Araç direkt gazda çalıştığı için benzin enjektörleri uzun süre çalışmamaktan zarar görebilir. Emulatör benzin pompasını kesiyorsa pompa ve tüm benzin gidiş-dönüş sistemleri içinde sorun olabilir. Benzinin sübapları soğutma etkisinin ilk çalışma (motor ısınana kadar çalışma) durumu için kayda değer bir farkı olmayacağını düşünmekle birlikte, motor lpg ile gaz fazında beslendiği için ara sıra benzinle çalışmayan araçta benzinin yıkama etkisi olmayacağından bir birikim meydana gelebilir. (Her ne kadar LPG benzin gibi karbon kirliliği yaratmıyor olsada) Ayrıca yazın etkisi olmasa bile kışın düşük ortam sıcaklığında düşük gaz yoğunluğu ile aşırı fakir ilk çalıştırmanında yıpratıcı etkisi olabilir. Mikserden kaynaklanan güç ve verim kaybınıda hesaba katmak gerekir. Düz sistemler ihtiyaç duyulan miktara göre gaz göndermediği, cut-off durumunu değerlendirmediği v.b nedenlerden daha verimsizdir. Sıralı sistemler kadar yakıt tasarrufu sunmazlar. Aracı ara sıra manuel olarak benzinle çalıştırmak yıpranma / çalışmama kaynaklı problemleri bertaraf etse bile hava filtresi kutusu ve manifoltta biriken gazın back-fire nedeni ile patlama ihtimalinden dolayı fiziksel zarar oluşma ithimalini ve uzun vadeli kullanacaksanız getirdiği yakıt tasarrufunuda göz önünde bulundurup sıralı sisteme geçmekte fayda olduğunu düşünüyorum.