Gönderen Konu: garanti mağduriyeti YARDIM!!!  (Okunma sayısı 3027 defa)

hangover

  • İleti: 1111
garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« : Nisan 14, 2012, 01:36:45 ÖÖ »
arkadaşlar. araç 2011 ford connect. 2 gün önce 30.000 bakımı için sevise gidildi fakat yoğunluktan götürülemediği için km o an 39.000 di. servis kilometre biraz geçilmiş deyip kabul etti ve yağ filtreler vs bakımı oldu 480 lirayı ceplerine koydular. sonra usta aracı teslim anında usta araçtan garip bir ses geliyor deyip bakmaya başladı motora. bu ses pek iyi değil kol çıkartır vb laflarla motoru açıp bakalım dediler. tamam dendi. dün motor açılıp bilirkişi baktı ve motor üst kapağında eğrilik, blokta eğrilik, burç kolunda yatak boşluğu diye rapor tutuldu. ardından merkez kocaeli ile görüşmelere başlandı garanti için. ve bugün garanti için red cvbı geldi.sebep km aşımıydı, başka bahane bulamadılar çünkü tüm arızalar fabrikasyon hatasıymış. araya servis müdürü onu bunu sokamamıza rağmen karar değişmedi. aracın motoru bursada, aracın kendisi bandırmada serviste. 3.750 lira minimum masraf, üst kapak blok la 8.000 liralara kadar masraf çıkardılar. avukatlarla görüştük 6ay ile 1 yıl dava süreci adamlar karşı dava açarlarsada 2 yılı bulur dendi kazansanız bile. ve bu sırada araç o şekilde yatıcak malesef 2 yıl. bize izlenmesi gereken yol hakkında bilgi verirseniz makbule geçer, allah kimsenin başına böyle olay vermesin inşallah zor bir durum. 1 saat önce işinin ehli bir dizel ustasıyla raporları ortaya koyarak inceledik. maksimum 2.000 lira tutar dedi fazlası çıkmaz dedi. araç ticaret amaçlı kullanılıyor , yatması işlerin aksaması bi yöndende, sizce dışarda yaptırmalımıyız sonuçta ford araç garanti dışı dedi bir bağımızda kalmadı. şimdiden teşekkür yardımlarınız için



honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #1 : Nisan 14, 2012, 05:30:26 ÖÖ »
arkadaşlar. araç 2011 ford connect. 2 gün önce 30.000 bakımı için sevise gidildi fakat yoğunluktan götürülemediği için km o an 39.000 di. servis kilometre biraz geçilmiş deyip kabul etti ve yağ filtreler vs bakımı oldu 480 lirayı ceplerine koydular. sonra usta aracı teslim anında usta araçtan garip bir ses geliyor deyip bakmaya başladı motora. bu ses pek iyi değil kol çıkartır vb laflarla motoru açıp bakalım dediler. tamam dendi. dün motor açılıp bilirkişi baktı ve motor üst kapağında eğrilik, blokta eğrilik, burç kolunda yatak boşluğu diye rapor tutuldu. ardından merkez kocaeli ile görüşmelere başlandı garanti için. ve bugün garanti için red cvbı geldi.sebep km aşımıydı, başka bahane bulamadılar çünkü tüm arızalar fabrikasyon hatasıymış. araya servis müdürü onu bunu sokamamıza rağmen karar değişmedi. aracın motoru bursada, aracın kendisi bandırmada serviste. 3.750 lira minimum masraf, üst kapak blok la 8.000 liralara kadar masraf çıkardılar. avukatlarla görüştük 6ay ile 1 yıl dava süreci adamlar karşı dava açarlarsada 2 yılı bulur dendi kazansanız bile. ve bu sırada araç o şekilde yatıcak malesef 2 yıl. bize izlenmesi gereken yol hakkında bilgi verirseniz makbule geçer, allah kimsenin başına böyle olay vermesin inşallah zor bir durum. 1 saat önce işinin ehli bir dizel ustasıyla raporları ortaya koyarak inceledik. maksimum 2.000 lira tutar dedi fazlası çıkmaz dedi. araç ticaret amaçlı kullanılıyor , yatması işlerin aksaması bi yöndende, sizce dışarda yaptırmalımıyız sonuçta ford araç garanti dışı dedi bir bağımızda kalmadı. şimdiden teşekkür yardımlarınız için

geçmiş olsun.

