan grafik olduğunu. Kendi özel grafik oluşturabilirsiniz Seçenek> Grafik Şablonlar üzerinden şablonları. Kadar özel grafik olarak istediğiniz ekleyebilirsiniz. Her biri bir ile dört ve grafikler olabilir her grafik bir ile dört sensörleri izleyebilirsiniz.

 Ben grafikleri bakıyorum. All I See çizgidir.

 Beri dört grafikleri kadar görüntüleyebilir, hepsi dört grafik etiketleri için kafa karıştırıcı olur. Bu nedenle, her algılayıcı içinde minimum ve maksimum değer bir eğri gösterir. Size minimum ve Seçenek altında maksimum> Sensörler ayarlayabilirsiniz. Grafikte herhangi bir noktasına Ayrıca, tıklayabilirsiniz. Bir dikey noktalı çizgi görünür. Eğer Sensörler pencere açık, her algılayıcı için tam değer, şimdi görülebilir.

 Ne demek "Masa" ve VTEC şu "Masalar Cam Açısı" demek şu?

 Ve datalog açın da "Tablolar açık" penceresi. Şimdi bir grafik içinde datalog hareket. Ile ne bu seçeneklerin kontrol, tabloda değişiklik asla. Eğer "VTEC" onay kutusunu masa yüksek hızlı cam düşük hızda cam arasında ne noktada da size aradığınız kayıtlarına göre geçiş yapılır. Tıkladığınızda "Eğer kam açısı" her zaman uygun bir cam masa açısı getirecektir yazılımı izler. Tıkladığınızda hem Eğer, her iki kam açısı tablo ve low-cam/high-cam geçecektir.

 Will my gaz kilometre aşağı eğer K-Pro programını yüklemek gitti?

 Hondata göre: "sürece çalışan bir O2 sensörü var ve kapalı döngü olarak çalıştırdığınızda, yakıt ekonomisi hoş çok değişmez olduğunu. Kapalı döngü bir garanti / K oranı 14.7:1 süre için gaz parçası olarak yakın, bu nedenle sadece değişkenler ayarlamak için ateşleme ve kam zamanlama. Hondata vardır Dyno bazı testleri geçen hafta, ateşleme ve kam zamanlama değişen için karayolu yolcu taklit 3.500 rpm (30 kW belirli devirde belirli bir güç elde etmek için manifoldu vakum ölçme) yaptı. maksimum gücü (düşük manifoldu basıncı) de zamanlama 36-44 derece olan her yerde oldukça iyi kam zamanlaması için. Maksimum güç stok ateşleme haritaları maçlar parçası gaz olarak 10-20 derece arasında önceden, bu biraz tipik stok daha az oldu Yolculuk 30 derece ayar. Typcially biz sıfırdan hisse senedi üzerinde ayarlanmış ECU ile inprovement mpg bir çift için bkz. "

 Ben şimdi benim arabam knocking bir kalibrasyon yüklendi.

 Ortak bir olay olduğunda ilk yük K-Pro kalibrasyon. Çok agresif ve büyük olasılıkla orada burada igniton geciktirir gerekecek almak knocking kurtulun.

 Ne eleştiri ve onu nasıl kurtulmak alabilirim?

 Knocking biri veya bu üç nedenden dolayı daha: alt sıcaklık / basınç a) kötü benzinli (combusts öncelikle), b) çeşitli yerlerde) ve (alev alev çok ateşleme avans oluşur c) çok yalın bir hava / yakıt karışımı ( sıcaklıkları olsun çok ve karışım alev) yüksek. Eğer zaten ve daha sonra motoru darbelere noktaları incelemek en iyi alabilir, sürüş datalog benzin kullanımı (yani burada vuruş sayısını artırır). Eğer çok var, artış yakıt yalın çalıştırıyorsunuz. Eğer konum hava / yakıt oranı iyi görünüyor alan nereye knocking seçin olur ve iki ya da üç derece ateşleme önceden tüm masaları azaltır. Bu, rahat olmayan bir alıcı veya bunu mekanik var. Knocking ile lots araç kullanmayın.

