Gönderen Konu: Honda civic 1.6 ies Turbo...  (Okunma sayısı 57080 defa)

happypisces

  • İleti: 16
Honda civic 1.6 ies Turbo...
« : Kasım 14, 2009, 05:40:50 ÖS »
Arkadaşlar bnde 99 model 1.6 ies var ve turbo takmayı düşünüyorum.İlk olarak civic ies e daha önce turbo uygulaması yapan varsa kaç bar basınçta ne kadar verim aldı ve herhangi bi sorun yaşadımı.Bir de ebay dan 100$ üstü alışveriş yapıpta gümrük vergisine takılmayan arkadaşlar varsa yardım istiyorum.Şimdiden teşekkürler.



GZ07

  • İleti: 38
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #1 : Kasım 15, 2009, 12:42:13 ÖS »
kimse cvp yazmamış daha bende çok merak ediyorum bunu ya kesmio böle stock motor..

asiufuk

  • İleti: 149
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #2 : Kasım 15, 2009, 02:01:05 ÖS »
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.   

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #3 : Kasım 15, 2009, 02:19:16 ÖS »
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

turbo duzgun uyglanmazsa sorun cıkartır bence turbo ısınden vazgec asi ufuk kardesim si lere 2 boy verdigine gore atmosferik olarak baya yuklemısın acaba neler yaptıgını bızımlede paylasırmısın

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #4 : Kasım 15, 2009, 02:20:00 ÖS »
arkadaşlar soch vtec bile vti ların gerisinde kalıyor
geçtim si yı ies ile butarz işler
atmosferik biçimde zor
insanları yanlış yonlendirmeyelim lütfen


eğer dediğiniz gibi ise de kullandığınız ekipmanları bizahmet yazın deneme videolarınızı paylaşın
insanlar gördüklerine göre değerlendirsin


mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #5 : Kasım 15, 2009, 02:21:58 ÖS »
d16 için turbo kiti
radyatorunuz termostatınız fan müşürünüz
tum contalarınız yağlama sisteminiz su devirdaiminiz elden geçmeli
tum montaj işleri bittikten sonra
ecu ayarı işi bilen biri tarafından gerekli ekipman bağlanarak yapılmalı
stok motorlada 220 hp gibi bir güç çıkarabilirsiniz
vti ilede 250 260 gibi güçler çıkabiliyor kapak yapısından dolayı
bunlar en iyimser rakamlar
en iyi konfigurasyon ayar ve yakıt ile

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #6 : Kasım 15, 2009, 02:30:43 ÖS »
d16 için turbo kiti
radyatorunuz termostatınız fan müşürünüz
tum contalarınız yağlama sisteminiz su devirdaiminiz elden geçmeli
tum montaj işleri bittikten sonra
ecu ayarı işi bilen biri tarafından gerekli ekipman bağlanarak yapılmalı
stok motorlada 220 hp gibi bir güç çıkarabilirsiniz
vti ilede 250 260 gibi güçler çıkabiliyor kapak yapısından dolayı
bunlar en iyimser rakamlar
en iyi konfigurasyon ayar ve yakıt ile

güzel bilgilendirmede ciden iesler 220 hp alabiliyormu sadece turbo ile siler hac hp alır ? bu konudada bilgi verirseniz seviniriz

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2009, 02:40:17 ÖS »
dediğim gibi en iyimser rakamdı bu dediğim
tüm parçalarını ben getirmiştim

ama daha sonra yanlış kullanımdan ötürü detonasyonu hafife alan sürekli kesiciye giren heryerden yakıt alan yağ harareti takip etmeyen
sahibi tarafından katledildi motor :)

si tam bilmiyorum si sahiplerinede bikaç kere kit getirdim ama sonra bi iletişime geçmedik montaj işini kendileri yapacaklarını solemişlerdi bu işte insanlar biton parça alıyor ve takmadan herşeyi satan bu alanların katılımından fazla

yalanım olmasın stok si hp bilmiorm aynı rakamlar aşağı yukarı çıkar diye tahmin ediorm
ama düşük sıkıştırmalı ycp vitara piston denen teflon kaplı sıkıştırmayı yerlere indiren bi si radarda denendi 300 hpler alınmıştı piston kırılında projeyi daha kaliteli
parçalarla yeniden başlattılar vitarada biyere kadar :)

emirhan ışık

  • İleti: 306
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #8 : Kasım 15, 2009, 04:32:18 ÖS »
bence atmosferik yükleyin daha çok zevk alırsınız

