bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?
Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).
LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.
Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...
Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.
Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...
burda ortaya çıkan şu bir aracı ne kadar kullanacaksınız ve nasıl kullanacaksınız honda otomobilleri yanılmıyorsam piyasanın en çok devir çeviren otomobillerinden o yüzden lpg için iyi bir kit bakılıyor zaten alıpta sorun yaşadıktan sonra arada kalan 1000 tl az vermenin kıymeti kalmıyor zaten bir arabayı alıpta 15000 km sonra ben kullanmam satarım derseniz hiç para harcamayın fakat bir araç sıfır alınıyorsa eğer en az 90.000 km ila 150.000 km arası binerim diye alınır km de 0.20 krş ekonomi yapsa hesabı herkes yapabilir
bu arada pirins de lpg ye geçiş sıcaklığı 36 derece buda özellikle yazın minumum benzin sarfiyatı demek
Ne kadar devir çevirirse çevirsin "iş-güç-enerji" olayı değil mi sonuçta 83-140 beygir civarı çoğu Honda araçlarımız. Standart kitler zaten 160-180 beygir civarına kadar rahat yürüyor.
Prins LPG geçiş sıcaklığı da 40 derecenin üstünde (40 mı 45 mi tam hatırlamıyorum) ve kalibrasyon cihazı daha düşük sıcaklığı kabul etmiyor. En azından geçen sene böyleydi. Yeni kitlerde bu yanlıştan döndülerse bilemem.
Aslında ben de sizin dediğinize paralel bir şey söylüyorum, peki ya bir sürü para verdiğiniz halde sorun yaşarsanız?
LPG'den yaşanan sorunlar Kit Markasına sandığınız kadar bağlı değil, sorun yaşama riskiniz hep var. Ayrıca ne kadar çok para verirseniz sorun çıktığında o kadar fazla üzülüyorsunuz onu da ekleyim.
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?
Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).
LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.
Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...
Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.
Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...
burda ortaya çıkan şu bir aracı ne kadar kullanacaksınız ve nasıl kullanacaksınız honda otomobilleri yanılmıyorsam piyasanın en çok devir çeviren otomobillerinden o yüzden lpg için iyi bir kit bakılıyor zaten alıpta sorun yaşadıktan sonra arada kalan 1000 tl az vermenin kıymeti kalmıyor zaten bir arabayı alıpta 15000 km sonra ben kullanmam satarım derseniz hiç para harcamayın fakat bir araç sıfır alınıyorsa eğer en az 90.000 km ila 150.000 km arası binerim diye alınır km de 0.20 krş ekonomi yapsa hesabı herkes yapabilir
bu arada pirins de lpg ye geçiş sıcaklığı 36 derece buda özellikle yazın minumum benzin sarfiyatı demek
Ne kadar devir çevirirse çevirsin "iş-güç-enerji" olayı değil mi sonuçta 83-140 beygir civarı çoğu Honda araçlarımız. Standart kitler zaten 160-180 beygir civarına kadar rahat yürüyor.
Prins LPG geçiş sıcaklığı da 40 derecenin üstünde (40 mı 45 mi tam hatırlamıyorum) ve kalibrasyon cihazı daha düşük sıcaklığı kabul etmiyor. En azından geçen sene böyleydi. Yeni kitlerde bu yanlıştan döndülerse bilemem.
Aslında ben de sizin dediğinize paralel bir şey söylüyorum, peki ya bir sürü para verdiğiniz halde sorun yaşarsanız?
LPG'den yaşanan sorunlar Kit Markasına sandığınız kadar bağlı değil, sorun yaşama riskiniz hep var. Ayrıca ne kadar çok para verirseniz sorun çıktığında o kadar fazla üzülüyorsunuz onu da ekleyim.