"Hayrlı olsun", "güle güle kullan" temennileriniz için teşekkür ederim.
LPG kitinin beyni olan ECU'yu programlayan, BOSCH Car & Diesel Servisi'nin sahibi ve makine mühendisi, "çok az yakması için default değerlerin de altına ayarladım, motor ikaz ışığı belki yanabilir, yanarsa endişelenmeyin, default değerlere ayarlarız" demişti zaten. VE montajın ertesi günü, LPG ile yaklaşık 120km yapmışken "motor arıza ışığı" yandı. LPG dönüşümünün yapıldığı yer olan BOSCH servisine tekrar götürdüm, bilgisayara bağlanarak kontrol edildi ve beklenen neden saptandı: "Fakir karışım". Sonra ECU notebook'a bağlanarak, 70-80km/saat hızda giderken yeniden ayarlandı. O günden bu yana 3 ay geçti ve ÇOK ŞÜKÜR ki, arıza ışığı hiç yanmadı bir daha. MAŞALLAH !
Geçen hafta, LPG dönüşümü yapılalı 3 ay dolmak üzere olduğundan, genel bir kontrol için yine BOSCH servisine gittim. ECU bilgisayara bağlanarak kontrol edildi. Herşey normal, olması gerektiği gibi MAŞALLAH !