Gönderen Konu: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı  (Okunma sayısı 40169 defa)

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #50 : Ocak 08, 2013, 12:59:38 ÖS »
Uslubum da yazdıklarım da burda varsa derdin adresim de belli telefonum da.Ne kadar klavye erkeği varsa da görelim.


@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler
@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler

benim söylediklerimi tekrar bana söyleme cocuklaşma mehmet bey !!! ben seninle muhattap olduğum zaman aramasınıda bilirim kimin ne kadar adam olduğunuda !!! benim de yerim yurdum herşeyim belli .biri ile bir sorunum varsa gerektiğinde zaten bulurum .

konu yeterince kirlendi kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok .cvp hakkınızı pm den kullanın .



ASVTEC19

  • Moderator
  • *****
  • İleti: 420
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #51 : Ocak 08, 2013, 01:18:08 ÖS »
Kimseyi rahatsız etmek istemiyorsan laf yetiştirip durma ,hamama çevirdin burayı ,İşine bak sönmez yıldız .Seviye tamda istediğin duruma düştü zaten.

Uslubum da yazdıklarım da burda varsa derdin adresim de belli telefonum da.Ne kadar klavye erkeği varsa da görelim.


@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler
@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler

benim söylediklerimi tekrar bana söyleme cocuklaşma mehmet bey !!! ben seninle muhattap olduğum zaman aramasınıda bilirim kimin ne kadar adam olduğunuda !!! benim de yerim yurdum herşeyim belli .biri ile bir sorunum varsa gerektiğinde zaten bulurum .

konu yeterince kirlendi kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok .cvp hakkınızı pm den kullanın .

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #52 : Ocak 08, 2013, 01:27:05 ÖS »
Kimseyi rahatsız etmek istemiyorsan laf yetiştirip durma ,hamama çevirdin burayı ,İşine bak sönmez yıldız .Seviye tamda istediğin duruma düştü zaten.

Uslubum da yazdıklarım da burda varsa derdin adresim de belli telefonum da.Ne kadar klavye erkeği varsa da görelim.


@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler
@Sönmez Yıldız ;

Lafı söyleyip sonra ben polemik yapmıyorum deyip geriye çekilmeyin.Ben montaj yapmam Sönmez Bey , montaj yapanlara eğitim veririm.Benim servisim sizin yaşadığınız gün kadar lpg dönüşümü yapmıştır ,bu sebeble benim yaptığım montajı sorgulamayın.Kesip kopyaladığım bir şey yok ,burda paylaştıklarımın tamamı benim yazılarımdır aksini ispat etmeyen..
.Bakın ben size hiç laf atıyor muyum ? Sizin POLEMİK çıkartan laflarınıza CEVAP veriyorum.Usturbluca işinize bakarsanız size zaten cevap vermem ,zaten muhatap da almak istemem,ama her söze cevabım vardır ,söze de bakarım söyleyene de ....Vesselam...

Yazımın sadece bir kısmını alıntı yapmışsınız; Lafı başından okuyacaksınız diğer tarafından değil! Size, forum üyesi honda civic araçlarında pipo yöntemini sormuş siz de başka araçlarda sorun yaşandığını söylediniz , ne alaka diye sordum size .Mantıklı cavabınız bu mu ? Ben verilmesi gereken objektif cevabı verdim; yani gaz piposunun her araca uygun olmadığını ama HONDA araçlarında sorunsuz çalıştığını belirttim.
Gözünüz tabi üzerimde olacak , gözler hep üzerimdedir ve bundan ben memnunum .Hayırlı traşlar...

*BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.Örneğin aklıma gelen BRC Gaz pipolu dönüşüme uygun bir kaç araç örnekleyecek olursak , BRC gaz pipoları ;Honda Gurubunda ( 1.6 vtec - 1.6 - 1.8 - 2.0 i-vtec ) ,Hyundai Gurubunda ( Accent - Blue - Elentra - Gets ) Ford Gurubunda ( Focus -Fiesta-Fusion ) Fiat Gurubunda ( 1.4 16V Palio -Linea-Punto -Albea -Doublo + 1.4 Turbo linea -Punto ) araçlarında başarı ile uygulanır.

*Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.


ben hondaya olmaz demedim mehmet bey bazı araçlara olmaz dedim ,sizde kes kopyala yapıştır yaparak aynı şeyi tekrar yinelemişsiniz  .benim söylediğimi destekler nitelikte yapmış olduğunuz paylaşım için teşekkür ederim  >%6rol

gözüm üstünüzde :)

lpg dönüşümü konusunda yanlışları ve hataları düzeltip son kullanıcıya en doğru bilgi ve tecrübelerimi paylaşmaktan kesinlikle taviz vermem ,her zaman her platformda sözümü söyler arkasında dururum . bu konuda engel tanımam ...

hayırlı işler mehmet bey  >=ok


ben ne klavye ustasıyım ne berberim mehmet bey siz kaç montaj yaptınız kendi ellerinizle merak ediyorum :)

objektif olacaksanız başka bir ürüne çamur atmadan sadece değinmeniz gereken konuya açıklık getirin .profesyonel forumcu olup kes kopyala yapıştır yapmayınız lütfen .

ayrıca üslubunuza özen gösteriniz !!!! ben size hayırlı işler dedim hayırlı traşlar demedim !!!

zorunlu kalmadığınız sürece benimle muhattap olmazsanız sevinirim .işinize bakın LÜTFEN

ben senin eğitim vereceğin seviyede değilim mehmet özenç haddini bil ona göre konuş .git bu hikayeleri bu sektöre yeni girmiş acemi adamlara anlat .ama benimle konuşurken uslubunu bozma bir daha .

edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder!!!

bu seni son muhattap alışım mehmet özenç .varsa bi derdin arayıp anlat ama burda klavye erkekliği yapma bana !!!

hayırlı işler

benim söylediklerimi tekrar bana söyleme cocuklaşma mehmet bey !!! ben seninle muhattap olduğum zaman aramasınıda bilirim kimin ne kadar adam olduğunuda !!! benim de yerim yurdum herşeyim belli .biri ile bir sorunum varsa gerektiğinde zaten bulurum .

konu yeterince kirlendi kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok .cvp hakkınızı pm den kullanın .

sende işine bak mehmet efendi o kadar !!!

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #53 : Ocak 08, 2013, 02:15:28 ÖS »
Madem restleşme bu noktaya geldi o zaman buluşmanın videosunu da isteriz. :))

sengsm

  • İleti: 57
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #54 : Ocak 08, 2013, 05:38:12 ÖS »
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?
« Son Düzenleme: Ocak 08, 2013, 05:38:29 ÖS Gönderen: sengsm »

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #55 : Ocak 08, 2013, 07:20:57 ÖS »
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?

yukadaki mesajlarım vermiş  oldugumuz rahatsızlıktan dolayı iki kere özür diledim .sizin vesilenizle konu başlıgını açan arkadaşımızdan ve tüm üyelerden özür dilerim .

her türlü soru ve sorun için burda olucam.

sizeler de sağduyulu yaklaşımızdan dolayı teşekkür ederim .

iyi akşamlar 

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #56 : Ocak 09, 2013, 08:41:23 ÖÖ »
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?

Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).

LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.

Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...

Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.

Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #57 : Ocak 09, 2013, 11:21:36 ÖÖ »
2000 2300 lira verdiğiniz lpg kiti hiç sorun çıkmasa ayara ıvır zıvıra ve ne bileyim muayene filan masraf çıkarmasa ve de extradan benzin almasanız hiç 16,000 km de kendini kurtarıyor. ortalama 20,000 km den sonra ciddi anlamda tasarruf ediyorsunuz.

birde 3000 lira filan veren arkadaşlar var ki artık o arabayla 40,000 km yapmaları lazım ki attıkları taş ürküttükleri kurbağaya değsin.

arada sübap ayarı buji bilmemne masrafı yazmadım dikkat ettiyseniz.

sengsm

  • İleti: 57
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #58 : Ocak 09, 2013, 12:01:37 ÖS »
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?

Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).

LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.

Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...

Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.

Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...
burda ortaya çıkan şu bir aracı ne kadar kullanacaksınız ve nasıl kullanacaksınız honda otomobilleri yanılmıyorsam piyasanın en çok devir çeviren otomobillerinden o yüzden lpg için iyi bir kit bakılıyor zaten alıpta sorun yaşadıktan sonra arada kalan 1000 tl az vermenin kıymeti kalmıyor zaten bir arabayı alıpta 15000 km sonra ben kullanmam satarım derseniz hiç para harcamayın fakat bir araç sıfır alınıyorsa eğer en az 90.000 km ila 150.000 km arası binerim diye alınır  km de 0.20 krş ekonomi yapsa hesabı herkes yapabilir
bu arada pirins de lpg ye geçiş sıcaklığı 36 derece buda özellikle yazın minumum benzin sarfiyatı demek
« Son Düzenleme: Ocak 09, 2013, 12:05:05 ÖS Gönderen: sengsm »

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #59 : Ocak 09, 2013, 01:26:42 ÖS »
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?

Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).

LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.

Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...

Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.

Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...
burda ortaya çıkan şu bir aracı ne kadar kullanacaksınız ve nasıl kullanacaksınız honda otomobilleri yanılmıyorsam piyasanın en çok devir çeviren otomobillerinden o yüzden lpg için iyi bir kit bakılıyor zaten alıpta sorun yaşadıktan sonra arada kalan 1000 tl az vermenin kıymeti kalmıyor zaten bir arabayı alıpta 15000 km sonra ben kullanmam satarım derseniz hiç para harcamayın fakat bir araç sıfır alınıyorsa eğer en az 90.000 km ila 150.000 km arası binerim diye alınır  km de 0.20 krş ekonomi yapsa hesabı herkes yapabilir
bu arada pirins de lpg ye geçiş sıcaklığı 36 derece buda özellikle yazın minumum benzin sarfiyatı demek


Ne kadar devir çevirirse çevirsin "iş-güç-enerji" olayı değil mi sonuçta 83-140 beygir civarı çoğu Honda araçlarımız. Standart kitler zaten 160-180 beygir civarına kadar rahat yürüyor.

Prins LPG geçiş sıcaklığı da 40 derecenin üstünde (40 mı 45 mi tam hatırlamıyorum) ve kalibrasyon cihazı daha düşük sıcaklığı kabul etmiyor. En azından geçen sene böyleydi. Yeni kitlerde bu yanlıştan döndülerse bilemem.

Aslında ben de sizin dediğinize paralel bir şey söylüyorum, peki ya bir sürü para verdiğiniz halde sorun yaşarsanız?

LPG'den yaşanan sorunlar Kit Markasına sandığınız kadar bağlı değil, sorun yaşama riskiniz hep var. Ayrıca ne kadar çok para verirseniz sorun çıktığında o kadar fazla üzülüyorsunuz onu da ekleyim.
bu konu resmen katloldu baron12 nick li arkadaştan bence özür dilenmesi gerekiyor ikinizide tanımam fakat sönmez yıldız nick li arkadaş iyi niyeti ile konulara cevap veriyor gördüğüm kadarı ile ASVTEC19 nickli arkadaş ile de aranızda bir sorun olmalı fakat bunun çözümü bu konuyu katletmek değil konunun sorusu pipolu mu piposuz mu değil arkadaş şunu sormuş pirins mi takayım brc mi ?

Cevap hiçbiri!
Ben usta değil kullanıcıyım. Aldesa, Zavolli, Prins ve Atiker kullandım. Çok para, emek ve zaman harcadım bu işe, çok kafa patlattım, LPG'ciler arabadan soğuttu sattım dizele bindim sonra geri döndüm (belki de kaşıntı tuttu).

LPG tasarruf için madem ATİKER veya ALDESA alın, hem alırken hem kullanırken her yönden daha tasarruflu ve aynı işi rahatlıkla görür.

Bütün LPG sistemlerinde benzer sorunlar yaşanıyor, hepsi temelde aynı teknoloji.
Ayar tutmadı mı hepsi aynı sorun, tank seviye göstergesi Afaki gösterir hepsi aynı sorun, montaj güzel yapılmaz hepsi aynı sorun...

Mesela PRİNS'in LPG geçiş sıcaklığı hala 40-45 derece değil mi, öyleyse bence bu da büyük bir sorun.

