Gönderen Konu: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///  (Okunma sayısı 4368 defa)

Jumper

  • İleti: 785
/// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« : Ocak 02, 2010, 11:53:13 ÖS »
Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum



serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #1 : Ocak 02, 2010, 11:59:56 ÖS »
bence 48mm krom boru kullanmalısın

Jumper

  • İleti: 785
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #2 : Ocak 03, 2010, 12:02:41 ÖS »
yeni fikirler için güncel

Fusion35

  • İleti: 200
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #3 : Ocak 03, 2010, 12:13:07 ÖS »
Aracın orjinalindeki borular kaç mm ? Fazla büyütmeden mümkün olduğunca aynı ebatı korumak lazım dicem ama; Headers varsa 51mm lik; 51mm den devam etmek daha mantıklı geliyor.

minimal_freak

  • İleti: 626
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #4 : Ocak 03, 2010, 12:21:26 ÖS »
1.4 için kesinlikle 48 mm, borunun çapı genişledikçe içindeki havanın ortalarda sıkışma ihtimali dahada çok artar, bence 51 yanlış olur

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #5 : Ocak 03, 2010, 01:21:27 ÖS »
Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum
senin aracın kaç bg ve aracında kaçlık hıdır var birde motorunun içinde oynama varmı(piston büyütme porth polsh vs)ben sana bundan 2 ay öncede anlattım sen neden insan ların tecrübelerine güvenmek istemiyorsun bu sitede 1.4 is yi atmosferik olarak yükleyen ve yürütebilen ben sana 2 ay öncede satırlarca yazdım anlattım gel dedim yardımcı olurum dedim ve gene anlatayım
aracın 1.4is
satandart 90hp
araçta hıdır cai eksoz ve düz boruda alacağın en fazla 15 bg daha üstünü yakalayamazsın motoru açmadan
şiimdi  düz boruda 61 kullanrsan(başıma gelenleri yazıyorum)alt devirlerden hiç birşey bekleme ancak araç yüksek hız ve yüksek devir ve kompresyon kaybı
51mm boru alt devirlerde çok az kayp gene üstlerde yani yüksek hızda yürürsün ve gene kopmresyon kaybı
48 mm boru hıdırla beraber alt devirlerde ve üst devirlerde yürüme garantisi ve araçta kompresyon garantisi
standart 1.4 is ler motor içiyle oynamadığın sürece bu işlemlerin üstüne ve bu hp lerin üstüne çıkamazsın sen istersen gene de benim lafıma güven me eğer 51 mm yaptırırsan beni ara lütfen
çünkü benim şu an bir arkadaşımın aracıyla uğraşıyorm emre diye araca 48mm boru ve megan reacing hıdr eksoz ve filitre yaptık istersen sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim

Fusion35

  • İleti: 200
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #6 : Ocak 03, 2010, 01:29:51 ÖS »
Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum
senin aracın kaç bg ve aracında kaçlık hıdır var birde motorunun içinde oynama varmı(piston büyütme porth polsh vs)ben sana bundan 2 ay öncede anlattım sen neden insan ların tecrübelerine güvenmek istemiyorsun bu sitede 1.4 is yi atmosferik olarak yükleyen ve yürütebilen ben sana 2 ay öncede satırlarca yazdım anlattım gel dedim yardımcı olurum dedim ve gene anlatayım
aracın 1.4is
satandart 90hp
araçta hıdır cai eksoz ve düz boruda alacağın en fazla 15 bg daha üstünü yakalayamazsın motoru açmadan
şiimdi  düz boruda 61 kullanrsan(başıma gelenleri yazıyorum)alt devirlerden hiç birşey bekleme ancak araç yüksek hız ve yüksek devir ve kompresyon kaybı
51mm boru alt devirlerde çok az kayp gene üstlerde yani yüksek hızda yürürsün ve gene kopmresyon kaybı
48 mm boru hıdırla beraber alt devirlerde ve üst devirlerde yürüme garantisi ve araçta kompresyon garantisi
standart 1.4 is ler motor içiyle oynamadığın sürece bu işlemlerin üstüne ve bu hp lerin üstüne çıkamazsın sen istersen gene de benim lafıma güven me eğer 51 mm yaptırırsan beni ara lütfen
çünkü benim şu an bir arkadaşımın aracıyla uğraşıyorm emre diye araca 48mm boru ve megan reacing hıdr eksoz ve filitre yaptık istersen sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim

Bizim araçların standart egzoz boruları kaç mm?
Ve yapılan borunun malzemesi nekadar farkeder. Bildiğin egzoz borusuyla yapmak veya kromdan yapmak arasındaki fark ne olur ?

