Gönderen Konu: Yeni leon vs honda  (Okunma sayısı 18342 defa)

guneslen

  • guneslen
  • İleti: 134
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #50 : Eylül 18, 2014, 10:54:06 ÖÖ »
Yeni leon almayi dusunen varsa otopark.com un leon fr testini mutlaka izlesin



nrcnft

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #51 : Eylül 22, 2014, 10:28:11 ÖS »
Hocam otoparkdaki adamlar araci test etmisler yerden yere vurmuslar evet ama bu adamlarin testlerini bidaha izlemem tamamen sacmalamislar. Gecen gun fren tutmadi diyorlar soyle savruldu diyorlar vs. Kardesim goster millet gorsun o zaman gir viraja ispatla bilimsel verilerle konussunlar.
Arkadaslar sifir arac demissiniz ama butcem yok. Limitide dusurdum. Aracda gorsellige onem veriyorum sedan civicler biktirdi artik her yerde var. Hb .1.8 bakiyorum ama tam otomatigi nadir var ve hangisi tam otomatik hangisi i shift anlamak guc. Olmadi hb corolla sol oto. alcam

guneslen

  • guneslen
  • İleti: 134
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #52 : Eylül 23, 2014, 11:10:07 ÖÖ »
Bende i shift var. Vites toouzundan anlarsin dıştaki makyajdan ankamasan bile. Arkadaşımda tam otomatik var. Sanziman okarak o daha konforlu. Performans ve yakit tüketimi olarak benimki daha iyi. Tabi arada nerden baksan 5000tl lik bir fark var. Onemli degil dersen tam otomatik al gec derim

nrcnft

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #53 : Eylül 23, 2014, 07:56:09 ÖS »
I shift sorunlu cikaracagi olasi nir sorunda zaten 5 binin acisi cikacaktir. Bu gune kadar hic bir araci sevemedim megane astra aveo punto clio hic biri sarmadi bi tek focus iyiydi. Hb civic de ici cok basik gibi keske bi test imkanim olsa...

guneslen

  • guneslen
  • İleti: 134
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #54 : Eylül 23, 2014, 09:25:56 ÖS »
Aracın ici sedan civicten daha genis. Soyledigin araclarin hepsini kullandim. Hepsinden daha ferah. Ayrica 2 hafta önce baskı balata degustirdim hersey dahil 1280tl. Araç su an yag gibi akıyor

nrcnft

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #55 : Eylül 23, 2014, 11:21:00 ÖS »
I shiftten korkuyorum sadece bir kac tane tam otomatik var hanimda kullanacak bakalim hayirlisi. Astranin ici basik geldi sedan olmasina ragmen dikuz aynasi tum gorusumu kapatiyor. Megane 3 hb cam tavanli vardi ici cirkindi. Aveo punto clio saymiyorum bile. Focus iyiydi bir tek onu ariyorum onunda otomatigi skintili. Yada honda gibi saglam degil. Tek tuk otomatik dusuyor birini alcaz artik.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #56 : Ekim 02, 2014, 11:35:43 ÖS »
@faw13 ne diyo bunlar ? ilginç bir test bide kullanana soralım

http://www.youtube.com/watch?v=POu9OB4blxU

Returntosoil

  • EmRE
  • İleti: 66
Ynt:
« Yanıtla #57 : Ekim 03, 2014, 05:46:56 ÖÖ »
Arabayı dibe atmışlar üstünde de tepinmisler daha ne :-)

MI 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Returntosoil

  • EmRE
  • İleti: 66
Ynt:
« Yanıtla #58 : Ekim 14, 2014, 11:43:24 ÖS »
Bu yeni kasa hb civic ler ne öyle arkadaş bir geçti arkasından bakakaldim yürüyordum ama kara simsekle olsam yinede geçerdi sanırım.kasa müthiş yirtici olmuş.

MI 2S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #59 : Ekim 15, 2014, 08:58:15 ÖÖ »
Valla ben dibe vurdukları bir yerini göremedim, ER300 var üzerinde doğru ve rezalet bir lastik, şu anda kışlık petlasları taktırdım yol sesi yarı yarıya azaldı, yol tutuşu da hissedilir derecede arttı, hani petlas ve kışlık :D onun dışında kötü bir şey söylemiyorlar araç hakkında, bir tek sürüş modları konusunda çok sallamışlar, araç çehre değiştiriyor resmen sport  ile eco arasında, direksiyon düz sürerken pek fark edilmeyebilir ama süratli bir şekilde viraj alırken ağırlığını koyuyor, esp ve asr 'yi biraz kısıyor, hafiften kaydırmaya, patinaja düşmesine falan izin  veriyor ama zorlanınca tekrar toplarlıyor, esp kapatma tabii ki var sadece tuşu yok, sistem devre dışı bırakılınca ASR'yi tamamen kapatıyor ama ESP aşırı noktalarda gene topluyor arabayı.

