Valla benimkide 8 ay da yarım depo benzini bu şekilde bitirdi. Derece ayarı varsa bende yaptırayım.
lpg'ye geçiş saniyesini ve devir düzeninide ayarlatın. geçiş saniyesi uzusa motor sıcakken bile o saniyeyi bitirmeden lpg'ye gecmez ve benzin yakarsınız.
Alıntı yapılan: havuckral - Nisan 26, 2011, 08:27:26 ÖÖValla benimkide 8 ay da yarım depo benzini bu şekilde bitirdi. Derece ayarı varsa bende yaptırayım.8 ayda yarım depoysa daha ne istıyosun
evet sanırım o yüzden. Cok fazla aç kapa yapıyorum ve hep kısa mesafede kullanıyorum aracı. Mecburum cünkü işe gidip gelirken kullanıyorum. Ayrıca aracımın bakımları tam ve hiç aksatmam ne gerekiyosa yaptırırm. Birde saniye hesabı falan demişler araç sıcak olsa bile kaç saniyeye ayarlıysa o saniye gecmeden lpg ye gecmez demişler. Böyle birşey varmı bilmiyorum fakat benim araç böyle değil. Mesela işten cıktım eve gidiyorum 3 4 km gittim çarşıya vardım tabi araç biraz ısındı ve gazda. Durdum markete girdim bişeyler aldım ve tekrar aracı çalıştırdım. İlk işten cıktığımda 300 400 metrede yada 30 40 saniyede gaza gecen araba çalıştırır çalıştırmaz 5 10 saniyede sıcak olduğu için daha hareket bile etmeden hemen gaza geciyor. Yani saniye değil sıcaklıkla alakalı bence. başka kitler öyle değilse bilemem.
Alıntı yapılan: kaan07 - Nisan 26, 2011, 10:29:58 ÖSevet sanırım o yüzden. Cok fazla aç kapa yapıyorum ve hep kısa mesafede kullanıyorum aracı. Mecburum cünkü işe gidip gelirken kullanıyorum. Ayrıca aracımın bakımları tam ve hiç aksatmam ne gerekiyosa yaptırırm. Birde saniye hesabı falan demişler araç sıcak olsa bile kaç saniyeye ayarlıysa o saniye gecmeden lpg ye gecmez demişler. Böyle birşey varmı bilmiyorum fakat benim araç böyle değil. Mesela işten cıktım eve gidiyorum 3 4 km gittim çarşıya vardım tabi araç biraz ısındı ve gazda. Durdum markete girdim bişeyler aldım ve tekrar aracı çalıştırdım. İlk işten cıktığımda 300 400 metrede yada 30 40 saniyede gaza gecen araba çalıştırır çalıştırmaz 5 10 saniyede sıcak olduğu için daha hareket bile etmeden hemen gaza geciyor. Yani saniye değil sıcaklıkla alakalı bence. başka kitler öyle değilse bilemem.zaten arkadasın bahsettiği saniye ayarı o işte yani motor sıcak iken lpg ye geçiş için beklenen saniye ve sizin dediğinize göre sizinkisi zaten kısa ayarlanmış 5-10 saniye demişsiniz.....genelde kit farkı olmaksızın bu mantık coğunda vardır yani lpg ye gecmek için 2 önşart vardır birincisi regülatör ısısı sonra ise geçiş gecikmesi.. diyelimki ısı 35 derece olsun siz bu 35 dereceye 5 dakikada da ulaşsanız 2 dakikada ulaşsanız hemen lepgye gecmez çünki 2. önşart olan geçiş gecikmesi vardır ve 35 dereceye ulaşıldıktan sonra bu geciş gecikmesi devreye girer diyelimki sizin kit 10 saniyeye ayarlı olsun o zaman nolcak ısı 35 dereceye ulaştıktan 10 saniye sonra lpgye gececektir marketten geldiniz ısı 50 dereceydi 1. önşart tamam olduğundan 2. önşart olan gecikme süresi devreye girer... bendeki kit tartarini ve en son çıkan yazılımında motor sıcak ise direkt lpg ile çalıştırma seceneği var istenirse bu özellik kullanılabiliyor
Alıntı yapılan: 23korg23 - Nisan 27, 2011, 02:58:30 ÖSAlıntı yapılan: kaan07 - Nisan 26, 2011, 10:29:58 ÖSevet sanırım o yüzden. Cok fazla aç kapa yapıyorum ve hep kısa mesafede kullanıyorum aracı. Mecburum cünkü işe gidip gelirken kullanıyorum. Ayrıca aracımın bakımları tam ve hiç aksatmam ne gerekiyosa yaptırırm. Birde saniye hesabı falan demişler araç sıcak olsa bile kaç saniyeye ayarlıysa o saniye gecmeden lpg ye gecmez demişler. Böyle birşey varmı bilmiyorum fakat benim araç böyle değil. Mesela işten cıktım eve gidiyorum 3 4 km gittim çarşıya vardım tabi araç biraz ısındı ve gazda. Durdum markete girdim bişeyler aldım ve tekrar aracı çalıştırdım. İlk işten cıktığımda 300 400 metrede yada 30 40 saniyede gaza gecen araba çalıştırır çalıştırmaz 5 10 saniyede sıcak olduğu için daha hareket bile etmeden hemen gaza geciyor. Yani saniye değil sıcaklıkla alakalı bence. başka kitler öyle değilse bilemem.zaten arkadasın bahsettiği saniye ayarı o işte yani motor sıcak iken lpg ye geçiş için beklenen saniye ve sizin dediğinize göre sizinkisi zaten kısa ayarlanmış 5-10 saniye demişsiniz.....genelde kit farkı olmaksızın bu mantık coğunda vardır yani lpg ye gecmek için 2 önşart vardır birincisi regülatör ısısı sonra ise geçiş gecikmesi.. diyelimki ısı 35 derece olsun siz bu 35 dereceye 5 dakikada da ulaşsanız 2 dakikada ulaşsanız hemen lepgye gecmez çünki 2. önşart olan geçiş gecikmesi vardır ve 35 dereceye ulaşıldıktan sonra bu geciş gecikmesi devreye girer diyelimki sizin kit 10 saniyeye ayarlı olsun o zaman nolcak ısı 35 dereceye ulaştıktan 10 saniye sonra lpgye gececektir marketten geldiniz ısı 50 dereceydi 1. önşart tamam olduğundan 2. önşart olan gecikme süresi devreye girer... bendeki kit tartarini ve en son çıkan yazılımında motor sıcak ise direkt lpg ile çalıştırma seceneği var istenirse bu özellik kullanılabiliyor direk lpg'de çalışma özelliği zavollide var manuel olarak butona basıp marşa basınca lpg ile calışıyor araba. başka kitlerde bu özellik varmı bilmiyorum.
teleflex gfi diyorum başka birşey demiyorum..hondayada o yakışır..şikayetvar.com a girin şikayet ara kısmına teleflex ve diğer markaları yazın..sonucu görün..2 mayıs 2011 itibariyle 50 tl lik gaz ile 2003 vtec otomatik klima açık 272 km yol gittim km de 0.183 krş rüya gibi..iyiki varsın teleflex..direk injeksiyon manifolda direk bağlantı..arıza ışığı yakmıyor..herkeze tavsiye ederim...aynı benzinli gibi hiçbir şikayetim yok...