arial çok hafif bir araç, supercharger sorun yaratmaz. Jackson racing superchargerların en büyük sorunu intercoolera sahip olmaması ve detenasyona neden olması. detenasyon= bir motara ypaılabilecek en kötü şeylerden bir tanesi. +Jackson Racing b16a2 kiti ile 0,8 psi'de atıyorum 220hp elde ediliyorsa, intercoolerlı orta boy bir turbo ile çak rahat 0,8psi de 260gibi bir güç elde edilebilir. (ya da 220hp için turboda 0,5psi yeterli olabilir.) ayrıca turbonun sonu yok, turboyu büyüt, motara gir vsvs. ama superchargerda üst limit 12psi gibi bi rakam ki en fazla 240hp gibi bir güç elde ediyorlar b16a2 de. onun için de intercoolar yapan yherler var ama en fazla 280 lere çıkıyor.(turboda aynı psi de 350 ler kolay) bence superchargerın turboya göre en büyük üstünlüğü motorda görünüş olarak çok belli olmaması, çok fazla boru/parça olmaması, dolayısı ile daha az sorunsuz oluşu. turbonun boostcontrol olayı var bir de + olarak, onu unutmayalım. istersen 0,5psi istersen 15psi. duruma göre değştir. ama SC ile boost standart.