Gönderen Konu: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ  (Okunma sayısı 10911 defa)

mhmtdnr

  • mhmtdnr32
  • İleti: 490
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #25 : Ağustos 31, 2012, 10:08:21 ÖÖ »
Yazılanları görünce acaba diyorum ben mi başka bir araba kullandım , konuda bahsi geçen araba es7 2005 civic değil mi yahu ?? ne 200 bu araç rahat 220 yapıyor zorlanmadan , öyle güvensizlik falan da hiç yaşamadım , hatta aldığım gazlarla 160 km üstü hızlarda olmadık yerlerden döndüm , yol tutuşu için  yürüyeni çok fazla sağ sol yaparak zorlamadıktan sonra asla yoldan çıkmadı , yada 6800 devirde 90 dereceden fazla dönmek istediğimde anca o zaman yoldan çıktım yoksa normal devir ve usturublu hızlanma ile gayet dengeli bir araba , hızlanmasıda 220ye kadar çok rahat tabiki vites yükseldikçe serilik yavaşlıyor ama bir alman fransız hantanlığı yoktur ,

Acaba sürüş şekli ve araçlarının bakımları olmadığı için böyle olabilir mi ? ben aracı aldığımda 30.000 km civarında babam hep yavaş kullanmış , ne araç devirleniyor ne de 4. viteste 160 dan yukarı gidiyordu , sonra sürekli devirli kullanım , hep devir kesiciye kadar devam eden (benim arabada 6700-7800 gibiydi) devirlenmeler , araç kendine geldi , 4. viteste 180 yapmaya başladı vay be dedim ne oluyoruz ::) , aracı sonuna kadar zorladım , el freni çekerek dönmelere başladım , limitlerde kullandığımı söyliyebiliriz , ama bu anlattığınız araç es7 civic olamaz........

Ya be sınırlarda kullandığım için aracın nerde ne tepki verdiğini nerde ne yapılması gerektiğini anlayıp ona göre eksiklerini kendim kapattım , yada benim araçta bir farklılık vardı , lüleburgaz otobanda katılımırken yanımda oturan kardeşim abi 230 gördük demese inanmazdım gözüm yoldaydı çünkü belki gps ile ölçüm yapmak hızımız 220 ,225 çıksın ama hiçbir zaman için gitmemezlik yapmadı , bakımlarını çorluda normal bir araç gibi yaptırdık kendi sevisinde yağına dikkat ettik

ama söylediğim gibi inanın kullanmasam bu araba es7 civic değil diyicem , ve ben almandan fransızdan yada başka bir araca alışıpta hondacı olmadım , direk hondadan başladığım içinmidir nedir bilmiyorum diğer araçlar ne zevk nede yol tutuş bakımından kıvraklık , kontrol sağlıyor , hele ki ford , vw gurubu  aman uzak dursun....

Aracınıza iyi bakın , benzin de pahalı ama devirli güzel kullanın , motor temizliğini , eksitmeyin , boş zamanlarınızda aracın sınırlarını ögrenmeye çalışın , ama tekrarlıyorum bu araç öyle anlatıldığı gibi bir araç değil , yahu kaç sene kullandık , bana gidipte yanlışlıkla ep3 tayyar vermediklerine göre aynı araçtan bahsediyoruz ....

ii hoşda arkadaşım, stok bir vtec II manuel 217 de kesiciye giriyo, nasıl 220 rahat görüyosun onu anlamadım...



statik

  • İleti: 1121
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #26 : Ağustos 31, 2012, 10:16:44 ÖÖ »
Yazılanları görünce acaba diyorum ben mi başka bir araba kullandım , konuda bahsi geçen araba es7 2005 civic değil mi yahu ?? ne 200 bu araç rahat 220 yapıyor zorlanmadan , öyle güvensizlik falan da hiç yaşamadım , hatta aldığım gazlarla 160 km üstü hızlarda olmadık yerlerden döndüm , yol tutuşu için  yürüyeni çok fazla sağ sol yaparak zorlamadıktan sonra asla yoldan çıkmadı , yada 6800 devirde 90 dereceden fazla dönmek istediğimde anca o zaman yoldan çıktım yoksa normal devir ve usturublu hızlanma ile gayet dengeli bir araba , hızlanmasıda 220ye kadar çok rahat tabiki vites yükseldikçe serilik yavaşlıyor ama bir alman fransız hantanlığı yoktur ,