 Neden tüm cam tablolar zaman sadece bir ateşleme tabloda olur knocking genelinde?

 Çünkü bu tabloda 2x2 kare vurgulanmış görmek sadece bir gibi görünebilir. Aslında, Hondata programı dört yakın değerlere bakarak, ve gerçek bir değeri interpolates da cam tablolar genelinde interpolates. Sekiz değerlerin toplam ECU kullanan gerçek değerini belirlemek. Bu yüzden ilk düzeltme tüm tablolar yapmaya ihtiyaç vardır.

 Boşta göstermek sıfırdan neden ateşleme avans?

 Hondata göre, boşta özel bir ateşleme emisyon değeri kullanır.

 Bir arkadaşınızın kalibrasyon yüklü ve 2 değerleri haritadan vardır-D grafik,!

 O zaman yazılımı daha yeni bir sürümü ile bir çok eski kalibrasyon bakmak olur. Hondata diyor: Bu tablo sütunları 14-16 dan zaman eski bir kalibrasyon yük uninitialised varlık kaynaklanıyor. Sen 14-16 içine sütun 13 çoğaltmak için ön 1,1 kalibrasyon için bu düzeltmenin gerekir.

 Şimdi hava-yakıt oranı her zaman 11,48 tam gaz yer almaktadır. Niçin?

 K-Serisi 'geniş bant oksijen sensörü (yalnızca ABD) aşağı 11,48 okuma. En bu daha zengin çalıştırıyorsanız muhtemeldir.

 Ben Euro TO yılında geniş bant alabilir miyim?

 Evet. Çünkü entegre geniş bant sadece 11,48 okuma bazı iddia ve buna değmez harici bir geniş bant almak. Bu dynotuning için değil, datalogging için nice. K sahip-Pro günlüğü geniş bant ayarı için değeri ölçülemez. Ne yazık ki, hem ABD ECU gerekiyor (K-yükseltilir Pro) ve ABD sensörü. Kablolama takımını bir pin değiştirildi gerekiyor ve yenisini daha ekledi. CPL de arabayı bu yaptı. Olarak ABD ECU da döngüleri O2 ısıtıcı kadar sensörü aşırı değil.

 K nasıl bir ikincil oksijen sensörü olmayan bir katılım üstbilgisiyle-Pro çalışır?

 K-Pro ABD-modeller birincil (geniş bant) oksijen hava-yakıt oranı ve açmak için belirlemek için sensör kullanır / döngü işlemi kapalı. Eğer kedi var ve birincil sensörü çalışıyor olmasıdır İkinci sensör sadece belirler. İkinci sensör olmadan, ECU o K devre dışı bırakılabilir bir P0134 hata kodu-Pro Parametreleri penceresi neden olacaktır.

 Ne Parametreler pencerede devre dışı bırakırsam OBDII olur?

 OBDII kapalı aşağıdaki sensörleri izlenmesi döner devre dışı bırakma: İkinci oksijen, yakıt tankı basınç, elektrik yükü, ve atmosferik basınç. Bu OBDII testleri yapılacak anlamına gelir. Kapalı devre çalışması etkilenmez.

 Bazı sivil Type-S ekü Japon pazarı PRC ECU () gibi bazı algılayıcıların desteklemez. Eğer böyle bir ECU kullanıldığında, bu sensörler veya başka bir hata kodu almak devre dışı bırakılmalıdır.

 Ben K çalıştırabilir miyim-Pro ya iki oksijen sensörleri olmadan?

 Hondata diyor: "Ben herhangi bir sorun olmadan o2 sensörleri ile benim katılım çalıştırın. Devre dışı herşeyi gerekir ve açık döngü çalıştırın. Kadarıyla giderse, sürece Dyno bir problem olmalı geniş bant ayar vardır. Ancak sürece bölümünde gaz yakıt harita ve onları mükemmel yakın olsun zaman ayırmak genellikle açık döngü çalıştırmak için kötü bir fikir olduğu bir cadde araç için. "

 Can I () K cams markası-Pro kullanılır?