dava süresini düşünürsek mantık 2 bin tl ye dışarıya yaptırın diyor.
Sonrasında da aracı yetkili servise götürmeyerek yetkili servisin yüksek periyodik bakım maliyetinden de kar etmiş olursunuz.
Her 10 bin bakımı 200 tl ucuza yaptırsanız 5 bakımda minimum 1000 tl yapar. Ağır bakımları da işin içine sokarsanız karınız 2000 tl yi bulabilir ve dışarıda yaptırma masrafını da çıkartmış olursunuz.

Tabi tüm bu yorumum dava süresinin uzun olması ile alakalı.

İsterseniz avukata bir danışın, hem dava süreci devam etsin hem de aracı -zaruret gereği diyerek- teknik rapor sonrası dışarıda 2000 tl ye yaptırıp kullanın.
Bunun kanunda yeri vardır herhalde. Şirket yararı, kamu yararı gibi...

absolut01

  • İleti: 247
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #2 : Nisan 14, 2012, 06:26:23 ÖÖ »
arkadaşlar. araç 2011 ford connect. 2 gün önce 30.000 bakımı için sevise gidildi fakat yoğunluktan götürülemediği için km o an 39.000 di. servis kilometre biraz geçilmiş deyip kabul etti ve yağ filtreler vs bakımı oldu 480 lirayı ceplerine koydular. sonra usta aracı teslim anında usta araçtan garip bir ses geliyor deyip bakmaya başladı motora. bu ses pek iyi değil kol çıkartır vb laflarla motoru açıp bakalım dediler. tamam dendi. dün motor açılıp bilirkişi baktı ve motor üst kapağında eğrilik, blokta eğrilik, burç kolunda yatak boşluğu diye rapor tutuldu. ardından merkez kocaeli ile görüşmelere başlandı garanti için. ve bugün garanti için red cvbı geldi.sebep km aşımıydı, başka bahane bulamadılar çünkü tüm arızalar fabrikasyon hatasıymış. araya servis müdürü onu bunu sokamamıza rağmen karar değişmedi. aracın motoru bursada, aracın kendisi bandırmada serviste. 3.750 lira minimum masraf, üst kapak blok la 8.000 liralara kadar masraf çıkardılar. avukatlarla görüştük 6ay ile 1 yıl dava süreci adamlar karşı dava açarlarsada 2 yılı bulur dendi kazansanız bile. ve bu sırada araç o şekilde yatıcak malesef 2 yıl. bize izlenmesi gereken yol hakkında bilgi verirseniz makbule geçer, allah kimsenin başına böyle olay vermesin inşallah zor bir durum. 1 saat önce işinin ehli bir dizel ustasıyla raporları ortaya koyarak inceledik. maksimum 2.000 lira tutar dedi fazlası çıkmaz dedi. araç ticaret amaçlı kullanılıyor , yatması işlerin aksaması bi yöndende, sizce dışarda yaptırmalımıyız sonuçta ford araç garanti dışı dedi bir bağımızda kalmadı. şimdiden teşekkür yardımlarınız için
öncelikle geçmiş olsun.şuana kadar garantinin bir faydasını görmedim.garantinin sadece adı var kendi yok,arabayı satarken ''garantili'' diye satıyorlar ki teşvik olsun,insanın içi rahatlasın.yerinde olsam önce verdiğim parayı haram ederim sonra 2000tl lik fiyat veren yere götürürüm.