Zaten yaz gelince km dolmamış olmasına rağmen P Zero / Pilot Sport 3 / Conti Sport Conatct 5 arasında bir seçim yapacağım, lastik önemli :)

Onun dışında hiç bir şikayetim yok araçtan, lastik de zaten sarf ürün, bir de benim nefret ettiğim bir lastiğe başkası bayılabilir.

Trafikte C sınıfı %95 araç daha üst sınıftaki araçların da %60-70'i ile çok rahat dalga geçen bir araba sonuçta, katalog verisi olan 6.5 litre şehir içi tüketim istanbulda biraz zor olsa da biraz dikkatli kullanınca yakalanıyor, hatta trafik olmayan saatlerde 6.1 ile falan geziniyorum. Çok aşırı zorlanmadığı ya da 20 km dur kalk gidilmediği sürece 9litrenin üzerine de çıkmıyor.

İstanbul-Ankara ve İstanbul-İzmir arasında 5.1 5.2 lt /100 km ile gidip gelebiliyorum ve trafik yoğunlaşmadığı, yol yavaşlamadığı sürece rampalar dahil sadece 6. viteste rahatlıkla gidiliyor aracı bağırttırmaya gerek kalmıyor.

Şimdilik turbo hortumunun gevşemesi dışında da hiç bir sıkıntı çıkarmadı, onu da garantiden değiştirdiler. tabii ki sorun çıkarma ihtimali atmosferik X bir araçtan daha fazla ama bu dizeller dahil bütün turbolu/superchargerlı ya da turbo-supercharger kombinasyonlu araçlar için geçerli.

Donanım konusunda da sınıfında bir eksiği yok ama fazlası da yok, tam kararında, tabii ki parasını veririm derseniz özel siparişle güzel opsiyonlar da var ama hepsini alayım dendiğinde 10.000 TL gibi bir fark oluşuyor standart paket ile, hatta ısrar edip normalde ülkemize getirmedikleri adaptif şasi, şerit takip asistanı, adaptif cruise control gibi şeyleri de getirtirseniz çok daha artacaktır fark. Bende sadece cam tavan ve led farlar var fazladan. Ama size tavsiye alacaksanız ve dvd-navigasyon taktırmayacaksanız kesinlikle 650 TL farkı verin ve 5.8" ekranlı olanını alın, 5" lere geri park kamerası falan bağlanamıyor, video vs oynatmıyor.

Bir de özellik açma konusu var, güzel detaylar eklenebiliyor araca. Örneğin benim araç standartta olmayan aşağıdaki ek özelliklere sahip.

- R serisi gibi kontağı açınca ibrelerin sona vurup geri gelmesi
- Led farlarda viraj içini aydınlatan sisler kapalı normalde, onu da açtırdım
- Benimkinde geri vitese takınca sağ ayna iniyor ama yenilerde inmiyor, bu özellik açılabiliyor
- Selektör atınca ön sisleri de yakıp söndürüyor
- Yağmur yağdığında camlar ya da tavan açık ise kendiliğinden kapatıyor
- FR'lara özel, normalde kapıdaki ledler beyaz, sportta kırmızı yanıyor, ben onu da hep kırmızı yanacak şekilde ayarlattım
- Görsel park sensörü normalde 1250 TL'lik ön park sensörü paketinin bir parçası, ön park sensörü olmadan da fabrikadan çıkış arkalar var ise radyo ekranında göstermesi sağlanabiliyor
- Aynalar normalde kumandaya basılı tutunca kapanıyor, ben kapılar kilitlenince kapanmasını da açtırdım, bütün bunlar 40 TL 'ye açılıyor.

Daha açılabilenler arasında bir şeyler var da aklıma gelmedi şimdi :D

Yani bence şu anda parasını hak eden tek araba Leon, diğer hepsi astronomik fiyatlara çıktı, özellikle de Golf.

