Gönderen Konu: Honda civic 1.6 ies Turbo...  (Okunma sayısı 57076 defa)

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #50 : Kasım 17, 2009, 08:18:01 ÖÖ »
Bağdat caddesinde modifiyeli beyaz Si 150 hp olduğunu iddia eden bir vatandaşımız..Bizde ise kimine göre 105 Ps kimine göre 114ps AE101 Corolla.bizim araçta teyzemin oğlu var 120Kg ve 2 yetişkin insan.toplam 3 kişiyiz Honda Si de ise 2 apaçi :) kalkış yaptık 3 defa her defasında aldı boyunun ölçüsünü..Enson yanaştı aracımıza ve dedi ki 1.8 mi bu araç dedi :) kaç Hp dedi iyi gidiyor araba dedi...Arkadaşlar Honda Si öyle abartıldığı gibi bir araç değil sınırlarını zorlamadıkça verim alamazsınız o araçtan...1.6 Clio ile Honda Si neredeyse aynı kalkıyorlar.Si ancak sınırları zorladığında geçiyor rakiplerini ki bu da şöföre bağlı.Eğer aracı devrinde kullanamadınmı aman aman bir performansı olmuyor aracın..1.6 İES düzgün bir modifiye işleminden sonra 1.6 Sİ ile çok rahat yürür ve geçerde bence..ama VTI ile yürür ancak geçme durumu kesinlikle zannetmiyorum hayalden öteye geçemez :)



vtecburhan

  • İleti: 47
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #51 : Kasım 17, 2009, 08:35:06 ÖÖ »
Bağdat caddesinde modifiyeli beyaz Si 150 hp olduğunu iddia eden bir vatandaşımız..Bizde ise kimine göre 105 Ps kimine göre 114ps AE101 Corolla.bizim araçta teyzemin oğlu var 120Kg ve 2 yetişkin insan.toplam 3 kişiyiz Honda Si de ise 2 apaçi :) kalkış yaptık 3 defa her defasında aldı boyunun ölçüsünü..Enson yanaştı aracımıza ve dedi ki 1.8 mi bu araç dedi :) kaç Hp dedi iyi gidiyor araba dedi...Arkadaşlar Honda Si öyle abartıldığı gibi bir araç değil sınırlarını zorlamadıkça verim alamazsınız o araçtan...1.6 Clio ile Honda Si neredeyse aynı kalkıyorlar.Si ancak sınırları zorladığında geçiyor rakiplerini ki bu da şöföre bağlı.Eğer aracı devrinde kullanamadınmı aman aman bir performansı olmuyor aracın..1.6 İES düzgün bir modifiye işleminden sonra 1.6 Sİ ile çok rahat yürür ve geçerde bence..ama VTI ile yürür ancak geçme durumu kesinlikle zannetmiyorum hayalden öteye geçemez :)

cok guzel yorumlamışın kardesım tşk 

1.6 ıes atmosferık seklıyle vtı gecmesı benım gozumde ımkansız anca 2-3 boy gerısınde gelırse mucıze olur :D

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #52 : Kasım 17, 2009, 04:12:23 ÖS »
Bağdat caddesinde modifiyeli beyaz Si 150 hp olduğunu iddia eden bir vatandaşımız..Bizde ise kimine göre 105 Ps kimine göre 114ps AE101 Corolla.bizim araçta teyzemin oğlu var 120Kg ve 2 yetişkin insan.toplam 3 kişiyiz Honda Si de ise 2 apaçi :) kalkış yaptık 3 defa her defasında aldı boyunun ölçüsünü..Enson yanaştı aracımıza ve dedi ki 1.8 mi bu araç dedi :) kaç Hp dedi iyi gidiyor araba dedi...Arkadaşlar Honda Si öyle abartıldığı gibi bir araç değil sınırlarını zorlamadıkça verim alamazsınız o araçtan...1.6 Clio ile Honda Si neredeyse aynı kalkıyorlar.Si ancak sınırları zorladığında geçiyor rakiplerini ki bu da şöföre bağlı.Eğer aracı devrinde kullanamadınmı aman aman bir performansı olmuyor aracın..1.6 İES düzgün bir modifiye işleminden sonra 1.6 Sİ ile çok rahat yürür ve geçerde bence..ama VTI ile yürür ancak geçme durumu kesinlikle zannetmiyorum hayalden öteye geçemez :)

