Gönderen Konu: arabamız yandı :(  (Okunma sayısı 6779 defa)

m_HONDA_m

  • İleti: 43
arabamız yandı :(
« : Kasım 15, 2010, 11:12:02 ÖÖ »
abilerim dün samsun havaalanına giderken bi anda arabadan sesler geldi teklemeye başladı hemen kenara çektim motor kısmından dumanlar çıkıyodu araç su kaynattı zannettim ama kaputu kaldırdığımda motor kısmının alttan alev alıp yanmaya başladığını gördüm saolsun etraftakilerinde yardımıyla fazla büyümeden söndürdük ordakiler aracın yağ yaktığını söledi ama yağ göstergesi normaldi ve uyarı vermiyodu sizce neden çıkmış olabilir?buarada araç seat leon



Cecul

  • İleti: 622
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #1 : Kasım 15, 2010, 11:20:15 ÖÖ »
Geçmiş olsun. Bir yerden yağ kaçağı vardır ve sıcak bir yere gelince tutuşmuştur.

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #2 : Kasım 15, 2010, 11:35:51 ÖÖ »
saol..bizde öle düşündükte göstergelerde bi anormallik veya uyarı görmeyince anlayamadık.

okn84

  • İleti: 8224
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #3 : Kasım 15, 2010, 11:42:38 ÖÖ »
gecmıs olsun allah beterınden sakınsın

sasinti

  • İleti: 238
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #4 : Kasım 15, 2010, 11:47:28 ÖÖ »
geçmiş olsun bende bugün Ankarada bir 306 nın yanışına şahit oldum benimde 95 kasa vectram yandı fites kutusundan alev aldı baktım sönmüyo karşısına geçip yaktım bi sigara :)

gazapd216

  • İleti: 432
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #5 : Kasım 15, 2010, 11:57:46 ÖÖ »
çok geçmiş olsun.

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #6 : Kasım 15, 2010, 12:13:25 ÖS »
gecmıs olsun allah beterınden sakınsın

saolasın abi..

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #7 : Kasım 15, 2010, 12:17:05 ÖS »
geçmiş olsun bende bugün Ankarada bir 306 nın yanışına şahit oldum benimde 95 kasa vectram yandı fites kutusundan alev aldı baktım sönmüyo karşısına geçip yaktım bi sigara :)

saol abi ama harbi arabanın gözlerinin önünde yanışı çok kötü birşey Allah kimseye göstermesin

çok geçmiş olsun.

eyv. abi

Cecul

  • İleti: 622
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #8 : Kasım 15, 2010, 12:39:44 ÖS »
Yağ min. seviyenin altına inmediği için uyarı vermemiştir muhtemelen.

sasinti

  • İleti: 238
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #9 : Kasım 15, 2010, 05:00:15 ÖS »
Harbiden kötü bişey Ama cana geleceğine mala gelsin

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #10 : Kasım 15, 2010, 06:18:23 ÖS »
allah saklamıs yine :D

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1866
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #11 : Kasım 15, 2010, 09:06:29 ÖS »
hocam araba araba diyoruz ama bizden dahamı değerLi ?
 daha bir çok şey oLabiLirdi  ALLAH korumuş yine cana qeLiceqine maLa qeLsin...

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #12 : Kasım 15, 2010, 09:40:15 ÖS »
hocam araba araba diyoruz ama bizden dahamı değerLi ?
 daha bir çok şey oLabiLirdi  ALLAH korumuş yine cana qeLiceqine maLa qeLsin...

doğru valla abi babamda dedi yemişim arabayı o isterse pert olsn size bişi olmasın diyede insan üzülüyo işte

melih2323

  • İleti: 181
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #13 : Kasım 15, 2010, 10:00:53 ÖS »
Sen olursan araba olur. Sen olmazsan hiç  bişey olmaz

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #14 : Kasım 16, 2010, 06:07:12 ÖÖ »
önce can sağlığı kardeş olacağı varmıs sağlık olsun

cizbudak

  • İleti: 501
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #15 : Kasım 16, 2010, 07:10:29 ÖÖ »
çok geçmiş olsun

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1866
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #16 : Kasım 16, 2010, 12:10:30 ÖS »
hocam araba araba diyoruz ama bizden dahamı değerLi ?
 daha bir çok şey oLabiLirdi  ALLAH korumuş yine cana qeLiceqine maLa qeLsin...




tabiki hee arabanız yandı canınıza bişe oLmadı ama oqLunuz hastaLanDı gibi birşey oLuyor üzüLmemek eLde deqiL anLıyorum sizi
tekrardan qeçmiş oLsun...
doğru valla abi babamda dedi yemişim arabayı o isterse pert olsn size bişi olmasın diyede insan üzülüyo işte

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #17 : Kasım 16, 2010, 05:00:48 ÖS »
teşekkür ederim herkese Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin  :)

yasinguzen

  • İleti: 9
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #18 : Aralık 05, 2010, 06:43:47 ÖS »
Çok geçmiş olsun allah başkasının basına vermesin

GÖKHAN066

  • İleti: 224
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #19 : Aralık 05, 2010, 06:51:32 ÖS »
geçmiş olsun

m_HONDA_m

  • İleti: 43
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #20 : Aralık 07, 2010, 12:27:36 ÖÖ »

xplode

  • İleti: 129
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #21 : Aralık 07, 2010, 12:34:45 ÖÖ »
ALLAH daha beterinden korusun çok büyük geçmiş olsun

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #22 : Aralık 07, 2010, 08:37:29 ÖÖ »
geçmiş olsun büyük ihtimalle motor contasından veya herhangi bir yerden yağ sızmış olabilir oradanda eksozun üzerine damlar ve yanmaya sebep verebilir.çok geçmiş olsun

mtuncbilek

  • İleti: 51
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #23 : Aralık 07, 2010, 08:58:11 ÖÖ »
Benimde başıma gelmişti bu tip birşey.Benzin hortumu yırtılmış sıcacık manifoltun üstüne akınca alev almıştı.Kardeşim aklına ne geliyorsa kontrol et hiç bişeyi atlama. Çok büyük geçmişler olsun tekrarlanmaması dileğiyle..

geveze

  • İleti: 184
Ynt: arabamız yandı :(
« Yanıtla #24 : Aralık 07, 2010, 09:57:09 ÖÖ »
geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin fakat malda canın yongasıdır. eniştemin 206hdi'da yanmıştı sağolsun bilgisiz bir motor ustası bir hortumu yanlış yerden geçirince hortum kesilmiş yanmaya başlamış araba. büyük yangın tüpleriyle müdahele edilmesine rağmen aracın önü yoktu motor yandıktan sonra ancak söndürmüşler. neyse ki 1 hafta önce kasko yaptırmıştı kasko ödemesini yaptı. sizinde umarım kasko vardır.