Tamam bazı kitler kalite olarak üstün ama Fiyat olarak (ilk alım ve parça-bakım fiyatı olarak) fark çok bu makasın daralması lazım...
burda ortaya çıkan şu bir aracı ne kadar kullanacaksınız ve nasıl kullanacaksınız honda otomobilleri yanılmıyorsam piyasanın en çok devir çeviren otomobillerinden o yüzden lpg için iyi bir kit bakılıyor zaten alıpta sorun yaşadıktan sonra arada kalan 1000 tl az vermenin kıymeti kalmıyor zaten bir arabayı alıpta 15000 km sonra ben kullanmam satarım derseniz hiç para harcamayın fakat bir araç sıfır alınıyorsa eğer en az 90.000 km ila 150.000 km arası binerim diye alınır  km de 0.20 krş ekonomi yapsa hesabı herkes yapabilir
bu arada pirins de lpg ye geçiş sıcaklığı 36 derece buda özellikle yazın minumum benzin sarfiyatı demek


Ne kadar devir çevirirse çevirsin "iş-güç-enerji" olayı değil mi sonuçta 83-140 beygir civarı çoğu Honda araçlarımız. Standart kitler zaten 160-180 beygir civarına kadar rahat yürüyor.

Prins LPG geçiş sıcaklığı da 40 derecenin üstünde (40 mı 45 mi tam hatırlamıyorum) ve kalibrasyon cihazı daha düşük sıcaklığı kabul etmiyor. En azından geçen sene böyleydi. Yeni kitlerde bu yanlıştan döndülerse bilemem.

Aslında ben de sizin dediğinize paralel bir şey söylüyorum, peki ya bir sürü para verdiğiniz halde sorun yaşarsanız?

LPG'den yaşanan sorunlar Kit Markasına sandığınız kadar bağlı değil, sorun yaşama riskiniz hep var. Ayrıca ne kadar çok para verirseniz sorun çıktığında o kadar fazla üzülüyorsunuz onu da ekleyim.

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #60 : Ocak 09, 2013, 01:33:34 ÖS »
"server error" vermişti tekrar denedim çift dikiş oldu yukarıdaki yazı için kusura bakmayın...

sengsm

  • İleti: 57
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #61 : Ocak 09, 2013, 01:39:51 ÖS »
şu an kendi kullandığım 2.4 aracımda pirins vsi 2  kit montajı yapılı şu an içinde sorun yaşamıyorum ve 36 derecede lpg ye geçiyor sorun yaşanmazmı yaşanabilir tabiki bunun garantisi yok sonuçta araca dışardan müdahale ediyoruz lpg montajlayarak eğer benzin ucuz olsaydı muhtemelen bizde yönelmezdik hatta ben aracıma 10 litre benzin ile binebilseydim gene lpg montajlamazdım
fakat buradaki konuda arkadaş 2 tane seçenek sunmuş ikisininde fiyatı aşşağı yukarı aynı bunlardan hangisi demiş pirins mi brc mi  ? eğer buna cevap verecek olursam tabiki pirins bu konudaki sorulan soruya cevabım muhtemelen lpg işi ile biraz haşır neşir olan herkesin ortak vereceği cevap
soru şöyle olsa idi eğer nasıl lpg kiti takmalıyım şeklinde olsaydı ve cevabı bana kalsa idi obd li bir markanın kitini taktırırdım atiker lovato vs.. şeklinde

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #62 : Ocak 10, 2013, 07:18:19 ÖÖ »
şu an kendi kullandığım 2.4 aracımda pirins vsi 2  kit montajı yapılı şu an içinde sorun yaşamıyorum ve 36 derecede lpg ye geçiyor sorun yaşanmazmı yaşanabilir tabiki bunun garantisi yok sonuçta araca dışardan müdahale ediyoruz lpg montajlayarak eğer benzin ucuz olsaydı muhtemelen bizde yönelmezdik hatta ben aracıma 10 litre benzin ile binebilseydim gene lpg montajlamazdım
fakat buradaki konuda arkadaş 2 tane seçenek sunmuş ikisininde fiyatı aşşağı yukarı aynı bunlardan hangisi demiş pirins mi brc mi  ? eğer buna cevap verecek olursam tabiki pirins bu konudaki sorulan soruya cevabım muhtemelen lpg işi ile biraz haşır neşir olan herkesin ortak vereceği cevap
soru şöyle olsa idi eğer nasıl lpg kiti takmalıyım şeklinde olsaydı ve cevabı bana kalsa idi obd li bir markanın kitini taktırırdım atiker lovato vs.. şeklinde

+10000

prinsin geçiş sıcaklığına kalibrasyon izin vermiyor diye bir şey yok efendim ,istenilen sıcaklıkta geçiş sağlanılabilir .fakat lpg yapısal özelliği ve lpg nin 35 derece tam olarak yoğunlaştığını unutmamak lazım istenilen ölçüde yogunlaşmamış lpg yakıtı ve performansı ciddi anlada etkileyecektir .