masllah cliolar nasıl arabaymıs ole :) benim si adıyamanda tek hata adıyamanda yarıslara katılan tek hondacı benım adıyamanda kaldırmadıgımız araba kalmadı bmw 3.20 den tut focusu fiestası  efsane corollalarına kadar kaldırdık hatta artık okadar adamlar ınata bındıkı dolu GTi larla kaldırdılar ve suana kadar tek yenılgımı GTI lara karsı aldım clionun yedıgı farkı uzay kasa fiesta bile yemedı benden toyota kalkısta arka kapıma yapıstı sonra zaten hafıften uzamaya ve 3 boy fark atım sımdı herkes gıbı vıdeo ıstıyceksınız merak etmeyın zamanı geldımı butun videolar paylasılacak. bu arada bitmiş silerin basına surmeyı bılmeyen adamları oturtuyorsunuz sonra noldu :) si ye bak gecıldı :) bu arada sohc motor ve dohc motorun farkını anlatmama gerek yok heralde??
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2009, 04:13:50 ÖS Gönderen: delimanyak »

vtecburhan

  • İleti: 47
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #53 : Kasım 17, 2009, 04:17:27 ÖS »
adıyamana  turbo vtı yi bız sattık :D
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2009, 04:18:38 ÖS Gönderen: vtecburhan »

vtecburhan

  • İleti: 47
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #54 : Kasım 17, 2009, 04:21:40 ÖS »
Bağdat caddesinde modifiyeli beyaz Si 150 hp olduğunu iddia eden bir vatandaşımız..Bizde ise kimine göre 105 Ps kimine göre 114ps AE101 Corolla.bizim araçta teyzemin oğlu var 120Kg ve 2 yetişkin insan.toplam 3 kişiyiz Honda Si de ise 2 apaçi :) kalkış yaptık 3 defa her defasında aldı boyunun ölçüsünü..Enson yanaştı aracımıza ve dedi ki 1.8 mi bu araç dedi :) kaç Hp dedi iyi gidiyor araba dedi...Arkadaşlar Honda Si öyle abartıldığı gibi bir araç değil sınırlarını zorlamadıkça verim alamazsınız o araçtan...1.6 Clio ile Honda Si neredeyse aynı kalkıyorlar.Si ancak sınırları zorladığında geçiyor rakiplerini ki bu da şöföre bağlı.Eğer aracı devrinde kullanamadınmı aman aman bir performansı olmuyor aracın..1.6 İES düzgün bir modifiye işleminden sonra 1.6 Sİ ile çok rahat yürür ve geçerde bence..ama VTI ile yürür ancak geçme durumu kesinlikle zannetmiyorum hayalden öteye geçemez :)

masllah cliolar nasıl arabaymıs ole :) benim si adıyamanda tek hata adıyamanda katılımlara katılan tek hondacı benım adıyamanda kaldırmadıgımız araba kalmadı bmw 3.20 den tut focusu fiestası  efsane corollalarına kadar kaldırdık hatta artık okadar adamlar ınata bındıkı dolu GTi larla kaldırdılar ve suana kadar tek yenılgımı GTI lara karsı aldım clionun yedıgı farkı uzay kasa fiesta bile yemedı benden toyota kalkısta arka kapıma yapıstı sonra zaten hafıften uzamaya ve 3 boy fark atım sımdı herkes gıbı vıdeo ıstıyceksınız merak etmeyın zamanı geldımı butun videolar paylasılacak. bu arada bitmiş silerin basına surmeyı bılmeyen adamları oturtuyorsunuz sonra noldu :) si ye bak gecıldı :) bu arada sohc motor ve dohc motorun farkını anlatmama gerek yok heralde??

valla senın denedıgın araclar bıraz katagorısı bayabı dusuk olmus yaw sen clıoyuda pek tanımıyon heralde ıstersen clıo rs lerı bı arastırderım motor gucunu roll vdeoları arstırmanı ısterım bende onceden 93 dogan slx vardı 3.20 ye 1 boy toyotayla kafa kafaya gırıyordum 400 metreyı :D:D
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2009, 04:22:56 ÖS Gönderen: vtecburhan »

