valla ben f.sunnetci benım arkadaşımdır ben bu caddedekı olaya sahit oldum sı la toyota ies olayına sı fena fark yemıştı bende peşlerınden gıdıyodum cunku sı dekıler yukledık falan muhabbetı yapıyorlardı ama gıtmıyordu valla tabi ne yaptılar bılemıyorumda.. tabii o an kamera olsaydıda cekım yapılsaydı keşke ama yoktu maalesef...
simdi bir si bu sekilde gecildi diye, hepsi bu sekilde gecilecegi anlamina mi geliyor?
1- en onemlisi bu durumda pilotaj, cok yanlis devir cevirmis, devirini doldurmadan vites atmis yada devir kesiciye girmis olabilir,
2- arabanin motoru saglikli olmayabilir yada motoru sifirlanmis, rodaj icin ugras veriyo olabilir,
3- arabanin ve icindekilerinin agirligi fazla olabilir, bagaj yuklu olabilir,
4- arabanin uzerinde standart jantlarindan 3 kat buyuk ve 3 kat daha agir bir janti olabilir,
5- motor ariza lambasi yaniyor, performans kaybi yaratacak herhangi bir sensor arizasi olabilir.
6- sanzuman arizasi olabilir,
7- yuruyeni arizali, daginik bir araba olabilir..
Yukaridaki olanaklari goz onunde bulundurursak dahi yine durumda bi degisiklik olamaz cunku tork ve beygir farki yeter ayrica ben vti vtec'in arkasindan cok net yuruyen ve crx'le kafa kafaya yuruyen bir civic si sahibiyim, aracimi ben ve diger eg'ci arkadaslarim biliyor, o yuzden "o zaman ben bu arabayi satiyim, bir tane toyota aliyim biniyim" diyemicem, toyota once audi a3'u, a8'i falan gecsin sonra bizim sinifimiza sokun, sizede ayip yani, hondaci olacaksiniz, taraf tutun demiyorum ama tarafciyizki hepimiz ayni baslik altinda toplanmisiz ama yigidi oldurun hakkini yemeyin, ayip olur sonra...
bu arada toyota o zaman integranin icinden roketleyerek gecer, cunku ben en son dolu bir integra ile roll yaptim sahibi sitede arkadasimiz olan I LOVE JDM, sorun kendisinede, 2 tir boyu fark attim 4.vitesi bitirmek uzereyken.