bir çok ürünün regülatör gövdesi ve aksamı (nerdeyse prins dışında hepsi) pik malzemeden yani hemen ısınınmayan ve ısındıktan sonra hemen soğuyan bir yapıya sahip fakat prins regülatörü  Siyah anodize alüminyumdan imal edildiği için çabuk ısınır ve geç soğur efendim .

selamlar

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #63 : Ocak 10, 2013, 07:44:12 ÖÖ »
şu an kendi kullandığım 2.4 aracımda pirins vsi 2  kit montajı yapılı şu an içinde sorun yaşamıyorum ve 36 derecede lpg ye geçiyor sorun yaşanmazmı yaşanabilir tabiki bunun garantisi yok sonuçta araca dışardan müdahale ediyoruz lpg montajlayarak eğer benzin ucuz olsaydı muhtemelen bizde yönelmezdik hatta ben aracıma 10 litre benzin ile binebilseydim gene lpg montajlamazdım
fakat buradaki konuda arkadaş 2 tane seçenek sunmuş ikisininde fiyatı aşşağı yukarı aynı bunlardan hangisi demiş pirins mi brc mi  ? eğer buna cevap verecek olursam tabiki pirins bu konudaki sorulan soruya cevabım muhtemelen lpg işi ile biraz haşır neşir olan herkesin ortak vereceği cevap
soru şöyle olsa idi eğer nasıl lpg kiti takmalıyım şeklinde olsaydı ve cevabı bana kalsa idi obd li bir markanın kitini taktırırdım atiker lovato vs.. şeklinde

+10000

prinsin geçiş sıcaklığına kalibrasyon izin vermiyor diye bir şey yok efendim ,istenilen sıcaklıkta geçiş sağlanılabilir .fakat lpg yapısal özelliği ve lpg nin 35 derece tam olarak yoğunlaştığını unutmamak lazım istenilen ölçüde yogunlaşmamış lpg yakıtı ve performansı ciddi anlada etkileyecektir .

bir çok ürünün regülatör gövdesi ve aksamı (nerdeyse prins dışında hepsi) pik malzemeden yani hemen ısınınmayan ve ısındıktan sonra hemen soğuyan bir yapıya sahip fakat prins regülatörü  Siyah anodize alüminyumdan imal edildiği için çabuk ısınır ve geç soğur efendim .

selamlar

Siz VSI-2'den bahsediyorsunuz, sanırım benimki VSI-1'di.

İki farklı serviste geçiş sıcaklığını 30 dereceye düşürtmeye çalıştım ikisinde de sıcaklık şu derecenin altında olamaz diyerek uyarı verdi, düşürmedi ve 40 derecenin üstünde bir rakamdı.

sengsm

  • İleti: 57
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #64 : Ocak 15, 2013, 05:49:05 ÖS »
şu an kendi kullandığım 2.4 aracımda pirins vsi 2  kit montajı yapılı şu an içinde sorun yaşamıyorum ve 36 derecede lpg ye geçiyor sorun yaşanmazmı yaşanabilir tabiki bunun garantisi yok sonuçta araca dışardan müdahale ediyoruz lpg montajlayarak eğer benzin ucuz olsaydı muhtemelen bizde yönelmezdik hatta ben aracıma 10 litre benzin ile binebilseydim gene lpg montajlamazdım
fakat buradaki konuda arkadaş 2 tane seçenek sunmuş ikisininde fiyatı aşşağı yukarı aynı bunlardan hangisi demiş pirins mi brc mi  ? eğer buna cevap verecek olursam tabiki pirins bu konudaki sorulan soruya cevabım muhtemelen lpg işi ile biraz haşır neşir olan herkesin ortak vereceği cevap
soru şöyle olsa idi eğer nasıl lpg kiti takmalıyım şeklinde olsaydı ve cevabı bana kalsa idi obd li bir markanın kitini taktırırdım atiker lovato vs.. şeklinde

+10000

prinsin geçiş sıcaklığına kalibrasyon izin vermiyor diye bir şey yok efendim ,istenilen sıcaklıkta geçiş sağlanılabilir .fakat lpg yapısal özelliği ve lpg nin 35 derece tam olarak yoğunlaştığını unutmamak lazım istenilen ölçüde yogunlaşmamış lpg yakıtı ve performansı ciddi anlada etkileyecektir .

bir çok ürünün regülatör gövdesi ve aksamı (nerdeyse prins dışında hepsi) pik malzemeden yani hemen ısınınmayan ve ısındıktan sonra hemen soğuyan bir yapıya sahip fakat prins regülatörü  Siyah anodize alüminyumdan imal edildiği için çabuk ısınır ve geç soğur efendim .

selamlar

Siz VSI-2'den bahsediyorsunuz, sanırım benimki VSI-1'di.

