Gönderen Konu: headersta krommu seramikmi ???  (Okunma sayısı 4134 defa)

silent furious

  • İleti: 138
headersta krommu seramikmi ???
« : Haziran 01, 2009, 08:46:25 ÖS »
Arkadaşlar civic 1,6 ies aracıma  kat iptaliyle beraber 4-2-1  headers takmaya karar verdim .Krom daha hoş durduğu için krom düşünüyodum ama seramiğin daha hızlı ısınıp soğuduğu mevzusuda beni kararsızlığa itiyor.Hangisi daha verimli olur yada fark etmezmi kullanan bilen arkadaşlar bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim.Bu işlemlerle sizce kaç +hp kazanırız ?



mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #1 : Haziran 01, 2009, 10:50:41 ÖS »
performans yalıtım vs için seramik
sağlamlık ve uzun ömür için krom
alttan vurma riskiniz warsa çok krom alıp amyant bezle sarabilirsiniz yalıtım için
ama hertürlü seramik derim
buarada araç kaç model bende headers war seramik düşünürseniz airmass marka 4-2-1- seramik sıfır
seramik iyi diye bende war die demedm ona göre :)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #2 : Kasım 24, 2009, 08:07:30 ÖÖ »
Evet arkadaşlar yukarıda konu için bilgisi olanlardan yorum alalım lütfen ...

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #3 : Kasım 24, 2009, 10:44:54 ÖÖ »
arkadaslar birde ben bir soru sormak istiyorum headers alirken markasina onem vermeli miyiz sizce?

markasiz 0 seramik headerslar var 220 - 240 tl'ye bunlar hakkinda ne dusunuyorsunuz?

razor

  • İleti: 197
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #4 : Kasım 24, 2009, 09:55:24 ÖS »
arkadaslar birde ben bir soru sormak istiyorum headers alirken markasina onem vermeli miyiz sizce?

markasiz 0 seramik headerslar var 220 - 240 tl'ye bunlar hakkinda ne dusunuyorsunuz?

senin dediğin headreslarda satım kulanan arkadaşlar hepsini memnun sorun yok

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #5 : Kasım 24, 2009, 10:19:20 ÖS »
arkadaşlar replica headers ile marka olanların arasında bikaç hp oynar
atmosferik araçta hp almak kolay değildir headersların malzemesi içinin kaynakları flanşları 4ten 2 ye 2 den 1 e geçerken borunun iç yapısı vs biçok şey rol oynar
şoyle örnek vereyim bi headers ile tek başına 5 hp alınabiliosa çakma olanlar 2.5 3 verebilir
hatta yanlış yunluş uygulamalarla zamanında güç kaybıda yaşayan gördüm

bütçeye göre 1. sırada dc sports
2 de airmass
olsun

replicalardanda d serisinde güç alınıyor ama işte headers war headers war :)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #6 : Kasım 25, 2009, 08:35:27 ÖÖ »
sendeki seramik airmass  duruyormu ?

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #7 : Kasım 25, 2009, 10:40:19 ÖÖ »
ben ies kullanırken replica krom 4-2-1 headers almıştım  memnun kaldım işimi gördü performansıda  etkiledi ama komple eksoz sistemi ve short ram vardı . ama şuan vti kullanıyorum dc 4-1 seramik aldım ondanda çok memnunum . açıkçası benim düşüncem şöyle ies e krom replica bir marka bişi al . ama typer falan gibi +hp nin daha çok alınabileceği araçlara markalı seramik headers alınmalı ...

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #8 : Kasım 25, 2009, 12:17:29 ÖS »
fabrikasyon yapımı iyi bi marka alın derim 1 kez alın sorun yaşamayın el yapıyım fln işine girmeyin her araç için farklı tipte kullanılır bence seramik b16 k20 tipi motorlarda krom ise d sersi araçlarda daha iyi sonuç werir

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #9 : Kasım 25, 2009, 12:35:05 ÖS »
sendeki seramik airmass  duruyormu ?

war ewet

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #10 : Kasım 26, 2009, 02:00:47 ÖS »
bence seramik headers daha iyi.

E39

  • İleti: 83
    • eskisehirspor.com
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #11 : Kasım 26, 2009, 02:13:25 ÖS »
Kesinlikle seramik...

zedrix

  • İleti: 1501
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #12 : Kasım 26, 2009, 03:31:58 ÖS »
sadece headers yatarlı degıl arkasından borular ve son susturucu ıle beslemek lazım verım ıcın
yoksa sadece ses ve goruntu alınır
kromdan kastı krom kaplı celık headerslar
aracımda megan racıng headers var cok memnunum ısındıgı zaman nar gıbı kızarır zamanla kendıne has bır renk alır
burada onemlı olan ve genelde sorgulanmayan şık; headers bacalarının capları ve headers cıkıs genıslıgı bunlarda performansı etkiliyen en faktorler...
headers koyupta katalızor ıptalı yapmadan genıs boru atmadan son susturucu koymadan verım beklemeyın arkadaslar
bana kalırsa cap ozellıgı on planda tutulduktan sonra gerısı malzeme ömrü ve goruntu...

amaç bellı egsoz cıkısını rahatlatmak; o anda yanma gerceklesen pıstontonların daha kolay ıtılımesı egsoz atmak ıcın kullanılan enerjıden kar edılmesi...

must!

  • İleti: 87
Ynt: headersta krommu seramikmi ???
« Yanıtla #13 : Aralık 01, 2009, 02:26:12 ÖÖ »
performans yalıtım vs için seramik
sağlamlık ve uzun ömür için krom
alttan vurma riskiniz warsa çok krom alıp amyant bezle sarabilirsiniz yalıtım için
ama hertürlü seramik derim

+100000 aynen katılıyorum...!