yaptigin islerde basarilar dilerim ve tebrik ederim, fakat otomobil isi malesef iso 9000 denetciligine yada labotuar makinelerine benzemiyor.
kollar salinma balansi blueprint de yapilmaz!! kollar yapilis ve sekil itibariyle gerek duyulmaz, yani uretilirken yapilmistir. ayrica hatirlatirim kolun piston pimine baglanti noktasi epey bir bosluk vardir, yani 100 de 100 blanslik durumu yoktur.
madem blueprint zarar gorulmemesi icin demedim diosun ?
ozaman su altta yazdigin cumleyi aciklarsan sevnirim
"Stock motor üzerinde olan gramaj farklılıkları toleranslar içerisinde olduğu için motorun zarar görmez ancak eğer blueprint işlemi yapıyorsan motorunu ciddi olarak yükleyeceksin anlamına gelir ve bu nedenle motor üzerindeki toleranslar daha da düşecektir"
ayrica sonra olarak, kalibrasyon ne demektir hatirlatmak isterim, kalibrasyonu bozuk bir alet her seferinde farkli olcmez!! bir cisimi 10 gram olcuyorsa, bi dahaki sefer yine 10 gram olcer, fakat cisimin gercek agirligi 15 gram ise, 5 gram az olcuyordu buda kalibrasyon hatasidir.