bu telefex gfı lpg nin brc veya diger markalardan farkı nedir eksisi artısı ne oluyo bilgi verirmisiniz
bu konu o kadar spesifik ki.... ne desem boş...
Honda nın renaulttan ne farkı varsa, ya da mercedesin, audinin opel den ne farkı varsa ööle bir şey....
Amma illede bir fark istiyorsan mesela Teleflex in resmi sitesinden alıntıladığım şu hususlara dikkat etmek lazım . . .
MONTAJ BAŞLANGICI
Diğer Sistemlerdeki 4 Eksi
-1 Manifold sökülmeden delinir. Manifolda çapak kaçma riski oluşur.
-2 Matkabın yetiştiği yerden delme gerçekleştirilir. Benzin enjektörlerine uzak bir mesafeden delinir.
-3 Hortum kullanılır. Enjektöre gelen yakıt önce hortuma püskürtülür sonra manifold içinde mesafe kateder ve yanma odasına gider.
-4 Bu tarz montajlarda genellikle manifold sökülmeden montaj yapıldığı için boğaz kelebeği ve manifold temizliği yapılmaz.
GFI 4 Artı
+1 Manifold mutlaka sökülür. Manifolda çapak kaçma riski yoktur.
+2 Manifold söküldüğü için benzin enjektörlerine en yakın noktadan delme gerçekleştirilir.
+3 Hortum kullanılmaz. Yakıt yanma odasına tıpkı benzin enjektörleri gibi direkt püskürtülür.
+4 Manifold sökülür. Aracın boğaz kelebeği ve manifold temizlenir. Risk kalmaz.
Sessiz ve uzun ömürlü enjektörler
GFI enjektörleri sessiz ve uzun ömürlüdür. Ortalama 500 milyon defa (400.000 km.) açılıp kapanma ömrü ile dünyada tektir.
Garanti Süresi
3 Yıl / 100.000 Km. Garantilidir. En önemli parça olarak nitelendirdiğimiz ECU (Beyin) 5 yıl garanti kapsamındadır.
Yedek parça kalitesi Bosch/Valeo/Necam/GFI/AG
Son derece kaliteli yedek parçalara sahiptir. Basınç sensörü filtresini Bosch, ECU (Elektrik Kontrol Ünitesi)'sunu Sagem/Valeo firması üretmiştir. Enjektörleri Amerikan enjektör firması GFI tarafından, Regülatörü ise doğalgaz kitleri üstüne ciddi çalışmalar yapan AG tarafından üretilmiştir.
Avrupanın tercihi (Volvo, Cadillac, Subaru, Citroen)
Volvo, Cadillac, Citroen, Ford, Subaru ve birçok otomobil üretici firmanın fabrikasyon montaj tercihidir.
Kaliteli ve uygun fiyatlarla yedek parça desteği
GFI' nin parçaları uzun ömürlü ve kalitelidir. Kolay kolay bozulmaz ve arıza yapmaz. Yedek parça fiyatları hesaplıdır.
Turbolar için özel kit
Turbo araçlar için özel kitleri mevcuttur.
5, 6 ve 8 silindirlerde eşsiz performans
GFI 5, 6 ve 8 silindirli araçlarda da eşsiz performans sağlar. Avrupa'da 450 hp Cadillac Escalade fabrika çıkışlı araçlarında GFI LPG/CNG sistemini kullanmaktadır.
Sade tesisat bağlantısı
Aracınıza en az müdahale ile bağlanır. Krank mili ve oksijen sensöründen ekstra bağlantı yapılmaz. Aracınızın elektrik ve elektronik sistemine hiçbir şekilde müdahale edilmez.
CNG (Doğalgaz) uyumlu
Sadece regülatör, tank ve bakır boru aksamlarının değişmesi ile doğalgaza çevrilebilme özelliğine sahiptir.
R115 Kalite belgeli
LPG en üst düzey kalite belgesini alan dünyadaki ilk sistemdir.
R-115 sertifikası, 2008 de Avrupa’da , 2009- 2010 yıllarında Türkiye'de mecburi olacak olan Avrupa birliğinin talep ettiği bir sertifikadır. Otomobil üreticilerinin her modelinde benzinde verdiği emisyon ve motor değerlerinin LPG yakıtı ile de talep edilmesidir. GFI bu sertifikayı 2006 yılında almıştır.
MONTAJ BİTİŞİ
Kalibrasyon
GFI’nin en önemli özelliklerinden biriside eşsiz kalbirasyon yapısıdır. Montaj sonrası GFI ECU’su (Elektronik Kontrol Ünitesi) yolda yapılan sürüşlerle ayarlanır. Araç, motor soğuk ve sıcak konumdayken farklı viteslerde ve değişik devirlerde benzinle kullanılır. Bu sırada LPG ECU’su benzin ECU’sundan gerekli tüm dataları toplar. Doğru yapılmış bir kalibrasyon sonucunda, araç LPG’de iken birebir benzinli halini taklit eder. Araçta güç ve performans kaybı olmaz. Bu sayede müşteriye şu taahhütler rahatlıkla verilebilir :
Taahhütler
1. Motor arıza lambası yanmayacak,
2. Yakıt tasarrufu litre bazında garanti edilecek,
3. Aracın çekişi düşmeyecek,
4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak,
6. Benzin ECU'su zamanla bozulmaz, resetlenmesine gerek kalmaz.