Gönderen Konu: 2008 hb 1.8 yada type-r  (Okunma sayısı 3832 defa)

hakan_akin

  • İleti: 309
2008 hb 1.8 yada type-r
« : Ağustos 17, 2010, 12:55:59 ÖS »
arkadaşlar gerçekten bilgisi olan yazarsa sevinirim modifiye olayında bu 2 araca takılacak malzemeler (en uyumlu) ve alınacak hp ler nedir???tekrarlıorum lütfen bilen birileri yazarsa sevinirim hb 1.8 çokta önemli değil satıcam type-r alıcam Allah kısmet ederse 1 aya kadar type-r fn2 bu arada



ursus

  • İleti: 681
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #1 : Ağustos 17, 2010, 02:30:01 ÖS »
dyno ya girene kadar kimse neyin ne getirisi olduğunu tam bilemez. akıllardaki rakamların hepsi, insanların kendi tahminine ve alınan parçaların üreticisinin satış politikası güdümlü değerlerine göre şekilleniyor. kat iptali, egzos, filtre gibi uygulamalarla bence sadece ses kazanırsınız. bu uygulamalar turbo kitine zemin hazırlamak için uygulanabilir. çünkü turbo uygulamasından en iyi verimi; kat iptali yaparak alırsınız.

yapacağınız en iyi ve etkili işlem, araç hafifletme ve ön,arka,alt kule gergileri ile aracın yol tutuşunu arttırmaktır. bu saydığımız bilindik işlemlerin yanına turbo değil de nos düşünürseniz, o zaman hissedilir bir performans artışı sağlayabilirsiniz. bildiğiniz gibi nitroksit benzine karışarak, benzinin rafineride işlenirken, rafineriden benzin istasyonuna getirilirken, benzin istasyonundan deponuza dolarken kaybettiği enerji ve yanıcılık değerini ciddi derecede arttırır. nitroksit, ehil kişilerce kullanılmalıdır.

hakan_akin

  • İleti: 309
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #2 : Ağustos 17, 2010, 04:19:15 ÖS »
abi turbo veya nos kesinlikle düşünmüyorum hondata chip kesin takılcak zaten ama geri parçaların en iyilerini kullanmak istiyorum kupon bi araç yapmak istiyorum ama araçlada uyumlu olmalı... hangi hava filtresi takılmalı, hangi egsoz olmalı gibi kafamdaki sorular.birsürü araç inceliorum ama herkes farklı kullanmış parçaları herkes memnun çözemedim olayı :D

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #3 : Ağustos 17, 2010, 05:57:27 ÖS »
arabanı satıcaksan typeR alacaksan hiç şimdiden uğraşma, aracını al ondan sonra performansı beğenmezsen bakarsın bence.

hakan_akin

  • İleti: 309
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #4 : Ağustos 17, 2010, 07:41:59 ÖS »
abi her halükarda hava filtresi falan takıcam ama egsoz da kararsızım çok abartı ses sevmiyorum önceki aracımda sürekli polisle dert olunca bıktırdı performansını biliorum type-r fn2 kullandım ama chip ve hava filtresini kesin almak istiorum ama hangileri iyidir fikrim yok

ursus

  • İleti: 681
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #5 : Ağustos 17, 2010, 07:59:52 ÖS »
arabanı satıcaksan typeR alacaksan hiç şimdiden uğraşma, aracını al ondan sonra performansı beğenmezsen bakarsın bence.

+1

ayrıca dediklerimi tekrar oku. egzos falan hikaye. sadece ses veriyor. ses verdiği için de insana biraz gaz geliyor. senin orjinal hava filtren zaten tampona doğru uzanıyor ve kazanın içinde. soğuk hava çekecek biçimde konumlandırılmış. bu dergilere falan bakıyordum, adam mantar filtre takmış, bakıyorsun mantar filtreye ses çıkarmıyor. e neden mantar? su çekmiyor. e üstelik kısa nasıl performans alıyorsun sıcak hava çekiyor? 1-2 hp veriyor diyorlar. alakası yok. filtreler içinde en yırtıcı sese sahip olanı aem cai. onun da sesten başka bir artısı yok. bazı kupon s2000 ler görüyordum. sahiplerinin parası gani. adam japonyadan mugen filtre kazan getirtmiş. buna bir şey demem. çünkü tehçizatın toplam ağırlığı, eskisinin 1/2 si kadar. ayrıca mugen bildiğin honda. ses veriyor mu? hayır.

gelelim kat iptaline. katalizör, motorun içerisindeki dumanı hızlı bir şekilde emip, çevirip süzdükten sonra egzosa ileten parça değil mi? iptal edersen sanırım headers takıyorsun. sen gaza sonuna kadar basmadığın müddetçe, motorun içerisindeki atık gaz basıncı düşük olacağından, duman tahliye olamaz ve motor karbon monoksit yüzünden boğulur. zaten derler, düşük devirlerde performans bekleme diye. sen bu aracı 7/24 pistte mi kullanacaksın? rallylere mi katılacaksın? eğer araçta turbo kit olursa, basınç yükseleceğinden duman motorun içinden hızlı tahliye olur. işte o zaman katalizöre gerek kalmaz. araç zaten 1.6, hava emiş gücü ortada. 5000cc olsa anlarım.

