Gönderen Konu: PRINS VSI-2 MONTAJI  (Okunma sayısı 18160 defa)

davyjones24

  • İleti: 987
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #25 : Mart 11, 2012, 03:59:47 ÖS »
hayırlı olsun teleflex GFI sordunuzmu...fiyat olarakta uygun...LPG sistemlerinde emme manifolduna bir hortum takılır ve hortumun ucunda LPG enjektörü olur. Oysa GFI' de aynı benzin enjektörleri gibi LPG enjektörleri manifolda gömülür.
Bu Sayede;
Performans ve güç kaybı olmaz.
LPG enjektörlerinin direkt takılması için manifold söküldüğünden yanma odasına çapak kaçma riski yok edilir. GFI, manifold sökülmeden yapılan montajlara müsaade etmez.
LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden olan yakıt tasarrufu bu sayede en üst düzeyde elde edilir. Yakıtın yanma odasına en yakında püskürtüldüğü tek sistem GFI'dir.
Motor kaputunu açtığınızda LPG montajı ile ilgili enjektör ve tesisat görüntüsü fark edilmez.
GFI montaj sonrası programlanırken, motor soğukken ayar başlar. Su ısınıp termostat açana kadar ayar devam eder. Araç hem boştayken hemde vitesteyken çeşitli devirlerde ayarlar devam eder. Araç yüke bindirilerek ayrı bir ayar daha yapılır.
Bu sayede;
 
Sabah çalışma zorluğu asla yaşanmaz.
Yüksek devirlerde benzine geçme olmaz.
Motor arıza lambası yanmaz.
Aracın düşük devirlerde toparlaması sorunsuz olur.



davyjones24

  • İleti: 987
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #26 : Mart 11, 2012, 04:00:33 ÖS »
VE TELEFLEX GFI doğal gaz uyumlu...

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #27 : Mart 11, 2012, 05:47:46 ÖS »
http://img338.imageshack.us/img338/8914/fotoraf0289.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/3062/fotoraf0292.jpg
anormal bi durum.. böyle bir görüntü olamas. benim aracım brc taktırdım 50.000 km yol gittim şu ana kadar. hala ilk günkü gibi. o kadar para verip prins taktıracağınıza 1.600 tl brc takılıyordu. bence honda icin brc daha uyumlu.

rajoca

  • İleti: 270
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #28 : Mart 12, 2012, 03:26:52 ÖS »
http://img338.imageshack.us/img338/8914/fotoraf0289.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/3062/fotoraf0292.jpg
anormal bi durum.. böyle bir görüntü olamas. benim aracım brc taktırdım 50.000 km yol gittim şu ana kadar. hala ilk günkü gibi. o kadar para verip prins taktıracağınıza 1.600 tl brc takılıyordu. bence honda icin brc daha uyumlu.

aslında ayrıntılı incelediğimde orada bulunan plastık parçayı biraz daha sağa monte etmelerinden kaynaklı bir görüntü olduğunu tespit ettim yani tekrar ayarlanabilir ancak bu çok zor görünen bir yerde yer aldığı için çok ta önemli olmadığını düşünüyorum, bunlar dışında prins vsı 2 gerçektende araçta kendini hiç belli etmiyor hızlanmalar olsun rolantide olsun enjektör sesi olsun hiçbir şey farkedilmiyor tıpkı benzinli gibi, ayrıca en önemli özelliğinden biride valve care gibi araçlarımızın sübaplarını koruma şansımızın olması , 400 binde prins vsı valve careli honda civic sedan ticari taksi gördüm halen sorun yaşamamış,ayar yapıldıktan sonrada arıza lambam hiç yanmadı , yani şu an gayet memnunum :-)

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #29 : Mart 12, 2012, 09:34:18 ÖS »
Ben Prins'ten şikayet eden hiç duymadım, ilk 1000 km belki bazı sorunlar çıkar, ki sizde çıkmış arıza lambası yanmış. O problemler de giderildikten sonra araç benzinli mi gazlı mı fark bile edilmesi mümkün değil. Güle güle kullanın.

Ne kadar çok gezerseniz, o kadar çabuk amorti edersiniz. :D

Malum Prinsi amorti etmek baya uzun sürüyor. Km başına 15 kuruş kar etseniz, yaklaşık 20 bin km amortisman kilometresi gideceksiniz.

20 bin km'den sonra kar hanesi dönmeye başlayacak. Dizel ile mukayese edince oldukça iyi bir rakam.
« Son Düzenleme: Mart 12, 2012, 09:35:11 ÖS Gönderen: carousal »

fatih2695

  • İleti: 29
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #30 : Nisan 27, 2012, 11:15:01 ÖÖ »
Arkadaşlar ben 2007 model otomatik vites Honda civic aldım. Aranıza yeni katıldım.
Ben ilk defa honda gibi pahalı ve güzel bi araba aldım. Yalnız benzinle kullanımına artık gücüm yetmiyor. Her ne kadar LPG taktırmak istemesem de  mecbur kaldım. Böyle bir arabaya uyum sağlayacak güzel kaliteli bir tüp taktırmak istiyorum. Biraz araştırdım ama kararsız kaldım. Prins, Teleflex yada BRC gibi bir markayı düşünüyorum. Teleflex'e gittim biraz forumlardan araştırdım ama bazı memnuniyetsizlikler okudum; prins taktıranlar genelde memnun herhalde
Ben Ankara da yaşıyorum. Acaba burada prins taktıran var mı, ayrıca herhangi bir sıkıntı şikayetiniz var mı, Vites geçişlerinde sıkıntı oluyormu? bide kesici nedir acaba yorumlarda kesicilerden bahsediyorlar ve yüksek devirlerde benzine geçme hakkında bilginiz varmı? yada diğer markalar hakkında önerilerinizi var mı
Aracına LPG takttıranlar servisi ve ücret konusunda bilgilendirebilir mi
Yardımlarınızı bekliyorum.. Herkese teşekkürler