Krtl38

  • İleti: 57
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #60 : Ekim 29, 2014, 06:09:34 ÖS »
Eğer honda düşünürsen o bütçeyle yeni cıvıc alabilirsin.yada yeni Polo gtı tavsiye ederim kardeşim

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #61 : Kasım 03, 2014, 07:23:10 ÖS »
Valla ben dibe vurdukları bir yerini göremedim, ER300 var üzerinde doğru ve rezalet bir lastik, şu anda kışlık petlasları taktırdım yol sesi yarı yarıya azaldı, yol tutuşu da hissedilir derecede arttı, hani petlas ve kışlık :D onun dışında kötü bir şey söylemiyorlar araç hakkında, bir tek sürüş modları konusunda çok sallamışlar, araç çehre değiştiriyor resmen sport  ile eco arasında, direksiyon düz sürerken pek fark edilmeyebilir ama süratli bir şekilde viraj alırken ağırlığını koyuyor, esp ve asr 'yi biraz kısıyor, hafiften kaydırmaya, patinaja düşmesine falan izin  veriyor ama zorlanınca tekrar toplarlıyor, esp kapatma tabii ki var sadece tuşu yok, sistem devre dışı bırakılınca ASR'yi tamamen kapatıyor ama ESP aşırı noktalarda gene topluyor arabayı.

Zaten yaz gelince km dolmamış olmasına rağmen P Zero / Pilot Sport 3 / Conti Sport Conatct 5 arasında bir seçim yapacağım, lastik önemli :)

Onun dışında hiç bir şikayetim yok araçtan, lastik de zaten sarf ürün, bir de benim nefret ettiğim bir lastiğe başkası bayılabilir.

Trafikte C sınıfı %95 araç daha üst sınıftaki araçların da %60-70'i ile çok rahat dalga geçen bir araba sonuçta, katalog verisi olan 6.5 litre şehir içi tüketim istanbulda biraz zor olsa da biraz dikkatli kullanınca yakalanıyor, hatta trafik olmayan saatlerde 6.1 ile falan geziniyorum. Çok aşırı zorlanmadığı ya da 20 km dur kalk gidilmediği sürece 9litrenin üzerine de çıkmıyor.

İstanbul-Ankara ve İstanbul-İzmir arasında 5.1 5.2 lt /100 km ile gidip gelebiliyorum ve trafik yoğunlaşmadığı, yol yavaşlamadığı sürece rampalar dahil sadece 6. viteste rahatlıkla gidiliyor aracı bağırttırmaya gerek kalmıyor.

Şimdilik turbo hortumunun gevşemesi dışında da hiç bir sıkıntı çıkarmadı, onu da garantiden değiştirdiler. tabii ki sorun çıkarma ihtimali atmosferik X bir araçtan daha fazla ama bu dizeller dahil bütün turbolu/superchargerlı ya da turbo-supercharger kombinasyonlu araçlar için geçerli.

Donanım konusunda da sınıfında bir eksiği yok ama fazlası da yok, tam kararında, tabii ki parasını veririm derseniz özel siparişle güzel opsiyonlar da var ama hepsini alayım dendiğinde 10.000 TL gibi bir fark oluşuyor standart paket ile, hatta ısrar edip normalde ülkemize getirmedikleri adaptif şasi, şerit takip asistanı, adaptif cruise control gibi şeyleri de getirtirseniz çok daha artacaktır fark. Bende sadece cam tavan ve led farlar var fazladan. Ama size tavsiye alacaksanız ve dvd-navigasyon taktırmayacaksanız kesinlikle 650 TL farkı verin ve 5.8" ekranlı olanını alın, 5" lere geri park kamerası falan bağlanamıyor, video vs oynatmıyor.

Bir de özellik açma konusu var, güzel detaylar eklenebiliyor araca. Örneğin benim araç standartta olmayan aşağıdaki ek özelliklere sahip.

- R serisi gibi kontağı açınca ibrelerin sona vurup geri gelmesi
- Led farlarda viraj içini aydınlatan sisler kapalı normalde, onu da açtırdım
- Benimkinde geri vitese takınca sağ ayna iniyor ama yenilerde inmiyor, bu özellik açılabiliyor
- Selektör atınca ön sisleri de yakıp söndürüyor
- Yağmur yağdığında camlar ya da tavan açık ise kendiliğinden kapatıyor
- FR'lara özel, normalde kapıdaki ledler beyaz, sportta kırmızı yanıyor, ben onu da hep kırmızı yanacak şekilde ayarlattım
- Görsel park sensörü normalde 1250 TL'lik ön park sensörü paketinin bir parçası, ön park sensörü olmadan da fabrikadan çıkış arkalar var ise radyo ekranında göstermesi sağlanabiliyor
- Aynalar normalde kumandaya basılı tutunca kapanıyor, ben kapılar kilitlenince kapanmasını da açtırdım, bütün bunlar 40 TL 'ye açılıyor.

