2002 ye kadar olan tüm accordlar hantal... ben 92 94 98 2000 kasadanda kullandım. şuan '98 2.0iLS var manuel ve LPG yok. motor saat. orj 140binde ama buna rağmen EF kasa olsun, EG olsun, EK 1.4is olsun hepsi tokatlar ve tokatlamaya devam eder. otm vites ve LPGli ise hiç şansın yok deneme bile. Benim farkettiğim bu dönemde üretilmiş accordlarda performansa hiç önem verilmemiş tek amaçları ekonomi ve yol tutuş olmuş nitekim '98 2.0 accord ile 2001 civic 1.6 ies yakıtları aynı defalarca denedik uzun yolda daha bile ekonomik. performas ise berbat yani bana CRX den sonra berbat geliyor. ne 0-100 ne de son hız hiçbiri yok. fabrika verisi 0-100 10saniye maks. hız 210. 220 den fazla yaptıramazsın oda cok yırtınarak. yani bu araclarda performansı bi kenara bırakmak lazım, bıktıran yol gürültüsüne rağmen uzun yolda keyifli kullanımı rahat ve basit zevk veren şöförü yormayan yol tutuşu gereğinden fazla olan tüm bunların sonunda kendisini sevdiren araclar. performans olarak en üstünü 94 kasalar F20B2 sohc 8000devir çevirir şanzumanı biraz daha kısadır. 99 vtec olanlarda iyi ama 1.8 vtec o şanzumanla yetersiz kalıyor.
CB Kasa; 89-93
Artıları= Rahat Kullanım, EF Civic tipi Görüş Açısı, Üretim Kalitesi
Eksileri= Donanım, Tıkırtılar
CD Kasa; 94-96
Artıları= Performans, Komfor, Yalıtım,
Eksileri= Yol Tutuş Arkası Kontrolsüz kayıyor, Uzun yolda 5. vites civic gibi kısa kalıyor, Donanım
CE Kasa; 93-98 (ilk Euro Kasa, JDM ismi Ascot Innova)
Artıları= Şaka Gibi YOL TUTUŞ, Yakıt Ekonomisi, Donanım
Eksileri= Yalıtım, Yol Gürültüsü, Titreşim
CG Kasa; 99-2002 (ikinci euro kasa)
Artıları; VTEC motor, Performans, Komfor, Yalıtım
Eksileri, Civic gibi boyutları küçük, Sunroof yok, koltukları pek iyi değil, manueli yok gibi, Arkadan kontrolsüz kayma yapıyor, Accordla alakası yok