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #7 : Ocak 03, 2010, 02:09:14 ÖS »
Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum
senin aracın kaç bg ve aracında kaçlık hıdır var birde motorunun içinde oynama varmı(piston büyütme porth polsh vs)ben sana bundan 2 ay öncede anlattım sen neden insan ların tecrübelerine güvenmek istemiyorsun bu sitede 1.4 is yi atmosferik olarak yükleyen ve yürütebilen ben sana 2 ay öncede satırlarca yazdım anlattım gel dedim yardımcı olurum dedim ve gene anlatayım
aracın 1.4is
satandart 90hp
araçta hıdır cai eksoz ve düz boruda alacağın en fazla 15 bg daha üstünü yakalayamazsın motoru açmadan
şiimdi  düz boruda 61 kullanrsan(başıma gelenleri yazıyorum)alt devirlerden hiç birşey bekleme ancak araç yüksek hız ve yüksek devir ve kompresyon kaybı
51mm boru alt devirlerde çok az kayp gene üstlerde yani yüksek hızda yürürsün ve gene kopmresyon kaybı
48 mm boru hıdırla beraber alt devirlerde ve üst devirlerde yürüme garantisi ve araçta kompresyon garantisi
standart 1.4 is ler motor içiyle oynamadığın sürece bu işlemlerin üstüne ve bu hp lerin üstüne çıkamazsın sen istersen gene de benim lafıma güven me eğer 51 mm yaptırırsan beni ara lütfen
çünkü benim şu an bir arkadaşımın aracıyla uğraşıyorm emre diye araca 48mm boru ve megan reacing hıdr eksoz ve filitre yaptık istersen sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim

Bizim araçların standart egzoz boruları kaç mm?
Ve yapılan borunun malzemesi nekadar farkeder. Bildiğin egzoz borusuyla yapmak veya kromdan yapmak arasındaki fark ne olur ?
yanlış hatırlamıyorsam 1.4islerin orjin boru çapı 42 yada 43 mm olması lasım boru malzemesi ne kadar kaliteli olursa o kdar pahalı oluyor bildiğin eksoz borsu ile yaptığımız zaman dışına da seramik amyanta sargı sarıyoeuz ısı yı dışarıya vermesin diye

Jumper

  • İleti: 785
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #8 : Ocak 03, 2010, 03:18:18 ÖS »
Aracın orjinalindeki borular kaç mm ? Fazla büyütmeden mümkün olduğunca aynı ebatı korumak lazım dicem ama; Headers varsa 51mm lik; 51mm den devam etmek daha mantıklı geliyor.

orjinal borular 42mm

Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum
senin aracın kaç bg ve aracında kaçlık hıdır var birde motorunun içinde oynama varmı(piston büyütme porth polsh vs)ben sana bundan 2 ay öncede anlattım sen neden insan ların tecrübelerine güvenmek istemiyorsun bu sitede 1.4 is yi atmosferik olarak yükleyen ve yürütebilen ben sana 2 ay öncede satırlarca yazdım anlattım gel dedim yardımcı olurum dedim ve gene anlatayım
aracın 1.4is
satandart 90hp
araçta hıdır cai eksoz ve düz boruda alacağın en fazla 15 bg daha üstünü yakalayamazsın motoru açmadan
şiimdi  düz boruda 61 kullanrsan(başıma gelenleri yazıyorum)alt devirlerden hiç birşey bekleme ancak araç yüksek hız ve yüksek devir ve kompresyon kaybı
51mm boru alt devirlerde çok az kayp gene üstlerde yani yüksek hızda yürürsün ve gene kopmresyon kaybı
48 mm boru hıdırla beraber alt devirlerde ve üst devirlerde yürüme garantisi ve araçta kompresyon garantisi
standart 1.4 is ler motor içiyle oynamadığın sürece bu işlemlerin üstüne ve bu hp lerin üstüne çıkamazsın sen istersen gene de benim lafıma güven me eğer 51 mm yaptırırsan beni ara lütfen
çünkü benim şu an bir arkadaşımın aracıyla uğraşıyorm emre diye araca 48mm boru ve megan reacing hıdr eksoz ve filitre yaptık istersen sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim

