Arkadaşlar merhaba.Sistemi,n satışını ben yapıyorum.ilanda yazan bilgiler üretici firmanın verdiği bilgilerdir.Ancak bu sistemi amerikada deneyenlerin yazdığı yorumlara göre %20-30 civarı tasarruf sağlanabilmiş.Bu araçtan araca değişiklik gösterebiliyor.Sistemi bizde bu hafta test edeceğiz.Yarın bir araqca montajı yapılıp ilk denemesini yapacağız.Her yenilikte olduğu gibi bunada karşı çıkacak önyargılı pekçok kişi olacaktır.Bunlarada somut delillerle, rakamlarla çok yakında cevap vereceğiz.Araç testlerinden sonra üniversitelerdende test raporları alınacak.Türkiyede benzer sistemi üreten ekomaxı bende araştırdım.Kulalnan pekçok kişi ilede bizzat görüştüm.Genel kesim memnun.%15 ila %20 civarı bir tasarruf sağlayabiliyor.Çekiştede belirgin bir artış olmuş.2 yıldan uzun süredir kullananlar var bir problem yaşamamışlar.Tabi bazı memnun kalmayanlarda olmuş mesela 6 ay sonra cihaz bozulunca firma ile problem yaşayanlar var.Firma cihazı değiştirmemiş adamda çıkarıp atmış.(bu arada rakip firma reklamıda yaptık ama neyse
Bizim sisteme gelirsek ekomax dakikada 70-120ml arası gaz üretirken bizim sistem 1000 ila 2200 ml arası gaz üretebiliyor.Bu miktarı istedeğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.2000cc ye kadar tek elektroliz hücresi yeterli oluyor.2000cc üzeri için 2 adet 4000cc üzeri için 3 adet kullanılıyor.100ml gaz ile %15-20 civarı tasarruf sağlanıyorsa 1000ml gaz ile ne kadar tasarruf sağlanır hesap edin artık.Tabi hesaplar her zaman pratikte tutmaz diyeceksiniz onuda araç test sonuçları tam netleştirecek.Bu hafta içi sonuçları alacağımızı umuyorum.
Fiyat neden bu kadar ucuz denmiş.Şuan sadece tanıtım amaçlı satış yapılıyor.Bayilikler verilmedi.Bu nedenle fiyat düşük.Bayilikler verildikten sonra fiyatta haliyle yükselme olacaktır.Ama tabi bu astronomik bir rakam olmayacaktır.
Wordsman arkadaşımızın motoru eline neden almış anlayamadım.Acaba motorda nasıl bir sorun olmuş.Hidrojen motorda yakıtın tam yanmasını sağlıyor buda kurumlaşmayı önlüyor.bunun nasıl bir zararı olabilir ? Ayrıca yakıtın daha fazla güç üretmesini sağlıyor bu öyle çok aşırı bir güç olmadığından krank, piston, piston kolu gibi mekanizmalara bir zarar verecek düzeyde değildir.Ayrıca hidrojenin yanma ısısı düşüktür.motorda fazladan bir ısınmayada sebep olmaz.böyle bir zarar verme ihtimalide yok.Suçu direk hidrojene atıp bu sistemlerden uzak durun demek ne kadar mantıklıdır?
Gelişmeler çok yakında. İzlemeye devam edin .Selamlar