Gönderen Konu: arabadaki tekleme  (Okunma sayısı 3405 defa)

by_etiket_06

  • İleti: 211
arabadaki tekleme
« : Şubat 18, 2010, 09:04:09 ÖÖ »
s.a. arkadaşlar bundan bi 8 ay kadar önce tomasetto die bi lpg taktırdm italyanmş benim sorunum şu araba bazen tüpde su motoru gibi çalışıyo titriyo ve gaz yemiyoo bi kaç kez servisine gittm ve enjektör temizlediler filtreleri deiştirdiler fakat titreme kesildi tekleme hala kesilmedi şehir içi problem yok fakat uzunda belli ediyo şimdiden yardmlarınz için tşkr



by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #1 : Şubat 18, 2010, 09:07:27 ÖÖ »
araç 2000 1.6 ies yazmayı unutmşm :)

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #2 : Şubat 18, 2010, 11:17:00 ÖÖ »
yakıtınız nasıl acaba hem lpg yi aldığınız yere dikkat edin birde aracınız km de ne kadar yakıyor bu bilgileride yazarmısınız...

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #3 : Şubat 18, 2010, 11:21:46 ÖÖ »
Ateşleme sistemini kontrol ettir.

by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #4 : Mart 05, 2010, 11:00:59 ÖÖ »
araç ş.içi 127 krş yakıyo bu anormal aceba diyorumm benzin karıştırıyo olabilirmi ? hani benzinde çabuk bitiyo. boğuluyo gibi araba sanki

murdogan

  • İleti: 181
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #5 : Mart 06, 2010, 01:01:09 ÖS »
eski arabamda da sürekli bir tekleme oluyordu uzun uğraşlar sonunda bayağı para harcadıktan sonra artık bakılacak yer kalmadığında sorunun nerden kaynaklandığını bulmuşlardı.endüksiyon bobininin modülünden kaynaklanıyormuş.yalnız bu olay benzinde değil sadece lpgde yaptı.tekleme sonucu stop ettiğinde ise ne lpg de ne benzinde çalışmıyordu.

by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #6 : Mart 06, 2010, 06:10:10 ÖS »
kardşm bu endüksiyon bobini dediğin sanırım distribütör kapağıı bugün gittm ustaya oda buji bujikablosu ve imkanın varsa kapağı deiştir dedi yanlz buji deişti fakat yine aynıı servise kablo sordumm 405 tl dediler yan sanaiside 6 ay gitmezmiş ne halt edecm bilmiyorum

geberik1071

  • İleti: 12
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #7 : Mart 06, 2010, 06:52:36 ÖS »
kardeşim aynı sorun bende de vardı bugün hallettim.sibop ayarı yapıldı arabaya düzeldi ama bu sorun daha sonra tekrer karşına çıkabilir çünü yan sanayi kablolar kuvvetli gelen elektiriği kaldırmıyo orjinal buji kablosu takacaksın ve sibop ayarı yapacaksın %90 geçer. izmirde serviste 250 lira civarı dediler kabloya.sibp ayarı da 50-60 a yapıyolar.

murdogan

  • İleti: 181
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #8 : Mart 07, 2010, 12:42:15 ÖÖ »
ya kardeş o kadar iyi anlamam ama parçacıya gidince endüksiyon bobinin modülü diye iste dediler bende aldım zaten yan sanayii takınca ilk birkaç gün teklemedi sonra ufaktan teklemeye yine başladı.

by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: arabadaki tekleme
« Yanıtla #9 : Mart 08, 2010, 09:11:33 ÖÖ »
hele maaşmızı bi alalım da arkadaşlar heberdr edicem sizi neymiş derdi haralde kıyıya köşeye bi 300 tl sıkışmış olmalıı :D