Gönderen Konu: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V  (Okunma sayısı 5103 defa)

FOX

  • Ziyaretçi
ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« : Ekim 12, 2006, 12:34:43 ÖS »
SLMLAR.YA Bİ HONDA CIVIC ALIYORUM DAHA DOĞRUSU ALDIM SAYILIR.BENDE AŞIK OLDĞUM VARLIĞA KAVUŞTUM YANİ.ARAÇ 1.5 16 V 93 MODEL.BEYGİR GÜCÜ NE BUNLARDA ACABA? BİRDE BÖYLE UFAK ÇAPTA MOTORDA NE GİBİ BİŞEYLER ÖNERİRSİNİZ..MOTORA ÇALIŞMAK İSTİYORUM BİRAZDA ..TAVSİYELERİNİZ BEKLİYORUM..TEŞEKKÜRLER..SAYGILAR..



93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #1 : Ekim 12, 2006, 01:42:01 ÖS »
Öncelikle allah kaza bela vermesin.
Araban 1500cc karbüratorlü olup 91 hp gücündedir.Atmosferik olarak yapacağın çok fazla bişey yok bi önceki kasa olsaydı araban (91civic) onlar 1,4 çift karbüratorlü biras daha bişiler yapabilirdin yapacağın en mantıklı şey eğer güç istiyosan bi takım piston kol alıcaksın az basınçlı bi turbo uygulaması deniceksin ama bnm sana tavsiyem az yakan çok kaçan bi model yap kapak işlemesi egzoz güsel bide filtre koyucaksın bulabilirsen bi takım buji buji kablosu koyucaksın on numara sorunsuz bi şekilde biniceksin. saygılarımla..(motorcode d15)

FOX

  • Ziyaretçi
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #2 : Ekim 12, 2006, 01:54:54 ÖS »
hmm anladım egsoz var çift çıkış son susturucu..hava filtresi ve performans buji diyosunuz yani..chip uygulaması yapılamazmı? birde bunların maliyeti ne olur acaba?

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #3 : Ekim 12, 2006, 11:16:46 ÖS »
Turboya falan girersen 10000$ 'ları gözden çıkarman gerekli.

Sadece egzos hava filtresi performans bujisi falan 1.200 ytl falan tutar tahmini.

aSil

  • İleti: 989
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #4 : Ekim 13, 2006, 06:54:17 ÖS »
hmm anladım egsoz var çift çıkış son susturucu..hava filtresi ve performans buji diyosunuz yani..chip uygulaması yapılamazmı?
Egzos sistemi sadece son susturucudan ibaret değildir. Manifolddan son susturucuya kadar müdahale edilebilir. Şahsi önerim; motora fazla para harcamaman yönünde.
« Son Düzenleme: Ekim 13, 2006, 06:55:34 ÖS Gönderen: asi-L »

93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #5 : Ekim 30, 2006, 12:02:02 ÖÖ »
Neden harcamasın ki bence çok güsel işler yapabilir o arabayla.4 piston 4 kol 91 1,4 civic in karbürator sistemi yatakları falan sıfırlıycak güsel bi manifold
garret t3 turbo güsel bi cooler bitti işte type R a 3 boy rahat atar.

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #6 : Ekim 30, 2006, 01:50:53 ÖS »

   Ondan sonra yarım saat gazla sonre hemen servise :)  Ne anladım ben bu işten..

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #7 : Ekim 30, 2006, 02:26:49 ÖS »
hayırlı olsun kaça aldın kaç binde:) motora girme karbratörlü zaten filtrede gerekmez eksoz tak yeter

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #8 : Ekim 30, 2006, 04:28:59 ÖS »

   Ondan sonra yarım saat gazla sonre hemen servise :)  Ne anladım ben bu işten..


+1907

93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #9 : Ekim 30, 2006, 07:46:13 ÖS »

   Ondan sonra yarım saat gazla sonre hemen servise :)  Ne anladım ben bu işten..


+1907

yarım saatmi? kaç makina turboladınız şimdiye kadar??
std makinayla lastikten 170 hp alıp 10 000 km gazlayan arkadaşlar var d16 larla piston kol olduktan sora hiç bişey olmaz yeterki ayarları düzgün yapılsın ve bilinçli kullanılsın.

93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #10 : Ekim 30, 2006, 07:47:32 ÖS »
hayırlı olsun kaça aldın kaç binde:) motora girme karbratörlü zaten filtrede gerekmez eksoz tak yeter
Karbüratörlü makinalar havasızmı çalışıyo anlamadım neden filtre gerekmez??

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #11 : Ekim 30, 2006, 11:24:11 ÖS »
BÖYLE UFAK ÇAPTA MOTORDA NE GİBİ BİŞEYLER ÖNERİRSİNİZ..

   Arkadaşın isteğini okumuşsunuzdur sanırım, bahsettiğiniz şeyler hiç de ufak çaplı değil bana kalırsa.. Tam tersine kafa patlatılacak, gün öldürülecek ve maddi güç gerektirecek işlemler..


93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #12 : Ekim 31, 2006, 12:29:40 ÖÖ »
Tabi cnm okudum. Benim bahsettiğim turbo uygulamasında sürekli servise girilecek gibi sorun yanacağı konusunda öle yazdım ben yoksa arkadaşın turbo yapacağından deil.

erischman

  • Ziyaretçi
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #13 : Ekim 31, 2006, 08:28:56 ÖÖ »
 :d

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #14 : Ekim 31, 2006, 08:43:18 ÖÖ »

Karbüratörlü makinalar havasızmı çalışıyo anlamadım neden filtre gerekmez??
[/quote]

karbüratör enjeksiyon kadar hava çekmez ondan dedim filtre taksan o kadarda performans alamazsın ses te alamazsızn aynı zamanda biz denedik  :roll:

93si

  • İleti: 743
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #15 : Ekim 31, 2006, 02:10:14 ÖS »
Valla bizde denedik 1,4 çift karbüratörlü modeline ses konusunda bişey diyemem enjeksiyonlu gibi böğürmüyo haklısın ama güzel bi filtreyle beslenirse bide kapak işleme falan yapılırsa on numara oluyo.91 1,4 civic si la kafa kafaya yürüyebiliyo filtre kapak egzos geniş karbütatör ve manifold ile sadece.
İnanmayan varsa buyrun deneyelim. ;)

rad-R

  • İleti: 178
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #16 : Aralık 26, 2006, 02:16:44 ÖS »
güzel bir filtre sistemi, kapak işleme,uygun eksoz manifoldu ve sistemi,buji ve kabloları ve uygun ayarlarlar yapıldığında  si ile kafa kafaya yürür.  yada satıp si alınır. :P

kaang6

  • Ziyaretçi
Ynt: ARKADAŞLAR EG KASA 1.5 16V
« Yanıtla #17 : Mayıs 03, 2007, 09:56:46 ÖÖ »
Nasıl bi si la yürüttüğünüze bağlı