Gönderen Konu: Acil yardım..  (Okunma sayısı 8837 defa)

TheX

  • Ziyaretçi
Acil yardım..
« : Ağustos 14, 2007, 09:15:15 ÖÖ »
Selam arkadaslar.. Youtube bi video izledim adam 1.4 hatcback civic i 500 hp cıkarmıs  nasıl yaptıgını anlatmıyor.. acıkcası  insani cezbediyor.. ama ben bu kadar bisi dusunmuyorum benim sadece tek istegim 50 hp daha yukseltmek arabayi ve bunu nasil yapicagim hakkinda hicbir fikrim yok ... bu konuda bilgisi olan arkadaslar bilgilerini paylasirsa sevinirim.. ve en onemlisi bu isi turkiyede hakkiyla yapabilen bi yer varmıdır?



Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #1 : Ağustos 14, 2007, 10:45:53 ÖÖ »
öncelikle aracına egzoz ve filtre uygulaması yapabilirsin bunlar performans adına yapılabilecek ucuz aynı zamanda da performanslı urunlerdir..markadan markaya fark olur ama ortalama ile  8-15 hp alırsın..  :con
daha kaliteli bişeyler düşünürsen headres olabilir hem 10-12 hp kazanırsın hemde son hızını etkiler..  >=ok

ama sen buyuk düşünüyorsan veya yeteri kadar sermayen varsa bence direk turbo işine gir net 50-60 hp alırsın bide egzoz filtre uygulaması yaparsan tadından yenmez..  :lovee
ama frenleri değiştirmeyi unutma derim..   >%Sakin

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #2 : Ağustos 14, 2007, 11:06:17 ÖÖ »
Turbo işi dert işi.. Sıkıntıdan kurtulamazsın en fazla 3-5 ay belkiiii sıkıntısız binersin okdar..

Benım tavsiyem sana
DC Headers
Komple egzoz SS olabilir
HKS son susturu
İnjen air intake hava filtresi
NGK iridium Buji + Buji kabloları

Buraya kadar yapacakların sana belkide max. 25hp kazandırır veya kazandırmaz ama başını hiiiç ağrıtmaz ve sana çok tatmin edici bir performans + motive verir buna emin ol.. ( MAX.1500ytl)

Sen eğer abartıcam dersen sana Stroker Kit + Dışdan 06 Bar lık turbo + Bunun ıvırzıvırı ile 100hp almanda mumkun.. Nereye kadar ama???  ( 3000den başlar ve duruma göre devam eder )
« Son Düzenleme: Ağustos 14, 2007, 11:07:52 ÖÖ Gönderen: Agent »

TheX

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #3 : Ağustos 14, 2007, 11:13:13 ÖÖ »
yaklasık 5000 ytl   arabayı degıstırmek daha bı mantıklı sanırsam :) ya aklıma takılan sey  turbo taktırdıkdan sonra motoru erkenmi bitiririm..?

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #4 : Ağustos 14, 2007, 11:28:18 ÖÖ »

yaklasık 5000 ytl   arabayı degıstırmek daha bı mantıklı sanırsam :) ya aklıma takılan sey  turbo taktırdıkdan sonra motoru erkenmi bitiririm..?


90hp ye göre ayarlanmış motora sen 150-160hp yüklemekten bahsediyorsun (standart parçalarla) ve zarar verirmi diyorsun?
Eğer sübapları yayları kılıflarını değiştirip stroker kit takıp turbolar ve 0.5-0.6 bar basıp fazla zorlamazsan belki sorun yaşamazsın diyebilirim ama buda afaki olur.. Turbo takıpda 6aydan fazla keyifli binen birini tanımıyorum walla..

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #5 : Ağustos 14, 2007, 11:32:09 ÖÖ »


yaklasık 5000 ytl   arabayı degıstırmek daha bı mantıklı sanırsam :) ya aklıma takılan sey  turbo taktırdıkdan sonra motoru erkenmi bitiririm..?


90hp ye göre ayarlanmış motora sen 150-160hp yüklemekten bahsediyorsun (standart parçalarla) ve zarar verirmi diyorsun?
Eğer sübapları yayları kılıflarını değiştirip stroker kit takıp turbolar ve 0.5-0.6 bar basıp fazla zorlamazsan belki sorun yaşamazsın diyebilirim ama buda afaki olur.. Turbo takıpda 6aydan fazla keyifli binen birini tanımıyorum walla..


neden ali arkadaşım turbonun fazla yakmasından mı?  >%6rol veya başka bi sorunumu var..  :con

TheX

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #6 : Ağustos 14, 2007, 11:34:44 ÖÖ »
Burdan sunu anlıyorum 90 hp le takılmak ve daha sonra  aracın uzerınde degısıklık yerıne aracı degıstırmek daha mantıklı.. tesekkurler dostum..

