Gönderen Konu: DÜZ boru  (Okunma sayısı 6617 defa)

bilsezer

  • İleti: 117
DÜZ boru
« : Ocak 22, 2013, 10:43:00 ÖÖ »
Arkadaşlar pazar günü bi egzoscuya gittim aracımda şuan sadece son susturucu bi egzos var.  ARAÇ 1.4is civic

Benden önceki katı cıkarmış yerine inverton susturucu koymuş ( öyle birşey dedi tam dogru yazamamış olabilirim ismini :D )
 
Orta susturucum duruyor.

şimdi aracın altına eğildik baktık manifolttan kata kadar gelen boru 51mm lik boru

kattan orta susturucuya gelen boru 48 lik boru

ortadan son susturucuya gelen boru 38 mm civarında bir boru

BU orjinaldemi böyle . Yoksa fabrika boruları kaç mm bu araçların ?



Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #1 : Ocak 22, 2013, 10:54:11 ÖÖ »

Merhaba,

Orjinal çap konusunda emin değilim fakat şuan muayene derdiniz yoksa 51 lik komple düz boru çektirin sonada güzel bir susturucu aracınız çok rahatlayacaktır.Üzerindeki borular sonradan kaynatılma sanırım o yüzden ölçüleri farklı görünüyor.

bilsezer

  • İleti: 117
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #2 : Ocak 22, 2013, 10:57:48 ÖÖ »
Zaten amacım onu yapmaktı. Nİsanda muayne var oyüzden vazgeçtim birde 1.4 lere 51lik degilde 48 lik cekin diyorlar ne diyorsun bu konu hakkında?

ustanın dediginde kat yerine koyulan susturucuyu cıkaralım kat görünümlü düz boru koyayım ortayı cıkaralım sonada güzel bi egzos al. Borularla hiç oynama diyor bu mantıklımı sizce ?

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #3 : Ocak 22, 2013, 11:27:42 ÖÖ »

Muayene yakınmış, ustanızın dediği mantıklı bu halde borularda çürük kaynak yoksa bu şekildede kullanabilirsiniz.Birazda maliyet herşey bütçeniz varsa muayeneden sonra komple çektirebilirsiniz.Bütçe uygunsa 4-2-1 headers , düz büro ve sonada güzel bir egsoz takmanız daha iyi olur.

TAHAHAMZA

  • İleti: 71
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #4 : Ocak 26, 2013, 09:13:14 ÖS »
Arkadaşlar ben aracıma headers taktım katlar iptal oldu aracım 2004 model e46 3.30  alt devir çok az düştü üst devirlerde çok iyi hızlanıyor ama alt devir düşmesini istemiyorum allta 3 tane susturucu var orjinal hali ne yapmalıyım tekrar düşük devirlerde canlılık için yardımlarınız için çok teşekkürler.

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #5 : Şubat 04, 2013, 11:24:08 ÖÖ »
Mrb arkadaşlar 1.6 ies honda aldım. acarıma modifiye yapmak istiyorum ankarada tavsiye edebileceğiniz profosyonel bi modifiye garajı varmı?
şimdiden tşkler...
« Son Düzenleme: Şubat 04, 2013, 11:25:41 ÖÖ Gönderen: looper2 »

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #6 : Şubat 04, 2013, 11:40:16 ÖÖ »
kendını tanıtırmısın önce kardeşim

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #7 : Şubat 04, 2013, 02:57:50 ÖS »
ismim fatih dev. memuruyum.  yaşım 25 kayseriliyim 2 yıldır ankarada ikamet etmekteyim aracımı 1 hafta oldu alalı prof modifiye yapmak istiyorum. hacettepeli kardeşim yeterlimidir ? :)))

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #8 : Şubat 05, 2013, 09:54:30 ÖÖ »
yardımcı olacak kimse yokmu arkadaşlar ?

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #9 : Şubat 05, 2013, 10:12:11 ÖÖ »
kendımızı tanıtalım bolumuydu benım dedıgım :)
sen onu komple 51lık boru ıle degıstır bence aracım gıdısı farkeder

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #10 : Şubat 05, 2013, 10:43:06 ÖÖ »
O KISMADA YAZDIM BİRAZ ÖNCE :)) BENİM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM SAĞLAM Bİ GARAJ BU İŞLERİ EN İYİ VE GÜVENLİ ŞEKİLDE NERDE YAPTIRABİLİRTİM. ŞUN UFAT TEFEK ŞEYLER BİLE YAPTIRSAM PRO YAPACAĞIM ÇÜNKÜ İLERDE DAHA BAŞKA UYGULAMALAR YAPTIĞIMDA YETERSİZ KALMASINI İSTEMİYORUM.

