Gönderen Konu: Dyno Chart  (Okunma sayısı 5015 defa)

HONDA

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« : Aralık 13, 2005, 01:03:53 ÖS »
Civic Type R K20 EP3
AEM CAI, buddyclub spec IV exhaust (2.63" OD), DC 4-2-1
Hepsi bu...  :-)




tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #1 : Aralık 13, 2005, 01:57:49 ÖS »
fotoda sorunmu var :o

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #2 : Aralık 13, 2005, 05:30:59 ÖS »
225 cikario ..

Onu-R

  • İleti: 3113
Dyno Chart
« Yanıtla #3 : Aralık 13, 2005, 08:37:57 ÖS »
headers + egzos + filtre = 25 hp..  iyimiş.. demek yanına bide hondata beyin, vafc falan taksan baya ii olur yani . . .

HONDA

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #4 : Aralık 14, 2005, 11:14:40 ÖÖ »
Hondata KPRO ile beraber dyno'da 265 hp çıkar gibi geliyor bana.

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #5 : Aralık 14, 2005, 12:36:46 ÖS »
Alıntı yapılan: "erischman®"
Hondata KPRO ile beraber dyno'da 265 hp çıkar gibi geliyor bana.

+1907

Onu-R

  • İleti: 3113
Dyno Chart
« Yanıtla #6 : Aralık 14, 2005, 07:19:11 ÖS »
mustafa bi ara takmıştı hondata beyin  :shock:  :shock:   9500 devir cevirmis  :evil: (haberiniz varmı? ama şu anda yok yani onu da belirtiim)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #7 : Aralık 15, 2005, 01:04:42 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "Onu-R"
mustafa bi ara takmıştı hondata beyin  :shock:  :shock:   9500 devir cevirmis  :evil: (haberiniz varmı? ama şu anda yok yani onu da belirtiim)

hic bahsetmemisti yaa..ciddimisin :eek:

tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #8 : Aralık 15, 2005, 08:10:16 ÖS »
Alıntı yapılan: "erischman®"
Hondata KPRO ile beraber dyno'da 265 hp çıkar gibi geliyor bana.


kpro+filtre+egzosla 225 alan var ankarada 8)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #9 : Aralık 15, 2005, 10:29:02 ÖS »
Alıntı yapılan: "tool"
Alıntı yapılan: "erischman®"
Hondata KPRO ile beraber dyno'da 265 hp çıkar gibi geliyor bana.


kpro+filtre+egzosla 225 alan var ankarada 8)

az geldi bana 225..

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Dyno Chart
« Yanıtla #10 : Aralık 15, 2005, 10:44:47 ÖS »
265hp imkansız be ağbi, yapmayın?

EROLL

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #11 : Aralık 15, 2005, 10:49:22 ÖS »
headers + egzos + filtre = 25 hp cok zor bence  aynıları bendede var ozaman 180 olsun hadi.. :eek: cok zor

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #12 : Aralık 15, 2005, 11:35:36 ÖS »
k-pro stock CTRde 20 hp verdigi soyleniyor,yazılıyor ciziliyor maximumda..o halde headers + egzos + filtre de ne verir???

k-pro kabaca nerelere mudahele edebiliyor
1 – Atesleme

2 –Egzantrik lob acıları

3 – VTEC point..full thorttle da tavsiye edilen aralık 4300 rpm

4 – Yakıtı verimli bir sekilde yakma

5- Devire ufak bi mudahele diyelim...8800 e kadar saglıklı calısıyo..

o halde neden 260 veremesin..ayarlar cok onemli bence..mesela OnuR un dedigi 9500  devir i subab yaylarını degistirmeden versen bu makinaya subabları sonra naparsın?

k-prodan optimum verim almak tamamıyla ayarları yapanın ve surucunun abartmadan  dogru ayarlarda kullanmasına baglı..


yani 260 hp abartı kabul edelim..ama bence headers + egzos + filtre  ve k-pro 250, 255 cıkar gibi dusunuyorum..

tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #13 : Aralık 16, 2005, 08:50:10 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "EROLL"
headers + egzos + filtre = 25 hp cok zor bence  aynıları bendede var ozaman 180 olsun hadi.. :eek: cok zor


tabe tabe,
benim arabam 1.6litre dikis makinasi kadar seninkide farkli deil, bilen bilir no replacement for displacement  :D

tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #14 : Aralık 16, 2005, 08:55:02 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "ALG"
k-pro stock CTRde 20 hp verdigi soyleniyor,yazılıyor ciziliyor maximumda..o halde headers + egzos + filtre de ne verir???


yani 260 hp abartı kabul edelim..ama bence headers + egzos + filtre  ve k-pro 250, 255 cıkar gibi dusunuyorum..


dostum atladigin bir nokta var,
k-pro'da en agresif programda 225 verdi tamam ok. sen bide headers diyorsun, sadece hp olarak getirisi olacak diye sart yok tork bandinda etkisi olabilir. ayrica turkiyedeki benzin kalitesiyle SC veya K24 swap haric bu bolt-on parcalarla 255hp en azindan egzantrik takmadan imkansiz  :?