hangover

  • İleti: 1111
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #3 : Nisan 14, 2012, 12:06:13 ÖS »
sağolun arkadaşlar 3 gün önce periyodik bakıma garantili şekilde alıyor 480 lirayı benden bir alıyor sonrasında aracında ses var bu bu nedenden deyip rapor hazırlıyorlar ve sonrasında aracınız garanti dışı diyor. kullanıcı hatası bile diyemiyorlar çünkü tek haklı oldukları konu bakıma  km yi geçirip gitmemiz. ben dedim kmyi geri alıp götürelim sonra butür sahtekarlıkların bize uygun olmayacağı için bu şekilde girdik servise, dürüst insanlığımızı bozmayalım dedik ama ettiğim küfürden daha çok günaha girdiğim kesin. ama ne varki bu ülkede hep vatandaşlık görevlerini düzgünce yerine getiren ahlaklı insanlar zarar görüyor bunu birkez daha anladım. zor zar ucuz yollu bir çekici bulduk bandırmadan karacabeye gelicek araç, cebimizden yaptıracağız. servis merkezden maili bekleseydiniz dedi arızanın %50 sini karşılardı belki diye ama zaten 8.000nin katılımı 4000 lira her halükarda sen bizi keklemeyemi çalışıyosun dendiğinde ses çıkaramadılar. 2 saat sonra servisten araç alınacak, para isticekler muhtemelen, vermeyince aracı vermeyiz dicekler, onuda konuştuk polis amcalarla gidince aracıma el koydular diye birde ordan cezayı yicekler. belki buralara kadar gelmez olay. bi tane daha ford var kullandığımız binek, onuda kısmetse en yakın zamanda satıp 10 tane şahin almayı düşünüyorum, nerde bozulursa bırak aracı ,al ceketini arabadan çek git. bu seviyeye getirdiler şu servis denen para tuzakları

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #4 : Nisan 14, 2012, 01:10:33 ÖS »
bu fordun ticarilerinde sorun mu var ki, benim arkadaşlar da transit almışlardı 2 hafta olmadı arıza ışığı fln yandı baya serviste yattı hala çözülemedi galiba

exceLLency

  • exceLLency
  • İleti: 358
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #5 : Nisan 14, 2012, 02:05:22 ÖS »
Hocam avukatla gorusun tekrar davayi acin...aracinizin ticari faaliyetlerinizi yerine getirme zaruriyetiniz oldugunu dusunerek disarda yaptirin..davayi kazanicaginizi ongoruyorum sonrasinda cebinizden cikanin fazlasini forddan alirsiniz.size hem maddi hem manevi zarar ettirdiler..

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #6 : Nisan 14, 2012, 03:39:13 ÖS »
Benim görüşüm Km geçtiği için sizi suçlu bulup karşılamamaları normal.

Ancak aracı dışarıda yaptırıp.Şayet uğraşacak zamanınız var ise mahkemeye vermenizdir.

Bunun söylememdeki amaç ise hatanın fabrikasyon olmasından ötürüdür.

Hakkınızda hayırlısı olsun.

Birde aracı yaptırmayıp beklerseniz ve mahkemeyi kazanırsanız aracın yattığı zamandaki kayıplarınızda karşılanıyor diye biliyorum. Avukatınız daha net bilgi verir.

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #7 : Nisan 14, 2012, 08:10:18 ÖS »
Benim görüşüm Km geçtiği için sizi suçlu bulup karşılamamaları normal.

Ancak aracı dışarıda yaptırıp.Şayet uğraşacak zamanınız var ise mahkemeye vermenizdir.

Bunun söylememdeki amaç ise hatanın fabrikasyon olmasından ötürüdür.

Hakkınızda hayırlısı olsun.

Birde aracı yaptırmayıp beklerseniz ve mahkemeyi kazanırsanız aracın yattığı zamandaki kayıplarınızda karşılanıyor diye biliyorum. Avukatınız daha net bilgi verir.