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #55 : Kasım 17, 2009, 04:35:19 ÖS »
Bağdat caddesinde modifiyeli beyaz Si 150 hp olduğunu iddia eden bir vatandaşımız..Bizde ise kimine göre 105 Ps kimine göre 114ps AE101 Corolla.bizim araçta teyzemin oğlu var 120Kg ve 2 yetişkin insan.toplam 3 kişiyiz Honda Si de ise 2 apaçi :) kalkış yaptık 3 defa her defasında aldı boyunun ölçüsünü..Enson yanaştı aracımıza ve dedi ki 1.8 mi bu araç dedi :) kaç Hp dedi iyi gidiyor araba dedi...Arkadaşlar Honda Si öyle abartıldığı gibi bir araç değil sınırlarını zorlamadıkça verim alamazsınız o araçtan...1.6 Clio ile Honda Si neredeyse aynı kalkıyorlar.Si ancak sınırları zorladığında geçiyor rakiplerini ki bu da şöföre bağlı.Eğer aracı devrinde kullanamadınmı aman aman bir performansı olmuyor aracın..1.6 İES düzgün bir modifiye işleminden sonra 1.6 Sİ ile çok rahat yürür ve geçerde bence..ama VTI ile yürür ancak geçme durumu kesinlikle zannetmiyorum hayalden öteye geçemez :)

masllah cliolar nasıl arabaymıs ole :) benim si adıyamanda tek hata adıyamanda katılımlara katılan tek hondacı benım adıyamanda kaldırmadıgımız araba kalmadı bmw 3.20 den tut focusu fiestası  efsane corollalarına kadar kaldırdık hatta artık okadar adamlar ınata bındıkı dolu GTi larla kaldırdılar ve suana kadar tek yenılgımı GTI lara karsı aldım clionun yedıgı farkı uzay kasa fiesta bile yemedı benden toyota kalkısta arka kapıma yapıstı sonra zaten hafıften uzamaya ve 3 boy fark atım sımdı herkes gıbı vıdeo ıstıyceksınız merak etmeyın zamanı geldımı butun videolar paylasılacak. bu arada bitmiş silerin basına surmeyı bılmeyen adamları oturtuyorsunuz sonra noldu :) si ye bak gecıldı :) bu arada sohc motor ve dohc motorun farkını anlatmama gerek yok heralde??

valla senın denedıgın araclar bıraz katagorısı bayabı dusuk olmus yaw sen clıoyuda pek tanımıyon heralde ıstersen clıo rs lerı bı arastırderım motor gucunu roll vdeoları arstırmanı ısterım bende onceden 93 dogan slx vardı 3.20 ye 1 boy toyotayla kafa kafaya gırıyordum 400 metreyı :D:D

42 bar dan bahsedıyorsunuz heralde suan o arac antepte clıo RS ile si yi aynı katagorıye koyuyorsanız yorum bıle yapmıyorum

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #56 : Kasım 17, 2009, 04:40:24 ÖS »
bu arada katagori dusuklugunu anlamadım si yi neyle karsılastırmam gerek yada neyle kaldırmam gerek :)

Senator24

  • İleti: 128
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #57 : Kasım 17, 2009, 04:48:52 ÖS »
Bu nasıl bir muhabbettir anlamadım.
Sİ yi kalkışta 3 boy fark filan. Clio ile aynı. Dostum sanırım senin gördüğün 1,5 EL idi. Çünkü kasada bir fark anlayamazsın.
Helede yanlarada DOHC Vtec yazdımı hiç anlayamazsın.
Benim arabanın kız gibi motoru var. Daha su egzostan.
Hiç huyum değildir arabayı zorlamak. Ama yanıma Cooper yanaştı düz olanından. Ben tektim o 2 kişi idi.
Hem yokuşta hem bayırda her türlü fotoğrafını çektim.
Kıyaslama bu gibi şeylerle olmaz sanırım. bugün 100 Km 10 sn çıkamayan arabalar var.
Onlarıda Usain BOLT mı kıyaslıyalım :):):):):)

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #58 : Kasım 17, 2009, 04:52:35 ÖS »
Bu nasıl bir muhabbettir anlamadım.
Sİ yi kalkışta 3 boy fark filan. Clio ile aynı. Dostum sanırım senin gördüğün 1,5 EL idi. Çünkü kasada bir fark anlayamazsın.
Helede yanlarada DOHC Vtec yazdımı hiç anlayamazsın.
Benim arabanın kız gibi motoru var. Daha su egzostan.
Hiç huyum değildir arabayı zorlamak. Ama yanıma Cooper yanaştı düz olanından. Ben tektim o 2 kişi idi.
Hem yokuşta hem bayırda her türlü fotoğrafını çektim.
Kıyaslama bu gibi şeylerle olmaz sanırım. bugün 100 Km 10 sn çıkamayan arabalar var.
Onlarıda Usain BOLT mı kıyaslıyalım :):):):):)

ya atıyorlarmıs 3-4 boyda dıl dırektır :D ya onlar kıyasladımı sorun yok bız kıyasladıkmı katagorısı dusuk oluyo neyle kıyaslıycaz acaba :D

