Gönderen Konu: durma ve kalkista aninda silkeleme  (Okunma sayısı 3443 defa)

zht

  • İleti: 14
durma ve kalkista aninda silkeleme
« : Temmuz 04, 2010, 11:32:48 ÖÖ »
herkese merhaba,

2008 28Bin Km de civic hb i-shift aracim su siralar, durdurma aninda kalkis yapar gibi kendini ileri atmaya basladi  >ag
eger araci geri viteste durdurursam geriye dogru gitmek istiyor. el frenini cok fazla cekersem bu durum hissedilmemekte.

ayrica arac kalkista silkeleme/one dogru selam verir gibi dur kalk yapmaya basladi.

ikisi ayni sorundan dolayi mi bilmiyorum ama nedenini bilen yada basina gelip cozumunu bilen varmi?

tesekkurler...



kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #1 : Temmuz 04, 2010, 06:30:30 ÖS »
bu yazdıklarınız olduğu sırada klima açık mı, yada benzin aldığınız yeri tekrar gözden geçirin, lpg varsa ayar yapılması gerek.

zht

  • İleti: 14
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #2 : Temmuz 04, 2010, 06:48:42 ÖS »
klimadan bagimsiz her durdurmada yapiyor. ancak bugun bayir cikarken klimayi actiigimda arac olandan daha fazla tekledi. yani normalde oldugu gibi kisa bir sarsinti yerine yuksek bir tekleme yapti. sanirim aracta ciddi bir sorun var.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #3 : Temmuz 05, 2010, 07:20:05 ÖÖ »
araç otomatik değil dimi?

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #4 : Temmuz 05, 2010, 07:27:37 ÖÖ »
Aracınız i-shift bir araç aracınızı bir servise goturup yeni yazılım yukletin ve baktırın.Sanırım i-shift araçlarda olan kronik sorun sizde de var.Konu hakkındaki detaylı bilgileri sitemiz içerisinde arama yaparak bulabilirsiniz.

zht

  • İleti: 14
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #5 : Temmuz 05, 2010, 11:22:16 ÖÖ »
tekrar merhaba,
servise gittim,
aracın debriyaz balatası azalmis dediler.
su soruyu sordum: aracini en ufak yokusta el fireni ile kaldıran birsinin 30binde boyle bir durumla karsilasmasi normal mi?
civic hb ler boyle isimis  :<> (ayrıca aracı manuel kullanmam gerekirmis, yani otomatik kullanmamalıymışım)
cok ama cok ilginc! arastirinca sitede birkac kisininde boyle bir sorunla karsilastigini ogrendim.
sanırım bariz bir tasarım hatası var!
kimse bu aracı almasın, benim gibi sekline ve markasına aldanmasın. eski araclarımla kıyaslayınca; honda hb gerçekten kötü. ilginç ses problemleri, fren mesafesi, hızlanması gibi sorunlardan sonra birde bu....

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #6 : Temmuz 05, 2010, 11:44:46 ÖÖ »
tekrar merhaba,
servise gittim,
aracın debriyaz balatası azalmis dediler.
su soruyu sordum: aracini en ufak yokusta el fireni ile kaldıran birsinin 30binde boyle bir durumla karsilasmasi normal mi?
civic hb ler boyle isimis  :<> (ayrıca aracı manuel kullanmam gerekirmis, yani otomatik kullanmamalıymışım)
cok ama cok ilginc! arastirinca sitede birkac kisininde boyle bir sorunla karsilastigini ogrendim.
sanırım bariz bir tasarım hatası var!
kimse bu aracı almasın, benim gibi sekline ve markasına aldanmasın. eski araclarımla kıyaslayınca; honda hb gerçekten kötü. ilginç ses problemleri, fren mesafesi, hızlanması gibi sorunlardan sonra birde bu....

allah allah 30bin km de debriyaj balatası nasıl biter orjinal takma balatayı git katılım  balatası tak daha uzun gider(tabi yeni takılıcak balatada 30bin km gidicekse) hemde daha iyi performans alırısn.marka olark exedy tavsiye ederim fiyatı uygun ve kaliteli stage 1 takarsan çok az bi fark olur orjinali ile fakat stage 2 de harbiden farkı hissedersin ama oda şehir içi kullanım için uygun değil genede bi araştır nerden baksan ben 3 senedir katılım balatası ile uğraşmadım

pyroris

  • İleti: 1
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #7 : Ekim 30, 2010, 12:36:11 ÖÖ »
tekrar merhaba,
servise gittim,
aracın debriyaz balatası azalmis dediler.
su soruyu sordum: aracini en ufak yokusta el fireni ile kaldıran birsinin 30binde boyle bir durumla karsilasmasi normal mi?
civic hb ler boyle isimis  :<> (ayrıca aracı manuel kullanmam gerekirmis, yani otomatik kullanmamalıymışım)
cok ama cok ilginc! arastirinca sitede birkac kisininde boyle bir sorunla karsilastigini ogrendim.
sanırım bariz bir tasarım hatası var!
kimse bu aracı almasın, benim gibi sekline ve markasına aldanmasın. eski araclarımla kıyaslayınca; honda hb gerçekten kötü. ilginç ses problemleri, fren mesafesi, hızlanması gibi sorunlardan sonra birde bu....


Baskı balatayı değiştirdiniz mi, merak ettim. Değişti ise garanti kapsamında mı, yoksa 6 yıl / 150.000 km yalan mı?

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #8 : Ekim 30, 2010, 09:31:13 ÖÖ »
güzel soru

koraygeo

  • İleti: 406
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #9 : Kasım 18, 2010, 10:45:40 ÖS »
aynı sorunlar aynı sıkıntılar..kronik bir sorun..servisteki usta söyledi bu araçlar çok güçlü o nedenle ani hızlanmalar ani hareketler mesela yokuşta ani gaz verip patiliyerek kalkış baskı balataya zarar veriyormuş..ben aracın 38000 de oldugunu daha erken oldugunu soyledim,usta sıfır bir araç getir şurda 1 dakikada baskı balatasını bitirrim dedi..ben şöye bir hata yapmıştım.bir gün aracımı zemin de bulunan bir otoparka koydum çıkarken de geri geri çıkmam gerekti sonuçta tam yola geldiğimde yaklaşık 50 derecelik açısı olan bir tümsek de arabayı frenle durdurdum yolu kontrol ettim boştu,ayağımı frenden çekince tabi araba aşağı kaydı bende gaza kökledim o an işte sanki bişeyler oldu arabaya..o günden sonra araba kalkışta silkeleme titreme bazende ilk kalkışta silkeleyip kapandı..sonunda yaptırdım kurtuldum 1127 tl ye maloldu..malesef bu araçların kronik sorunuymuş ve garanti karşılamıyor bunu..

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: durma ve kalkista aninda silkeleme
« Yanıtla #10 : Kasım 19, 2010, 09:45:25 ÖÖ »
tabi baskı balata öle cok ani bozulabilir iyi kullanımla 200 bin gider yanlıs veya bir anlık hatada 10 binde patlar.