mehmetgürbüz

  • Hadimül Haremeyn
  • İleti: 129
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #31 : Nisan 28, 2012, 12:55:00 ÖÖ »
Arkadaşlar dün aracımı sabah 09.00 da bıraktım (aslında bırakmadım sayılır bi öğlen 11-15 saatleri arası ayrıldım ordan  :kurba)akşam 20.00 da aracımın işlemleri bitmişti, şaşmazda özbek opel servisi(ahmet özbek) prins bayiinde montaj yapıldı(reklama girer diye yazmayacaktım ama bu seferde lpg dönüşümü yaptırmak isteyen arkadaşlara en ufak fikir edinmelerini sağlayamamış olacağız,işçilikleri temiz özenli gibi geldi bana ama şunuda belirteyim bu işlerden pek anlamam bu güne dek aracım honda servisi dışına çıkmamıştı yani bu şahsi düşüncem), aracı bu sabahta kullandım ilk izlenimlerim;
-arıza lambası hiç yanmadı
-rolantide titreme yok
-enjektör sesi fark edilmiyor aracım benzinde çalışır gibi
-5-6 bin devirlere çıkıp hızlandım aracın ivmelenmesi eskisi gibi
-ben çok ince detaylara dikkat ederim aracı çalıştırdığımda lpg devreye girerken çok hafif titrer gibi oluyor (ama bunu araç dururken içinde pür dikkat aracın motor sesini dinleyerek fark ettim   :kurba >%6rol yoksa sürüş esnasında fark edilmiyor  :kiskis)
-yokuş henüz fazla yol yapmadığımdan tam test ettim diyemem ama bu sabah saat 5 civarı eskişehir yolu kızılay istikameti ODTÜ kavşağa yaklaşırken sanırım bir süre rampa çıkıyorsunuz orada 5.viteste 80-90 km aralığında çıktım 4 e düşme gereği duymadım aynı eskiden olduğu gibi geldi tırmanış  >=ok

tabi arkadaşlar bu yazdıklarım ilk bakış,yani daha bu montaj yada kit için süper montaj harika durmayın koşun yaptırın falan gibi tabirler kullanmak çok saçma olur daha uzun süreli test etmek lazım , zamanla herhangi bir sorun yaşarsam belirteceğim (kimileri falanca kiti taktırdım filanca usta taktı süper oldu benzinden bile iyi oldu falan gibi daha takıldığının ertesi günü yorumlar yazıyor bence bu memleketimizde çok sık rastlanan kendi malını övme zihniyetidir >%Sakin bende bundan nefret ederim . belirtmek istedim saygılar :emo)

fotoları eklemeye çalışayım

Prinsin Ankara distiribitörlüğünün 7/24 hizmet numarasında Ufuk Taşkesen beyle epey bir sohbet ettik. Bana Valve care sistemini taktır dedi ama görüştüğüm LPG servisçileri ve Tunalı Teleflex GFİ sşsteminden serdar bey taktırmana gerek yok dedi. Çünkü Honda Civic sübapları Magnezyum alaşımlı değil dedi. Chevrolet Cruse , Nissan Quasqai ve bir kaç daha model söyledi. Bunlarda Magnezyum sübaplar olduğundan Valve care sistemine gerek var. Serdar beyin taktır demesi muhtemelen satışı arttırmak maksatlı.

Ondan Prins taktırırsam muhattabımı sordum kendisi ve sinan beyi söyledi. Ankarada tek bir isim istedim isim vermek istemedi. Özbek opel ile ilgili işlerin sağlam olduğunu belirttti. Ancak memduh usta ve turkuaz mühendislikle ilgili prins taktıran arkadaşların görüşlerini yazsınlar

fatih2695

  • İleti: 29
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #32 : Nisan 30, 2012, 09:23:01 ÖÖ »
Acaba fiyat olarak kaç liraya takıyorlar
Bir de özbek servisi genelde iyi yorumlar yapılmış ben de orayı düşünüyorum
valve care diye bir şey var sanırım sübap kapaklarının yağlanmasi için takıyorlar ama sanırım 500 TL gibi bir faiyatı var siz bunu taktırdınız mı

fatih2695

  • İleti: 29
Ynt: PRINS VSI-2 MONTAJI
« Yanıtla #33 : Nisan 30, 2012, 09:24:46 ÖÖ »
Acaba fiyat olarak kaç liraya takıyorlar
Bir de özbek servisi genelde iyi yorumlar yapılmış ben de orayı düşünüyorum
valve care diye bir şey var sanırım sübap kapaklarının yağlanmasi için takıyorlar ama sanırım 500 TL gibi bir faiyatı var siz bunu taktırdınız mı