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #11 : Şubat 05, 2013, 10:54:51 ÖÖ »
valla bu ısı ankarada profesyonel yapan yerler bellı tech -piston-tork aklıma gelen bunlar ama cok paran gıder tanıdıkların yoksa :)
bızım bazu var en cok motor modıfıkasyonuna o bakar.sen ona bı msj at

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #12 : Şubat 05, 2013, 11:03:27 ÖÖ »
ŞU ZATEN ÇOK UZUN BOYLU DÜŞÜNMÜYORUM. YAPACAKLARIM HAVA FİLİTRESİ , EGZOZ SİSTEMİ AYARLI SPOR YAYLAR, JANTLAR, ÖN PANJUR, TAMPIN EKLERİ M BAGAJ ÜSTÜ ÇITA JDM STOPLAR FARLAR WS. DAHA ÇOK DIŞ GÖRÜNÜŞ
BİDE BLOW OF VE GAZ KESİCİ UYGULAMARI TÜPLÜ ARAÇLARA OLOUYOMU? BİLDİĞİM KADARIYLA BLOW OFUN GÖREVİ TURBONUN DEVRİNİ YÜKSEK TUTMAK
AZ ÇOK BİŞEYLER BİLİYORUM AMA UYGULAMAYA GELİNCE BAYA DEĞİŞİK OLUYOMUŞ ŞAŞIRDIM KALDIM :)):))
)

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #13 : Şubat 05, 2013, 11:15:07 ÖÖ »
benım bıldıgım turbolu araclara takılıyo :) gaz kescı derken? dıgerlerı kolay :)

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #14 : Şubat 05, 2013, 11:19:42 ÖÖ »
BENDE ÖYLE BİLİYODUM. GAZ KESİCİDE BELKİ İSMİNİ YANLIŞ BİLİYORUMDUR SON GAZ VERDİĞİN ZAMAN ARA GAZI VERİYOMUŞ GİBİ GAZI KESİP VEREN İCADI DİYORUM :))

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #15 : Şubat 05, 2013, 11:32:13 ÖÖ »
sen redline yapıp arabanın kesıcıye gırmesını ıstıyorsun :) o orjınal bı ozellık sonradan yapılan degıl 2. vıtes gazı kokle bakalım ne yapıyo senın ıes dene :)
bırde buyuk harf yasak yazma banlanırsın :)

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #16 : Şubat 05, 2013, 12:41:13 ÖS »
valaa kardeş yanlışta biliyor olabilirim o yüzden bu sitedeyim yardımlarınıza başvurdum :)) uyarı içinde ayrıca tşkler.

TAHAHAMZA

  • İleti: 71
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #17 : Şubat 05, 2013, 06:01:58 ÖS »
motorda modifiyeyi yapmak istiyorsan headersle başla havafilitresi,egzantrik emme manifoldu gaz kelebeği genişlet üst kapağa port poliş uygula benzin pompasını ve regülatör hafif volan,hafif kasnaklar,hafif jant.en sonda çip amotisör yay süper bir atmosferik olur.

TAHAHAMZA

  • İleti: 71
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #18 : Şubat 05, 2013, 06:04:15 ÖS »
ama daha gçlü bir araba ve daha yüksek güçlere ulaşabilmek için bir bmw 3.30 veye 3.25 e 46 al :)

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #19 : Şubat 05, 2013, 10:26:55 ÖS »
3.30 ci 2. projem bende honda hastalığı var egomu bi tatmın edim hondayla inş. ondan sonra bakıcaz.

TAHAHAMZA

  • İleti: 71
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #20 : Şubat 06, 2013, 08:23:39 ÖS »
haklısın ego insanı esir alıyor aslında bende bu bmw yi güçlendireceğim diye ugraşıp duruyorum kafamın tası atıyor bazen satayım bunu aklımda bir proje var onu yapamıyım araba olayınıda son noktayı koyayım bakıyorum forumlara herkez bende dahil otomobilde hız aranıyor benim projemde bunu tam manası ile çözecektim ferrariler belki benle kapışırdı projem şu s80 çift turbo 305 hp ama çip ıvırzıvır ile 350 hp motoru tüm şanzıman beyin falan alıp çelik aliminyum karışımı bir şaseyi kendim imal edip ona motaj yaparak 2 kişilik bunuda markalaştırarak ve patentlerinide alacaktım ki dosyasını hazırladım sonrdan yarıda bıraktım işte bu araç 400 kğ 350 hp kim tutarsa artık üzerin uzun çalışmalar yaptım şimdi ukala guruh atlamasın sen nasıl tutacaksın yolda falan bin kere duydum vede bunu hesaba kattık tabi işte bmw 330 dan tatminsizlik birde burdan geliyor.

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #21 : Şubat 07, 2013, 09:55:06 ÖÖ »
valla senin tatminsizliğin sadece istediğin şeyin yüksek olması :)) hedef yüksek yani :)) yoksa 3.30 uda kenara atmayalım yani. senin araçta modifiye varmı şu an kaç hp güç elde ediyosun ?

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #22 : Şubat 07, 2013, 10:21:20 ÖÖ »
nirvana :)

looper2

  • İleti: 295
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #23 : Şubat 07, 2013, 10:51:03 ÖÖ »
nirvana derken :)

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: DÜZ boru
« Yanıtla #24 : Şubat 07, 2013, 11:05:05 ÖÖ »
arkadasın yazdıklarından sonra nirvanaya ulasmıs oluyoruz yanı