 Hondata diyor: "şey hisse senedi dışındaki Toda veya silindir kafası ve ölçmek clearences kadar sahte gerekir IPS cams için. Düzgün bir dizine emme kam dişli yüksek lob kilitlemek için bir iğne gerekir Bunu yapmak için. Olduktan sonra kurduk You Apart emme kam Sprocket çekin ve böylece cam bir fiziksel durdurmak vardır o pin emme maksimum güvenli ilerlemek. crowers ile hafızasından bu konuda 30-35 derece önceden de olduğu cams. "

 Nasıl bir K-Pro tune?

 Üç ana yolu vardır: If you ayarlayabilirsiniz / emin hava / yakıt oranı yaparak kendiniz tweak ne yaptığını biliyorum 1) her alanda en iyi olduğunu ve bu araç (tabi, bu şekilde size knock yok görmek Dyno numaralar olmayacaktır değişiklikleri) ne yaptığını. 2) Bir alıcı bir baz haritaları ile başlayan ve ardından araç ayarlayabilirsiniz onun Dyno üzerinde harita optimize edin. 3) Bir radyo sıfırdan başlayabilir gibi Hondata, ardından her kam açısı için Dyno eğrileri yarattı bileşik eğri oluşturmak ve mükemmellik bu dynotune. O parayı içine çalışır.

 Ben turbo kullanın. Onunla ve K-Pro çalışır mı nasıl ayar yapmak?

 Burada Hondata's tavsiyem:

 Sen reflash ile başlar ve herhangi bir turbo kiti ile çalışmak üzere programlanabilir yükseltin. K serisi Honda ECU (ve K-Pro yanı) gerektiren ve yüksek empedans 12 ohm enjekte en iyi çalışır. RC Mühendislik 440, 550, 650 ve boyutu 750 cc bu satıyoruz. K-Pro ile çok iyi stok HARİTASI herhangi bir canlanma motor çalışır artırmak yaklaşık £ 12 kadar sensörü. No piggybacks gerekli ya da önerilir. K-Yöneticisi ayrıca 3 bar harita sensörü yükseltme destekler. Bir canlanma motor ayarlama Uygun içerir:

 1) kam açıları ayarlanması
 2) atılım olarak ateşleme zamanlaması Geciktirme artırır
 3) parçası ve tam gaz çalışma için optimum VTEC noktası ayarlama
 4) parçası gaz ve tam gaz yakıt haritalar Tuning enjektörler eşleşecek
 5) Rakım tazminat - emin rakım ECU doğru yükseltme basıncını doğru yakıt ve ateşleme sağlamak için görür yapma. Hisse senedi ECU ECU, ama manifoldunda yükseltme basıncını değil okur çapında açık gaz olarak ECU durumda basınç. Yükseklikte bu gelişmeler ateşleme ve yakıt eğilir. Bu eğer güvenilirlik istediğiniz bir canlanma araç istediğiniz değildir. K-Pro düzeltmeleri bu.
 6) Kapalı döngü kontrol. Biz stok ekü çalıştıran test ettik artırdığını yaş günü, ECU birkaç saniye için vites değişikliği sonrasında 14.7:1 hava yakıt oranı yapacak bir seyir dan artırmak için gidiyor. Bir Dyno kaçıyor, ama bu durumu görmek asla o kadar çok bir canlanma motoru için yalın bir yolda. K-Pro düzeltmeler bu kapalı döngü zaman artırma ile önceden ayarlanmış bir düzeyde ulaşıldığında kapatarak.

 Elbette bazı veya tüm bu adımları atlayarak hala muhtemelen çok mutlu olacak, ancak güç aşağı olacak ve uzun süreli güvenilirlik ödün. So sürece, ne yapmak gerekli olduğunu biliyorum, (bu bir uzman tarafından ayar) size satın almak için en iyi kararları gerektirir bir iyi ayarlanmış motoru olması. Ben de, sen konuş kim bir yaşam için arttı motorları tune ve görüşlerini sormak bazı şirketler öneriyoruz.

 K-Nitro Pro çalışır mı?