Tamam, km geçtiği için oluşan arızayı garanti dışı sayabilirler ancak bunu bence alıcıya beyan etmeleri gerekirdi.
Aracı servise getiren kişiye aracın motor kısmının garanti dışına kaldığına dair, aracı periyodik bakıma almadan önce bildirimde bulunmalılardı. Hatta bunun uygun şekli usule uygun bir döküman imzalatmalarıdır. Ancak bunu yaparlarsa kişinin aracı bakıma sokmayacağını düşündüklerinden -yani keselerini düşündüklerinden- bence bunu bildirmemişler. Yani kendilerince uyanıklık yapmış, benim görüşümdür.
Bu arıza daha sonraki km lerde (2 yıllık garanti süresi bitmeden) oluşsaydı, gene arızayı kabul etmeyeceklerdi. Yani aracın motoru bakım km sini geçirdiği için her halukarda garanti dışında kalmış zaten.
Servis bence bunu (araç bakım için ilk olarak servise ulaştığında) araç sahibine bildirmediği için (uygun usulde beyan etmemesi sebebiyle) haksız. Tüketici hakları Türkiye de son dönemde oldukça gelişti. Çoğu şey tüketici lehine artık.
Aksi koşullar araç alım/satım sözleşmesinde, ya da garanti sözleşmesinde yazsa bile bence pek bir şeyi değiştirmez. Yetkili servisin bence görevidir bildirimde bulunmak... Genel teamul bunu gerekli kılar diye düşünüyorum...
Kesinlikle konunun peşi bırakılmamalıdır. Belki tüketici mahkemelerinin daha önce tüketici lehine verdiği kararlarda olabilir ve bu kararlar emsal teşkil edip, hızlı sonuç almanızı sağlayabilir...

hangover

  • İleti: 1111
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #8 : Nisan 14, 2012, 08:46:46 ÖS »
Benim görüşüm Km geçtiği için sizi suçlu bulup karşılamamaları normal.

Ancak aracı dışarıda yaptırıp.Şayet uğraşacak zamanınız var ise mahkemeye vermenizdir.

Bunun söylememdeki amaç ise hatanın fabrikasyon olmasından ötürüdür.

Hakkınızda hayırlısı olsun.

Birde aracı yaptırmayıp beklerseniz ve mahkemeyi kazanırsanız aracın yattığı zamandaki kayıplarınızda karşılanıyor diye biliyorum. Avukatınız daha net bilgi verir.

Tamam, km geçtiği için oluşan arızayı garanti dışı sayabilirler ancak bunu bence alıcıya beyan etmeleri gerekirdi.
Aracı servise getiren kişiye aracın motor kısmının garanti dışına kaldığına dair, aracı periyodik bakıma almadan önce bildirimde bulunmalılardı. Hatta bunun uygun şekli usule uygun bir döküman imzalatmalarıdır. Ancak bunu yaparlarsa kişinin aracı bakıma sokmayacağını düşündüklerinden -yani keselerini düşündüklerinden- bence bunu bildirmemişler. Yani kendilerince uyanıklık yapmış, benim görüşümdür.
Bu arıza daha sonraki km lerde (2 yıllık garanti süresi bitmeden) oluşsaydı, gene arızayı kabul etmeyeceklerdi. Yani aracın motoru bakım km sini geçirdiği için her halukarda garanti dışında kalmış zaten.
Servis bence bunu (araç bakım için ilk olarak servise ulaştığında) araç sahibine bildirmediği için (uygun usulde beyan etmemesi sebebiyle) haksız. Tüketici hakları Türkiye de son dönemde oldukça gelişti. Çoğu şey tüketici lehine artık.
Aksi koşullar araç alım/satım sözleşmesinde, ya da garanti sözleşmesinde yazsa bile bence pek bir şeyi değiştirmez. Yetkili servisin bence görevidir bildirimde bulunmak... Genel teamul bunu gerekli kılar diye düşünüyorum...
Kesinlikle konunun peşi bırakılmamalıdır. Belki tüketici mahkemelerinin daha önce tüketici lehine verdiği kararlarda olabilir ve bu kararlar emsal teşkil edip, hızlı sonuç almanızı sağlayabilir...


hocam servise aldıkları için zaten merkezden tlfnda azar yediler. beyan etmedikleri için garanti dışı kaldığını Kİ bakımda garanti dışı değildi arıza olayından sonra garantiden yapmamak için garanti dışı dediler kmyi bahane edip. ilk bakımda 17.000de oldu 15.000de olması gerekirken. ozaman neden garanti dışı demediler. bize söylenen her 15.000km içinde getirde nezaman getirirsen getirdi. bunu söylediğimizde biz merkezin red cvbını vereceğini nerden bilelim oldu. tamirciye çekildi araç, zorluk çıkarmadılar. motoruda ptesi ya gidip alıcaz yada gönderecekler. kapakçıyla görüşüldü. 400 liralık blok taşlama masrafı olmucak standart her araçtaki sapmadır bu dediler. yani maximum 1.600 liraya yapılacak motor. avukat arkadaşlarımda var savcıda hakim abimde var . görüş aldık yeterince, lehimize sonuçlanacağını söyledi çoğu örnek davalrda var önümüzde ama 2 senelik davalar hepsi. dışarda aracı yaptıracağım içinde pek şansım kalmıyor. hayırlısı olsun diyoruz allah korusun yolda giderken araç kol çıkarsa belki büyük kazalara vesile olucaktı. bukadar uzun yazıyorum ama doluyuz arkadaşlar, birdaha fordmu, allah korusun

