Gönderen Konu: Civic HB 1.8 140 HP aracım var.Sanki içinde Fil var. LPG taktırsam sorun olur mu  (Okunma sayısı 5988 defa)

otarge

  • İleti: 23
arkadaşlar.. Aracı bilerek aldım çok yakıyor diye fakat, bütçemi biraz aşmaya başladı. LPG taktırmayı düşünüyorum. Ne dersiniz.? Bu araca yazık olur mu? ya da taktıran arkadaşlar var mı? performans nasıl? Satarken aracımı LPG li diye pozitif mi negatif mi etkiler fiyatı ?




mumble

  • İleti: 7
Arkadaşım 2 ay önce  2008 civic aldım sedan otomatik .. benzinde 500 - 520 kuruş yakıyordu gittim ****** serviste brc taktırdım aracın garantisi bozulmadan...4 bin km yol yaptım....şu an aracım agrasif kullanmazsam 270-290 kuruş arası yakıyor...benim için mükemmel bir rakam....bi düşünsene 100 km yi 52 tl gitmek var  birde 27 tl ye....  yada sana şöyle ifade edeyim  100 tl lik benzinle 200 km zor görüyodum...lpg de ise 75 tl gazla 300 e merdiven dayıyorum...3 günde bi gittiğim benzin istasyonuna 1 haftada bir gider oldum... inşallah psikolojimi anlatabilmişimdir :)

gelelim performansa : düz yollarda hiç birşey anlamazsın ama rampalarda kim ne derse desin araç çekiçten düşüyo...
sana şöyle bi örnek vereyim  geçen ay fethiyedeydim ölüdenizden çıkarken bi dağa tırmanıyosun yaklaşık 3-4 km dik bi yokuş... araç lpg de tam gaz gidiyorum hızım 57*58*59 yavaş yavaş artıyor..aklıma geldi aracı benzine aldım inanmazsın ama bi anda 95 km hıza geldim...hatta yanımda eşim vardı o bile noldu ya dedi...ha bu arada araba full doluydu...en bariz orada anladım farkı... otobandada 200 vurdum lpg yle....

karar senin...

otarge

  • İleti: 23
Süper anlatmışsın MUMBLE. teşekkür ederim.  BRC yi nerde taktırdın ve kaça taktırdın öğrenebilirmiyim. mesaj atarsan ararım seni. 0505 600 3656  teşekkür ederim tekrar ilgin için.

ozN

  • İleti: 1147
kac lira yakıo aracın 1.8 kardes benzinde

otarge

  • İleti: 23
8,6 lt 100 km de

hsncck26

  • İleti: 1705
8,6 lt 100 km de
kardeşim eğer bütçen varsa teleflex ya da prins ten şaşma derim( tabi birde uzun süreli kullanıcaksan )

06FAT68

  • İleti: 2306
Arkadaşım 2 ay önce  2008 civic aldım sedan otomatik .. benzinde 500 - 520 kuruş yakıyordu gittim ****** serviste brc taktırdım aracın garantisi bozulmadan...4 bin km yol yaptım....şu an aracım agrasif kullanmazsam 270-290 kuruş arası yakıyor...benim için mükemmel bir rakam....bi düşünsene 100 km yi 52 tl gitmek var  birde 27 tl ye....  yada sana şöyle ifade edeyim  100 tl lik benzinle 200 km zor görüyodum...lpg de ise 75 tl gazla 300 e merdiven dayıyorum...3 günde bi gittiğim benzin istasyonuna 1 haftada bir gider oldum... inşallah psikolojimi anlatabilmişimdir :)

gelelim performansa : düz yollarda hiç birşey anlamazsın ama rampalarda kim ne derse desin araç çekiçten düşüyo...
sana şöyle bi örnek vereyim  geçen ay fethiyedeydim ölüdenizden çıkarken bi dağa tırmanıyosun yaklaşık 3-4 km dik bi yokuş... araç lpg de tam gaz gidiyorum hızım 57*58*59 yavaş yavaş artıyor..aklıma geldi aracı benzine aldım inanmazsın ama bi anda 95 km hıza geldim...hatta yanımda eşim vardı o bile noldu ya dedi...ha bu arada araba full doluydu...en bariz orada anladım farkı... otobandada 200 vurdum lpg yle....

karar senin...

sen çok yakıyomuşsun usta ya ben 2,4 accordla ş.içi o değerleri yakalayamıyorum 260da kalıyo ve tamamen agresif kullanımla 47litre lpg ile ş.içi 380-400km arası

emrejan

  • İleti: 15
dostum selamlar;

aynı araçtan bende de var muzdarip olduğun yakıt sorunu benim de çok canımı sıkıyordu.
En sonunda canıma tak etti ve gidip LPG taktırdım. KitMTM taktırdım.
Şu an arabayla 2000 km yi devirmiş bulunuyorum sana artı ve eksilerinden bahsediyim bizim araçlardaki:

- Öncelik olarak KitMTM taktırmaktan çok çok mutluyum bir kere taktım sonra ne ayar ne başka birşey hiç tık demedi 2000 km de , motor arıza ışığı da yanmadı ve LPG tüketimi de gayet iyi
- Yakıtım 0.26 kuruş şehir içi kullanımda ( istanbulda yaşıyorum ve hergün 10km lik bol trafikli bir yoldan işe gidip geliyorum ). sakin bir şehir içi kullanımda 0.22 kuruşa kadar düşürdüm yakıtı ama ultra dikkat istiyor =)
- Ankara - İstanbul uzun yol yaptım araçla şehirlerarası tüketim 0.14 kuruş'du yani bu değer de süper
- Otobanda hızı 200 yaptım yokuş aşağıya benzin lpg arasında hız açısından fark olmadı
- Birazcık yokuşlarda zorlanıyor, fakat o da çok rahatsız edici değil çok sıkışırsam basıyorum geçiyorum benzine.
- Prins, Teleflex güzel markalar ama öyle çok çok da şey farkettirmiyorlar, Önemli olan montajı yapan usta ve verdikleri garanti. Yani bence prins e hele hele teleflex e o kadar para verme derim.
- Bizim arabaların stepne boşluğu ufak olduğu için 35 LT lik depo takabiliyorlar bu da 28 - 30 lt gaz alıyor. Uzun yolda sık sık durmak zorunda kalıyorsun =)
- Aracın 8.6 yakıyorsa tahmini olarak sen de 25 kuruşluk değerleri yakalayacaksındır.
- Garanti bozuluyor diye de üzülme. Beni en çok üzen konu oydu ama 3 yıldır bu aracı kullanıyorum garanti bana kardan çok zarar getirdi  sürekli servise götürmekten. En son servisin yapmaya çalıştığı numaralardan dolayı ( dingil yamulmuş komple değiştirmeye kalktılar 8000 TL fiyat çektiler, dışarda işinin ehli bir ustaya 200 TL ye düzelttim ) iyice sinirim bozulup garanti maranti dinlemedim taktırdım LPG yi.
- En güzeli herşeyin ötesinde kafanın rahat olması, artık gaza basarken ya da arabaya binerken bir gerginlik olmayacak üzerinde, sonuçta bu arabaları performanslı kullanmak falan için alıyoruz. Ben deviri 2000 de tutmaya kasıcam, benzin yakmasın diye gaza dokunmuycam yapıcaksak bu arabayı kullanmanın hiç bir anlamı yok. O suspansiyonlara katlanmak bile acı verir yarı fiyatına gider yumuşak ve az yakan bir araba alırsın.

IGDIR

  • İleti: 333
Slm öncelikle şunu belirteyim bu aracın son sahibi olma gibi bir ihtimaliniz yok yani ömür boyu sizde kalmayacak tabi takacaksın LPG yi keyfine bakacan  kafan rahat olucak sorun etme bende 2005 es var 25/08/2011 tarihinde atiker taktırdım 990 tl  3 ay ertelemeli son sistem enjektör sesini duymuyorsun bile abimim arabasında brc var sanki dizel araba mübarak ama atikerde o sesi duymuyorsun ben memnunum fazla para ödemene gerek yok zaten amaç burada zaten tasarruf sistem aynı malzeme kalitesi şimdi diyen arkadaşlar olucak evet vardır ama sistem aynı ben size atiker öneririm adım başı servis var

pinqes

  • İleti: 12
sadece sorunuza cevap vereyim : aracınızın içindeki fil LPG ile beslenir bir sıkıntı yapmaz... yani aracın benzin tüketim verileri fabrika verilerinin çok üstünde ise iki yerde sıkıntı vardır 1. gaz pedalına basan ayak çok ağırdır. 2. o gaz pedalının ötesinde bir ton sıkıntı vardır...

artık duruma göre hareket . . . 

ama LPG siz araba gereksiz araba diye bir deyim var biizm buralarda... o yüzden, gaz la gel.

air-force

  • İleti: 98
bende 2009 modeli var şu an lpg pompa fiyatı 2.47 ve aracım şehir içi klima açık 330 kurus yakıyr.yaşadıgım şehir antalya bu arada onuda göz önüne koyun sıcaktan dolayı eğer klima kapalı olursa 280-290 kurusa dusuyor kurban bayramında eskişehire gideceğim o zaman uzun yol sarfiyatınıda yazarım!!
bu arada plg kitim tabii ki de PRİNS =))) GERCEKTEN HAKKINI VERIYOR

otarge

  • İleti: 23
arkadaşlar herkese çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için..yeni doğan bebeğim var, sizlere geç dönebildim.

Aracımı bebek malzemelerin çokluğundan dolayı SATIYORUM. Daha geniş bir aile aracına ihtiyacım var.

#58649912  sahi**nden sitesindeki ilan no.. takip edebilirsiniz.