Gönderen Konu: b 16 yı b 18 e çewirme  (Okunma sayısı 6807 defa)

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
b 16 yı b 18 e çewirme
« : Aralık 08, 2006, 10:01:22 ÖS »
arkadaşlar b 16 yı b 18 e çewirmek için bloktan başka ne gerekiyo acaba bilen warmı çok gerekli yardım ederseniz sewinirim  8-[



MegabasS

  • İleti: 115
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #1 : Aralık 09, 2006, 12:10:37 ÖÖ »
http://www.modacar.com/products/Honda/Civic/MODASTK/stroker.html
üstteki stroker kitle 1820cc oluyor makina

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #2 : Aralık 09, 2006, 02:44:27 ÖÖ »
http://www.modacar.com/products/Honda/Civic/MODASTK/stroker.html
üstteki stroker kitle 1820cc oluyor makina

saol storker kit için de başka bişi araştırıyodum anlatamadım bn tam  8-[ ztn buldum  ;D ayrıca vtı lar için 2.130 luk storkerler de war  ;)

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #3 : Aralık 09, 2006, 03:42:16 ÖÖ »
inciği bocuğu dışında sadece blok denilebilir.ancak megabass arkadaşımın da sölediği gibi stroker kit daha mantıklı.neden dersen strokerla girdiğinde elinde adam gibi gömleğin pistonun piston kolun olur ki b18 e göre çok daha sağlam bi makina çıkar ortaya.üstüne güzel bi de egzantrik oldumu çok keyifli olur.he diyosan ben b18 e de stroker yapıcam ona ancak neden b20 değil sorusunu sorarım.aradığın atmosferikte çok uç noktalar değilse stroker ilk tercihin olmalı bence.tabii uç noktalardaki atmosferiklerde yaşayabileceğin sorunları da göz ardı etme derim.sanırım sitemizde bu tarz araçlar kullanan bu konuda benden daha bilgili arkadaşlarım ve abilerim var onlar bu konularda daha çok yardımcı olabilirler sana. ;)

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #4 : Aralık 09, 2006, 04:36:44 ÖÖ »
inciği bocuğu dışında sadece blok denilebilir.ancak megabass arkadaşımın da sölediği gibi stroker kit daha mantıklı.neden dersen strokerla girdiğinde elinde adam gibi gömleğin pistonun piston kolun olur ki b18 e göre çok daha sağlam bi makina çıkar ortaya.üstüne güzel bi de egzantrik oldumu çok keyifli olur.he diyosan ben b18 e de stroker yapıcam ona ancak neden b20 değil sorusunu sorarım.aradığın atmosferikte çok uç noktalar değilse stroker ilk tercihin olmalı bence.tabii uç noktalardaki atmosferiklerde yaşayabileceğin sorunları da göz ardı etme derim.sanırım sitemizde bu tarz araçlar kullanan bu konuda benden daha bilgili arkadaşlarım ve abilerim var onlar bu konularda daha çok yardımcı olabilirler sana. ;)

yardımların için teşekkür ederim ilk etapta kafamda b 16 a yı b 16 b ye çewirmek war 185 hp olan 99 type r motoru ufak tefek işlemlerle yapılabiliomuş bildiğim kdıyla kısmetse 2. arabam çok farklı bişi olucak  ;) ztn uzun süre atmosferik kullanmayı düşünmüyorum bu işler biliosun büyük para istiyo ilk etapta 1 2 sene kdr 185 hp yeterde artar allah kısmet ederse  ;) bu arada b 16 b hakkında daha ayrıtılı bilgin warmı  ???

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #5 : Şubat 11, 2007, 09:53:25 ÖS »
yok emir yok valla yok...
bizim derdimiz başka..bööle stroker'dı yok 1.800cc felandı fıstıktı böle istemiyorum ben de...b16b istiyorum yaa..1.600cc/185hp..
 :roll:

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #6 : Şubat 12, 2007, 02:01:30 ÖÖ »
yok emir yok valla yok...
bizim derdimiz başka..bööle stroker'dı yok 1.800cc felandı fıstıktı böle istemiyorum ben de...b16b istiyorum yaa..1.600cc/185hp..
 :roll:

abi bn araştırdım buldum yaw ohoo hatta hondadan bile waz geçtim  ;D krank piston deişiyo p28 yada p 30 beyin alınıyo  ;) bide kısa oranlı şanzuman alınıyo direk type r oluyo  ;D

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #7 : Şubat 12, 2007, 05:03:36 ÖS »
istemiyorum ben kısa mısa yaa..  :):):):)
krank
piston
kol
ecu
...bu mudur b16b...? 185hp olcaz mı?
egzantrik? yay? şapka? gerek yok mu?

