Gönderen Konu: işin içinden çıkamadım yardım  (Okunma sayısı 5336 defa)

göktuğkağan

  • İleti: 98
işin içinden çıkamadım yardım
« : Şubat 16, 2011, 09:48:09 ÖÖ »
arkadaşlar 2008 civicime serviste kit mtm cumartesi taktırdım aldım ve fulledim 74 tl tüp aldı fakat bugün itibari ile 185 km oldu ancak 4 uyarı lambasının 3 söndü 1 lamba ve ortadaki lamba kaldı nedemek oluyo bu lambalar neden bu kadar az km de söndü ilk depom olduğundanmı veya daha gidermi hiç bir şey anlamadım.yardımcı olurmusunuz.
« Son Düzenleme: Şubat 16, 2011, 09:49:20 ÖÖ Gönderen: göktuğkağan »



mcolgecen

  • İleti: 1881
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #1 : Şubat 16, 2011, 09:55:08 ÖÖ »
arkadaşlar 2008 civicime serviste kit mtm cumartesi taktırdım aldım ve fulledim 74 tl tüp aldı fakat bugün itibari ile 185 km oldu ancak 4 uyarı lambasının 3 söndü 1 lamba ve ortadaki lamba kaldı nedemek oluyo bu lambalar neden bu kadar az km de söndü ilk depom olduğundanmı veya daha gidermi hiç bir şey anlamadım.yardımcı olurmusunuz.
montaj yeni olduğu için yapmış olduğun km normal gibime geldi ışıklar haliyle erken sönecektir zaten lpg tankı kaç litreki ?

göktuğkağan

  • İleti: 98
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #2 : Şubat 16, 2011, 11:32:23 ÖÖ »
48lt ama insanlar 70 tl ye 400 km lerden bahsediyor anlamış değilim

rotasızKAPTAN

  • İleti: 646
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #3 : Şubat 16, 2011, 04:15:45 ÖS »
lambalara pek guvenme kardes.benım 4 ışık sondukten sonra kırmızı yanmaya baslıyo yaklasık 100km kadar gıdıyor.

seferad

  • İleti: 889
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #4 : Şubat 16, 2011, 04:50:48 ÖS »
yok birader 250 km
gider

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #5 : Şubat 16, 2011, 05:30:06 ÖS »
48lt ama insanlar 70 tl ye 400 km lerden bahsediyor anlamış değilim

Yok öyle bir durum.
48 lt'lik deponun güvenlik limiti olan % 85'inin dolması lazım bu da 40 litre'ye denk geliyor.
40 litrelik yakıt ile yani 90-100 lira'lık yakıt ile gittiğin trafiğe göre
max: 350-400 km gidersin.

karapilot

  • İleti: 913
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #6 : Şubat 16, 2011, 07:52:03 ÖS »
kitin bozuk.
:(

mcolgecen

  • İleti: 1881
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #7 : Şubat 17, 2011, 02:07:42 ÖÖ »
kitin bozuk.
:(
nerden anladınız kitin bozuk olduğunu ?

nisay

  • İleti: 1040
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #8 : Şubat 17, 2011, 07:49:37 ÖÖ »
arkadaşlar 2008 civicime serviste kit mtm cumartesi taktırdım aldım ve fulledim 74 tl tüp aldı fakat bugün itibari ile 185 km oldu ancak 4 uyarı lambasının 3 söndü 1 lamba ve ortadaki lamba kaldı nedemek oluyo bu lambalar neden bu kadar az km de söndü ilk depom olduğundanmı veya daha gidermi hiç bir şey anlamadım.yardımcı olurmusunuz.

Öncelikle hayırlı olsun.
Sizin başınıza gelen hadise benim de başıma geldi. Simit depoyu fulledim 35-36 litre bisey almıştı. Daha 200 km yapmadan kırmızı ışık yanmıştı. Sizin hesap bu ne dedim lpp böyle yakarsa boşuna taktırdım dedim.  Ama şunu gördüm aracım kırmızı ışıkta 200 küsür km daha gitmişti. Yani toplamda 400-450 km arası yol yapmıştım. Ve halada öyle devam ediyor. Depoyu tamamen doldurduğumda 200 km olmadan kırmızı ışık yanıyor ama toplamda 400-500 km yol alıyor.