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #9 : Nisan 14, 2012, 08:54:44 ÖS »
Aracınızı bakıma aldıklarında garantiniz yandı gibisinden bir diyalog geçti mi aranızda? Yoksa garantiye birşey olmaz, hallederiz vs mi dediler?

Eğer garantiye birşey olmaz dediler ise gittiğiniz servis üzerinde baskı kurun. Dava işleri çok uzun sürer, araç ticari olduğu için zararınız daha da artar. Bence servise 3-4 kişi gidip ortalığı karıştırın, kırıp dökme anlamında değil tabi, müdürle konuşmak istiyorum vs. gibisinden. Madem aracım garantiden çıktı, niye aracıma bakım yaptınız, gider dışarıda yarı fiyata aynı bakımı yaptırırdım, ben bu aracı buraya garanti için getiriyorum gibisinden baskı kurmaya çalışın.

Ancak adamlar geri adım atmazlarsa, 2000 liraya tamir ederim diyen kişiye götürüp aracı tamir ettirin. Böylece yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi periyodik bakım maliyetiniz de çok büyük oranda azalacaktır.

Garanti kelimesine fazla güvenmemek lazım, olan pek çok arızada suçu kullanıcıya atıp sıyrılıyorlar. Honda'nın 6 yıl garanti hikayesi de palavra bana kalırsa. 6 yıl sonra zaten fabrika kaynaklı arıza çıkarmaz ki araç, çıkan bütün arızaları kullanıcı hatası der kapatırlar.
6 yılda verilen periyodik bakım masrafı ile zaten firmalar para kazanıyor.

Yani Honda bugün garantiyi 6 yıldan 7 yıla çıkarsa daha çok para kazanır.
« Son Düzenleme: Nisan 14, 2012, 08:58:12 ÖS Gönderen: carousal »

hangover

  • İleti: 1111
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #10 : Nisan 14, 2012, 09:05:30 ÖS »
Aracınızı bakıma aldıklarında garantiniz yandı gibisinden bir diyalog geçti mi aranızda? Yoksa garantiye birşey olmaz, hallederiz vs mi dediler?

Eğer garantiye birşey olmaz dediler ise gittiğiniz servis üzerinde baskı kurun. Dava işleri çok uzun sürer, araç ticari olduğu için zararınız daha da artar. Bence servise 3-4 kişi gidip ortalığı karıştırın, kırıp dökme anlamında değil tabi, müdürle konuşmak istiyorum vs. gibisinden. Madem aracım garantiden çıktı, niye aracıma bakım yaptınız, gider dışarıda yarı fiyata aynı bakımı yaptırırdım, ben bu aracı buraya garanti için getiriyorum gibisinden baskı kurmaya çalışın.

Ancak adamlar geri adım atmazlarsa, 2000 liraya tamir ederim diyen kişiye götürüp aracı tamir ettirin. Böylece yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi periyodik bakım maliyetiniz de çok büyük oranda azalacaktır.

Garanti kelimesine fazla güvenmemek lazım, olan pek çok arızada suçu kullanıcıya atıp sıyrılıyorlar. Honda'nın 6 yıl garanti hikayesi de palavra bana kalırsa. 6 yıl sonra zaten fabrika kaynaklı arıza çıkarmaz ki araç, çıkan bütün arızaları kullanıcı hatası der kapatırlar.
6 yılda verilen periyodik bakım masrafı ile zaten firmalar para kazanıyor.