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #7 : Ağustos 14, 2007, 11:37:52 ÖÖ »

Burdan sunu anlıyorum 90 hp le takılmak ve daha sonra  aracın uzerınde degısıklık yerıne aracı degıstırmek daha mantıklı.. tesekkurler dostum..


bence aracım standart olup 200 beygir olucağına,aracımda oynamalar yaparak 150 hp yapmak daha güzel..  :con

M O D İ  F İ Y E     B İ R     S A N AT T I R . . .     :artis

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #8 : Ağustos 14, 2007, 11:43:56 ÖÖ »

Burdan sunu anlıyorum 90 hp le takılmak ve daha sonra  aracın uzerınde degısıklık yerıne aracı degıstırmek daha mantıklı.. tesekkurler dostum..

Bunu matığının söylediğini zannediyorum..Modifiye bir tutkudur,eğlencedir,geliştirmenin verdiği farklılık ve tatmin duygusudur...Aracını değiştirmek sıradan bir uygulama olur garantilidir,aracını modifiye etmek ise kişiselleştirmek ,ayrıcalık kazandırmaktır..Seçim senin  :artis

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #9 : Ağustos 14, 2007, 11:48:24 ÖÖ »
1.4 bir araçlar diğer 1.6 ve 1.8lerle oynamanın nasıl bir duygu olduğunu bilsen emin ol bu gaf'ı yapmazdın  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #10 : Ağustos 14, 2007, 11:51:48 ÖÖ »
S  T  A  N  D  A  R  T  L  A  R'  D  A  N         K  O  P . . .   :artis

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #11 : Ağustos 14, 2007, 11:53:22 ÖÖ »
Neyse arkadaşlar konu sapmasın arkadaş yardım istemişti bu şekilde konuyu sürdürelim GÜNCEL  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #12 : Ağustos 14, 2007, 11:55:22 ÖÖ »

Neyse arkadaşlar konu sapmasın arkadaş yardım istemişti bu şekilde konuyu sürdürelim GÜNCEL  >=ok


Haklısın ali kardeşim,zaten gerekli bilgileri verdik sanırım..   :con

G Ü N C E L . .    :artis

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #13 : Ağustos 14, 2007, 11:58:42 ÖÖ »


Neyse arkadaşlar konu sapmasın arkadaş yardım istemişti bu şekilde konuyu sürdürelim GÜNCEL  >=ok


Haklısın ali kardeşim,zaten gerekli bilgileri verdik sanırım..   :con

G Ü N C E L . .    :artis

Kesinlikle  :artis

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #14 : Ağustos 14, 2007, 12:01:57 ÖS »
Son olarak bu işi Türkiyede professionel olarak yapan kişiler:

Göztepe sanai,    "Mantar Tuning"
Maslak Sanai,       "Paşaoğlu"

TheX

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #15 : Ağustos 14, 2007, 12:18:02 ÖS »
ya benim korkum bilgim olmamasi bilmeden motor modifiye yaparak bosa para kaybı ve  istedigim seye ulasamama duygusu korkutuyor tabiki bende isterim 1.4 luk aracla oynamayı.. ama bilgi ve tecrube bu ıkısıde bende yok bu yuzden cekingen kalıyorum... bu arada saolun direk yıkım yaptınız bana euheue :)

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #16 : Ağustos 14, 2007, 12:21:24 ÖS »
Yıkım falan yok dostum burda herkes birbirine yardımcı olmaya ve bilgisini paylaşmaya çalışıyor hepsi bu, kimse bu işi anasının karnından doğarak öğrenmedi hatta kimse ben bu işi tam olarak biliyorum diyemez bile, nacizane bilgimizi paylaşıyoruz sadece  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #17 : Ağustos 14, 2007, 12:23:41 ÖS »
arkadaşım burada yeteri kadar bilgili arkadaşlarımız var hatta bu işin içinde olan arkadaşlarımızda var..  :artis
zaten bu sitede modifiye ile ilgili bilgi almak için üye olmadınız mı?

bizden aldığınız bilgilerle araştırmanızı sürdüre bilirsiniz yani bi turbo uygulama yapan yere danışa bilirsiniz veya başka sitelerde konu açabilirsiniz..

zaten sizin açtığın konuya bilgili arkadaşlar yorum yaptı,konuyla ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar zaten konuya karışmadı..