Acaba sürüş şekli ve araçlarının bakımları olmadığı için böyle olabilir mi ? ben aracı aldığımda 30.000 km civarında babam hep yavaş kullanmış , ne araç devirleniyor ne de 4. viteste 160 dan yukarı gidiyordu , sonra sürekli devirli kullanım , hep devir kesiciye kadar devam eden (benim arabada 6700-7800 gibiydi) devirlenmeler , araç kendine geldi , 4. viteste 180 yapmaya başladı vay be dedim ne oluyoruz ::) , aracı sonuna kadar zorladım , el freni çekerek dönmelere başladım , limitlerde kullandığımı söyliyebiliriz , ama bu anlattığınız araç es7 civic olamaz........

Ya be sınırlarda kullandığım için aracın nerde ne tepki verdiğini nerde ne yapılması gerektiğini anlayıp ona göre eksiklerini kendim kapattım , yada benim araçta bir farklılık vardı , lüleburgaz otobanda katılımırken yanımda oturan kardeşim abi 230 gördük demese inanmazdım gözüm yoldaydı çünkü belki gps ile ölçüm yapmak hızımız 220 ,225 çıksın ama hiçbir zaman için gitmemezlik yapmadı , bakımlarını çorluda normal bir araç gibi yaptırdık kendi sevisinde yağına dikkat ettik

ama söylediğim gibi inanın kullanmasam bu araba es7 civic değil diyicem , ve ben almandan fransızdan yada başka bir araca alışıpta hondacı olmadım , direk hondadan başladığım içinmidir nedir bilmiyorum diğer araçlar ne zevk nede yol tutuş bakımından kıvraklık , kontrol sağlıyor , hele ki ford , vw gurubu  aman uzak dursun....

Aracınıza iyi bakın , benzin de pahalı ama devirli güzel kullanın , motor temizliğini , eksitmeyin , boş zamanlarınızda aracın sınırlarını ögrenmeye çalışın , ama tekrarlıyorum bu araç öyle anlatıldığı gibi bir araç değil , yahu kaç sene kullandık , bana gidipte yanlışlıkla ep3 tayyar vermediklerine göre aynı araçtan bahsediyoruz ....

Sizin kadran fena halde bozuk sanırım. Bence bir kontrol ettirin. Vtec2 dediğiniz şeyleri asla yapamaz. 217 de kesiciye giriyor. İster hava filtresi tak, ister turbo tak, ister füze tak. 217' yi gördüğü an gazı keser. Devirli kullanarak motoru zinde tutmak doğru ama bu performansı arttırmaz, sadece olan performansı korur.

Vtec2 ler 160 km hızdan sonra kesinlikle ayakları yerden kesilen otomobiller. Zerre kadar bir güvenliği yok. Lütfen hız yaparken bunları göz önünde bulundurun. İnsanları hız yapmaya özendirmeyin.

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #27 : Ağustos 31, 2012, 12:05:01 ÖS »

Sizin kadran fena halde bozuk sanırım. Bence bir kontrol ettirin. Vtec2 dediğiniz şeyleri asla yapamaz. 217 de kesiciye giriyor. İster hava filtresi tak, ister turbo tak, ister füze tak. 217' yi gördüğü an gazı keser. Devirli kullanarak motoru zinde tutmak doğru ama bu performansı arttırmaz, sadece olan performansı korur.

