Gönderen Konu: 92 Sİ ye yardım  (Okunma sayısı 4548 defa)

topselvi

  • Ziyaretçi
92 Sİ ye yardım
« : Nisan 02, 2009, 08:06:49 ÖS »
 <783^2arkadaşlar yeni aldığım si nin silin dir kapak contası gidik çıktı  tamirinde siboplar sibop yuvaları kapakla ilgili ne var sa degişti kapak taşlandı daha önce Sİ kullanmadıgım için, arkadaşlar performansı cok düşük buluyorlar.Gerçektende arkadaşın 2000 1,4i  şahin bile benim si,eden daha çabuk toparlıyor arabanın şöyle canavar gibi bi gaz yiyişi yok bu nelerden kaynaklanır Bu konuda teçrübeli  arkadaşlardan yardım ve önerilerini bekliyorum.(bu konu çok çanımı sıkıyor)



poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #1 : Nisan 07, 2009, 12:07:04 ÖÖ »
bulundunuz yerde dyno war ise çıkartın aldınız sonuçaları siteye yükleyin bakalım

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #2 : Nisan 07, 2009, 03:07:20 ÖÖ »
Çok şey olabilir aga en önemlisi mesela sübap ayarı ii olmassa o araçtan güç bekleme buna bağlantılı olarak avans ayarında bi problem varsa biliosun distiribütörde exantrik miline bağlı oldugu için ateşlemede çok etkilicektir perfomansı ateşleme geç ateşliosa mesela  araç devirlendimi güç kaybeder mesela v.s v.s Sİ yi biliosun ~136 Hp motor gücüne sahiptir yani bir 1.6İES i bile tokatlaması lazım haa bu arada unutmadan söleyim kapak taşlanmış yanii yanma odasınıda az da olsa küçültmüşsün bu demek oluyoki performansın daha iii olması lazım aga...

Sİ yah

  • İleti: 290
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #3 : Nisan 08, 2009, 09:04:51 ÖS »
subap ayarı,avans ayarı bunalar olabilir bujiler buji kabloları ateşlemede sorun olabilir bide sana bir kaç tavsiyem olacak aracına carbon clear uygulaması yaptır farkı göreceksin bide iacv valfini söküp temizle ben bunları yaptım farkını gördüm Sİ gerçekten bir performans makinesidir hatta bazı 2000cc araçlara bile kafa tutar (407)

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #4 : Nisan 08, 2009, 11:58:44 ÖS »
subap ayarı,avans ayarı bunalar olabilir bujiler buji kabloları ateşlemede sorun olabilir bide sana bir kaç tavsiyem olacak aracına carbon clear uygulaması yaptır farkı göreceksin bide iacv valfini söküp temizle ben bunları yaptım farkını gördüm Sİ gerçekten bir performans makinesidir hatta bazı 2000cc araçlara bile kafa tutar (407)
ne hatta sı abii 2000 cc opeller ve SOHC motorluların hepsine kafa tutuyo Si ye Hastayım

AhmetFikri!

  • İleti: 113
    • TeamManisa
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #5 : Nisan 09, 2009, 11:18:33 ÖÖ »
hondalarda subab ayarı çok hassas yapılması lazım benimde ayar kaçık üst devirlerde çok etkiliyo

REDSTAR

  • İleti: 269
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #6 : Nisan 09, 2009, 12:53:05 ÖS »
si'ler 136 değil 130 hp'dir o da fabrika çıkış verisidir. en genci 14 yasında olduguna göre 120 hp versin dua et derim. metal yorgunlugu vardır neticede.si'ler seri arac ve kafa tutamayacağı arac yok diyebilirim.ama iice bi ayarlarını yaptırmak lazım anlayan birine .

bende benim aracı aldıgımda sente atlaktı.gitmiordu.her kez karburatör dedi ama sente ayarı bozuk cıktı.istanbuldaysan radara götür bi röntgenini çeksinler derim.gitmemesinin fazla nedeni yoktur.sente , ateşleme , subap v.s

AhmetFikri!

  • İleti: 113
    • TeamManisa
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #7 : Nisan 09, 2009, 01:53:18 ÖS »
+1 istanbuldaysan radar gibi bi servis var elinin altında iyi değerlendirin

tribble

  • Ziyaretçi
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #8 : Nisan 13, 2009, 09:23:50 ÖS »
beyler bişe soracam bendede 93 model si var tek kapı ruhsatta 75 kw yazıyor bu alet beygir olarak hesaplarsak kac beygir oluyor yok merak ediyorum ben cok arabaya bindim bunu yeni aldım bunun gibi ilk defa gördüm cok seri

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #9 : Nisan 14, 2009, 12:54:12 ÖÖ »
abicim 130 beygir 136 diende var yani~133 beygir desen hiç rektefe olmadıysa bu zamana kadar 120 beygire belkide daha aşağı düşmüştür Sİ nin motoru DOHC tur ondan böle hiperaktif araçtır

