Gönderen Konu: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?  (Okunma sayısı 2186 defa)

yigitd88

  • İleti: 37
HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« : Şubat 11, 2014, 11:54:29 ÖÖ »
2010 MODEL CİVİC 1.6 43.000 KM ŞUANDA MALUM PENZİN FİYATLARIN ARTMASINDAN DOLAYI LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM TAVSİYE EDERMİSİNİZ VE HANGİ MARKA LPG TAKTIRMALIYIM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER.



hangover

  • İleti: 1111
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #1 : Şubat 11, 2014, 11:58:40 ÖÖ »
hocam yanlış anlamayın konu açmak en doğal hakkınızdır ama ! forum içinde zaten buna benzer 100e yakın konu var belki daha fazla. arama kısmından aratıp bulabilir  istediğiniz cevaplara daha kısa zamanda ulaşmış olursunuz. keyifli forumlar.

yigitd88

  • İleti: 37
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #2 : Şubat 11, 2014, 12:00:29 ÖS »
HAKLISINIZ EVET AMA ARDIĞIM CVP ORADA BULAMADIM GÖRDÜKLERİMDE KUSURA BAKMAYIN FİKRİNİZ VARSA SİZDE YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRM

hangover

  • İleti: 1111
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #3 : Şubat 11, 2014, 12:16:04 ÖS »
hocam  2 adet vtec2 1 adet fd6 1 adet 2.4 accord da atikerin sistemi takılı. herhangi bir sorun uyumsuzluk arıza lambası yakması yaşanmadı. fiyat / perdormans açısından ideal bir kittir.  lpg kitinde en önemli unsur montaj aşamasıdır. işinin ehli bir usta olmazsa olmazlardandır. 

marka takıntınız var ise brc prins vs de taktırabilirsiniz. ama tekrar ediyorum montajı doğru yapılmayan bir kit isterse altından olsun sizi üzer pişman eder.

yakıt konusuna gelince. lpg geçen aydaki gibi 3.00 tl civarında seyrederken ve havalar çok soğuk olduğu müddetçe benzinle arasında bir fark olmuyor. gaz ucuzladı havalar ısınmaya başladı evet ozaman tasarruf etmiş olursunuz.  yılda 8-10.000 km nin altında yol yapıyosanız ben yine gerek görmüyorum lpg olayını.

normal tüp ile simit tüp arasındaki artı eksilerde şu şekilde. simit tüp taktırırsanız stepne bagaj içinde ordan oraya savrularak dolaşıcak. bigün canınıza tak dicek yıllardır lastikmi patladı da gezdiriyorum deyip garajınıza atıcaksınız. o hafta içinde lastiğiniz patlar . tecrübeyle sabit.  normal kazan taktırırsanızda bagaj bayağı bir daralmakta. hb bir araçtan farkı kalmıyor.

yigitd88

  • İleti: 37
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #4 : Şubat 11, 2014, 01:15:08 ÖS »
HOCAM BEN ŞUANDA BEN 50lt BENZİNLE KIŞ ŞARTLARINDA 380KM YAPIYORUM.YILDA ÇOK FAZLA KM YAPMIYORUM ASLINDA 7.000 FALAN OLUYOR EN FAZLA.AMA BENZİN PAHALI OLDUĞU OLDUĞU İÇİN RAHAT KULLANAMIYOSUN TABİKİ

Mete57

  • İleti: 7
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #5 : Şubat 20, 2014, 08:06:45 ÖS »
50 lt benzinle 380 km iyimiş :)
« Son Düzenleme: Şubat 20, 2014, 08:09:34 ÖS Gönderen: Mete57 »

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #6 : Şubat 20, 2014, 09:22:43 ÖS »
HOCAM BEN ŞUANDA BEN 50lt BENZİNLE KIŞ ŞARTLARINDA 380KM YAPIYORUM.YILDA ÇOK FAZLA KM YAPMIYORUM ASLINDA 7.000 FALAN OLUYOR EN FAZLA.AMA BENZİN PAHALI OLDUĞU OLDUĞU İÇİN RAHAT KULLANAMIYOSUN TABİKİ
100 tl lpg ile 356 km hemde şehiriçi   ATİKER SAFEFAST OBDII

guneslen

  • guneslen
  • İleti: 134
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #7 : Şubat 20, 2014, 10:09:05 ÖS »
50lt benzinle 380km konusunda bir yanlışlık olmasın

erzincalı_24

  • İleti: 131
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #8 : Şubat 20, 2014, 11:01:51 ÖS »
50lt benzinle 380km konusunda bir yanlışlık olmasın

Aynen bende ona takıldım.50 litre benzinile 380 km yol yapmak.Civicden bahsediyorsak mümkün değil gibi geliyor bana :D
Bende 1.6 ies var onla kıyaslıyorumda..Arkadaşın dediği gibi bi yanlışlık var sanırım.

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #9 : Şubat 21, 2014, 12:05:04 ÖÖ »
50lt benzinle 380km konusunda bir yanlışlık olmasın

Aynen bende ona takıldım.50 litre benzinile 380 km yol yapmak.Civicden bahsediyorsak mümkün değil gibi geliyor bana :D
Bende 1.6 ies var onla kıyaslıyorumda..Arkadaşın dediği gibi bi yanlışlık var sanırım.

50 litre diyor arkadaşlar yanlışlık yok bence ben 50 lt benzin ile 420-440 km arası yapıyorum her 5 depo lpg den sonra bir depo benzinle biniyorum çünkü .. motor sağlığı için

guneslen

  • guneslen
  • İleti: 134
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #10 : Şubat 21, 2014, 09:46:17 ÖÖ »
50lt benzinle 380km konusunda bir yanlışlık olmasın

Aynen bende ona takıldım.50 litre benzinile 380 km yol yapmak.Civicden bahsediyorsak mümkün değil gibi geliyor bana :D
Bende 1.6 ies var onla kıyaslıyorumda..Arkadaşın dediği gibi bi yanlışlık var sanırım.

50 litre diyor arkadaşlar yanlışlık yok bence ben 50 lt benzin ile 420-440 km arası yapıyorum her 5 depo lpg den sonra bir depo benzinle biniyorum çünkü .. motor sağlığı için
50lt benzinle 380km demek kmde yaklaşık 65krs yakiyor demek. bunun icin aracın typer olması lazim. benim aracim 1.8 140hp ekstra olarak sadece hava filtre kiti var yogun şehirici trafikte benzinde 9lt yani yaklaşık 45krs yakiyor. ben bu yuzden şaşırdım. ama araç 65krs yakacak kadar modifiyeliyse zaten lpg takilmamali ;)

diablo paşa

  • İleti: 19
Ynt: HANGİ MARKA LPG ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #11 : Şubat 21, 2014, 10:11:49 ÖÖ »
50lt benzinle 380km konusunda bir yanlışlık olmasın

Aynen bende ona takıldım.50 litre benzinile 380 km yol yapmak.Civicden bahsediyorsak mümkün değil gibi geliyor bana :D
Bende 1.6 ies var onla kıyaslıyorumda..Arkadaşın dediği gibi bi yanlışlık var sanırım.

50 litre diyor arkadaşlar yanlışlık yok bence ben 50 lt benzin ile 420-440 km arası yapıyorum her 5 depo lpg den sonra bir depo benzinle biniyorum çünkü .. motor sağlığı için
50lt benzinle 380km demek kmde yaklaşık 65krs yakiyor demek. bunun icin aracın typer olması lazim. benim aracim 1.8 140hp ekstra olarak sadece hava filtre kiti var yogun şehirici trafikte benzinde 9lt yani yaklaşık 45krs yakiyor. ben bu yuzden şaşırdım. ama araç 65krs yakacak kadar modifiyeliyse zaten lpg takilmamali ;)

Ne takarsanız takın ama bence BRC takmayın. Gidin bir kaç kuruş fazla verin, prins, teleflex takın. landi renzo dahi bence BRC'den iyidir. Ayrıca BRC için buradan fazla destek alamazsınız. Bir haftadır bir konuda yardım istedim. Yanıt yok.