İki farklı serviste geçiş sıcaklığını 30 dereceye düşürtmeye çalıştım ikisinde de sıcaklık şu derecenin altında olamaz diyerek uyarı verdi, düşürmedi ve 40 derecenin üstünde bir rakamdı.
aracınızın geçiş sıcaklığını 30 dereceye düşürmeyin zaten bu çok anlamlı olmaz ve muhtemelende ciddi problemler açabilir motorunuzda

ben lpg sistemimden memnunum 42 litrelik lpg tüketimime 2,5 litre benzin tüketiyorum kış ortamında yani şu anda 30 tl benzin aldığmda 3 depo lpg ile yetiyor bana yazın bu dahada azalacak hem sistemin erken lpg ye geçmesi 36 derece de hemde aracın motorunun çabuk ısınmaya müsait olması güzel bir kombinasyon çıkartıyor ortaya lpg işinde benim için ölçü şu aracımın motorunun lpg sistemlerine uygun olması ve o motora en uygun lpg kiti

direkt enjeksiyonlu bir aracım olsa idi  ( tsi gdi vs.. ) kesinlikle lpg montajlamazdım herkesin araç kriterleri farklı örneğin ben yarı otomatik şanzımanları sevmiyorum tam otomatik dizel arabalardada alınabilecek arabalar 50000 tl den başlıyor yada hyndai i30 acsent tarzı tam otomatikler var onlarda yakıt canavarı arkadaşımın 2008 1.6 crdi otm i30 aracı var şehir içi 9 litre tüketiyor çocuk kafayı yemek üzere ben ise güncel rakamlarla 35 krş a geziyorum

doğru araç doğru lpg sistemi sorunsuz kullanım ve ekonomi yi getirirken yanlış lpg kiti ve yanlış araç adamı hayattan soğutur ben kullandığım araçların çoğunluğu lpg li oldu ve montajını kendi yaptırdıklarımda en ufak problem yaşamadım

bu memlekette benzin 3,60 tl ye kadar hiç bir arabama lpg montajlamadım fakat 4.70 tl olduğu şu ortamda artık benzinle binip bunun da ortalama 2,70 tlsini vergi olarak ödemek bana ağır geliyor
« Son Düzenleme: Ocak 15, 2013, 05:50:04 ÖS Gönderen: sengsm »

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #65 : Ocak 17, 2013, 01:26:02 ÖS »
Arkadaşlar açık ve samimi görüşlerinizi bekliyorum artı ve eksileriyle avantaj dezavantaj vs garanti kapsamında(3yıl)brcmi yoksa servis garantisi olmayan prinsi mi tercih etmeli görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi yazarsanız sizinde tecrübelerinizle dogru karar verecegimi temenni ediyorum

3 yıl garanti kapsamlı brc 2350 tl
prins te asagı yukarı aynı fiyat

Konu biraz dağılmış ama ne yaptınız taktırdınız mı birini?

Onurgulay

  • İleti: 5
Ynt: Honda garantili brc mi yoksa prins silverline mı
« Yanıtla #66 : Haziran 12, 2013, 12:13:10 ÖS »
Arkadaşlar Merhabalar,

Civic 2012 Premium OV kullanıyorum. Aracımı çok agresif kullanmıyorum genellikle şehir içinde kullanıyorum, şuanda ortalama 7,6 LT yakıt yüketimi var.
Prins LPG taktırmayı düşünüyorum. Ancak Prins'in slivirline ve vsi 2 modelleri var. Burada görüştüğüm usta vsi 2'nin çok büyük hacimli motorlar için uygun olduğunu ve civic'e bunu takmanın gereksiz maliyet olduğunu söyledi. İkisi arasında 550 TL oynuyor. Bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz? Hangi model civic için daha uygun olur.

Şimdiden teşekkürler,