sikistirma orani blok icerisindeki patlama siddeti ile olculmez, yanma odasi nedir bilirmisin ? muhendissen bilmen gerekir, iste yanma odasi belirler sikistirm oranini.
yani sen iceriye 2 barda soksan, 10 barda soksan, senin YANMA ODAN degismeyecegi icin, sikistirma oranin turbo ile degismez!! kapis
BOV in icersideinki parca korozyona ugras demissin ?! neyse, ben cok bov kullandim yagmurlar cok temaz eden, ama bozulmadi , ki bozulmazda, elektronik parca edegil sonucta,. ek bilig olarak bov in icerisi plastiktir, bi ara icini acip incelemeni tavsiye ederim.
devirle alakali sureyle alakalidir diyorsun, yaw arkadsim gozunu seviim biraz dusun yazmadan once. ayni sartlarda kullanilan 2 arac biri 100.000 biri 80,000, 100,000 km de daha fazla devir cevirmis olmaz mi ? allah askinda ya.
KARSILASTIRMA YAPARKEN AYNI SARTLAR SOZ KONUSUDUR, bunu solememe gerek var. yoksa sacma olur tabikide.
ama gercekten bir muhendis olarak sikistirma oranin yani, motor makinenin bu kadar basit bir prensibini bilmiyorsan, ne diim , seninde sucun yok hocalarin utansin...
NOT: eger gercekten sikistirma oranini anlamadiysa bilmiyorsan, su anda sunum tarzinda detayli bir sey hazirlamay vaktim yok, ama soz 1-2 gun icinde sana hazirlayacagim.