Gönderen Konu: honda civic 2010 -renault megane  (Okunma sayısı 9561 defa)

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #25 : Ağustos 04, 2010, 03:28:05 ÖÖ »
camları da kapatıp nefesini de tutsun nasıl olur mert ;D
önce civice güven, iyi pilotaj ile geçer civic



ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #26 : Ağustos 04, 2010, 03:29:05 ÖÖ »
Stock motorda megan alır diye. Arkadaslardan teknik bir aciklama bekliyorum?
Tork demeyin o tork kilo farkını anca kapatıyor megane çok hantal 100kg ağır bizden..
Ve aramızda GERCEK(sonradan alınan değil) 20HP İ-vtec farkı var ;)

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #27 : Ağustos 04, 2010, 03:31:20 ÖÖ »
Camlar zaten kapalı olacak :)
nefesini tutmasın :D
Burda Surekli rolling draglara gittiğim için artık en ufak detaya dikkat ediyorum..
Camurluk farkı diyip gecmeyin böyle ufak ufak etkiliyen bir sürü şey var bunlar birleşiyor birleşiyor 1-2 boy yapiveriyor

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #28 : Ağustos 04, 2010, 03:33:54 ÖÖ »
Butun bu dediklerimi düz vites civic için konuşuyorum

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #29 : Ağustos 04, 2010, 03:39:14 ÖÖ »
afaki konuşmaya geldimi
ağzı olan konuşur
ben meganın civic ile kalktığında alacağına ihtimal bile vermiyorum
devir ve tork bandı kısa olan dizel bir motor ile 7250 rpm çeviren bir i-vtec motoru kıyaslıyoruz çok ama çoook komik

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #30 : Ağustos 04, 2010, 03:40:13 ÖÖ »
Butun bu dediklerimi düz vites civic için konuşuyorum
sevgili mert antalyada yaparsan böyle bir katılım kesinlikle video çek ve buraya at lütfen

hakangunister

  • İleti: 6836
    • www.osgun.com.tr
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #31 : Ağustos 04, 2010, 05:31:04 ÖÖ »
Stockta ihtimal vermek bile gülünç olur zaten de CHIP li megane ile ne olur bilemem. Yorumum civic zorlansa da geçecektir.

İnsanlar CHIP deyince gözlerinde çok büyütüyorlarmış gibime geliyor. Acaba megane 135 HP yi hangi devirde ve ne kadar süre verebiliyor.

CHIP li araçların orjinalleri ile karşılaştırıldıkları DYNO çıktılarını görseler insanlar bu kadar abartmazlar. Çünkü eğriler hemen hemen aynı. Sadece en yüksek gücü verdikleri yerlerde biraz farklılık oluyor çoğu araç için.

Tam anlatamamış olabilirim ama bu konu hakkında bilgili arkadaşlar ne demek istediğimi çok iyi anlamışlardır. Daha güzel açıklayacak arkadaşlar var bu konuları. Onlardan yardım bekliyoruz :)

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #32 : Ağustos 04, 2010, 10:10:42 ÖÖ »
dizel motorun max. beygir gücü kullandığı devir 4000-4500rpm nereye geçiyor civici....Civic 4.000rpmde yeni başlıyor yüksek devirle götürür civic...

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #33 : Ağustos 04, 2010, 10:12:05 ÖÖ »
baytar adlı üye sen hiç civic sürdün mü??? megane geçer miş ne geçiyo at arabası mı?

buludag89

  • İleti: 127
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #34 : Ağustos 04, 2010, 10:17:42 ÖÖ »
Önceki sayfada demiştim gene diyorum Vsa yi kapat ve ayağını gazdan çekmeden yapabildiğin en hızlı sekilde vites at. Megan turbo olduğu için vites geçişleri etkilemiyor bir üst vitesde hemen gazi yiyor ama Hondalar daha dogrusu atmosferik araçlarda vites geçişleri ciddi önem taşıyor..
Denerken sislerini falan açma, hatta meganda xenon yoksa sende varsa kapat farlarini, xenon farlarin beyni halojen fara göre akuden güç kesiyor Buda yaklaşık camurluk boyu fark yapıyor..
Teybin falanda kapalı olsun ;)
rolling yada dragta falan değil de bu klima performansı etkiliyor mu_? kimisi etkiler diyor kimisi de hondadaki teknoloji biraz farklı normalde enjiyi motordan alan klimalar hondada ise direk aküden alıyor bu da performansı etkilemiyor diye bişey duydum =) ne kadar doğrudur bilemiyecem

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #35 : Ağustos 04, 2010, 10:23:15 ÖÖ »
bu konunun yeri burası değil ama her arabada olduğu gibi hondada klima performansı etkiler.Klima çalışırken 5hp güç çeker alternatörden...