 Evet, olağanüstü iyi. Orada nitro çalışması için bütün bir kontrol paneli, ve Hondata kendi araçları kapsamlı nitro test ile yedekleyebilirsiniz. K-Pro anahtarları nitro rpm tabanlı gaz konumu, araç hızı ve hava basıncı. Ayrıca kapalı nitro yakıt kesme önce anahtarları-off.

 Neden Hondata kuru bir nitro sistemi öneriyor

 Hondata diyor: "Eğer ıslak bir sisteme sahip olacağını ve iki şey: 1) rev sınırı orada olmayacak ve overrev olacak devir sınırını vurdu. Çünkü ECU ıslak sistemi tedariki tutar yakıt ama keser olmasıdır. çok yalın sürecek bir sonucu olarak 2). Olasılıkla Sonuç şu olacaktır: "nerede pistonlu gitti!" Ateşleme geciktirir nitro karışımı ile daha hızlı olarak yanıklar önemlidir. değil çubuklar üzerinde büyük stres koyacağız ateşleme geciktirici.

 Bir artırdığını arabam var. Bana teklif özel avantajlar K ne-Pro?

 Hondata diyor:

 Ateşleme geciktirmesi ve ilerletme üzerinde artış yakıt 1) Fabrika artırmak haritalama
 2) Switching artırmak gaz zayıf noktalar tereddüt ve yarım elimine üzerinde döngü açın.
 Daha büyük enjektörler 3) Doğru kalibrasyon. (Anlamı kolay başlıyor ve iyi emisyon)
 4) Doğru yükseklikte tazminat. ECU ve tırmanmaya gelişmeler ateşleme rakım yüksek dışarı doğru eğilir stock. Bir canlanma araç bu istemiyorum.
 5) kam açılardan bakıldığında özel egzoz kurulum için aranan olabilir. Daha iyi egzoz, cam daha önceden gereklidir.

 "Bakım Zorunlu" ışığı benim arabam bulunmaktadır. Can K-Pro kapatmak?

 Hatta kapatmak için K-Pro gerekmez. Basitçe konuma II kontak anahtarı ve ardından yaklaşık beş saniye içinde dışarı çıkmak gerektiğini de düğmesi ve bakım ışık tutan tutmak motor, basın ve kilometre sayacı tuşunu basılı tutarak kapatın.

 Ben (yakıt yönetimi piggyback marka doldurun) var. Hala K-Pro kullanabilir miyim?

 Hondata önerir: kaldırın. Şey bu ECU için düzgün araç ayarlamak için izin vermez sinyalleri değiştirir.

 Olan K-20 yüksek veya düşük empedans enjekte gerekiyordu?

 Hondata önerir: Herhangi bir enjektör doğrudan Honda ECU tarafından yönlendirilen bir 12 Ohm enjektör olmalıdır.

 Ekü arabama, ben K onları yükseltebilirsiniz ne çalışacaktır-Pro ve herhangi bir fark vardır?

 Tüm ABD pazar RSX baz (manuel tek vardiya), RSX Type-S ve Civic Si için ekü sürece K olarak değiştirilmiş olarak değiştirilebilir vardır-Pro durum ve uygun kalibrasyon ile yüklendi. Hondata göre, bazı küçük farklılıklar vardır: "SORUN (RSX-S) 6 hız ters lokavt vardır. Diğerleri don't. PND (RSX Bankası Manuel) alımı runner kontrolü vardır. PPA (CRV Manuel) vardır emme runner kontrolü. PNF ne alımı runner kontrolü ne de ters lokavt vardır. başka farklılıklar olabilir, ancak bir program gibi görünüyor aynı bütün bu ekü çalışır. "

 Ben ABD RSX Genişbant oksijen sensörü duydum. Doğru mu?

 Evet var (her ne kadar sadece 11,48 AF aşağı okuma). Eğer karınca datalogging için hava-yakıt oranları ayarlamak için kullanmak Bu terrific. Ancak, unutmayın tüm K20-Serisi motorlarının geniş bant sensörü var. Bu, bir ABD RSX Type-S, ABD RSX baz, JDM ITR, JDM Civic Type R Ne yazık ki, bu da içermez olanlarıdır Euro Civic Type R.

 Ben TO içine bir geniş bant sensörü güçlendirme miyim?