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #59 : Kasım 17, 2009, 05:03:53 ÖS »
ya hayir ben sunu anlamiyorum sunnetci arkadas ies motorunu yukleyelim si'nin cok abartilcak bisiyi yok falan demis, gunumuzde evo ureticileri ies motoru mu kullaniyorlar? vti nasil uredi? typer nasil yaratildi? bunlari hic mi sormuyosunuz kendi kendinize! evo 10'da dohc motor, 9'da.. type-r'da dohc motor vti'da, ufak atmosferik yuklemelerle neler oluyor siz farkinda misiniz? civic si ve crx, type-r'inda atasidir, evonunda, vti'nda, s2000'ninde..

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #60 : Kasım 17, 2009, 05:42:43 ÖS »
daha oncede dedım yıne dıyorum dedıklerın dogruda olabılır yanlısta tek ıspatı vıdeodur 0 - 100 cekersın drag roll cekersın koyarsın baska si mı yok konyada cek koy vıdeonu olsun bıtsın senın ıcın zor olmasa gerek...


guzel kardesım yukarıda yazılanları sanırım dıkkatlı okuyamıyorsun neyse tekrar yazmak ıstıyorum suan arabamızda avans sorunu oldugu ıcın o nu cozmeye calısıyoruz
zaten avans olayını cözdülkten sonra gereken tum voıdeolar cekılcek

ınanıp ınanmamak sızın elınızde olan bırseydır gereken cevapları yukarda tekrardan yazdım nıye ınadına vıdeo dıye tutturuyorsunuz anlamıyorum yanı 1.6 ıes ın si yı gecmesı bukadar uzmemesı gerek sızı  :D

okudum satırı satırına medem oyle son nokta vıdeo dur avans vurma olayını cozunce vıdeo cekıp koyacam dıyorsan sorun yok uzatmaya gerekte yok vıdeolarını beklıyoruz...

uzulmek degıl de gulunc kaldı bıraz aracın dedgın gıbıyse saka makına tabırını hak etmıs demektır
mıraforı motorlu serce gıbı ;)
beklenmedık bır derece elde etmıssın sadece soze ınanmıyoruz hepımızın karnı tok malesef o kadar atıp tutan varkı bu sıtedekı herkez sahıttır boyle bır duruma dusmektense vıdeo ceker cekmez sızlerle paylaşacam de sonrada paylaş bızde helal olsun makına harbı yuruyormus dıyelım ama ıspat olmadan ınanmamızı bekleme :(
sana yalancı demıyorum ama ıspat olmayınca soyledıklerının hepsı havada kalıyor bızede hak ver
ben de si ile vti yedım desem mıllet bana da guler...


34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #61 : Kasım 17, 2009, 10:25:11 ÖS »
valla ben f.sunnetci benım arkadaşımdır ben bu caddedekı olaya sahit oldum sı la toyota ies olayına sı fena fark yemıştı bende peşlerınden gıdıyodum cunku sı dekıler yukledık falan muhabbetı yapıyorlardı ama gıtmıyordu valla tabi ne yaptılar bılemıyorumda.. tabii o an kamera olsaydıda cekım yapılsaydı keşke ama yoktu maalesef...

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #62 : Kasım 17, 2009, 10:34:47 ÖS »
Eyvallah kanka yaa EG Si cilar bastı birden forumu ahaha:) Onlar da Haklılar görmeden inanmak zor bir şeye..Ama ağalar şunu bilinki Dohc motor efsanesine fazla takmayın.Honda pazar taktiği olarak Dohc yazısını en çok kullanan firma..Bende ki AE101 Corolla da Dohc motordu ama Toyota aracımın hiç bir yerine Dohc yazma gereği duymuyordu çünkü başarısın altında Dohc teknolojisi yatmıyordu..Çift egzantrik demek her şey demek değildir.

