hocam yani 10hp den fazla çıkması (hatta 10 hp bile - gene bence) imkansız, diyorum motor güç olarak 10 hp artsa bile onu yola aktarabileceği güç 5bg i geçmez, 5bg için de bir çok parçayı gereksiz yere fazladan yormaya gerek var mı? bir de beygirden çok civiclerin tork çok düşük, siz onu öğrenin, atıyorum 152 nm den 170e çıkıyordur, belki değer ama 152 den 160a, 125bg'den 135e çıkacaksa bence ölü bir yatırım olur.
bir de şu var, atmosferik sağlam falan tamam hiç lafım yok, ama turbolu aracın koltuğa yapıştırma keyfi bir başka
yani 850'den daha ucuza kendi aracımdan örnek vereyim(140bg-250nm) 177 bg 300nm güç alınabiliyor, tabii ki (her ne kadar yok deseler de) araca zararı var
hem yakıt ekonomisi sağlayıp hem gücü arttırıp hem de parça ömrünü kısmamak fizik kurallarına aykırı, güç artınca yakıt tüketimi de artar, parça ömrü de kısalır, bir yerden kazanç var ise bir yerden kayıp olmalı (tabii ki donanımda değişiklik olmadığı varsayımı ile), sadece yazılımla yapmanın yolu olsa emin olun milyarlarca dolar harcanıyor otomotiv sektöründe ar-ge'ye bir yolunu bulur yaparlar, adamlar arabanın yakıt tüketimini 0.2 lt düşürebilmek için 40 takla atıyor. o kadar basit değil o işler.