Gönderen Konu: vw tıguan vs honda crv  (Okunma sayısı 10540 defa)

hondaciwic

  • İleti: 1795
vw tıguan vs honda crv
« : Kasım 13, 2011, 10:17:18 ÖS »
vw tıguan 150 bg honda crv 156 bg her yonden karsılastırma donanım yol tutus ıc tasarım vs.....



honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #1 : Kasım 13, 2011, 10:59:36 ÖS »
Tiguan klasik Alman Vw tasarimi olmasi hasebiyle disi ve ici son derece sade.
Crv ise ozellikle on gorunumu heybetli ihtisamli, guclu.

Sade tasarimlari sevmedigimden CRV onde.

Ancak motor olarak Tiguan 1.4tsi 150hp ise torkuyla Crv ye toz yutturabilir, ozellikle rampa cikislarinda. Bu noktada Tiguan onde. Crv bir parca hantal.

Diger konularda yorum yapamicam.

Brawe

  • İleti: 158
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #2 : Kasım 14, 2011, 03:00:28 ÖS »
Tiguan için birkaçkez direkten döndüm
nedense bu araca güvenemiyorum
belki daha otumadı  her açıdan ve yakık konusunda kullanıcı şikayetlerini okudum
bu küçük motor boyundan fazla yakıyormuş
alan 1-2 yıl içinde satıyor
crv zaten bildik
kalitesini ispatlamış bir makine

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #3 : Kasım 14, 2011, 03:14:32 ÖS »
CRV'nin torku problemi Dizel 2.2 alınarak çözülür... Cillop gibi de olur :D

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #4 : Kasım 14, 2011, 07:07:48 ÖS »
CRV'nin torku problemi Dizel 2.2 alınarak çözülür... Cillop gibi de olur :D

Haklisin da;
2.2 motor en ust otv dilimine (%130) kaliyor
Sifiri hem otomatik degil hem de 130bin tl falan olmasi lazim.
2.eli dd yuksektir.

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #5 : Kasım 14, 2011, 10:16:39 ÖS »
arkadaslar aldın 1 sene sonra 14000tl zararla sattı

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #6 : Kasım 15, 2011, 05:40:26 ÖS »
guncell

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #7 : Kasım 16, 2011, 10:53:27 ÖS »

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #8 : Kasım 17, 2011, 09:51:18 ÖÖ »
Tiguan sadelikden dolayi zaten bastan kaybediyor benim gozumde.
Tsi lara ayrica lpg takilamiyor, takilsa bile verim alinamiyor yani dusuk tuketim hayal.
Dizeli her 2 aracinda pahalidir. Degmez.

Crv nin durusu bambaska. Heybetli ve alimli.
Cok performans meraklisi degilseniz alinir, yakitsa problem en kotu lpg li binilir.
Piyasada da bol miktarda var. 2.el piyasasi cok, kabul gormus arac.

Hafif jiplerin en yakisikli ve alimlisi. :)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #9 : Kasım 17, 2011, 10:34:26 ÖÖ »
crv alırım

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #10 : Kasım 17, 2011, 10:38:33 ÖÖ »
ben CRV + LPG tercih ederim. Tiguandan daha heybetli duruyor, SUV'a daha çok benziyor. Tiguan bana hep subaru Forester havası vermiştir.

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #11 : Kasım 17, 2011, 01:49:06 ÖS »
ewet crv daha heybetli duruom

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #12 : Kasım 17, 2011, 07:21:02 ÖS »
nıssan  juke deılde dıgeri arabanın bıraz kalkık halıı :d

astra_21

  • İleti: 689
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #13 : Aralık 04, 2011, 03:50:42 ÖS »
tabiki cr-v heybetli görünümü zaten insanı etkiliyor maş maş ....

kavga35

  • İleti: 67
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #14 : Aralık 15, 2011, 01:50:41 ÖS »
ben crv derim yani tiguen çok çabuk savruluyo özellikle yağmurlu havada..

kavga35

  • İleti: 67
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #15 : Aralık 15, 2011, 01:54:20 ÖS »
http://www.youtube.com/watch?v=Twzq9kI_QIs bi bakmanızı tavsiye ederim arkadaşlar