Vtec2 ler 160 km hızdan sonra kesinlikle ayakları yerden kesilen otomobiller. Zerre kadar bir güvenliği yok. Lütfen hız yaparken bunları göz önünde bulundurun. İnsanları hız yapmaya özendirmeyin.
[/quote]

+5500

galantus

  • İleti: 822
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #28 : Ağustos 31, 2012, 02:04:54 ÖS »
Mecem arkadaş yaşını belirtmemiş ama yazdıklarına bakarsak yaşı baya genç sanırım. :):)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #29 : Ağustos 31, 2012, 11:20:34 ÖS »
Bizimkiler Vtec2 değil demekki :)

_mecem_

  • İleti: 58
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #30 : Eylül 01, 2012, 01:55:25 ÖS »
Güzel kardeşlerim ben kendimi tatmin etmek için buraya yazmıyorum , bu araçla yaptıklarımı söylüyorum , yaşım 26 2005 ten beri es7 kullanıyorum son birkaç senedir uzak kalmak durumunda kaldım aracımdan , bu yazdıklarımı yapmak için yaşın genç olmasına gerek yok 50 yaşında amcalar kat kat fazlasını yapmaktalar , özendirmeyi nerden çıkardınız tebrik ederim ,

Kadran konusunda haklı olabilirsiniz gps ile ölçme şansım olmadı , ama megane hb vb araçlarla otobanda denerken onlarında 220 ve hatta üstü civarında olduğumuzu söylemeside var tabi , belkide kadranda bir sorun var söylediğiniz gibi olabilir , fakat görünende 220 çok rahat devirmekte ve 220 de devir kesiciye girmemektedir ki d16w7 lerin bu konuda çok daha başarılı olduğunu anlatmama gerek yok , yada direk japonyadan gelen en bariz şekilde konsolda farkı olan es7 ler daha iyisini yapmaktadır

Performans arttı diye birşey yazmadım iyi okuyun lütfen , araç hakkı olan güce , seriliğe kavuşmuştur şeklinde yazdım , biraz ön yargısız okursanız iyi olur

Amacım kendimi tatmin etmek değil , zaten zevkli sürerek kendimi tatmin ediyorum bunu kimseye anlatmama gerek yok , kıraathanede dönen  ooo nasıl el freni çektim beyler diye bir yazıda yazmadım ne diye olumsuz konuşmak için yorum yapıyorsunuz ? , herhangi bir kazancımda olmucak bunları yazaraktan , ama tecrübe edindiğim düşüncelerim bunlar , katılmıyan kişiler laf sokup kendilerini tatmin edicekse buyursun başka alternatifler var ,paylaşılan bilgiye yorumu kendi içinizde yapın güzel arkadaşlarım

_mecem_

  • İleti: 58
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #31 : Eylül 01, 2012, 02:03:24 ÖS »
http://www.youtube.com/watch?v=aRGquFEheHY burdaki videoda ki araçta 218 de devir kesiciye girmemektedir :) belkide söylediğiniz gibi kadranda bir yanlışlık olabilir ,o yüzden başka şekillerde ölçmekte fayda var  ama görünen budur sevgili dostlar
« Son Düzenleme: Eylül 01, 2012, 02:09:13 ÖS Gönderen: _mecem_ »

domates

  • İleti: 2
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #32 : Eylül 01, 2012, 04:59:30 ÖS »
kardeş ben antalyalıyım 99,ies 2004,es 2008,elegans civicleri kullanmış birisi olarak içlerinden en kötü yol tutuşu 2004,es ti.bu arabaya  çok güvenme.ıspartada bildiğim kadarıyla yüksek hız yapılacak yol yok. VSA lı elegans daha tok ve güvenli.her ne olursa olsun hız yapmamanı tavsiye ederim.antalyada ADA honda daha iyidir.eski ŞENOĞLU HONDA persenolüdür.saygılar

badboys

  • İleti: 327
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #33 : Eylül 01, 2012, 06:12:37 ÖS »
kadranda bi hata yok gibi videoda 9.sn km sayacı 299.5 27.sn de 300.5
basit bir hesap ile 27-9=16 sn de 1 km yol almışsın.
1km/16 sn = 225 km/saat hızla gitmişsin.
araç başta da sorduğum gibi lpg li mi değil mi?

