Gönderen Konu: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?  (Okunma sayısı 5779 defa)

axiwelet

  • İleti: 68
100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« : Aralık 06, 2010, 02:07:01 ÖS »
omvl lpg kiti taktırdım
s.içi 97km de 12,6 lt
ş.dışı 132,5 km de 16 lt
lpg fiyati 2.07tl benzinde aynı degerlerde kullanıyorum aracimi.
yeni olmasından olabilirmi.bole devam edecekse sokturecem lpg yi



civic46

  • İleti: 888
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #1 : Aralık 06, 2010, 02:28:08 ÖS »
araç kaç binde

axiwelet

  • İleti: 68
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #2 : Aralık 07, 2010, 03:21:23 ÖS »
12000 km de yeni takıldı lpg

hibo

  • İleti: 292
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #3 : Aralık 07, 2010, 09:27:41 ÖS »
omvl lpg kiti taktırdım
s.içi 97km de 12,6 lt
ş.dışı 132,5 km de 16 lt
lpg fiyati 2.07tl benzinde aynı degerlerde kullanıyorum aracimi.
yeni olmasından olabilirmi.bole devam edecekse sokturecem lpg yi

ş.içi 12 lt  civarı normal gibi görünüyor,en azından benim civic hb te aynı değerlerde,ancak ş.dışı baya bi fazla yakmış,hesap hatası olması bu değerlerde yakmasından daha yüksek ihtimal sanki,yada umarım hesap hatası yapmışsınızdır,değilsede bi ayar gerekecek gibi görünüyor...benim ş.dışı otobanda 140ın altına pek inmeden,4 kişi ve basa basa giderek 220 km de18.9 lt gibi bi değerim vardı daha geçen hafta...söktürmedeyi hemen düşünmeyin bence,tüm ayarlar doğru yapıldıktan sonra keyifli bişey bu lpg,bide şu son zamlar olmayaydı...neyse...saygılar:)

axiwelet

  • İleti: 68
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #4 : Aralık 08, 2010, 06:02:31 ÖS »
hibo
tesekkurler katıldıgın icin.biraz daha kullanmaya dewam edicem.umarim değişiklik olur yakıtta
sakaryadan selamlar

kartal54

  • İleti: 434
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #5 : Aralık 18, 2010, 05:03:06 ÖS »
hibo
tesekkurler katıldıgın icin.biraz daha kullanmaya dewam edicem.umarim değişiklik olur yakıtta
sakaryadan selamlar
Hemşerim şuan nasıl yakıt tüketimin???
Ben de sakaryadayım ben de düşünüyorum lpg...

OZAlper

  • İleti: 258
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #6 : Aralık 18, 2010, 06:16:55 ÖS »
Osmaniye'deyim tamamen şehir içi 30 litre ile en fazla 366 km gördüm; ama sıralı sistemlerde ilk çalışmanın ve belli bir mesafenin -özellikle de şu günlerde-benzinle yapıldığı düşünülürse rahat bir 310 km yapmışımdır.

 

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #7 : Aralık 18, 2010, 06:44:31 ÖS »
son iki depodur bende aynı değerdeyim ama pek trafige takılmadım

OZAlper

  • İleti: 258
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #8 : Aralık 18, 2010, 07:06:07 ÖS »
Trafik yoğunluğu çok önemli biz İstanbul, Ankara, İzmir... gibi illerdeki arkadaşlara oranla bazen hiç dur kalk yapmadan gidiyoruz neredeyse. Tabi tüketim de fark ediyor böylece.

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #9 : Aralık 18, 2010, 08:46:28 ÖS »
omvl lpg kiti taktırdım
s.içi 97km de 12,6 lt
ş.dışı 132,5 km de 16 lt
lpg fiyati 2.07tl benzinde aynı degerlerde kullanıyorum aracimi.
yeni olmasından olabilirmi.bole devam edecekse sokturecem lpg yi


MERHABALAR...

BU KONU İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİMİ

http://www.teamhondaturkey.com/forum/lpg_sistemleri/lpg_tuketimi_hakkinda-t46681.0.html  ' de UZUN UZUN PAYLAŞTIM...

paylaşıma devammm...

mehmet1971

  • İleti: 1601
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #10 : Aralık 21, 2010, 01:02:14 ÖS »
karma en son depo ile  60 tl ile 372 km. litresi 1,99 tl den alıyorum.

LION

  • İleti: 854
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #11 : Aralık 21, 2010, 01:07:20 ÖS »
son zamlarla İzmir'de 2.25 oldu litresi geçen aldığım 20tl lik lpg ile 85km yaptım şehir içi sizce nasıl???
« Son Düzenleme: Aralık 21, 2010, 01:10:04 ÖS Gönderen: LION »

ugurozer

  • İleti: 74
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #12 : Aralık 21, 2010, 01:07:38 ÖS »
o kadar tuketsem soker yakarım o lpg kitini :))) şaka bi yana abi ben 31 l ile senin yaptığın km yi gaciyorum. benim gibi prins ve 2002 kasa civic kullanan arkadaşların değerlerini çok merak ediyorum

LION

  • İleti: 854
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #13 : Aralık 21, 2010, 01:12:55 ÖS »
bu arada 8.8 litre ile 85 km yapmışım ???

ugurozer

  • İleti: 74
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #14 : Aralık 21, 2010, 01:17:15 ÖS »
bu arada benim cevap mehmet1971 e idi

axiwelet

  • İleti: 68
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #15 : Aralık 21, 2010, 06:27:52 ÖS »
hibo
tesekkurler katıldıgın icin.biraz daha kullanmaya dewam edicem.umarim değişiklik olur yakıtta
sakaryadan selamlar
Hemşerim şuan nasıl yakıt tüketimin???
Ben de sakaryadayım ben de düşünüyorum lpg...

taktırman tavsiye ederim.bu bizim araclarda yani honda da kesinlikle sorun yasayan insan yok cevremde.seninkindede yoktur genel olarak.
bugun servise gittim ve lpg samandirasini biraz daha geriye cekeceklerini solediler.depo bosken gitmem gerektigi icin baska bi zamana kaldi.
arac kırmızıya gecinde 10lt gaz oluyordu tankta oda halledilince 300-320 gider sanirim buda cok cok iyi bi deger
benzin ile 420 km gidiyordu.hic gecikme yaptir siddetle önerilir

LION

  • İleti: 854
Ynt: 100km kac lt harcıyorsunuz?lpg degerleriniz dedir?
« Yanıtla #16 : Aralık 22, 2010, 04:32:17 ÖÖ »
son zamlarla İzmir'de 2.25 oldu litresi geçen aldığım 20tl lik lpg ile 85km yaptım şehir içi sizce nasıl???