Yani Honda bugün garantiyi 6 yıldan 7 yıla çıkarsa daha çok para kazanır.

deseler zaten aracı 1dk orda tutmayız, okadar para bi yağ için verilirmi hiç. çok geç kalmışsınız bakıma dediler ,iş yoğunluğu dendi alındı servise araç. müdürünü yemişim hocam adamlar kaçacak yer arıyo kapıdan içeri girince , müdür ortalıktan kayboluyo. şayet servisle alakalı bir durum olsa zaten sorun halolacaktı.problem kocaeli merkezde tamer denen adamın elinde. oda kıl kaptı onaylamıyor

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #11 : Nisan 14, 2012, 09:54:25 ÖS »
Aracınızı bakıma aldıklarında garantiniz yandı gibisinden bir diyalog geçti mi aranızda? Yoksa garantiye birşey olmaz, hallederiz vs mi dediler?

Eğer garantiye birşey olmaz dediler ise gittiğiniz servis üzerinde baskı kurun. Dava işleri çok uzun sürer, araç ticari olduğu için zararınız daha da artar. Bence servise 3-4 kişi gidip ortalığı karıştırın, kırıp dökme anlamında değil tabi, müdürle konuşmak istiyorum vs. gibisinden. Madem aracım garantiden çıktı, niye aracıma bakım yaptınız, gider dışarıda yarı fiyata aynı bakımı yaptırırdım, ben bu aracı buraya garanti için getiriyorum gibisinden baskı kurmaya çalışın.

Ancak adamlar geri adım atmazlarsa, 2000 liraya tamir ederim diyen kişiye götürüp aracı tamir ettirin. Böylece yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi periyodik bakım maliyetiniz de çok büyük oranda azalacaktır.

Garanti kelimesine fazla güvenmemek lazım, olan pek çok arızada suçu kullanıcıya atıp sıyrılıyorlar. Honda'nın 6 yıl garanti hikayesi de palavra bana kalırsa. 6 yıl sonra zaten fabrika kaynaklı arıza çıkarmaz ki araç, çıkan bütün arızaları kullanıcı hatası der kapatırlar.
6 yılda verilen periyodik bakım masrafı ile zaten firmalar para kazanıyor.

Yani Honda bugün garantiyi 6 yıldan 7 yıla çıkarsa daha çok para kazanır.

deseler zaten aracı 1dk orda tutmayız, okadar para bi yağ için verilirmi hiç. çok geç kalmışsınız bakıma dediler ,iş yoğunluğu dendi alındı servise araç. müdürünü yemişim hocam adamlar kaçacak yer arıyo kapıdan içeri girince , müdür ortalıktan kayboluyo. şayet servisle alakalı bir durum olsa zaten sorun halolacaktı.problem kocaeli merkezde tamer denen adamın elinde. oda kıl kaptı onaylamıyor

Kenidisine noter kanalıyla ihtarname çekin ve işi iyi niyetle çözmek istediğinizden bahsedin, tabi metni avukatınız hazırlasın. Hatta ihtarnameyi avukatınız sizin adınıza çeksin. Bu daha etkili olur.

becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #12 : Nisan 14, 2012, 11:01:28 ÖS »
Sıkıştırın adamı. Söylendiği gibi Madem araç garantili gibi bakıma alındı.Yapsınlar.

Birde söylendiği gibi garanti olayına çok takılmamak lazım. Yaklaşık 1 veya 2 sene içinde fabrikasyon arıza varsa çıkar zaten.

Dayanma gücünüz varsa kesinlikle mahkeme.

Ama yoksa en az zararla işi kurtarmaya bakın.

hangover

  • İleti: 1111
Ynt: garanti mağduriyeti YARDIM!!!
« Yanıtla #13 : Nisan 15, 2012, 12:06:27 ÖÖ »
arkadaşlar araç ptesi başlanıcak salı yada çarşamba yürür hale gelicek kısmetse. aracı yaptırdıktan sonra neler yapılabilir bunun hakkında bilgi edinmem lazım, elimde hasar raporları mevcut zaten resimli açıklamalı, son girilen servis faturasıda. adamı sıkıştırsak ne olucakki, sıkıştırdığımız adamda azar işitti üstlerinden