ultrakif

  • İleti: 1049
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #36 : Ağustos 04, 2010, 10:25:28 ÖÖ »
megane şakır şakır alır . zaten o normal motorlada alır ama neyse ....
baytar kardeşim rica ediyorum laf olsun diye yazmayın ne alıyor ya megane arkadan toz duman alır anca

avans

  • İleti: 558
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #37 : Ağustos 04, 2010, 03:56:17 ÖS »
Önceki sayfada demiştim gene diyorum Vsa yi kapat ve ayağını gazdan çekmeden yapabildiğin en hızlı sekilde vites at. Megan turbo olduğu için vites geçişleri etkilemiyor bir üst vitesde hemen gazi yiyor ama Hondalar daha dogrusu atmosferik araçlarda vites geçişleri ciddi önem taşıyor..
Denerken sislerini falan açma, hatta meganda xenon yoksa sende varsa kapat farlarini, xenon farlarin beyni halojen fara göre akuden güç kesiyor Buda yaklaşık camurluk boyu fark yapıyor..
Teybin falanda kapalı olsun ;)
rolling yada dragta falan değil de bu klima performansı etkiliyor mu_? kimisi etkiler diyor kimisi de hondadaki teknoloji biraz farklı normalde enjiyi motordan alan klimalar hondada ise direk aküden alıyor bu da performansı etkilemiyor diye bişey duydum =) ne kadar doğrudur bilemiyecem
Önceki sayfada demiştim gene diyorum Vsa yi kapat ve ayağını gazdan çekmeden yapabildiğin en hızlı sekilde vites at. Megan turbo olduğu için vites geçişleri etkilemiyor bir üst vitesde hemen gazi yiyor ama Hondalar daha dogrusu atmosferik araçlarda vites geçişleri ciddi önem taşıyor..
Denerken sislerini falan açma, hatta meganda xenon yoksa sende varsa kapat farlarini, xenon farlarin beyni halojen fara göre akuden güç kesiyor Buda yaklaşık camurluk boyu fark yapıyor..
Teybin falanda kapalı olsun ;)
rolling yada dragta falan değil de bu klima performansı etkiliyor mu_? kimisi etkiler diyor kimisi de hondadaki teknoloji biraz farklı normalde enjiyi motordan alan klimalar hondada ise direk aküden alıyor bu da performansı etkilemiyor diye bişey duydum =) ne kadar doğrudur bilemiyecem
yaa  bıde dostum ben klımayı hep acarım klıma acıkkende aynı km reyı aynı benzınle yaptım.. klıma kapalıykende...belkı dedın dogru ola bılır...

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #38 : Ağustos 04, 2010, 04:01:48 ÖS »
klima açıkken evet aynı hıza çıkarsın fakat aynı sürede çıkamazsın

kernell

  • İleti: 240
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #39 : Ağustos 13, 2010, 07:11:54 ÖÖ »
ya arkadaşlar birşey diyecem size ben düz yol katılımlarını sevmiyorum hiç heyecan vermiyor. ve de güçlü olan genellikle kazanıyor. ama rampa yukarı çok heyecanlı oluyor, tahmin edemeyeceğiniz araçlar  düzgün devirle güzel bir plotajla güçlüleri bile geçebiliyor.o chipli megane rampa yukarı gelsin ov s modla tozumu yutturum ona :) :) :) ben geçen ışıklarda bekliyordum yanımda astra var ama modeli nedir bilmiyorum.birden kalktı önümde ki arabay bir makas attı ben de gıcık oldum sağ şeridi kapadım s moda attım 90dan sonra arabaya fark attım.şehirlerarası yoldu bursalılar bilir terminal yolu. ovacık tarafında radar olduğunu biliyordum hızımı 90na sabitledim sonra astra beni geçti bir bakış atarak :) ilerde radara girdi ben girmedim bir güzel çevrildi.kornaya basarak geçtim :) hem ifadesini aldım hem de cezayı kestim :) ama ne araçlarada geçilmişimdir farkında olmadan :) şu reno ve pejolar tam tırı vırı nefret ediyorum.

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: honda civic 2010 -renault megane
« Yanıtla #40 : Ağustos 13, 2010, 08:42:24 ÖÖ »
megane neymiş haberimiz yokmuş >%6rolbenim müdür aldı o km megane onunla izmir çeşme otobanında kapıştık dizel araçla beni yicekti sözde lpg'de kullanmama rağmen araçlarda3'er kişiyiz plakamı okuyamadı bile.chipi abartmayın arkadaşalr chip takınca rs olmuyor meganlar.bu hataya bizim ies'çi arkadaşlarda düşüyor zaman zaman ies'leri vtı sanıyorlar ona benzettim bu durumu.