Draker

  • İleti: 15
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #9 : Şubat 17, 2011, 08:05:27 ÖÖ »

hayırlı olsun
ilk önce lpg yı yeni taktırdıysanız 1000km gitmeniz gerekiyor benim gözlemlerimle bu da yaklasık 2 depodan fazla yapar ayarının tam tutması ıcın daha sonra taktırdığınız yere gidip tekrar bir ayar yaptırmanız gerekıyor

aracınız lpg ye gelen zamlardan sonra kı bendede 2007 civic var 215- 220 lira  civarında yakıyor  bu da 48 litrelik bir depoda 10 litre güvenlik payını cıkarsak  38 litre yapıyor şehrinizde ki lpg fiyatlarını bilmiyorum ama 2.00 lira civarindadir muhtemelen buda  full depo 76 lira çikar ortalama yakıt miktarını 220 liradan alırsak 355 km civarı km yapıyor . Depo ışıkları lpf gının markasına göre değisiyor ama en kötü şartlarda sizin daha  170 km daha gitmeniz gerekiyor. umarım yardımcı olmuşumdur..

not: tam rakam hesaplamak için şöyle bir yöntem de deneyebilirsiniz. Depoyu fuller km yi sıfırlar tam 100km gider ve tekrar depoyu fullersiniz . Depoyu fullediğiniz rakamı çıkan km ye bçlerseniz arabanız ne kadar yaktığını tam olarak görebilirsiniz...

biraz uzun oldu kusura bakmayın :)

Salih6993

  • İleti: 478
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #10 : Şubat 17, 2011, 08:39:27 ÖÖ »
arkadaşlar bende lpg'li kullanıyorum ilk 3 ışık çok çabuk sönüyor var son ışıklada ilk 3 ışıkla yaptığın kadar km yapıyosun ve ankarada şehir içinde iş trafiğinde 200 kuruş yakıyorum diyen herkez yalan söylüyor ben herşeyi denedim ve daha 225 kuruşun altını göremedim

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #11 : Şubat 17, 2011, 09:04:21 ÖÖ »
arkadaşlar bende lpg'li kullanıyorum ilk 3 ışık çok çabuk sönüyor var son ışıklada ilk 3 ışıkla yaptığın kadar km yapıyosun ve ankarada şehir içinde iş trafiğinde 200 kuruş yakıyorum diyen herkez yalan söylüyor ben herşeyi denedim ve daha 225 kuruşun altını göremedim

Zaten son zamlardan sonra 20 kuruş altı neredeyse imkansız.
Şehir içinde 20-25 kuruş arası idealdir.

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #12 : Şubat 17, 2011, 11:56:15 ÖÖ »
dostum korkacak birşey yok bu normal bir durum kitim bozuk diyede uykuların kaçmasın sen biraz erken telaş etmişsin toplam km.185 olsa tamam sorun var denilebilir ancak lpg'de en uzun menzilde kırmızı ışık yanınca gidersin buda kite göre değişir ama minimum 100km.daha yol gider kırmızıdan sonra buda eder sana 285km çokta anormal değil yani...
arkadaşlar 2008 civicime serviste kit mtm cumartesi taktırdım aldım ve fulledim 74 tl tüp aldı fakat bugün itibari ile 185 km oldu ancak 4 uyarı lambasının 3 söndü 1 lamba ve ortadaki lamba kaldı nedemek oluyo bu lambalar neden bu kadar az km de söndü ilk depom olduğundanmı veya daha gidermi hiç bir şey anlamadım.yardımcı olurmusunuz.

karapilot

  • İleti: 913
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #13 : Şubat 17, 2011, 01:57:57 ÖS »

göktuğkağan

  • İleti: 98
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #14 : Şubat 18, 2011, 07:41:36 ÖÖ »
arkadaşlar ilginize çok ama çok teşekkür ederim şimdi içim rahatladı tecrülerinize her zaman ihtiyacım var en son yaptığım km de sizi bilgilendireceğim.saygılarımla

storma

  • İleti: 10
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #15 : Şubat 19, 2011, 12:17:44 ÖÖ »
2008 otomatik brc 28,5 kuruş şehir içi normal kullanım. Bana çok geliyor sinirimi bozuyor subap ayarı vs bakım yeni. Kitide yeni taktırdık. Başka neden çok yakar bu alet anlamıyorum. Şehir içi 11.4 ten aşağı düşmüyor. 90 TL 314 KM = 28,6kr

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: işin içinden çıkamadım yardım
« Yanıtla #16 : Şubat 19, 2011, 07:45:16 ÖÖ »
11 litre otomotik araba icin fena deil die düşünüorum ama şehir içi