ertürbülatör konusunda mantıklı gelen tek şey havanın emme manifoldu içerisine dönerek girmesi ve hava ile yakıtın daha iyi karışımı tabi boğaz kelebeği bunu bir miktar engelleyecektir ilk taktırdığımda torkun arttığını hissettim en basitinden vites geçişi uzadı araç otm olduğu için o günden beri sökmedim çünkü eksi bir yönünü görmedim aracımın 0-100 hızlaması 10,5 sn 3. vites son hızı 195 performans konusunda da artısı belki o kadar yoktur ama eksisi olduğunu düşünmüyorum aslında söküp bir denemek lazım ama az yakan iyi giden bir araçta değişiklik yapmayı düşünmüyorum.
lpg bujisi konusunda subap ayarını buji değiştiremez ama avans değişebilir ben lpg bujisi kullanmadım sadece tırnak aralığını 1,1 mm den 0,75 mm ye düşürdüm ve bariz bir şekilde yakıtım düştü. Her araca iridyum buji belki uymayabilir hatta uymadığını okuduğumu hatırlıyorum zaten lpg bujileri de baya pahalı 0,75 mm ye düşürmek maliyetsiz ve geriye dönüşü de var isteyen dener istemeyen denemez ve bir çok kişi bunu çok önceden uygulamış ben daha yeni öğrendim ve paylaşmak istedim yakıt fiyatları malum.