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #8 : Şubat 13, 2007, 09:57:50 ÖS »
istemiyorum ben kısa mısa yaa..  :):):):)
krank
piston
kol
ecu
...bu mudur b16b...? 185hp olcaz mı?
egzantrik? yay? şapka? gerek yok mu?

yok sıkıştırmayı arttırıyosun işte  ;)

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #9 : Şubat 13, 2007, 10:35:36 ÖS »
o kadar mı yaa? patlamasın soora motor?
ciddiyim liste bu kadarsa ben başlıyorum parçaları toplamaya...
 \:D/

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #10 : Şubat 13, 2007, 10:38:46 ÖS »
kol da alalım taş gibi olsun motor...
krank,piston,kol,ecu,harness...
liste budur...

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #11 : Şubat 13, 2007, 11:02:32 ÖS »
o kadar mı yaa? patlamasın soora motor?
ciddiyim liste bu kadarsa ben başlıyorum parçaları toplamaya...
 \:D/

al abide o kdrdan sonra 185 kesmez sni  ;D

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #12 : Şubat 13, 2007, 11:26:54 ÖS »
kessin istiyorum..amaç o..."istesem daha yükleyebilirim herşey müsait ama yüklemiyorum" psikolojisini yaşamak dibine kadar hem de...
 :d

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #13 : Şubat 13, 2007, 11:31:01 ÖS »
kessin istiyorum..amaç o..."istesem daha yükleyebilirim herşey müsait ama yüklemiyorum" psikolojisini yaşamak dibine kadar hem de...
 :d

 ;D o zmn abi bn sna ömzümü söliim b16b bi süre idare eder sonra işin içine boost girer storker kitlr birlikte sn sağ bn selamet ustalar zengin eyleniriz öle  ;D

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #14 : Şubat 13, 2007, 11:54:28 ÖS »
b16b üstüne stage1 turbo kit desem...    #-o

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #15 : Şubat 14, 2007, 12:01:32 ÖÖ »
b16b üstüne stage1 turbo kit desem...    #-o


olur 0.7 falan basarsan 270 300 hp hak getire ztn krankında war kolunda war (olmuş olur inş) güzel olur dadından yenmez sn sabret abi bnde boostlıcam kendimi hele bi araba aliim  ;D

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #16 : Şubat 14, 2007, 08:55:29 ÖS »
edepsizlik diil mi...krank-kol-piston yapıp 0,4bar basalım...

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #17 : Şubat 14, 2007, 09:03:58 ÖS »
edepsizlik diil mi...krank-kol-piston yapıp 0,4bar basalım...

o snin dediğin ayıp ztn boost controlerde alırsın oynarsın kafana göre  ;D

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #18 : Şubat 14, 2007, 09:33:03 ÖS »
emir yay işini bıraktım taaa gerilere...ilgilendiğin için çok saol...
şimdi ciddi ciddi b16b krank-kol-piston araştırıyorum..1.sırada bunlar öncelikli...
ecu nispeten daha kolay bulunur diye düşünüyorum..2.sırada bu var...
sonra artık yay-fren diski vs..
bakalım ne zamana parçalar tamamlanacak..????


EMİR_VTI

  • Ziyaretçi

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #21 : Şubat 14, 2007, 10:17:21 ÖS »

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #22 : Şubat 14, 2007, 10:18:23 ÖS »
konuşabilirsen sevinirim...krank-kol-piston şimdilik...

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #23 : Şubat 14, 2007, 10:22:35 ÖS »
konuşabilirsen sevinirim...krank-kol-piston şimdilik...

hatta b16 b için ayrıntılı fiyat işçiliğide isterim 2 3 güne hbr weririm sna abi  ;)

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: b 16 yı b 18 e çewirme
« Yanıtla #24 : Şubat 14, 2007, 10:24:40 ÖS »
valla ne kadar büyük iyilik etmiş olursun inanamazsın...
işçiliğe aslında gerek yok...yavaş yavaş alıp parçaları koymak istiyorum kenara..paraya daralmadan..tamamlanınca al usta tak diycem...
 :P
o yüzden krank-kol-piston ve gereken diğer ıvır zıvırlar (vardır mutlaka) için fiyat lazım...