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #15 : Aralık 16, 2005, 09:31:24 ÖÖ »
benzin kalitesi konusunda tamamen sana katılıyorum...zten iyimser bir yaklasmla 250 hp diyorum..tum modların kusursuz uygulandıgını dusun tool..K-pro dogru ayarlarda(tavsiye edilen) diger parcalarda dogru sekilde takılmıs..duzgun ve soguk hava alan bi CTR neden olmasın..bunu yazıyorum cunku bu uygulamalarda bu degere yakın sonuc alan CTR ler oldugunu ogrendim (tabii TRde degil Ingiltere ve Amerika).ama kulagı tırmalayan bolt-on da 260hp insana biraz tuhaf gelio..ama soz konusu K20 olunca bana hic tuhaf gelmio acıkcası :)

HONDA

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #16 : Aralık 16, 2005, 10:35:07 ÖÖ »
Alıntı
K-pro dogru ayarlarda(tavsiye edilen)

+1

K Pro yabana atılacak bişi değil...

tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #17 : Aralık 16, 2005, 01:49:43 ÖS »
tamam dogru K20 potansiyeli olan bir motor ama ancak boyle 250-260hp SC yada stroker olmadan ancak laboratuvar ortaminda olur, CTR ile yarisan arkadas neden motor icine girdi acaba, does it make sense 8)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #18 : Aralık 16, 2005, 03:28:23 ÖS »
su 250-260 hp olayını saglam bi incelemem lazım ama erischman ın koydugu dyno grafigi guvenilir gelio bana yani fatos falan diil..

bu dynodaki aynı ve hatta benzer sonuclar UKdeki en buyuk type r sitesindede var..yani ozetle onur 260 olmasa bile ben 250hp cıkaracagını dusunuorum tabi senin dediginde cok mantıklı gelio bana

labarotuar ortamı rulezz 8)

haa bide headers ve eksoz jap.larda cok farkedio biliosun..CTR zaten yuksek sıkıstırmalı makina..headers ve komple eksoz max.da delirtio  :evil: makinayı..saglam bi CAI :evil: ..ve K-PRO :evil: ..iice bi incelemek lazım..bende cok uzun bi makale var evdeki bilgisayrda..bu aksam bi bakınıcam..

tool

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #19 : Aralık 16, 2005, 06:34:52 ÖS »
ne zaman bizde adam gibi 100oktan olur, ozaman tekrar deneriz bolt-on modifikasyonlari, simdilik hard-core rulez!
spec C:
Duration (Lift mm)
IN 250 (10.5) - 300 (13.0) - 250 (10.5)
EX 250 (10.5) - 295 (12.0) - 250 (10.5)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #20 : Aralık 16, 2005, 06:50:02 ÖS »
bizi baglamio zaten bu dyno sonucu..ah gavur ahh :D

HONDA

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #21 : Aralık 17, 2005, 09:27:18 ÖÖ »
Ya tamam da sineğin yağıyla uğraşmayın biraz rahat olun
benzinin verimini hesaba katarsanız zaten araçlar 1-2 yılda
-hp'lere geriliyor. Bunun için modifiyeden vazgeçelim o zaman.

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Dyno Chart
« Yanıtla #22 : Aralık 17, 2005, 12:40:40 ÖS »
Alıntı yapılan: "erischman®"
Ya tamam da sineğin yağıyla uğraşmayın biraz rahat olun
benzinin verimini hesaba katarsanız zaten araçlar 1-2 yılda
-hp'lere geriliyor. Bunun için modifiyeden vazgeçelim o zaman.

 :D

EROLL

  • Ziyaretçi
Dyno Chart
« Yanıtla #23 : Aralık 17, 2005, 01:24:36 ÖS »
bakın kendi dalganıza yaw..

Onu-R

  • İleti: 3113
Dyno Chart
« Yanıtla #24 : Aralık 17, 2005, 06:29:15 ÖS »
Alıntı yapılan: "ALG"
Alıntı yapılan: "Onu-R"
mustafa bi ara takmıştı hondata beyin  :shock:  :shock:   9500 devir cevirmis  :evil: (haberiniz varmı? ama şu anda yok yani onu da belirtiim)

hic bahsetmemisti yaa..ciddimisin :eek:


aynen öyle abi.. BD plaka bi Type-R vardı kırmızı, o getirmis onun arabada bisiler varmıs bağlayamamıslar, mustafada denemisler fln.. mustafanın dediine göre "K Pro ile makina delirdi, söktükten sonra sanki çomar bi arabaya biniyomuşum gibi hissettim" fln diyo :D