Gönderen Konu: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!  (Okunma sayısı 6019 defa)

suleymozer

  • Ziyaretçi
BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« : Ekim 21, 2008, 07:30:52 ÖS »
Arkadaslar, bi video linki bulmustum bu sitede adam angel eye yapıyordu, aha dedim bukadarmı, hemen işe koyuldum ve gördüğünüz şaheser ortaya çıktı!!!



uc

  • İleti: 318
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #1 : Ekim 21, 2008, 09:24:53 ÖS »
wala eline saglik guzel olmus...bise sorcam 7ci resimde yanyana 2sinin oldugunda neden bosluklar war peki isik kesik kesik gozukuo ?

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #2 : Ekim 21, 2008, 09:29:43 ÖS »
onun nedeni düzeneği koyduğu zemninden kaynaklanıyor...

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #3 : Ekim 21, 2008, 09:35:46 ÖS »
emeğine sağlık güzel olmuş

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #4 : Ekim 21, 2008, 09:37:35 ÖS »
EMEĞİNE VE ELLERİNE SAĞLIK KARDEŞİM...

suleymozer

  • Ziyaretçi
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #5 : Ekim 21, 2008, 09:42:25 ÖS »

wala eline saglik guzel olmus...bise sorcam 7ci resimde yanyana 2sinin oldugunda neden bosluklar war peki isik kesik kesik gozukuo ?

 O doğru zeminden kaynaklı, orjinal video da reflektör bant la kapatmıştı arkatarafını ama hiçbiyerde bulamadım reflektör bant, biraz daha araştırmaya devam edeceğim, gene bulamazsam arkayı kapatacak alternatif bişeyler bulmaya çalışırım. bu sadece deneme içindi, şimdi benim katil marea ya başlayacağım bitane, bakayım nasıl duracak :)

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #6 : Ekim 21, 2008, 10:58:30 ÖS »
emeğine sağlık ama bence hiç uğraşma çok uygun fiyatlara angel halkaları satılıyo
          saygılar

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #7 : Ekim 21, 2008, 11:09:39 ÖS »
emeğine sağlık

suleymozer

  • Ziyaretçi
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #8 : Ekim 21, 2008, 11:10:17 ÖS »

emeğine sağlık ama bence hiç uğraşma çok uygun fiyatlara angel halkaları satılıyo
          saygılar

  Ya var olmasına var da bmw ye var, hondaya var.. Benim katile yurtdışı sitelerde bile yok. Zaten şık olur mu olmaz mı onuda bilmiyorum, photosopta bi taslakladım ama. Bi deneyeceğim işte.

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #9 : Ekim 22, 2008, 12:51:45 ÖÖ »
ellerine sağlık herzaman en güzeli el emeği olandır bence araba üzerindeki resimleri ne zaman görebileceğiz

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #10 : Ekim 22, 2008, 12:55:35 ÖÖ »
Mizanım sen neler yapıyorsun yaw böle :D Bizde seni ders çalışıyor sanıyoruz :D Ellerine sağlık maşallah çok beceriklisin, zaten herşeyin önemlisi tasarlamakla başlar ;) eminimki yaparsın şüphem yoq... Ama dersleri ihmal etme ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #11 : Ekim 22, 2008, 09:03:50 ÖÖ »
önce araba sonra ders :) :)

şaka şaka tabiki derslerini ihmal etme kardeşim...

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #12 : Ekim 22, 2008, 11:13:28 ÖÖ »
emeğine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş

suleymozer

  • Ziyaretçi
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #13 : Ekim 22, 2008, 11:29:33 ÖÖ »
:) :) Ya yavuz abi bi sıkıldım dedim napsam, tv izlemek yerine angel eye yapayım dedim :) :) Çalışıyorum ya işte, arasıra boş vakitlerde uğraşıyorum zaten. Ama Tunç abinin önce araba sonra ders de kesinlikle kaydadeğer bi anektot :) Zaten fazla vakit almıyor ya en fazla 30 dk. Bzim kalitin farları sökemedim, alttanda vidalamışlar, çok da zoramadım açıkçası, bi servise giidecek şu sıra, ordan bi öğreneyim farı seri şekilde söküp takmayı, bide far camı falan nasıl çıkarılıp takılacak. Tam yuvarlak olmadığı için söküp içinde bi kalıp hazırlayacağım, onun etrafına yapacağım angelleri, servise gitmeyi bekliyorum henüz. En kısa zamanda Türkiye nin angeleye li ilk marea sı ankara sokaklarına çıkacak :D Sokaklara çıkmadan önce THT de teşhir edilip yorum alınıp o yorumlara göre rötuşlanacak tabiki.

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #14 : Ekim 22, 2008, 04:18:25 ÖS »
hade o zaman sana kolay gelsin

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #15 : Ekim 23, 2008, 12:03:28 ÖÖ »
kolay gelsin ozmn mizanım ;) yapta görelim ozmn bi eserini ;) yorumlarız ondan sonra...

ömeracar

  • İleti: 205
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #16 : Ekim 24, 2008, 09:10:30 ÖS »
emegine saglk cok guzel olmuş ..

-cenk-

  • Ziyaretçi
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #17 : Ekim 27, 2008, 08:40:11 ÖS »
maşallah vallahi bravo başarılarının devamını diliyorum


BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: BEN YAPTIM!!! EL YAPIMI ANGEL EYE!!
« Yanıtla #19 : Ekim 27, 2008, 10:22:28 ÖS »
kemal yorumsuz kaldım. paylaşım için teşekkürler...