Gönderen Konu: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz  (Okunma sayısı 2323 defa)

orko-35

  • Ziyaretçi
HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« : Mayıs 03, 2009, 09:52:34 ÖS »
ARKADAŞLAR BU HONDATA İLE İLGİLİ SİZLERDEN ÖĞRENMEK İSTEĞİM BİRKAÇ ŞEYVAR..YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM..
ARAC 2009 CİVİC elegance.. taktırmayı niyetlendim sizler ne diyorsunuz yaniii..taktırısam %kaç tork artışı ve hp artışı alabilirim ...  dc sports catback sonsusturucum ve 60mm lik orta borularım mevcut ama daha taktırmadım
nasılkıyaslaya biliriz ??



poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #1 : Mayıs 03, 2009, 10:11:49 ÖS »
sizin araç için hondata warmı ilk onu araştırın bence

orko-35

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #2 : Mayıs 04, 2009, 12:55:14 ÖS »
EVET USTA 1.6 MOTORLARA TAKILMA İMKANI YOKMUŞ   <nohapy

TC 400

  • İleti: 1110
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #3 : Mayıs 04, 2009, 01:06:57 ÖS »
:D yokmuş :D

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #4 : Mayıs 04, 2009, 05:58:43 ÖS »
sizin araçlara aem piggback yani yalancı beyin diye geçen orj beynin arkasına bağlanan bi ürün war onu kullanarak biraz oyniyabilirsiniz
ve şu 1.6 motora 60 lık boru modasını kim başlattı bilmiyorum ama tekrar soliyim sonu hüsran olur 51 lik tercih edilmeli japonların speclerinikontrol edin 60mm yi 1.8 ve 2 litre vtec motorlarda kullanıyorlar
intake ve güzel bi egzozdan sonra iyi biayarla canlanır kanısındayım

orko-35

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #5 : Mayıs 04, 2009, 10:28:04 ÖS »
sizin araçlara aem piggback yani yalancı beyin diye geçen orj beynin arkasına bağlanan bi ürün war onu kullanarak biraz oyniyabilirsiniz
ve şu 1.6 motora 60 lık boru modasını kim başlattı bilmiyorum ama tekrar soliyim sonu hüsran olur 51 lik tercih edilmeli japonların speclerinikontrol edin 60mm yi 1.8 ve 2 litre vtec motorlarda kullanıyorlar
intake ve güzel bi egzozdan sonra iyi biayarla canlanır kanısındayım
evet o dediğini servisten bi yetkili sölemişti...wallaha modasından değilde yapıcağımız şeyler vardı onlara dayanarak almıştım ama düşündüklerimizin katılımından çoğu nerdeyse gerçekleşemiycek..neyse monte falan olmadızaten değiştirme imkanımda var vrdiğin bilgiler için sağolasın

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #6 : Mayıs 05, 2009, 12:15:53 ÖÖ »
yani 1.6 hacime ne yapılırsa yapılsın 60 fazla bence 51mm den yukarı çıkmayın altlar giderse ustlerde gelecek 1 hp hiç bir işe yaramaz
hayırlısı olsun şimdiden moda kısmıda biraz sertoldu kusrabakmayın ama herker 1.6 litreye 60lık iyi 2 litreye 70lik iyi diye yazınca bnmde nevrim donuyo kim soluyo bu insanları kim yonlendiriyo diye kusura bakmayın buarada

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #7 : Mayıs 05, 2009, 02:18:29 ÖÖ »
sizin araçlara aem piggback yani yalancı beyin diye geçen orj beynin arkasına bağlanan bi ürün war onu kullanarak biraz oyniyabilirsiniz
ve şu 1.6 motora 60 lık boru modasını kim başlattı bilmiyorum ama tekrar soliyim sonu hüsran olur 51 lik tercih edilmeli japonların speclerinikontrol edin 60mm yi 1.8 ve 2 litre vtec motorlarda kullanıyorlar
intake ve güzel bi egzozdan sonra iyi biayarla canlanır kanısındayım
yani 1.6 hacime ne yapılırsa yapılsın 60 fazla bence 51mm den yukarı çıkmayın altlar giderse ustlerde gelecek 1 hp hiç bir işe yaramaz
hayırlısı olsun şimdiden moda kısmıda biraz sertoldu kusrabakmayın ama herker 1.6 litreye 60lık iyi 2 litreye 70lik iyi diye yazınca bnmde nevrim donuyo kim soluyo bu insanları kim yonlendiriyo diye kusura bakmayın buarada
Agaaa sen fazla bilmior gibi davranıyorsun ama ağızına sağlık en doğrusunu sen biliosun ne iş yaptığını ne mezunu oldugunu merak etmeye başladım walla

