bencede lpg enjektörlerinin yetişmemesi olmamalı brc sonuçta.fakat subapları koruma amaçlı belli bir devirde benzine geçsin diye ayarlanmış olabilir.
BRC enjektörleri 5ms hızında prins 2 ms tepkime hızında gaz gönderme sıklığı prinsde fazla
Sayın Mehmet Bey, Brc enjektörleri dediğiniz değerler içinde çalışmaz bilginiz yok sanmırım bu konuda o yüzden şöyle açıklayayım size : Alıntıdır:Modern enjeksiyonlu arabalar enjektörler 2 ms cıvarında rolantide açıp kapatır ( düşük seviye bu dur ) ve tam gaz 20 ms cıvarında çıkyor .Bu bütün araçlar için geçerlidır .Kulanılan benzin enjektorler enjektorler Bosch ,Kehin vs bu değerlerde oynuyor.
BRC kendine has patentli enjektorunu kulanıyor .
Alt cevap sınırı 0,7 ms yani benzin enjektöründen daha hızlı açıp kapatyor .
Bunu yapmak da zorundadır çünkü benzin enjektöründen aldığı sinyalı gaz olarak hesplanıp ve kendi enjektorunde verdiği sinyala dönüştürmek için 0,02 ms ( Çok önemsiz ) zaman bir kaybı var .
Bu kaybı daha hızlı reaksion vererek kapatmalıdır ve tabi ki öyle yapıyor .( Avans olarak düşünün )
Piyasada kulanılan elektrovalf tipi enjektorler bu hızı 5-6 ms mertebindedır bu nedenle 2 ms ( Alt sınıra ) düşürmek için değişik nozzle veya meme kulanılır .(1,6mm ,1,8 mm vs) .Yani mekanik bir kısıtlama getirilyor .Tabi ki bu her zaman doğru olmayabilir ve enjektor ( Elektrovalf ) bizim enjektor gibi kendine kalibre etmek yerine ( ihtyaca kadar açıp kapanma yani ) mekanik bir işlem o seviyeye getirilmesi çalışıyor .
http://www.2a-lpg.com/showthread.php/2070-BRC-enjekt%F6r?s=3030413b111c398369edbf1335edec57Ayrıca Brc de sequent 24 programında yer alan VSR özelliği yüzünden benzin tüketimi söz konusudur. Yoksa dediğiniz gibi -valtek grubu dediğiniz gruba girer- gaz yetiştirememe sorunu yoktur.
Ayrıca prins keihin enjektörleri ise değiniz gibi 2ms değildir 1.25 ms kadar sıkıntısız çalışır. Alıntı:eihin Enjektörleri
Her silindirin giriş manifolduna LPG enjekte eder. Dünyanın en büyük enjektör üreticilerinden Japon Keihin Corp.tarafından Prins işbirliğiyle geliştirilmiştir. Enjektörler OEM(Orijinal Parça İmalatı) kalitesine ve güvenirliğine sahiptir.
Enjektör Raili :
R67-01 ve R110 homologasyonu.PA6 fiberglas ile güçlendirilmiş plastik yapı.
Yalnızca sağ versiyonu vardır. Gerekirse montajcı tarafından sağ versiyondan sol versiyona çevrilebilir.
Etkileyici görünüm.Hafif ve kompakt yapı.Kolay montaj.Sevkiyattan önce fabrikada monte edilir ve kaçak testi yapılır.
2, 3, 4 veya 5 silindirli gruplar.
Enjektörler :
OEM(Orijinal Parça İmalatı) kalitesinde enjektör.
Hizmet ömrü en az 290.000.000 çevrim veya 240.000 km -> 2 yıl sınırsız garanti!
Mükemmel lineer akış aralığı (minimumdan maksimum akışa doğrusal %2 hassasiyet). 1.25 ms’ye kadar çok hızlı açılıp kapanma özelliği
Düşük direnç 1,25 Ω.
http://www.memduhusta.com/keihinenjektor.html