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #34 : Eylül 01, 2012, 07:23:37 ÖS »
dikkat ederseniz videodaki araç otm vites. otomatik vtec2 lere şanzuman oranı farklı

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #35 : Eylül 01, 2012, 07:44:11 ÖS »
Manuel vites VTEC2'nin son hızı 218'dir.. istersen 40 kilometre yokuş aşağı olsun yinede 218'i geçemez kesiciye girer.. (çok dik bi yerde o hızda vitesi boşa atıp daha da hızlandıracak manyak varsa o ayrı tabi).. Eğer vtec2 195'lerde tıkanıyor 218'i görmüyorsa ( şayet ben 8 defa falan gördüm ) Jant büyük ve ağır olabilir, yakıt kalitesiz olabilir, yani bi yerlerde problem vardır.. ( Jant ağırlığı vtec2'leri çok etkiler )

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #36 : Eylül 02, 2012, 01:23:38 ÖÖ »
http://www.youtube.com/watch?v=aRGquFEheHY burdaki videoda ki araçta 218 de devir kesiciye girmemektedir :) belkide söylediğiniz gibi kadranda bir yanlışlık olabilir ,o yüzden başka şekillerde ölçmekte fayda var  ama görünen budur sevgili dostlar

kimse kimseye laf sokmak yada başka bir şey yapmak için burda değil... herkesin bildiğini siz herkese farklı şekilde anlatmaya çalışıyorsunuz. evet bundan bır çıkarınız ya da başka bir düşünceniz yok kabul...

bakınız yukarıda linkini verdiğiniz videodaki araç 220 + ları görmüş, araç otomatik dişli oranları farklı falan filan başka mevzu...

ama dikkat edilmesi gereken 1. husus ARACI bilmiyoruz, ECU su ne? filtre ekzost, cat ,iptali, perf buji, ??turbo??,  ies emmesi mi var? jant lastik ne ? vs....

ikinci ve en önemli husus (ki bakınız 35 yaşındayım ve Türkiye yollarında çoğunluğu ağır vasıtada olmak üzere  birmilyon km den fazla gaz pedalına basmışlığım var) O yüzden Hız konuşulduğu zaman öncelikle yolu sorarım, güzergahları genelde bildiğim için, viraj - eğiim denklemlerinin yanısıra asfalt zemin sıkılıklarını (bitüm asfalt - kaplama asfalt vs) nerelere dayanacağını daahesaba katar kim beni ne kadar traşlayacak diye kendimi gülümsemeye hazırlarım...

Bu video da çok güzel, Arkadaş hızlanmasını yapmış ki araç 183 den 223 e 33 (OTUZ ÜÇ) saniye de tırmanıyor... Evet yolun bazen 3 şeride de çıktığı Türkiyenin En kaliteli ve bakımlı ve de yeni otoyolu olan Adana - Gaziantep arasında kaydeilmiş bir görüntü... Veeee oralarda bıraksan VTEC II nin değil Hacı ŞAhinin bile 220 leri görebileceği O KADAR GÜZEL YOLLAR varki.... GAZ BASMANA bile gerek yok...

Evet VTEC II 220 yapar, 225 de yapar ama bir yerlerini kurcalamak lazım.... biz de çok denedik.... en deli dolusuna da bindik en pasifine de ... 217 - 218 dedi mi gaz pedalı ayağının altından kaybolur gider, ve de bunun için en az 5 km civarı tatlı akıntı veya sıfır eğimli düzlük ister, rüzgarı arkasına almak ister, içinde bir kişi olsun ister.... benzin kaliteli, hava filtresi temiz olsun ister... sübap ayarını düzgün ister... velahsıl İSTEKLERİ BİTMEZ . . .

Ha desen ki 150 - 200 arası çok canlı araba.... o da ayrı bir tartışma konusu ama... 1.6 cc atmosferik araçların içerisinde VTI dan sonra EN ama EN canslısıdır...   En azından şimdilik benim bildiğim bu kadar...

Neyse uzun oldu kusuruma bakma... hakkını da helal et... kimse sana ders vermeye ya da laf sokmaya çalışmadı... burda olmaz da zaten... Sadece genel olarak arkadaşlar tepkilerini farklı usluplarla dile getirdiler... maksat muhabbet.... gerisi zaten teferruat....

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: ISPARTA-2005 CIVIC HIZ
« Yanıtla #37 : Eylül 02, 2012, 08:52:24 ÖÖ »
Tartışmak güzel de konuyu açan arkadaş kayboldu gitti :)