Hahah yorumlar güzel... İki senaryo var biri antonin in dediği gibi trigger crank'a bağlı olduğu için koptuğu anda araç yürüdüğü müddetçe açık olan siboplara pistonlar ile vuracak... Istanbul trafigindeysen aracın hemen istop eder ve valfleri evdesin şanslıysanız ve iyi bir usta bulursan usta usta gibi yaratsa motoru saat gibi ayarlar ve bir mars yapar eğik siboplar zart diye düzelir... Fakat herzaman eğik sibopda düzelmez... İkinci senaryo ise başım gelen bir olaydır... Komple e30'a motor yaptım... Her halit değiştirdim trigel zinciri bile ama vergiyi değişmedim... Otobanda bloğu yardım... Pistonlar ve siboplar birbirine girdiler pistonboplar oldu... Anlicagin hurdaya verdim aracı... Aman arabana iyi bak... Oda sana baksın... En önemli iki şey her 3.000km de yağ değişimi ve zamanında trigel bakımı...