Gönderen Konu: Her Zamanki Gibi Yeni Araştırmalar İçerisindeyim Yardımlarınızı Bekliyorum  (Okunma sayısı 2750 defa)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
S.a abilerim . Kanıma girdiler Filtre kiti yapmayı düşünüyorum . Bu olmayabilirde ama fazla bilgi öldürmez ;) Şimdi Filtrenin Azda olsa görevini biliyorum. Bir Filtre kitinin Verimli olması için yada piyasadakiler kadar olmasada yakın değerde olması için ne yapmam gerekir ? Kullanacaqım boru ne borusu olmalıdır ? AEM V2 ler Çok geniş bir boruya sahip Bunun amacı nedir ? İntercooler borusu Olurmu ? İntercooler borusu istemediğim kadar bulurum ama hepsi 90 Lıkmış . Bunu 76Lık yapabilirmiyim ? Kitin Üstünde benim bildiğim sadece 1 tane Sensör var. Bunun bağlantısını nasıl yapabilirim ? Kolay bir işlem mi ? Ucuna takacaqım filtre sizce ne olabilir . ? Orta derece Bir filtre taksam nasıl Olur ? Şu anda Bende SPACE filtre var sadece . Bunu  Orjinal filtre ekipmanlarında Orta kısımda sensöre gelmeden yaylı bir ek kısmı var oradan bir boru çıkarsam ucuna filtreyi taksam Verim artarmı ? Ve en önemlisi Bu işin benim gözümde değeri çok neden derseniz BEN YAPMIŞ olacağım ama Değermi ? Ortalama maliyet ne kadar tutabilir . ? Son olarakta sıcaktan korunması için ne gibi önlemler alabilirim . Yukarıda dediğim gibi Dayım Mercedes Ağır vasıta ustası Ordan yetyerince İnter cooler borusu alabiliriz . Onun motora giriş kısmına 76 lık bir ekmi yapalımki yuvaya uysun. Ve bu gibi uygulamaların bir zararı olurmu ? Benim filtrenin dandik olduqunu biliyorum . Yakın bir abim Boy olarak bütük filtre getirecek . O bu iş için daha iyi olur .Markası SİMOTA olması lazım idi . sonra bu cold air veya intake felan deniliyor bunlar nedir ? Boru fazla olacaqından Aşağı kadar indirmemin bir avantajı olurmu ? Normal filtremden Ne kladar hissedilir derecede verim alabilirim ? Çok soru sordum farkındayım . ama acelem fazla yok . Sindire sindire ve 2-3 haftalık bir araştırmanın sonunda faaliyete geçmeyi planlıyorum . Şimdiden yardımcı olan veya olmayan herkese teşekkür ederim ....
« Son Düzenleme: Mayıs 31, 2011, 05:45:57 ÖS Gönderen: PearL GreY MoNsteR »



tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
aem v2 nin sadece kazanı o gördüğün boru içinden gene aynı kelebek boğazı darlığın da boru geçiyor v2 yi iii incele bence ;)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
aem v2 nin sadece kazanı o gördüğün boru içinden gene aynı kelebek boğazı darlığın da boru geçiyor v2 yi iii incele bence ;)
Öncelikle teşekkür ederim Mehmet abi . V2 yi herkes tarafından verimli olduğu için örnek verdim.  Sen Bilirsin bu işleri aydınlat beni abi :)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.
« Son Düzenleme: Haziran 01, 2011, 04:57:20 ÖS Gönderen: aRas »

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.

Abi çok teşekkür ederim cevabın için. Şimdi sorum olacak demir boru kullansam nasıl olacak ?  Plastik kullansam ne olacak  ? İzolasyonu Buu çatı izolasyonu , bina izolasyonu  felan yapan tanıdıklarım var . Nasıl bir yol izlemeliyim . Sensör kısmına gelmeden yaylı kısımdan itibaren yapsam dezavantaj olurmu ?

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.

Abi çok teşekkür ederim cevabın için. Şimdi sorum olacak demir boru kullansam nasıl olacak ?  Plastik kullansam ne olacak  ? İzolasyonu Buu çatı izolasyonu , bina izolasyonu  felan yapan tanıdıklarım var . Nasıl bir yol izlemeliyim . Sensör kısmına gelmeden yaylı kısımdan itibaren yapsam dezavantaj olurmu ?

Plastik boruyla olmaz kardeşim benim manyadın mı :D Alüminyum alaşımlı olması lazım sanırım.Onlar daha çabuk soğuyor.Ve daha çabuk ısınmaması için sargı sarıyorlar.Özel bir sargı o.Ama adını hatırlamıyorum tam olarak.Onu yerine borunun geçtiği yeri folyo tarzı şeylerle kaplayanlarda var.