tarantino bu konunun güvenle bir ilgisi yok. sana tabiki güveniyorum hertürlü yardımcı olacağınıda biliyorum fakat aynı zmanda bu diğer sitelerde de senin kadar güvendiğim insanlardan aldığım farklı cevaplarda var. hayat tecrübelerden ibaret ama insanlar farklı tecrübelerden farklı sonuçlar çıkartabiliyor, dolayısıyla senin gibi bilgi ve fikir sahibi insanlardan tek bir konu altında toplayıp tarttıktan sonra karar vermektir,
belkide ben bu biraz fazl araştırıp irdeledim bu yüzden kafamı kendim karıştırdım,

Yardımlarından dolayı herkeze teşekkürler

Verilen rahatsızlıktan dolayıda kusura bakmayın lütfen


tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #9 : Ocak 03, 2010, 03:34:47 ÖS »
Aracın orjinalindeki borular kaç mm ? Fazla büyütmeden mümkün olduğunca aynı ebatı korumak lazım dicem ama; Headers varsa 51mm lik; 51mm den devam etmek daha mantıklı geliyor.

orjinal borular 42mm

Evet biliyorum bu konuyla ilgili birçoğunuzun kafasını şişirdim ama tam birine karar veriyorum onun ilgili negatif görüş duyuyorum bu yüzden artık biran önce netlik kazandırmam gerekiyor keza egzosçuların birçoğunu gezdim ve gerçekten içlerinde kaynağı eline geçirip bu iş için dükkan açanda var işini iyi yapanda ama teknik olarak hepsi ses olarak en kalın boruyu tercih ediyor fakat ben sesten ziyade performans istiyorum dolayısıyla gezdiğim 7 yerden tatminkar cevaplar alamadım, "tak beğenmezsen değiştirirsin gibi bir lüxede sahip değilim şuanda tek atımlık mermim var "

Seramik headersım  4-2-1 çıkış kalınlığı 51mm, Aracımı ortalama olarak alt devirlerde kullanır, gereksiz devir çevirmem,

1.4 is için hangi egzos botusu kalınlığını kullanmalıyım. Bu konuda tecrübeli ve deneyimli arkadaşların yorum ve oylarını bekliyorum
senin aracın kaç bg ve aracında kaçlık hıdır var birde motorunun içinde oynama varmı(piston büyütme porth polsh vs)ben sana bundan 2 ay öncede anlattım sen neden insan ların tecrübelerine güvenmek istemiyorsun bu sitede 1.4 is yi atmosferik olarak yükleyen ve yürütebilen ben sana 2 ay öncede satırlarca yazdım anlattım gel dedim yardımcı olurum dedim ve gene anlatayım
aracın 1.4is
satandart 90hp
araçta hıdır cai eksoz ve düz boruda alacağın en fazla 15 bg daha üstünü yakalayamazsın motoru açmadan
şiimdi  düz boruda 61 kullanrsan(başıma gelenleri yazıyorum)alt devirlerden hiç birşey bekleme ancak araç yüksek hız ve yüksek devir ve kompresyon kaybı
51mm boru alt devirlerde çok az kayp gene üstlerde yani yüksek hızda yürürsün ve gene kopmresyon kaybı
48 mm boru hıdırla beraber alt devirlerde ve üst devirlerde yürüme garantisi ve araçta kompresyon garantisi
standart 1.4 is ler motor içiyle oynamadığın sürece bu işlemlerin üstüne ve bu hp lerin üstüne çıkamazsın sen istersen gene de benim lafıma güven me eğer 51 mm yaptırırsan beni ara lütfen
çünkü benim şu an bir arkadaşımın aracıyla uğraşıyorm emre diye araca 48mm boru ve megan reacing hıdr eksoz ve filitre yaptık istersen sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim

tarantino bu konunun güvenle bir ilgisi yok. sana tabiki güveniyorum hertürlü yardımcı olacağınıda biliyorum fakat aynı zmanda bu diğer sitelerde de senin kadar güvendiğim insanlardan aldığım farklı cevaplarda var. hayat tecrübelerden ibaret ama insanlar farklı tecrübelerden farklı sonuçlar çıkartabiliyor, dolayısıyla senin gibi bilgi ve fikir sahibi insanlardan tek bir konu altında toplayıp tarttıktan sonra karar vermektir,
belkide ben bu biraz fazl araştırıp irdeledim bu yüzden kafamı kendim karıştırdım,

Yardımlarından dolayı herkeze teşekkürler

Verilen rahatsızlıktan dolayıda kusura bakmayın lütfen


peki diğer sitelerde güven diğin arkadaşların araçları 1.4 mü yoksa teorik olarakmı konuşuyorlar
ayrıca sen burada bir rahatsızlık vermiyorsun burada anlaşılmamış bir konuyu tartışıyoruz sadece ben yukaedaki msj da yazdığım



***sen 51lik yaparsan bir denemek isterim arada ne kadar far oluyor ve yok sa ben hatalı bir işmi yapıyorum yoksa doğru bir işmi yapıyorum bu yazdıklarım da çok samimiyim öğrenmek isterim***


sonuçta kimseyi yanlış yönledirmek istemem



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #10 : Ocak 03, 2010, 04:17:51 ÖS »
orj borun 42 liktir

headers varsa uygulicaın boru 51 mm dir.

48 mm de olabilir headersin giriş çapını sölersen daha ii yardımcı olurum.

bu headersin markası ne ?

olm tarantulam ne don sen kafamı buluon :)

cai hıdır egsozla 15 hp nasıl alcak :D:D asla alamaz mümkün değil

10 hp alamaz babacımya benm 1.4 94.6 hp çıkıodu

cai 51 mm boru 51 girişli 60 çıkışlı egsoz.

asla 15 hp alınamaz 1.4 de 1.6 da

vti de dahi cai headers esoz kmbinasyonu 15 hp verem

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #11 : Ocak 03, 2010, 04:21:05 ÖS »
iyo.

yani verdiği iddia edilen 3-5 vti var 174 176 hp çıkaranlar.
benim eski vti da öleydi.misalen.

1.4 konusunda tarantino benden daha bilgili ben yarıya kadar uğraştım o yaladı yuttu 1.4 ü.

ama ben hala sölüorum cai hıdır egsoz ile alıcağın 7-8 hp maxxxxxxxxxx

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #12 : Ocak 03, 2010, 04:30:00 ÖS »
iyo.

yani verdiği iddia edilen 3-5 vti var 174 176 hp çıkaranlar.
benim eski vti da öleydi.misalen.

1.4 konusunda tarantino benden daha bilgili ben yarıya kadar uğraştım o yaladı yuttu 1.4 ü.

ama ben hala sölüorum cai hıdır egsoz ile alıcağın 7-8 hp maxxxxxxxxxx
doğr dur kanka ben kendi aracıma göre konuşuyorum biliyorsun 2 tane dyno çıktım var ayrı ayrı yerlerde kendi aracımda vern hp böle ciğer farkederse bilmem
len özledim seni typer aldın görüşemez olduk

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: /// Bu Konuya Acil Netlik kazandırmam Gerek ///
« Yanıtla #13 : Ocak 03, 2010, 04:36:38 ÖS »
15 hp yi sadece vtec2 de alabilirsiniz. headers+51 lik boru+son susturucu ile

48 lik ve 51 lik boru kullanımla ilgili tercih meselesi. alt devirlerimde olsun 1,4 araba iyice ölmesin diyorsan 48 lik mantıklı. he ama dersen bana alt devir lazım değil 51 likle daha verimli bir üst devire sahip olursun. ama genel kanı 1,4 arabada 48 lik çok kullanılmaya başlandı şikayet edende yok.