Grafink

  • İleti: 939
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #17 : Aralık 15, 2011, 01:59:50 ÖS »
evet 2.2 D'nin verdigisi can yakar türden ama, zaten alette 100K sınırında, 100K yı araca verecek adam vergisine takılmaz bence çok. Sonuçta bu ara. 3+ araçların sınıfına yakın bir araç, enseli abilere hitab ediyor :) Öte yandan tiguan çok teknik ve güzel bir araç olabilir. Ancak bu sınıftaki aracı her yolda her koşulda kullanmak amacı ile alırdım ki, dağa taşa bayıra vurayım. Şimdi turbo destekli son derece hassas  1.4 ten çakma 150 küsür tiguan motoru bizim dağlara taşlara ne tepki verir gözüm yemiyor. Ama honda motor sağlamlığında zaten tartışması bulunmayan bi üretici. Ayrıca o kadar para vermişim altımdaki aracın karizması olsun. CRV hatta Yenilenen CRV acayip yakışıklı bir araç

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #18 : Aralık 15, 2011, 02:36:05 ÖS »
bu aralar honda ötv farkını kendi mi ödüyodu sanki? öyle bişe hatırlıyorum

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #19 : Aralık 15, 2011, 02:53:02 ÖS »
evet öyle bir kampanyası var, ama sonuçta mtv ödenecek,  mtv si çok sakat 1800+ motor araçların.

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #20 : Aralık 17, 2011, 11:47:22 ÖS »
Bu arada benim gorusum turkiye de vw alinmaz, cunku adamlar arabalara degerinden fazla fiyat biciyorlar ve bir arabayi sanki bentley alir gibi bekliyorsunuz yok siraya gir, parayi ver sonra yok arabayi getiremicez baska arac bakin fln arkadasimin amcasina old. İcin biliyorum, gercekten bir dusunun vw golf 70bin tl eder mi allah askina? Motoru buyuk vergi desen degil 1.6 tdi. Yazik gozunu seveyim.

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #21 : Aralık 17, 2011, 11:49:48 ÖS »
Bu arada benim gorusum turkiye de vw alinmaz, cunku adamlar arabalara degerinden fazla fiyat biciyorlar ve bir arabayi sanki bentley alir gibi bekliyorsunuz yok siraya gir, parayi ver sonra yok arabayi getiremicez baska arac bakin fln arkadasimin amcasina old. İcin biliyorum, gercekten bir dusunun vw golf 70bin tl eder mi allah askina? Motoru buyuk vergi desen degil 1.6 tdi. Yazik gozunu seveyim.

+15555000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

civic46

  • İleti: 888
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #22 : Aralık 17, 2011, 11:56:17 ÖS »
kesinlikle haklısınız özellikle golf hiç etmeyeceği paralara satılıyor,Doğuş grubu bu millete binmeyi iyi biliyor bilinçli olarak sıfır araç alımında sıra oluşturuyor

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #23 : Aralık 25, 2011, 07:56:02 ÖS »
alan memnun gecıren memnun :D ılla vw olsunda b.k tan olsun dıye dusunce var

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vw tıguan vs honda crv
« Yanıtla #24 : Aralık 25, 2011, 08:22:01 ÖS »
kesinlikle haklısınız özellikle golf hiç etmeyeceği paralara satılıyor,Doğuş grubu bu millete binmeyi iyi biliyor bilinçli olarak sıfır araç alımında sıra oluşturuyor

Bizim milletin vw aski tartisilmaz cidden. Ben vw yi cok muhafazakar cizgilere sahip buluyorum.
Son donemde sadece scirocco dizayn olarak oldukca guzel. Passatiydi, golfuydu, jettasiydi (cakma audi a4), tiguaniydi, polosuydu hep ayni sadelikte. Goz alici degil.

Adamlar inanilmaz sekilde arac satiyorlar Turkiyede ancak bir fabrika kuralim dedikleri yok !!!
Honda bile cok daha az satmasina ragmen geldiler kurdular tesisi yillar once.

Aslinda milleti boyle soyduklari surece gerek te yok yatirima. Kesin dogusta istemiyordur nasilsa iyi para kazaniyorlar. Ne gerek var duzeni degistirmeye !