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #9 : Kasım 15, 2009, 04:34:15 ÖS »
vay beee
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #10 : Kasım 15, 2009, 04:45:10 ÖS »
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

eger si'ye 2 boy atiyosan kullandigin ekipmanlari bizimle paylasmalisin, ama soyle yapalim senle bir roll yapalim, videoyuda paylasalim arkadaslarla, neyin ne oldugu gorulsun

sana soyle diyim vti'la drag yaptigimizda 1.vites 2.vites ayni gidiyoruz, 3.viteste kafayi uzatiyor ve aracim stock

eger si'ya 3.viteste 2 boy fark atiyosan rollde, senin araban olmus artik vti, vti'larla deneme bile derim

arabani kotulemiyorum ama video koymazsan yada ne biliyim bizimle detayli paylasimda bulunmazsan bu sozleri her zaman her arkadasimdan duyabilirsin, o yuzden kulaktan dolma bilgilere gerek yok, kanitla bi zahmet ufuk sonrada senden kullandigin ekipmanlari duyalim.

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #11 : Kasım 15, 2009, 04:53:24 ÖS »
arkadaşın deyimiyle ufak tefek işlemler olduğu için açıklamaya değmez diyebilir :P
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

eger si'ye 2 boy atiyosan kullandigin ekipmanlari bizimle paylasmalisin, ama soyle yapalim senle bir roll yapalim, videoyuda paylasalim arkadaslarla, neyin ne oldugu gorulsun

sana soyle diyim vti'la drag yaptigimizda 1.vites 2.vites ayni gidiyoruz, 3.viteste kafayi uzatiyor ve aracim stock

eger si'ya 3.viteste 2 boy fark atiyosan rollde, senin araban olmus artik vti, vti'larla deneme bile derim

arabani kotulemiyorum ama video koymazsan yada ne biliyim bizimle detayli paylasimda bulunmazsan bu sozleri her zaman her arkadasimdan duyabilirsin, o yuzden kulaktan dolma bilgilere gerek yok, kanitla bi zahmet ufuk sonrada senden kullandigin ekipmanlari duyalim.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #12 : Kasım 15, 2009, 05:06:19 ÖS »
bence atmosferik yükleyin daha çok zevk alırsınız
atmosferik nasıl daha fazla zevk verir ben anlamadım şöyle uzarken turbonun sesini duymak vites değiştirirken veya ara gazı verdikten sonra blow un çuff sesini duymak bence atmosferikte alıcağın zevkin çok çok üstünde olur veya 2 bin devirden sonra koltuktan öne kalkamamak daha eğlenceli olur.

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #13 : Kasım 15, 2009, 05:10:35 ÖS »
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

ne yaptın hocam blok acıldımı atmosferık topladım derken hava fıltresı ve egsoz sa sadece si yemen mantıksız geldı bana
ha dersen kı dercelı, hafıf volan, chıp, kısa sanzuman vs olabılır...

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #14 : Kasım 15, 2009, 05:10:54 ÖS »
atmosferik arabadan arabaya değişir bi b20 atmosferik ile b20 turbo arasında çok fark war keyif olarak
ben atmosferikten daha çok keyif alıorm açıkçası :)

ama 2000 devirde koltuğa yapıştıracak bi honda gormedm daha belki yeni nsx yapar :)

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #15 : Kasım 15, 2009, 05:11:23 ÖS »
vay beee
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  