TheX

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #18 : Ağustos 14, 2007, 12:29:48 ÖS »
Faruk Aslında söle bişi modıfıye ogrenmek ıcın uye olmadım sadece honda sahıbı arkadaslarla tanısmak dostluk kurmak ıcın uye oldum.. tabıkı  bılgıye ıhtıyacım oldugu zamanda sızlere danısıcam.. yardımlarınız ıcın saol ..   cokmu duygusal oldu :)))

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #19 : Ağustos 14, 2007, 02:32:20 ÖS »
filtre egzost headers falan 1.4 civic te 20-25 hp falan vermez cok cok 10 hp falan verir diye dusunuyorum ben... yani bu uygulamalarla ciddi bir performans alamazsin ama arabanın kullanimi daha keyifli hale gelir... ciddi bir performans istersen turbo falan gerekli bence ama o da cok ugrastirir ve fazlasiyla masrafli olur...bunun yerine ornegin bir vti alip temiz temiz, sorunsuz binmek cok daha mantıklı olur bence... bu arada bahsettigin 500hp civic mor renkli olan ise 1.4 degil o, geyik olarak koymuslar 1.4is yazisini hatta videosu da vardı sanirim forumda... zaten 1.4 ve 500hp  <nohapy

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #20 : Ağustos 14, 2007, 02:35:53 ÖS »
Nacizane bilgilerimiz ve fikirlerimizle yardımcı olabildiysek ne mutlu bize  :artis Honda tutkunu arkadaşlara her zaman yardıma hazırız  >=ok

Spiritless

  • İleti: 183
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #21 : Ağustos 14, 2007, 07:27:32 ÖS »
bende de 98 model 1.4 is hb var ve açıkçası headers kat iptali vs gibi işlemlerden çekiniyodum sadece son susturucu ve hava filtresi düşünüyodum. nedeni ise arabanın sorun çıkarması, yakıt tüketiminin aşırı artması, kat. iptalinde sensor problemleri, birde düşük devirlerde beygir kaybetme durumu oluyomuş bende çok bilgili değilim bu konularda ama verdiğiniz bilgiler doğrultusunda fikirlerim değişti gibi Agent arkadaşımızın verdiği listedeki tüm işlemleri uygulıcam :) Agent bişey olursa getiririm sana arabayı :P

DC Headers
Komple egzoz SS olabilir
HKS son susturu
İnjen air intake hava filtresi
NGK iridium Buji + Buji kabloları


ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #22 : Ağustos 14, 2007, 08:03:17 ÖS »

Turbo işi dert işi.. Sıkıntıdan kurtulamazsın en fazla 3-5 ay belkiiii sıkıntısız binersin okdar..

Benım tavsiyem sana
DC Headers
Komple egzoz SS olabilir
HKS son susturu
İnjen air intake hava filtresi
NGK iridium Buji + Buji kabloları

Buraya kadar yapacakların sana belkide max. 25hp kazandırır


imkansız
« Son Düzenleme: Ağustos 14, 2007, 08:21:52 ÖS Gönderen: ALG »

Spiritless

  • İleti: 183
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #23 : Ağustos 14, 2007, 08:08:15 ÖS »
imkansız olan nedir ALG?

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: Acil yardım..
« Yanıtla #24 : Ağustos 14, 2007, 08:09:39 ÖS »
zaten rakam vermek kadar yanlış birşey yok..1.4 hacimden bahsediyoruz..alinin bahsettiği parçalarla şanslıysan 7-8 hp diycem ama bu bile yanlış aslına bakarsan..

ilk iş olarak aracını hafifletmeye başla...en az 100 kilo hafifletirsen fark hissedeceksin..daha sonrada Agent in verdiği listeyi uygulayabilirsin...bunlara ilave olarak ufak bir turbo kiti yada 50 lik NOS..ama NOS olayına girerken motordaki bazı parçaları daha dayanıklı hala getirtmen gerekecek..benim tavsiyem turbo olur..paşaoğlu ile bir görüş derim yada mantarla..