İçten ve dıştan zımparalı yani.
Peki Seramik dediğin nasıl.
brush bildigim kadarıyla genelde en son kaynak ve birlesitirmelerden sonra genelde son uc kısımlara yapılan bi islem yani custom look degilde fabrikasyon goruntu amaclı..headers ic kısım zaten putursuz olmalıki gaz akısı free flow cıkabilsin..
ceramic kaplamaya gelince zaten diger motor ic ekipmanlardada kullanılan bi hadise..mesela ceramic coated pistonlar gibi..termal bi koruma gorevi var..ozellikle motor icindeki patlama hadisesinde asınma ve genlesmelerden ortaya cikan kayıplar seramik coat sayesinde minimize edilio..ayrıca kaplanan kısmı guclendirici etkisi var kabul edliliyor.
headersta yapılan bir test var asagıda..fark sasırtıcı
EKSOZ GAZ SICAKLIGI 1330 F
HEADER YUZEY SICAKLIGI 810
KAPLAMASIZ RADYATOR ISISI 170 F
KAPLAMALI RADYATOR ISISI 60 F
SICAKLIK DUSUSU 110 F
her 10 derecede motor verimliligi 1%artıyor..