arkadaşlar 1 ay içinde 2011 model aracıma nihayet lpg dönüşümü yaptırıyorum sizce hangisini tercih etmeliyim ankaradayım honda bora 2700tl 7 taksit yaparız diyor,prinsin ise 2450ye 10 taksit imkanı var, birde hondanın montajında bana eleman her 10 bin km de sübap ayarı yapılacağını belirtti servis elemanı bana her 10binde yapılacak bu işlem için aracımın fazladan 1 saat bekletileceğini(ki benim bildiğim 1 saatte sübap ayarı olmaz motorun soğuması falan gerekiyor) söyledi prinste ise böyle bir durum yok sübap ayarı falan daha uzun sürede bir yapılıyordu bildiğim kadarıyla , epey kararsızım yardımcı olursanız sevinirim
Servis bağlamış yani helal olsun 10.000 km de bir süpap ayarı..Ekstra bi gelir daha zaten 1500 lük kiti 2700 takıyorlar.Bence hiç gerek yok hocam bende teleflex var 10.000 km dir kullanıyorum bi problem yok...sende prins taktıracaksan o da gayet güzel bi kit problem yaşayacağını sanmam...
İki şey var. Garantinin dışında bir iş yapıp prins yada telefleks takacaksınız artık gerisi şans faktörü. Çok iyide sonuç verebilir çok berbat sonuçlarda verebilir. Bu kitleri takan sanayi esnafının insafıyla başbaşasınız. Muhattabınız bir esnaf ve onun insafındanız. Kurumsal olmadığı için maalesef muhattap esnaf ustanın kendisi. Ancak çok iyi bir işçilik sorunsuz bir kit ile muhteşem sonuçlar çıkar.
Ancak diğer taraftan garantiyi bozdurtmadan takan bir kurum ve bununla ilgili sorun çıktığında çözüm bulmaya zorunlu bir çok muhattap. Ancak bunu yaparken kendilerine köle yapmaktan sizi geri bırakmıyor. 10000 kmde sübap ayarı, her sene bakım , garanti diye kendilerine bağlıyorlar.
Özetle
garanti dışında
+ Kaliteli kitler güzel yakıt harcamaları ve düşük fiyat montajı
- Sorun yaşandığında ilgilenecek muhattap bulamama ve kurumsal muhattaplıkta kayıp
garantiyle iş olursa
+ En ufak sorunda muhattap bulacağınız kurum
- para ve rutin oygun
BU KONUDA BANADA FİKİR VERİN