 Seni düşünüyorum. All you need I'd bir ECU olduğu (ABD çevrenizdeki US $ 250 için kullanılan RSX ECU alabilirsiniz geniş bant desteği), bu K yükseltilmiş-Pro Hondata tarafından, ve bir 4-telli geniş bant sensörü ile dar bir yerine ( honda ya veya oxygensensors.com gibi bir yer aracılığıyla).

 Hondata harika sesler. Herhangi bir dezavantajı var mı?

 Duruma göre değişir. Hondata reflash ve K-Pro resmen kapatmak içindir-road ve sadece kullanmak katılım. Kaliforniya, özellikle satış sonrası değişiklikler CARB (Kaliforniya Hava Kaynakları Kurulu) onaylanması gerekiyor ve CARB etiket ile kanıtlamak için geldim. ECU ayarlarını değiştirme CARB onaylı asla. Eğer Hondata aleyhine üzerinden test olan ve fatura) çünkü müşteri daha da değiştiremezsiniz gitmiş teorik CARB olabilir bir reflash-(onayladı. Her zaman Hondata bir geri fabrika için standart ECU parladı veya iki ekü, K yol sürüş ve bir için bir fabrikada katılım Pro modifikasyonlar kullanabilirsiniz reflash olabilir.

 Başka bir sorun K-Pro YAPAR hem yetenek ve istekli öğrenmek ve yazılımı ile keman ihtiyaç duyar. Eğer uzak kalmak istiyorsanız, basit bir reflash sen gitmek için yol olabilir.

 Son olarak, bu gerçekten emin topraklama arabanızda okay olun Hondata reflash veya K ile ilgisi-Pro yükseltme var! Hondata, "Bu çok motoru (G101) için kablo demeti gelen zemin silindir kafası ile iyi elektriksel temas yapan önemli olduğunu söyledi. Sensörler, ateşleme ve VTEC için araca ECU durumda yoluyla olabilir Aksi takdirde dönüş yolu gövde, hangi ECU ve ECU içinde / veya programlanabilir kurulu zarar verebilir. "

 Gerçekten karıştı. Ben reflash veya K-Pro almak mı?

 Burada artılarını ve eksilerini her içindir:

 Hondata # 4: Bir çalıştı-ve-gerçek reflash en araçları ile çalışır. It 5.800 den 5.200 için VTEC noktasını hareket ettirerek orta kademe ilave güç bir demet getiriyor ve bazı üst ekler. Bu nispeten hafif tune. Çünkü bir kez's in için, gidemem ve ince ayarlar durumda knocking sahip bulunmaktadır. Ayrıca bu hisse senedi için Hondata tarafından ihtiyaç doğması halinde döndürülür olabilir. Bir sorun: bunu en iyi şekilde özel tertibat ile çalışmayabilir. Ben Hondata 4 ve benim Icebox ile ayrı bir güç eğim vardı. Çünkü her I / H / E combo farklı hava-yakıt özellikleri ve Hondata 4 olan tek beden fit-all that's.

 K-Pro: Bu bir daughterboard ve dizüstü bilgisayarınızın USB bağlantısı üzerinden ECU üzerinde tam ve toplam kontrol sağlar. Çerçevelere fiyatlara saniyede 60 kareye 42 datapoints izleyebilirsiniz. Sen fueling değiştirebilirsiniz, ateşleme avansı, cam açıları, yakıt cut-off, VTEC ve ton daha fazla. Onunla birlikte gelen kalibrasyon oldukça agresif ve büyük olasılıkla ayarları ile oynamak gerekecek almak ilk knock kurtulmak ve Hondata size profesyonelce ayarlanmış have it göstermektedir. Sen sadece yazılım hakkında çok şey öğrenmek gerekir ancak, hakkında ateşleme, fueling, zamanlama kavramları cam olabilir. Eğer oyun konum, K-Pro sonsuz, size araba değiştirmek gibi büyümek asla, büyüleyici ve siz nasıl birlikte uyuyor öğreneceksiniz. Ancak amacıyla fabrika stok dönmek için, her şeyi geri almak gerekecek.