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #63 : Kasım 17, 2009, 10:59:29 ÖS »
valla kanka bende gozumle sahıt olmasam olaya ınanmazdım ama elemanlar yukledık şoyle boyle 150 kusurlerden bahsedıyorlardı bılıyosun suat toyotayla içinden geçti si ın..bence yuklemekle bıtmıyo işte onemlı olan pılotaj burda..

geniusman34

  • İleti: 158
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #64 : Kasım 17, 2009, 11:16:27 ÖS »
bu ies atmosferik yüklendiğinde ortalama maaliyeti ne oluyor.yoksa sandık motor (vti- gibi) almak daha mı avantajlı olur_?

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #65 : Kasım 18, 2009, 02:06:26 ÖÖ »
Eyvallah kanka yaa EG Si cilar bastı birden forumu ahaha:) Onlar da Haklılar görmeden inanmak zor bir şeye..Ama ağalar şunu bilinki Dohc motor efsanesine fazla takmayın.Honda pazar taktiği olarak Dohc yazısını en çok kullanan firma..Bende ki AE101 Corolla da Dohc motordu ama Toyota aracımın hiç bir yerine Dohc yazma gereği duymuyordu çünkü başarısın altında Dohc teknolojisi yatmıyordu..Çift egzantrik demek her şey demek değildir.

arkadasım kendını bılmezın bırı yukledık dedı dıye kıyaslama yapmak yanlıs ben hazırım corolla gli ıle denemeye yahut her ne zıkkımsa pert si var yuruyen var buyusun gelsın ben cocrolla gli de kullandım 240 da cevırdım ama sanzıman oranları farklı si gıbı cevırmıyor makına neyse sonucta bahsettıgımız 2-3 yasında makınalar degıl bakarsan bag olur bakmazsan dag hesabı saygılar...

Senator24

  • İleti: 128
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #66 : Kasım 18, 2009, 07:48:22 ÖÖ »
Harbi fenaymış bu toyota ya.
Güzel arabadır vesselam.
Birazda şu memur ve emekliye hitap etme görüntüsünden kurtulsa tam isabet olur.
Arabayı almadan bu yazıları okuysaydım. Sİ yerine toyotamı alırdım ne.
Bu arada bende önceden Lada Samara vardı onlada bir toyota geçmiştim. 140 dan sonra yemedi basmaya.
Nede olsa Efsane LADA değilmi
Ne demiş atalarımız
TEAM HONDA MERKEZ
KAFASINA GÖRE HERKES

vtecburhan

  • İleti: 47
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #67 : Kasım 18, 2009, 07:54:20 ÖÖ »
bu ies atmosferik yüklendiğinde ortalama maaliyeti ne oluyor.yoksa sandık motor (vti- gibi) almak daha mı avantajlı olur_?

sandık motor vtı nın malıyetı cok olur bugunun pıyasasında komple vtı motoru faturalı bısekılde fıyatı 7 mılyar 1 mılyar işcilik swap falan 1 mılyarda ısletmesı 9 mılyara malıyetı gelır belkı gecede bılır swaplayan kişiye kalmıs bısey  bence 1.6 ıes e motor swaplayana kadar vtı almak cok ama cok mantıklı

1.6 ıes e de atmosferık olarak secenek malesef yok bı B serısınde her turlu parca bulabılıyorsun ama d serısıne atmosferık olarak yuklemeye kalktıgında cok secenegın yok ve birde d serısıne pıston kapak conta takmayla bıtmıyor iş beyın sorun vermeye baslıyor benzın cok gelıyor aracı boguyor bu sefer p28 le desteklemen gerekıyor ama bu sefer disprotor gerekıyor 1.6 ıes ın dıspırotoru yeterlı olmadıgı ıcın bu sefr si nın disprotorunu takıyorsun bu seferde motr elektırık tesısatı sorun verıyon bu sefrde sı nın elektırık tesısatını kullanıyorsun daha boyle bı cok sorunlar cıkıyor karsına

yanı yıneden sozumu yenılıyorum dıyorumkı ben burda kuru sıkı sıkmıyorum bakın yasadıgım sorunların bı kacını yazdım d serısı motoru yuklemek okadarda kolay degıl bız 3 defa yatak sardık
arabamız tam anlamıyla bıtmeden kımseyle bısey paylaşmak ıstemedık cok emek verdık işi biraz kendımızde  inada verdık bu araba ya yuruyecek ya yuruyecek yada yuruyecek dedık
umarım anlatmak ıstedıgım seylerı anlata bılmısımdır .............

civelek

  • İleti: 275
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #68 : Kasım 18, 2009, 08:15:04 ÖÖ »
ustam ben seni anladım anlamayan arkadaslarda umarım artık anlamışlardır.tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler sahsım adına devamını bekliyorum.eminim tecrübelerinden çok arkadaş faydalanacak.kolay gele...

