aracı turboladıktan sonra atmosferik gibi kullanırsanız zaten hırpalanmış olar şanzımanlarınızın dağılmaması için bi neden kalmaz
unutmayın güç arttıkça tolere edilen şeyler sorun yaratmaya başlıyor
sadece 3. vitesi hafif cırtlayan bi aracı turboladığınız ve atmosferik araçgibi vites deişirseniz birden tum vitesleriniz cırtladığını farkesersiniz
ve her cırtladıında sona daha çok yaklaşır şanzıman
butarz güç arttırıcı işlemlerde yürüyen aksam şanzıman vs gibi aktarma organlarınında elden geçmesi lazım
insanlar bunu gozardı ediyor
zaten 10 yıllır arabalar ama güçsüz yada parçaların tolere edebildiği kadar gücü olan araçlar hafif deformasyonları kaldırıyor
ama ustune turbo yada bunun gibi işlemlerle yuklenince ne aks buna dayanı nede şanzıman
yoksa hondanın standart şanzımanını 900 hp vteclerde kullanıyolar amerikada tık demiyo
150 000 amaçsızca gazlanmış bi vtec şanzımanını 300 hp yapın ve gazlayın şanzımana veda edersiniz
herşeyin elden geçmesi lazım öyle yada boyle
elektrik tesisatından suya yakıta fren hortumlarıve kaliperlere
yürüyen aksam şasi vsvs aklıma gelmeyen bi.çok şey