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #10 : Nisan 16, 2009, 01:39:24 ÖS »
si'ler 136 değil 130 hp'dir o da fabrika çıkış verisidir. en genci 14 yasında olduguna göre 120 hp versin dua et derim. metal yorgunlugu vardır neticede.si'ler seri arac ve kafa tutamayacağı arac yok diyebilirim.ama iice bi ayarlarını yaptırmak lazım anlayan birine .

bende benim aracı aldıgımda sente atlaktı.gitmiordu.her kez karburatör dedi ama sente ayarı bozuk cıktı.istanbuldaysan radara götür bi röntgenini çeksinler derim.gitmemesinin fazla nedeni yoktur.sente , ateşleme , subap v.s

karburatörmü??? bende 92 civic si var enjeksıyonlu kardes heralde yanlıslıkla karburator dedın. daha dun 2000 cc vectrayla 1000 dolarına kapıstık egzozumu toplaya bıldı anca dostum bu araba manyak neden gıtmedıgını bılemıycem ama en ıyı sen bı yetkılı servıse goster cok hasas bı araba yetkılı servıste fayda var
« Son Düzenleme: Nisan 16, 2009, 01:40:49 ÖS Gönderen: delimanyak »

civicSİ

  • İleti: 60
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #11 : Nisan 22, 2009, 09:06:23 ÖS »
subap ayarı,avans ayarı bunalar olabilir bujiler buji kabloları ateşlemede sorun olabilir bide sana bir kaç tavsiyem olacak aracına carbon clear uygulaması yaptır farkı göreceksin bide iacv valfini söküp temizle ben bunları yaptım farkını gördüm Sİ gerçekten bir performans makinesidir hatta bazı 2000cc araçlara bile kafa tutar (407)

Bu iacv valfı da nedir? Ben de diğer ''Civic-Crx '88-'06 Civic-Crx '88-'06 (ED,EE,EG,EJ,EK,MB,EP) Hakkında'' başlıklı kısımda bilgi istemiştim.

Sİ tutkunları birleşelim kaç kişi kaldık şunun şurasında, bendeki 191000'de ve otm ama satmaktan vazgeçtim makinadan!

Aşağıdaki satırları forumdan bir arkadaş yazmıştı.
''BİR TUTKUDUR Sİ, MARKA VE ŞÖHRETİ İÇİN PAHALI AMA KAPUT ALTI BOŞ ARABALARA KÖRÜ KÖRÜNE BAĞLANMAMAKTIR, BEŞ PARA ETMEZ GTİ LARI ARKANA ALIP İLERLEYEBİLMEKTİR SİYAH ASFALTTA Sİ, 9000 DEVİR SENFONİ ORKESTRASINI DİNLEYEBİLMEKTİR, TURBOSUZ GÜÇTÜR Sİ, 1600 CC ATMOSFERİK BESLEMENİN NELER YAPABİLECEĞİNİN FARKINDA OLABİLMEKTİR,YÜKSEK DEVİR BANDINDA YAŞAMAKTIR Sİ,BİR AŞKTIR Sİ.''
« Son Düzenleme: Nisan 22, 2009, 09:07:17 ÖS Gönderen: civicSİ »

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #12 : Nisan 23, 2009, 12:02:57 ÖÖ »
abicim 130 beygir 136 diende var yani~133 beygir desen hiç rektefe olmadıysa bu zamana kadar 120 beygire belkide daha aşağı düşmüştür Sİ nin motoru DOHC tur ondan böle hiperaktif araçtır

herkes arabasına fazladan soyler zaten si lar 136 vtecler 167 hp onlara bakılırsa :)
bence sen aynen dynoya sok aracı orj 130 tekere verdiğide 101 102 hp falan bu rakamlar ok ise çok bişey bekleme
ama eğer o rektefiye işlemleri si dan anlamayan biri tarafından yapıldıysa baştan yaptır derim arabanın sibop ayarını bile bilmeyen war
sıkışmaktan çalışamıyor makine vs si çok ta uçan bi araba değil ama kasa hafifliği vs goz onunde bulundurulursa hafife alınacak bi gidişide yoktur hele 1.4 şahin ile kıyaslanacak gibi gidiosa bence ciddi sorunlar wardır bence o araçla sakın ve sakın gazlamadan emin ellere teslim etmen lazım

RanthorSiR

  • Ziyaretçi
Ynt: 92 Sİ ye yardım
« Yanıtla #13 : Nisan 23, 2009, 03:09:52 ÖÖ »
arkadasim bendede civic si var, ama benimki vtec acar gibi devir donduruor, bi kontrol ettir derim, si'nin olusu gider, 1.4 sahin ile kaldirman yanlis, keske boyle bi hataya kalkip hic araclari kaldirmasaydin, madem gitmedigini biliosun neden si'nin degerini ederini zedeliosun.. civic si cok duygusaldir, kadinlar kadar alingandir, degerinden fazla deger verdiginde bu arac simarir, kendinden gecer, sense ederini degil giderini dusunmekten aklini alamazsin :))))