egzos; uc olayını unut. uc olarak sadece sebring öneririm. o da şu an piyasada yok. olanı da, sadece egzos ucu olarak 800 tl'ye gidiyordu en son. sebringin de sana vereceği performans 0.6 hp falandır. bu egzos olayı yine basınçla alakalı. bu işi profesyonelce yapan ve egzosu kit halinde satan markaların amacı, egzosu bir roket gibi kullanmak ve ekstra itiş gücü sağlamaktır. başta iyi görünüyor. ama sen turbo düşünmüyorum diyorsun. egzosa kaç bar basınçta hava girecek ki egzos onu itme kuvvetine dönüştürecek?
boşuna ekstra ağırlık.

yay; spor amortisör ile birlikte kullanılmazsa, şasinin üzerindeki yer çekimini arttıracağından, şasi de eğilmeler yapar.(uzun vadede) neyseki araçlarımızda mcpherson var. şasiyi götürmez ama mcphersonları götürür.
jant; aynı şekilde şasiyi yorar.(oz,enkei gibi markaların hafif alaşım jantlarını tenzih ederim)
kule gergisi; bir kaç çukura girip çıktıktan sonra, bir bakmışsın ki karoser de abuk subuk yamulmalar olmuş. bu biraz uzak ihtimal olsa da, kule gergisinin, ülkemiz yollarına uygun olmadığı bir gerçek.

hala bunca masrafın altına girmeyi istiyor musun?
« Son Düzenleme: Ağustos 17, 2010, 08:01:00 ÖS Gönderen: ursus »

hakan_akin

  • İleti: 309
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #6 : Ağustos 17, 2010, 08:11:23 ÖS »
tamam tamam vazcaydıım :D stock type-r belki jant olabilir anladığım kadarıyla turbo harici pek bi şeye yaramıyo ama turbo olursa basit işlemler bile +beygir verio anlaşıldı teşekkürler

ursus

  • İleti: 681
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #7 : Ağustos 17, 2010, 08:29:41 ÖS »
tamam tamam vazcaydıım :D stock type-r belki jant olabilir anladığım kadarıyla turbo harici pek bi şeye yaramıyo ama turbo olursa basit işlemler bile +beygir verio anlaşıldı teşekkürler

rica ederim. ben en çok yürüyene masraf yapmak istemiştim. yolların durumunu etraflıca inceleyince vazgeçtim.

ha bu arada, debriyaj-volan-şanzuman değişimi yapabilirsin. bu gerçekten işe yarıyor. hızlanma konusunda.

hakan_akin

  • İleti: 309
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #8 : Ağustos 17, 2010, 09:04:47 ÖS »
onlar nasıl oluyor abi biraz açıklarmısın short shift sanırım şanzuman dediğin ama debriyaj la volan ı bilmiyorum

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #9 : Ağustos 17, 2010, 09:40:28 ÖS »
debriyaj stage serileri var ondan taktırabilirsin volan aktarma organıdır torka etki eder bildiğim kadarıyla oda hızlanmanı iyileştirir kısa vites short shift vites aralarını kısaltır rolde dragda sana milisaniyede olsa artı kazandırır

eğer kupon istiyorsan paraya kıyıp en kalitli malzemelerle bi turbo gerisi gelir zaten turboyuda işin ehli kişilere yaptırmakta fayda var yosa yürümedikten sonra arac paran çöpe gider

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #10 : Ağustos 17, 2010, 09:41:06 ÖS »
bende 1,8 hb düşünüyorum kullanan biri olarak nasıldır yol tutuşu yakıtı konforu

hakan_akin

  • İleti: 309
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #11 : Ağustos 17, 2010, 10:09:46 ÖS »
şöyle söyliyim yol tutuşu inanılmaz güzel hiç tehlike atlatmadım 24 yaşındayım kanım kaynıo hiç yavaş kullanamam 3 şerit makas atıyorum 130 gibi hızlarda ama yinede tam kullanamadığımı düşünüyorum gaz kesiyorum nolur nolmaz diye benm aracım i-shift smg şanzuman f1 vites kullanım acayip rahat göstergeler konsol kendini uçak pilotu gibi hissettirio başlarda ama araç değiştireceğinde konsolları beğenmiosun o konsolu kullandığın için konfor konusu sıkıntılı süspansiyonlar sert biraz sekiyo araç bozuk yollarda ses falan yapıo uzun yolda eğer bozuk yolsa yoruyo buda doğal olarak yakıt konusundada basmassan ideal 120 130 km civarı 30 lira yakıyo ben ara ara basıorum şehir içi.şehir dışı ankara afyon arası 65 lira falan yaktım 280 km civarı ankara şehir merkezinden afyon gazlıgöle kadar ama basarsan yakıyo emin ol yetişemezler ibre hiç durmuyo sürekli ileri atıyo bence artıları eksilerinden fazla :) bide kapı kolları ucuz imajı basit imajı verio, sürücü koltuğundan gıcırtı geliyo bulamadım :D bu genel sorun sanırım internette araştırdım bence verdiğin paraya değer al derim ha bi ekside modifiye etceksen parça yok jant falan takarsın ancak

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: 2008 hb 1.8 yada type-r
« Yanıtla #12 : Ağustos 18, 2010, 04:45:16 ÖÖ »
Tek egzantriğe sahip ekonomi amaçlı Vtec motora sahip aracınla hiç uğraşma derim ciddi paralar yatırman lazmki birşeyler olsunmademki aracını satacaksın Catback Egzoz Ve CAI ile idare edebilirsin şimdilik... >=ok