Yaylı kısım dediğin ne oluyor onu anlamadım?

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.

Abi çok teşekkür ederim cevabın için. Şimdi sorum olacak demir boru kullansam nasıl olacak ?  Plastik kullansam ne olacak  ? İzolasyonu Buu çatı izolasyonu , bina izolasyonu  felan yapan tanıdıklarım var . Nasıl bir yol izlemeliyim . Sensör kısmına gelmeden yaylı kısımdan itibaren yapsam dezavantaj olurmu ?

Plastik boruyla olmaz kardeşim benim manyadın mı :D Alüminyum alaşımlı olması lazım sanırım.Onlar daha çabuk soğuyor.Ve daha çabuk ısınmaması için sargı sarıyorlar.Özel bir sargı o.Ama adını hatırlamıyorum tam olarak.Onu yerine borunun geçtiği yeri folyo tarzı şeylerle kaplayanlarda var.

Yaylı kısım dediğin ne oluyor onu anlamadım?

Yaylo derken kelepçe kısmı varya orası abi .

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.

Abi çok teşekkür ederim cevabın için. Şimdi sorum olacak demir boru kullansam nasıl olacak ?  Plastik kullansam ne olacak  ? İzolasyonu Buu çatı izolasyonu , bina izolasyonu  felan yapan tanıdıklarım var . Nasıl bir yol izlemeliyim . Sensör kısmına gelmeden yaylı kısımdan itibaren yapsam dezavantaj olurmu ?

Plastik boruyla olmaz kardeşim benim manyadın mı :D Alüminyum alaşımlı olması lazım sanırım.Onlar daha çabuk soğuyor.Ve daha çabuk ısınmaması için sargı sarıyorlar.Özel bir sargı o.Ama adını hatırlamıyorum tam olarak.Onu yerine borunun geçtiği yeri folyo tarzı şeylerle kaplayanlarda var.

Yaylı kısım dediğin ne oluyor onu anlamadım?

Yaylo derken kelepçe kısmı varya orası abi .

Kelepçe kısmından itibaren yaparsan arıza lambasının yanacağını zannetmiyorum.Ama iyi bir verim alınabilir mi o kafa karıştırıcı.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Filtre kiti yapılabilir,yapılamayacak diye kaide yok ama uğraştırır biraz.Direk kit almak daha mantıklı.Fazla pahalı değil zaten ucuz.

Filtreden verim alınabilmesi için soğuk hava çekmesi lazım.Ve filtre borusunun ısıya karşı dayanıklı,yanmaz,serin tutabilecek tarzda boru olması lazım.Filtre tamponun alt kısmına doğru yani havayı çekebileceği yere monte edlirse daha çok soğuk hava çeker.Daha iyi verim alınabilir.Bir insan nasıl serin havada daha iyi nefes alıyorsa,motorda öyledir.Ne kadar serin hava çekerse ateşleme anında patlama o kadar yüksek olur.

Cold air; Soğuk hava anlamına gelir. İntake ise giriş anlamına gelir. Cai dedikleri ise ''Cold Air İntake'' in kısaltılmışıdır.Soğuk hava girişi.

Abi çok teşekkür ederim cevabın için. Şimdi sorum olacak demir boru kullansam nasıl olacak ?  Plastik kullansam ne olacak  ? İzolasyonu Buu çatı izolasyonu , bina izolasyonu  felan yapan tanıdıklarım var . Nasıl bir yol izlemeliyim . Sensör kısmına gelmeden yaylı kısımdan itibaren yapsam dezavantaj olurmu ?

Plastik boruyla olmaz kardeşim benim manyadın mı :D Alüminyum alaşımlı olması lazım sanırım.Onlar daha çabuk soğuyor.Ve daha çabuk ısınmaması için sargı sarıyorlar.Özel bir sargı o.Ama adını hatırlamıyorum tam olarak.Onu yerine borunun geçtiği yeri folyo tarzı şeylerle kaplayanlarda var.

Yaylı kısım dediğin ne oluyor onu anlamadım?

Yaylo derken kelepçe kısmı varya orası abi .

Kelepçe kısmından itibaren yaparsan arıza lambasının yanacağını zannetmiyorum.Ama iyi bir verim alınabilir mi o kafa karıştırıcı.

Yardımcı oLan tüm abilerimden Allah razı olsun . Aracı Buqun verdik  :( Gerek kalmadı ...