:):):)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #16 : Kasım 15, 2009, 05:50:19 ÖS »
atmosferik arabadan arabaya değişir bi b20 atmosferik ile b20 turbo arasında çok fark war keyif olarak
ben atmosferikten daha çok keyif alıorm açıkçası :)

ama 2000 devirde koltuğa yapıştıracak bi honda gormedm daha belki yeni nsx yapar :)

ben turboyla aşırı beslemeyle mod.lanmış bi arabadan bahsediyorum

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #17 : Kasım 15, 2009, 05:52:17 ÖS »
Bende daha önce düşünmüştüm hatta turbo parçalarının bile pazarlığını yapmıştık.Ama sonra vazgeçtim.Atmosferik topladım ve gayette memnunum. Si'lara 2 boy veriyorum. Ufa tefek işlemleri war onlarıda halledince bir kaç aya kadar vti lerle kalkmaya başlarım.  
harbiden naptıysan o kadar bizede sölede ali onur un arabayı hemen yükleyelim şöyle si lerle kalkalım

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #18 : Kasım 15, 2009, 05:54:23 ÖS »
tamam bende ondan bahsediorm :)
iyi güç için büyük turbo düşük sıkıştırma ve yuksek devir lazm o bahsettiğim konfigurasyonlada 5000 devire kadar kimse yok evde :)
stokm motora turbolansada o devirler hep boş geçiyo 2000 de dolup 7000lere taşıyan gormedm ben hondalarda
onbdan soledm neyse ne :)
turbo farklı bişi tabiki ama atmosferikte eylenceli iyiyapılırsa tabi

asiufuk

  • İleti: 149
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #19 : Kasım 15, 2009, 11:24:43 ÖS »
arkadaşlar soch vtec bile vti ların gerisinde kalıyor
geçtim si yı ies ile butarz işler
atmosferik biçimde zor
insanları yanlış yonlendirmeyelim lütfen


eğer dediğiniz gibi ise de kullandığınız ekipmanları bizahmet yazın deneme videolarınızı paylaşın
insanlar gördüklerine göre değerlendirsin



Tabiki babacan piston + üst kapak + aem2 filtre kiti + headers + orta susturucu ve kat iptali + 51 lik düz boru + hks power egsoz + p28 beyin  şimdilik bu kadar ama yaza doğru bir ef şanzıman atacağım. O zaman sana vti ile videoları atarım. :)

asiufuk

  • İleti: 149
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #20 : Kasım 15, 2009, 11:33:11 ÖS »
ben her türlü warım arkadaşlar si ile roll ve drag. Ben konyadayım denemek isteyen arkadaşlar gelir ve dener. Yani bol keseden sallamıyoruz. Motorum ankaradan yeni geldi. Bayramdan sonra videoları atarım siteye. Emek verdik o kadar da olsun artık :D

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #21 : Kasım 16, 2009, 03:54:51 ÖÖ »
ıspat beklıyorz madem oyle bunda alınacak bır sey yok o kadar cok atıp tutan varkı ınancımız kalmadı koyarsın vıdeounu helal derız o zaman
yukledıklerını yapana kadar vtı alırdın o halde desene ;)
ef sanzıman nasıl oturacak  ies e sadece dıslılerımıo atacaksın ???

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #22 : Kasım 16, 2009, 08:36:00 ÖÖ »
crx de ef başlıklı geçiyor sanırım arkadaş crx şanzımandan bahsediyor

asiufuk

  • İleti: 149
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #23 : Kasım 16, 2009, 08:51:12 ÖÖ »
ewet crx şanzımanı. Hayır benim kızdığım nokta yalan söylüyormuş hissi verilmesi. Yani herkes bişeyler söylüyor ve yalancı durumuna düşürüyorlar. Neyse dediğim gibi bayramdan sonra videoları atarım.     

civelek

  • İleti: 275
Ynt: Honda civic 1.6 ies Turbo...
« Yanıtla #24 : Kasım 16, 2009, 09:07:20 ÖÖ »
merakla bekliyorum eger vti gecersen yada dibinde bile gitsen emin ol en basta ben ies gececem ölü vti lere bi servet isteyen adamlara para vereceğime temiz bi ise bulup sen ne yaptıysan aynını yaparım