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #8 : Mayıs 05, 2009, 09:25:03 ÖÖ »
sizin araçlara aem piggback yani yalancı beyin diye geçen orj beynin arkasına bağlanan bi ürün war onu kullanarak biraz oyniyabilirsiniz
ve şu 1.6 motora 60 lık boru modasını kim başlattı bilmiyorum ama tekrar soliyim sonu hüsran olur 51 lik tercih edilmeli japonların speclerinikontrol edin 60mm yi 1.8 ve 2 litre vtec motorlarda kullanıyorlar
intake ve güzel bi egzozdan sonra iyi biayarla canlanır kanısındayım
yani 1.6 hacime ne yapılırsa yapılsın 60 fazla bence 51mm den yukarı çıkmayın altlar giderse ustlerde gelecek 1 hp hiç bir işe yaramaz
hayırlısı olsun şimdiden moda kısmıda biraz sertoldu kusrabakmayın ama herker 1.6 litreye 60lık iyi 2 litreye 70lik iyi diye yazınca bnmde nevrim donuyo kim soluyo bu insanları kim yonlendiriyo diye kusura bakmayın buarada
Agaaa sen fazla bilmior gibi davranıyorsun ama ağızına sağlık en doğrusunu sen biliosun ne iş yaptığını ne mezunu oldugunu merak etmeye başladım walla

estafurlah sadece çok deneme fırsatımız oldu eskiden ve çok kılçık olduğumdan bişey yapmadan çok araştırırım usada ne yapılıyor all motordaki specler vs bide zamanında yaptığım hataları kmse yapmasın diye uğraşıyorum hepsi bu :)

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: HONDATA İLE İLGİLİ yardımlarınızı bekliyoruz
« Yanıtla #9 : Mayıs 05, 2009, 05:31:00 ÖS »
sizin araçlara aem piggback yani yalancı beyin diye geçen orj beynin arkasına bağlanan bi ürün war onu kullanarak biraz oyniyabilirsiniz
ve şu 1.6 motora 60 lık boru modasını kim başlattı bilmiyorum ama tekrar soliyim sonu hüsran olur 51 lik tercih edilmeli japonların speclerinikontrol edin 60mm yi 1.8 ve 2 litre vtec motorlarda kullanıyorlar
intake ve güzel bi egzozdan sonra iyi biayarla canlanır kanısındayım
yani 1.6 hacime ne yapılırsa yapılsın 60 fazla bence 51mm den yukarı çıkmayın altlar giderse ustlerde gelecek 1 hp hiç bir işe yaramaz
hayırlısı olsun şimdiden moda kısmıda biraz sertoldu kusrabakmayın ama herker 1.6 litreye 60lık iyi 2 litreye 70lik iyi diye yazınca bnmde nevrim donuyo kim soluyo bu insanları kim yonlendiriyo diye kusura bakmayın buarada
Agaaa sen fazla bilmior gibi davranıyorsun ama ağızına sağlık en doğrusunu sen biliosun ne iş yaptığını ne mezunu oldugunu merak etmeye başladım walla

estafurlah sadece çok deneme fırsatımız oldu eskiden ve çok kılçık olduğumdan bişey yapmadan çok araştırırım usada ne yapılıyor all motordaki specler vs bide zamanında yaptığım hataları kmse yapmasın diye uğraşıyorum hepsi bu :)
O zaman müthiş bir araştırma abicim seninki emeğine sağlık