Aynı sorum benim aracımda (honda cr-v) da vardı, 8.000 km de lpg taktırdım ve 15.000 km de söylediğiniz sorunlar ortaya çıkmaya başladı, (bunun yanında, arada sırada, yavaşlarken aracın stop etmesi, çekiş düşmesi ve dolayısıyla rampalarda erken vites küçültme, özellikle sabahları ilk çalıştırmada motorun aşırı sesli çalışması, rölünti de araç titremesi gibi durumlar ortaya çıktı)...
Ben de servisin önerisi üzerine arabama subap ayarı yaptırdım, şimdi arabam maşallah canavar gibi...tek kontak ta (1 saniye marş basma) arabam çalışyor(- 15 te bile)...
Asıl sorun şundan ortaya çıkıyor, bzim araçlar fabrika da benzinli yakıta göre subap ayarı görüyor, yani, subaplar daha fazla sıkı ayarlanıyor,... oysa ki, lpg de subap ayarı, benzinli ayara göre biraz daha farklı, lpg için ayarlamada, subaplar benzindeki ayardan farklı olarak biraz gevşek bırakılıyor, bu nedenle de lpg kiti ile kullanımdan kısa bir süre sonra araç subap ayarı istiyor, çünkü subaplar iyice sıkılı hale geliyor....hoşçakalın.
arkadaşlar 2011 civicim var 5.000 km de prins taktırdım. şimdi 12.500 km de. bu kış aylarında yaklaşık iki aydır sabahları ilk çalışırken öksürerek çalışıyor. marşta uzun süre tutmak gerekiyor. bazen 5-7 saniye. gün içinde başka yapmıyor. sadece sabahları ilk çalışırken. lpg ayarlarında bir sorun yok. servise götürdüm sübab ayarı yapılması gerektiği söylediler emin olamadığım için yaptırmadım. lpg de 7.500 km oldu bu kadar az kullnımda ayar gerektirirmi ? bu durumu yaşayan varmı serviste lpg li civic lerde 15.000-20.000 km mutlaka sübab ayarı yapılması gerektiği söylediler.lütfen bilgis iolan arkadaşların yardımcı olmasının istirham ediyorum. gerçekten bu sıklıkta sübab ayarı yaptırılıyormu zaman ayıran arkadalar şimdiden teşekkür ederim