Daha açılabilenler arasında bir şeyler var da aklıma gelmedi şimdi :D

Yani bence şu anda parasını hak eden tek araba Leon, diğer hepsi astronomik fiyatlara çıktı, özellikle de Golf.


bu donanım açılma mevzusu baya güzelmiş her seat bayisi yapıyor mu? bir de vw lerinde oluyor sanırım

melankolistt

  • İleti: 75
Ynt:
« Yanıtla #62 : Kasım 03, 2014, 11:31:29 ÖS »
Bencede bmw bakilabikir o fiyatlara fakat son kasa civic bir öncekinden geride kaliyor gibi bence. Leonda full donanin ked ve sunroofla iyi bir secenek

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #63 : Kasım 04, 2014, 12:52:21 ÖS »
Valla ben dibe vurdukları bir yerini göremedim, ER300 var üzerinde doğru ve rezalet bir lastik, şu anda kışlık petlasları taktırdım yol sesi yarı yarıya azaldı, yol tutuşu da hissedilir derecede arttı, hani petlas ve kışlık :D onun dışında kötü bir şey söylemiyorlar araç hakkında, bir tek sürüş modları konusunda çok sallamışlar, araç çehre değiştiriyor resmen sport  ile eco arasında, direksiyon düz sürerken pek fark edilmeyebilir ama süratli bir şekilde viraj alırken ağırlığını koyuyor, esp ve asr 'yi biraz kısıyor, hafiften kaydırmaya, patinaja düşmesine falan izin  veriyor ama zorlanınca tekrar toplarlıyor, esp kapatma tabii ki var sadece tuşu yok, sistem devre dışı bırakılınca ASR'yi tamamen kapatıyor ama ESP aşırı noktalarda gene topluyor arabayı.

Zaten yaz gelince km dolmamış olmasına rağmen P Zero / Pilot Sport 3 / Conti Sport Conatct 5 arasında bir seçim yapacağım, lastik önemli :)

Onun dışında hiç bir şikayetim yok araçtan, lastik de zaten sarf ürün, bir de benim nefret ettiğim bir lastiğe başkası bayılabilir.

Trafikte C sınıfı %95 araç daha üst sınıftaki araçların da %60-70'i ile çok rahat dalga geçen bir araba sonuçta, katalog verisi olan 6.5 litre şehir içi tüketim istanbulda biraz zor olsa da biraz dikkatli kullanınca yakalanıyor, hatta trafik olmayan saatlerde 6.1 ile falan geziniyorum. Çok aşırı zorlanmadığı ya da 20 km dur kalk gidilmediği sürece 9litrenin üzerine de çıkmıyor.

İstanbul-Ankara ve İstanbul-İzmir arasında 5.1 5.2 lt /100 km ile gidip gelebiliyorum ve trafik yoğunlaşmadığı, yol yavaşlamadığı sürece rampalar dahil sadece 6. viteste rahatlıkla gidiliyor aracı bağırttırmaya gerek kalmıyor.

Şimdilik turbo hortumunun gevşemesi dışında da hiç bir sıkıntı çıkarmadı, onu da garantiden değiştirdiler. tabii ki sorun çıkarma ihtimali atmosferik X bir araçtan daha fazla ama bu dizeller dahil bütün turbolu/superchargerlı ya da turbo-supercharger kombinasyonlu araçlar için geçerli.

Donanım konusunda da sınıfında bir eksiği yok ama fazlası da yok, tam kararında, tabii ki parasını veririm derseniz özel siparişle güzel opsiyonlar da var ama hepsini alayım dendiğinde 10.000 TL gibi bir fark oluşuyor standart paket ile, hatta ısrar edip normalde ülkemize getirmedikleri adaptif şasi, şerit takip asistanı, adaptif cruise control gibi şeyleri de getirtirseniz çok daha artacaktır fark. Bende sadece cam tavan ve led farlar var fazladan. Ama size tavsiye alacaksanız ve dvd-navigasyon taktırmayacaksanız kesinlikle 650 TL farkı verin ve 5.8" ekranlı olanını alın, 5" lere geri park kamerası falan bağlanamıyor, video vs oynatmıyor.

Bir de özellik açma konusu var, güzel detaylar eklenebiliyor araca. Örneğin benim araç standartta olmayan aşağıdaki ek özelliklere sahip.