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #69 : Kasım 18, 2009, 08:21:45 ÖÖ »
valla ben f.sunnetci benım arkadaşımdır ben bu caddedekı olaya sahit oldum sı la toyota ies olayına sı fena fark yemıştı bende peşlerınden gıdıyodum cunku sı dekıler yukledık falan muhabbetı yapıyorlardı ama gıtmıyordu valla tabi ne yaptılar bılemıyorumda.. tabii o an kamera olsaydıda cekım yapılsaydı keşke ama yoktu maalesef...

simdi bir si bu sekilde gecildi diye, hepsi bu sekilde gecilecegi anlamina mi geliyor?

1- en onemlisi bu durumda pilotaj, cok yanlis devir cevirmis, devirini doldurmadan vites atmis yada devir kesiciye girmis olabilir,
2- arabanin motoru saglikli olmayabilir yada motoru sifirlanmis, rodaj icin ugras veriyo olabilir,
3- arabanin ve icindekilerinin agirligi fazla olabilir, bagaj yuklu olabilir,
4- arabanin uzerinde standart jantlarindan 3 kat buyuk ve 3 kat daha agir bir janti olabilir,
5- motor ariza lambasi yaniyor, performans kaybi yaratacak herhangi bir sensor arizasi olabilir.
6- sanzuman arizasi olabilir,
7- yuruyeni arizali, daginik bir araba olabilir..

Yukaridaki olanaklari goz onunde bulundurursak dahi yine durumda bi degisiklik olamaz cunku tork ve beygir farki yeter ayrica ben vti vtec'in arkasindan cok net yuruyen ve crx'le kafa kafaya yuruyen bir civic si sahibiyim, aracimi ben ve diger eg'ci arkadaslarim biliyor, o yuzden "o zaman ben bu arabayi satiyim, bir tane toyota aliyim biniyim" diyemicem, toyota once audi a3'u, a8'i falan gecsin sonra bizim sinifimiza sokun, sizede ayip yani, hondaci olacaksiniz, taraf tutun demiyorum ama tarafciyizki hepimiz ayni baslik altinda toplanmisiz ama yigidi oldurun hakkini yemeyin, ayip olur sonra...

bu arada toyota o zaman integranin icinden roketleyerek gecer, cunku ben en son dolu bir integra ile roll yaptim sahibi sitede arkadasimiz olan I LOVE JDM, sorun kendisinede, 2 tir boyu fark attim 4.vitesi bitirmek uzereyken.

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #70 : Kasım 18, 2009, 09:27:46 ÖÖ »
öle si lar hakkında bilip bilmeden atar tutarsan basar tabi eg ciler burayı. arabasına kimse laf söyletmez. hatta arabasına güvenen arkadaşların yaptığı gibi seni corolla ile deil altındaki integra ile bile denemeye davet ederler. df 9999 ve time-r dediği gibi pilotaj çok önemlidir.

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #71 : Kasım 18, 2009, 12:49:16 ÖS »
öle si lar hakkında bilip bilmeden atar tutarsan basar tabi eg ciler burayı. arabasına kimse laf söyletmez. hatta arabasına güvenen arkadaşların yaptığı gibi seni corolla ile deil altındaki integra ile bile denemeye davet ederler. df 9999 ve time-r dediği gibi pilotaj çok önemlidir.

yanı bır si gecıldı sebep cok tartısılır bu ısın mekanık kısmını dusunmeden konusamazsınkı ver acemıye bak nasıl vtı yıyorum bızde si ile catur cutur ama yok oyle istanbul ,  cok oyle apachı adres vermıyım lambo door lu vs araba hasat sadece gorsel olarak toplanmıs adam motorun m sını bılmıyor ben sekılcıyım dıyor zaten makınaya 17 nıkelajlarıda bındırmıs ne beklersın bu surucuden bu sı den ???

