takacağın kısa helezonlar daha sert de olacaksa(sert olmayacaksa hiç takma daha iyi)arka aksın devamlı yukarı aşağı olan salınımının önüne geçersin,bu akstan kaynaklı müzmin vtecII tutunma problemlerini azaltırsın,ön kule gergisi takman halinde araç viraj içinde daha az kafadan kopma yaşamaya başlar,kısa yaylar dolayısı ile ağırlık merkezin aşağı kaydığı için daha hızlı viraj almaya başlarsın.ancak yol üzerindeki bilimum taş,çukur ,kasis vs daha fazla hissedersin,yol konforun azalır.eğer sence yoldaki konfordan ziyade aracın daha hzılı ve daha güveli,dengeli yol alması önemliyse bu değişiklikleri yap,yok ben rahatıma düşkünüm taş üstünde gider gibi gitmek istemem dersen hiiç elleme aynen böyle kullanmaya devam et derim....