Arkadaşlar aşağıdaki konuyu daha önce problemler sayfasında açmıştım.
sorunun LPG kaynaklı olduğunu düşündüğüm için burdan yeni konu açtım bilginize,
"Arkadaşlar,
örneğin 60-70 le giderken kırmızı ışıkları gördüğümde vitesi boşa atıyorum, ya da çok hızlıysam, araç vitesteyken frene basıyorum araç 30-40 km hıza düşünce vitesi boşa atıyorum, işte tam vitesi boşa aldığımda rolanti birden 300-400 e düşüyor sonra tekrar düzeliyor 900 e normal değerine geliyor, fakat bu söylediğim hemen bir anda oluyor, yani 1 saniye bile sürmüyor belki, ama ilk gördüğümde araç stop edecek diye korkmuştum, fakat rolanti tekrar hemen eski değerine geliyor. Araç LPG'li ve bu durum herzaman olmuyor.
Sizce bu durum normal mi? yoksa bir soruna işaretmidir?
Not : Aracın lpg sistemi dahil hiç bir sorunu bulunmamaktadır.
teşekkürler."
bugün "forum donanımda" devir düşmesi diye konu arattırdım. Orda benim bu açtığım konuya benzer birçok konu var, bazıları enjektör çapı fazla gelebilir demiş, kimizi enjektör hortumları kısa olduğu için demiş, sizce bunlar etki yapabilir mi?
bu arada ben bu durumu benzinde de test ettim, hiç bir problem yok. Bu durum zannımca lpg den kaynaklanıyor.
Şimdi sonuç olarak merak ettiklerim.
2mm enjektör çapı bu durumun olmasına sebep olabilir mi?
Bu durum şu anda bir problem yaratmıyor ama gün geçtikçe problem çoğalabilir mi?
Yoksa bu kafaya takılacak bişey değil mi?