Ne farkı var sorunuz icin bu forumda baska bir topikte verdigim cevabı tekrarlıyorum aynen su sekilde;
Piyasada yaygın 3 çeşit yazılım var, Forum kurallarından da öte, etik kurallar gereği KİT ismi zikretmeyeceğim;
1.İtalyan yazılımlar (İtalyanlar çoğunlukla olarak 2 italyan firmasından biri tarafından üretilen yazılımı kullanıyorlar) Bu yazılımı taşıyan Eculer genelde italyan yapımı kitlerde kullanılıyor, alanlar ve satanlar italyan ürünü olduğunu açıkça söylüyorlar. Sistemler genelde kaliteli ve yüksek fiyata satılıyor.
2.Polonya veya eski doğu bloku ülkelerde üretilen sistemler. Bunlar piyasada , ithal sistem, avrupa yazılım vs şeklinde genelde ülke ismi pek kullanılmadan satılıyor. Bu onların kalitesiz olması anlamına gelimiyor zira bir kısmı italyan yazılımların benzerini kullanıyorlar.
3.Yerli sistemler. Burada %100 yerli yazılım ve sistem senelerdir sadece üçyıldız tarafından üretiliyor. Bunun dışında melez sistemler var. Tüm kit içeriği yazılım hariç yerli olabiliyor. Ancak bu sistemkerde yazılımlar üçyıldız haricinde polonya, doğu bloku ya da italyan kaynaklıdır. En çok kullanılan yazılımlar bir italyan firmasına ve Polonya firmalarına aittir. Bu melez ürünlerin bir çoğu nisbeten ekonomik fiyatlı olan bazı yabancı kitlerle aynı ECU ve yazılımı kullanmaktadır.
Bu sistemler, insanların ekonomik gücü, aracın uyumluluğu veya atölyenin yönlendirmesi ile belli oranlarda tercih ediliyor ve montajı yapılıyor. Hepsinde belli sınırlar arasında ekonomi yakalamak mümkündür.. Ancak takdir edersiniz ki bunların en yenileri dahi birkaç sene önceki mikrodenetleici ve yazılım teknolojisi ile üretilmiştir.
Bilgisayarınızın ne kadar çabuk demode olduğunu biliyorsunuz. Durmadan yeni işlemci, daha yüksek kapasiteli depolama aygıtları gibi ürünler çıkıyor ve 1-2 senede elinizdeki cihaz yeni programlar için yavaş kalmaya başlıyor.. Bu hepimizin iyi bildiği ve kabullendiği bir gerçek.
VogasPlus bundan önce kullanılmamış ve yeni teknoloji ürünü modern bir donanıma sahiptir. Bu sayede aracı çok iyi dinleyen bir yazılımı vardır. Çünkü donanımı bu komplike yazılımı taşıyacak derecede güçlüdür. Bu sayede daha önce belki düşünülmüş ama donanımın yetersizliği sebebi ile uygulanamamış özel hesaplama algoritmaları içerir. DUAL dir çünkü aynı anda 2 işi yapabilir.. Normal ecu donanımlarından farklı olarak Dual sıralı sistemin özelliği Benzin sinyallerinin dinlenmesini ve LPG sinyallerinin jenere edilmesini ayrı kaynaklarla yapabilmesidir yani sıralı gerçekleşen iki ayrı olayı aynı anda ayrı ayrı takip eder.. Bu sayede enjeksiyon Aralıklarında boş zamanı bile kalır, kazandığı zaman içinde her türlü işlemi virgülden sonraki uzun basamaklara kadar yapar ve net sonuçlarla motoru çalıştırır, hızı ve bu sayede elde ettiği extra zamanı sayesinde hesap yaparken sonraki enjeksiyon palsine yetişme telaşı yoktur.
Ekonomi anlamında en kaliteli bilinen sıralı sistemlerin sadece en iyi ayarlarında ve en bakımlı zamanlarında yakalayabileceği rakamları basit bir ayarla yakalar ve bunu muhafaza eder. En güzeli siz istemedikten sonra ilk çalıştırmadaki yakıt geçişi haricinde asla benzin harcamaz. (bu bazı sıralı sistemlerde siz istemeseniz dahi oluşan bir durumdur)
TÜRK İNSANININ LPG YE EKONOMİk SEBEPLERDEN DOLAYI ÖNEM VERMESİNDEN ÖTÜRÜ, EN BÜYÜK GETİRİYİ EXTRA EKONOMİ İDDİASININ SAĞLAYACAĞINI BİLMEMİZE RAĞMEN BİZ BU İDDİAYI MEDYADAKİ (tv,Radyo) YÜKSEK BÜTÇELİ LANSMAN PRODÜKSYONLARINDA KULLANMADIK. BİZ ÖZELLİKLE YÜKSEK MODELLİ YENİ TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ARAÇLARIN VOGASPLUS İLE EN İYİ LPG UYUMUNU SAĞLAYACAĞINI HESAPLADIK VE BAĞIMSIZ TESTLERDE DE BUNUN DOĞRULANDIĞINI GÖRDÜK. AYRICA GEREK İHRACAT, GEREKSE İÇ PİYASA GERİ DÖNÜŞLERİMİZ BUNU DOĞRULAR NİTELİKTEDİR. BU UYUM DE ŞÜPHESİz ÜST DÜZEYDE EKONOMİYİ YANINDA GETİRMEKTEDİR.
Vogas'ın özel bir versiyonu, Almanya şubemizde FSI motorlara uygulanmaktadır. (
http://www.voltran.de/19.html) Türkiyede de bayi eğitimleri sonrası bu mümkün olacaktır. Tabi bu aşamaya ulaşmak için biraz daha zaman geçmesi gerekiyor. Burada ürünün teknolojik seviyesinin anlaşıldığını umuyoruz.
alıntıdır...