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #72 : Kasım 18, 2009, 12:59:32 ÖS »
öle si lar hakkında bilip bilmeden atar tutarsan basar tabi eg ciler burayı. arabasına kimse laf söyletmez. hatta arabasına güvenen arkadaşların yaptığı gibi seni corolla ile deil altındaki integra ile bile denemeye davet ederler. df 9999 ve time-r dediği gibi pilotaj çok önemlidir.

yanı bır si gecıldı sebep cok tartısılır bu ısın mekanık kısmını dusunmeden konusamazsınkı ver acemıye bak nasıl vtı yıyorum bızde si ile catur cutur ama yok oyle istanbul ,  cok oyle apachı adres vermıyım lambo door lu vs araba hasat sadece gorsel olarak toplanmıs adam motorun m sını bılmıyor ben sekılcıyım dıyor zaten makınaya 17 nıkelajlarıda bındırmıs ne beklersın bu surucuden bu sı den ???

abi acaba benim eski beyaz si'den mi bahsediliyor? ;D ;D ;D

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #73 : Kasım 18, 2009, 01:28:00 ÖS »
öle si lar hakkında bilip bilmeden atar tutarsan basar tabi eg ciler burayı. arabasına kimse laf söyletmez. hatta arabasına güvenen arkadaşların yaptığı gibi seni corolla ile deil altındaki integra ile bile denemeye davet ederler. df 9999 ve time-r dediği gibi pilotaj çok önemlidir.

yanı bır si gecıldı sebep cok tartısılır bu ısın mekanık kısmını dusunmeden konusamazsınkı ver acemıye bak nasıl vtı yıyorum bızde si ile catur cutur ama yok oyle istanbul ,  cok oyle apachı adres vermıyım lambo door lu vs araba hasat sadece gorsel olarak toplanmıs adam motorun m sını bılmıyor ben sekılcıyım dıyor zaten makınaya 17 nıkelajlarıda bındırmıs ne beklersın bu surucuden bu sı den ???

abi acaba benim eski beyaz si'den mi bahsediliyor? ;D ;D ;D

yok bu baska oda ornek verılebılırdı ama bu dırekt sahıbıyle konustugum bır arac..

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #74 : Kasım 18, 2009, 01:55:04 ÖS »
valla ben f.sunnetci benım arkadaşımdır ben bu caddedekı olaya sahit oldum sı la toyota ies olayına sı fena fark yemıştı bende peşlerınden gıdıyodum cunku sı dekıler yukledık falan muhabbetı yapıyorlardı ama gıtmıyordu valla tabi ne yaptılar bılemıyorumda.. tabii o an kamera olsaydıda cekım yapılsaydı keşke ama yoktu maalesef...

simdi bir si bu sekilde gecildi diye, hepsi bu sekilde gecilecegi anlamina mi geliyor?

1- en onemlisi bu durumda pilotaj, cok yanlis devir cevirmis, devirini doldurmadan vites atmis yada devir kesiciye girmis olabilir,
2- arabanin motoru saglikli olmayabilir yada motoru sifirlanmis, rodaj icin ugras veriyo olabilir,
3- arabanin ve icindekilerinin agirligi fazla olabilir, bagaj yuklu olabilir,
4- arabanin uzerinde standart jantlarindan 3 kat buyuk ve 3 kat daha agir bir janti olabilir,
5- motor ariza lambasi yaniyor, performans kaybi yaratacak herhangi bir sensor arizasi olabilir.
6- sanzuman arizasi olabilir,
7- yuruyeni arizali, daginik bir araba olabilir..

Yukaridaki olanaklari goz onunde bulundurursak dahi yine durumda bi degisiklik olamaz cunku tork ve beygir farki yeter ayrica ben vti vtec'in arkasindan cok net yuruyen ve crx'le kafa kafaya yuruyen bir civic si sahibiyim, aracimi ben ve diger eg'ci arkadaslarim biliyor, o yuzden "o zaman ben bu arabayi satiyim, bir tane toyota aliyim biniyim" diyemicem, toyota once audi a3'u, a8'i falan gecsin sonra bizim sinifimiza sokun, sizede ayip yani, hondaci olacaksiniz, taraf tutun demiyorum ama tarafciyizki hepimiz ayni baslik altinda toplanmisiz ama yigidi oldurun hakkini yemeyin, ayip olur sonra...

bu arada toyota o zaman integranin icinden roketleyerek gecer, cunku ben en son dolu bir integra ile roll yaptim sahibi sitede arkadasimiz olan I LOVE JDM, sorun kendisinede, 2 tir boyu fark attim 4.vitesi bitirmek uzereyken.


+1000 hak verıyorum bıtık si lerle kıyas yapmayınız