 Olanlar ve CAI sahip araç ile karışıklık veya reflash ile gitmeli yeni şeyler öğrenmek istemiyorum. Diğerleri kadar K mutlu olacak-Pro.

 SSS Cool, ama bir soru var, bazı oldukça teknik

 Benim web sitesine bakın www.pencomputing.com/rsx/ Hondata ve motor ayarlanmasına ek birçok bilgi için. Ayrıca www.hondata.com de Hondata web sitesinde teknoloji bölümüne bakın. Ve her zaman sorularınızı gönderebilir ya da bana cb@pencomputing.com de gönderebilirsiniz.
Logged
umutcan

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #23 : Ekim 01, 2009, 04:00:53 ÖS »

Google Translate sağolsun bizim için çevirdi ancak bazı yerlerde devrik cümleler var malum kafası Türkçeye o kadar basıyor Smiley
Logged
despe

« Yanıtla #24 : Ekim 01, 2009, 04:10:06 ÖS »

arkadaşlar bu bir beyindir ( yani ayarlanabilir beyin ) aracınıza uygun harnes ile birlikte kullanabilirsiniz. içerisinde birçok ayar mevcuttur. bunu alıp arabanıza taktığınızda direk işey yaramaz aracınza göre ayarlarının işi bilen kişi (tuner) tarafından yapılması gerekir.

2001-2005 Civic (DX, LX, HX & EX Manual transmission only D17 engine )
2002-2005 Civic Si (PNF ECU)
2003-2004 Japanese Civic Type R (PRD ECU)
2002-2005 Civic Type R (Euro) (PRA ECU)
Logged
skullcrusher


Yaş: 44
Yer: Ankara
Şu Anda Sitede Değil

"Without Racing There's No Honda" Soichiro Honda


« Yanıtla #25 : Ekim 18, 2009, 03:07:15 ÖÖ »

k20 motora eaton m62 supercharger ve hondata kpro ecu ve diğer gerekli elemenlar(enjektörler,benzin pomparı,benzin regülatörü vs vs)
resimdeki araç da acura rsx type r (integra type r)
Logged
must!


Yer: İskenderun
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #26 : Aralık 01, 2009, 04:15:48 ÖÖ »

hondata da ki uygulama ne beyin programımıydı yanlış hatırlamıyorsam?.ayrıca 2005 civic es kasa için uygulaması warmıydı:S
Logged

Beni durduranın yolu cezaevinden geçer çocuk düşün çabuk...Beni vurdurmanın sonu bulunmak kaçarı yok bunun düşün bunu...
type r ertan


Yaş: 34
Yer: gebze-kocaeli
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #27 : Aralık 27, 2009, 01:08:49 ÖS »

çok güzel paylaşım.
Logged

* Mapped by Tolga-R *
* Sc Mekanik by Bahrettin Usta Gebze ** En Yavaş TypeR *
HoNdaBoY

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #28 : Mart 03, 2010, 10:37:16 ÖÖ »

abi birazda türkçeyi denesek:D....
Logged
kacaman


Yaş: 42
Yer: Osmaniye
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #29 : Mart 03, 2010, 10:46:15 ÖÖ »

bizim arabalara sanırım uygulayamayız.
Logged

2010 gümüş gri mugen civic
Qzann


Yaş: 28
Yer: ADANA
Şu Anda Sitede Değil

Ya Onurlu Bir Bakış Yada Görkemli Bir Direniş


« Yanıtla #30 : Ağustos 27, 2011, 10:35:13 ÖÖ »

sanırım öyle...
Logged
goldbergbrk


Yer: izmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #31 : Mayıs 09, 2012, 02:04:53 ÖS »

bunun trdeki maliyeti nedir parçaların tedariki konusunda. vtilere olur sanırım
Logged

35 RR type R
Civicfb7


Yaş: 21
Yer: İstanbul Florya
Otomobil: Honda Civic FB7
Şu Anda Sitede Değil

JDM İSTANBUL bünyesinde genç nesil


« Yanıtla #32 : Mart 09, 2014, 10:31:35 ÖS »

Civic FB7 için uygunmudur ?
Logged
Sayfa: 1 [2] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: