ATIKER . araç arkadaşımın .22 krş yakıyor. tabi kullanmadan kullanmaya fark eder ama memnun oldugunu soyler hep.
BRC mi inanın üzerinde takılı halde almasaydım, kesinlikle taktırmazdım. Soru sorarsın yanıt yok, ayar ne olmalı dersin yanıt yok, ne yapacağım dersin yine yanıt yok. Bu durum normal mi dersin o da yok. Hangisi taktırayım dersin hemen "BRC" sesi gelir bi yerden. Gidin kardeşim teleflex, prins yada en azından kitMTM taktırın (gerçi o da BRC menşeili imiş ama en azından enjektörler orjinal) BRC ile uğraşmayın. Araç OBD bilgileri 7 en fazla 8 litre gösteriyor. Bizim paşa 11-12 litre yakıyor. Bizim Kombi gibi, ne yaparsan yap ısıl gücü neyse altında yakamıyorsun. Yol düz, ışık yok. Araç şöyle bir saat rölantide kalsa kesin depoyu bitirir. Size örnek vereyim, daha önce Hondam'la 38 saat kar altında kaldım yarıya kadar örtülü, pencereden çıkıyordum dışarıya o kadar. teleflex lpg vardı üstünde depoyu fullemiştim, hiç stop etmeden kaldım gündüz ve gece ayazında, en ufak bir sorun yaşatmadı bana ve haretketimden 10-15 km sonra bitti ki aldığım yerden de bir 50km yolum vardı. 215 yaptım banamısın demedi. geçmedi LPG'ye. Buna güvenemiyorum. Üstüne sağolsun bu siteye müdavim BRC'liler de çok yardımsever.
Bu arada ekonomi olsun diye ilk önce Atiker taktırmıştım, şimdi nasıl bilemem ama teleflex ile 215 basan araç, nasıl bir yapmışlarsa 130-140ı geçmiyordu sanki redline'ı bu hızlara sabitlemişler. Gittim söktürdüm. 1000 liraydı ozaman ben gittim 2000liraya teleflex taktırdım. bulsaydım Prins de taktırırdım. Belki Atiker'in yeni OBD'lileri iyidir. Eğer aracın 12-13 litre yakıyorsa BRC sabittir %20 fazla yakar. bunu da BRC'de gördüm sadece. ne Teleflex, ne de daha sonra kullandığım Landi renzo'da bu oranlar yoktu.
Ha bu arada sattığım her iki araçta biri civic 2004 (teleflex), biri colt (landi renzo) dinamo testlerinde 2-3'er beygir fazla çıkmıştı:)
karar sizin üstadım... tavsiyem ya kaliteli bir kit ya da OBD'li bir kit.