- R serisi gibi kontağı açınca ibrelerin sona vurup geri gelmesi
- Led farlarda viraj içini aydınlatan sisler kapalı normalde, onu da açtırdım
- Benimkinde geri vitese takınca sağ ayna iniyor ama yenilerde inmiyor, bu özellik açılabiliyor
- Selektör atınca ön sisleri de yakıp söndürüyor
- Yağmur yağdığında camlar ya da tavan açık ise kendiliğinden kapatıyor
- FR'lara özel, normalde kapıdaki ledler beyaz, sportta kırmızı yanıyor, ben onu da hep kırmızı yanacak şekilde ayarlattım
- Görsel park sensörü normalde 1250 TL'lik ön park sensörü paketinin bir parçası, ön park sensörü olmadan da fabrikadan çıkış arkalar var ise radyo ekranında göstermesi sağlanabiliyor
- Aynalar normalde kumandaya basılı tutunca kapanıyor, ben kapılar kilitlenince kapanmasını da açtırdım, bütün bunlar 40 TL 'ye açılıyor.

Daha açılabilenler arasında bir şeyler var da aklıma gelmedi şimdi :D

Yani bence şu anda parasını hak eden tek araba Leon, diğer hepsi astronomik fiyatlara çıktı, özellikle de Golf.


bu donanım açılma mevzusu baya güzelmiş her seat bayisi yapıyor mu? bir de vw lerinde oluyor sanırım

uygun vag-com kablosu ve rosstech yazılımı olursa kendiniz de yapabilirsiniz, VAG araçların tamamında iyi kötü bir şeyler yapılabiliyor, özellik açılmasa da belirli özelliklerin değerleri değiştirilebiliyor, mesela kilitli diferansiyel soft normal veya agresif çalışsın, yokuş kalkış desteği daha hafif yokuşlarda da devreye girsin, abs daha geç devreye girsin gibi güvenlik veya atıyorum konforlu sinyal 3 değil de 4-5 kere sinyal versin, sinyal verince gündüz farları %60 değil de %40 kısılsın, arka stoplar da gündüz farları gibi kontak açık ise çalışsın gibi şeyler açılıp kapatılabiliyor. Tabii bunlar biraz da aracın nesili ile alakalı, eski modellerde seçenecekler daha az doğal olarak :)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #64 : Kasım 04, 2014, 03:00:03 ÖS »
güzel güzel benim 2011 1.4 tsi golf sahibi arkadaşım da birşeyler açtırmıştı. dediğiniz gibi şuan 1.6 tdi düz vites leon çok uygun ve parasını hakediyor bence. aynı golf ( tamam kalite 1 tık iyi olsada ) 73 lira bence 13 liralık farka değmez. benim sorum leon tdi + style paket ( sanırım bu led far bide cam tavanı kapsıyor ) bide özellik açtırmalı ne kadara gelir acaba indirim yapıyorlarmı ? bi de bu özellik açmayı her bayi yapıyormu ?

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: Yeni leon vs honda
« Yanıtla #65 : Kasım 04, 2014, 03:52:59 ÖS »
güzel güzel benim 2011 1.4 tsi golf sahibi arkadaşım da birşeyler açtırmıştı. dediğiniz gibi şuan 1.6 tdi düz vites leon çok uygun ve parasını hakediyor bence. aynı golf ( tamam kalite 1 tık iyi olsada ) 73 lira bence 13 liralık farka değmez. benim sorum leon tdi + style paket ( sanırım bu led far bide cam tavanı kapsıyor ) bide özellik açtırmalı ne kadara gelir acaba indirim yapıyorlarmı ? bi de bu özellik açmayı her bayi yapıyormu ?

servisler yapmaz onu (1-2 tanesi hariç) ama ankarada, istanbulda açan özel servisler var, istanbulda ender elektronik tek bir özelliği de, tamamını da 40 TL'ye yapıyor, yeni özellikler ileride çıkarsa onlardan para almıyor. Forumlarda ücretsiz yapacak arkadaşlar da mevcut.

fiyatlar için birşey diyemem, ama takas olmayacaksa en uygun fiyatı doğuş'tan alırsınız, onların iskonto oranları bayilerden çok daha fazla. Style pakette karartılmış arka cam, led far, arka park sensörü var, cam tavan ayrıca diye biliyorum ama emin değilim, FR'da led far + cam tavan FR plus paket, ama style ları hiç incelemedim açıkcası :)